Topic: Repartizarea troleibuzelor
417 posts, 133255 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Cezar210
De ce să se renunțe la o întreagă linie "modernizată" cu Solaris pentru a fi rezerve pentru alte linii..mi se pare prea mult. Nu văd o așa mare problemă la circulația autobuzelor pe linii de troleibuz, care au fost comasate cu unele de autobuz, pentru că ele pot fi formate din parcul liniei de troleibuz înainte de comasare + mai multe troleibuze noi + o completare cu autobuzele liniei de autobuz înainte de comasare.
Totuși, înlocuitoare pentru Solaris pe linia 97 puteau fi și ar fi trebuit să fie autobuzele Hybrid, nu Citaro Euro 3/4, ținând cont că au rămas "libere" multe după desființarea liniei 133. S-a ales redistribuirea lor pe alte linii în detrimentul tinerii lor ca rezerve, ceea ce este bine, dar măcar 4 ar fi trebuit să fie disponibile pentru înlocuirea unor troleibuze Solaris.
De ce să se renunțe la o întreagă linie "modernizată" cu Solaris pentru a fi rezerve pentru alte linii..mi se pare prea mult. Nu văd o așa mare problemă la circulația autobuzelor pe linii de troleibuz, care au fost comasate cu unele de autobuz, pentru că ele pot fi formate din parcul liniei de troleibuz înainte de comasare + mai multe troleibuze noi + o completare cu autobuzele liniei de autobuz înainte de comasare.
Totuși, înlocuitoare pentru Solaris pe linia 97 puteau fi și ar fi trebuit să fie autobuzele Hybrid, nu Citaro Euro 3/4, ținând cont că au rămas "libere" multe după desființarea liniei 133. S-a ales redistribuirea lor pe alte linii în detrimentul tinerii lor ca rezerve, ceea ce este bine, dar măcar 4 ar fi trebuit să fie disponibile pentru înlocuirea unor troleibuze Solaris.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
GPS
Cele 4 ture de Obregia ar trebui să fie cu hibrid. Euro 3/4 au apărut pentru că Depoul Berceni are în exploatare acest tip de vehicule. Dacă era exclusiv de troleibuze, acele ture extra erau acoperite de Obregia cu alte vehicule pe care le au ei.
Cele 4 ture de Obregia ar trebui să fie cu hibrid. Euro 3/4 au apărut pentru că Depoul Berceni are în exploatare acest tip de vehicule. Dacă era exclusiv de troleibuze, acele ture extra erau acoperite de Obregia cu alte vehicule pe care le au ei.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
cris_m
Azi am remarcat o chestie ciudata, la primul schimb depoul Berceni a repartizat doar troleibuze (cel putin la ora 8:00 dimineata asa erau). La al doilea schimb au aparut in peisaj 4203, 4962 si 4884. Mi-e greu sa cred ca s-au defectat 3 troleibuze intr-un interval atat de scurt. Mai degraba tind sa cred ca nu toti soferii au scolarizare pe Solaris pentru a putea iesi pe traseu cu ele. Aveti idee daca este asa sau nu? Mi s-ar parea jenant ca din aceasta cauza sa nu fie numarul maxim de troleibuze alocat...
Azi am remarcat o chestie ciudata, la primul schimb depoul Berceni a repartizat doar troleibuze (cel putin la ora 8:00 dimineata asa erau). La al doilea schimb au aparut in peisaj 4203, 4962 si 4884. Mi-e greu sa cred ca s-au defectat 3 troleibuze intr-un interval atat de scurt. Mai degraba tind sa cred ca nu toti soferii au scolarizare pe Solaris pentru a putea iesi pe traseu cu ele. Aveti idee daca este asa sau nu? Mi s-ar parea jenant ca din aceasta cauza sa nu fie numarul maxim de troleibuze alocat...
20240426_192706.jpg (1.69 MB; downloaded 2768 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
ADK
Respectivele menționate aparțin de Nițu Vasile să subînțeleg, că linia are ture și de la Obregia.
Însă din ce am vorbit ieri cu un amic de la Berceni, sunt șoferi care le... refuză, pentru că au existat niște discuții că conducătorii auto ai depoului le-au stricat și le strică în continuare (cică sunt venite de la Bujoreni cu diverse defecte, în special electronice), că nu știu să le conducă etc deși au făcut instruire. Un șofer ar avea deja de plată că nu știu ce a defectat la cuplare (probabil rândunicile), dar cică captatorii nu se lipesc de fire corespunzător...
Respectivele menționate aparțin de Nițu Vasile să subînțeleg, că linia are ture și de la Obregia.
Însă din ce am vorbit ieri cu un amic de la Berceni, sunt șoferi care le... refuză, pentru că au existat niște discuții că conducătorii auto ai depoului le-au stricat și le strică în continuare (cică sunt venite de la Bujoreni cu diverse defecte, în special electronice), că nu știu să le conducă etc deși au făcut instruire. Un șofer ar avea deja de plată că nu știu ce a defectat la cuplare (probabil rândunicile), dar cică captatorii nu se lipesc de fire corespunzător...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
cris_m
Nu se lipesc pentru ca nu stiu sa opreasca. La 2 km de bordura n-au cum sa se aseze randunicile pe fir...
Deci cum am banuit, exploatare deficitara marca STB SA. Daca de acum sunt asa, mare minune sa prinda 8 ani de exploatare...
Nu se lipesc pentru ca nu stiu sa opreasca. La 2 km de bordura n-au cum sa se aseze randunicile pe fir...
Deci cum am banuit, exploatare deficitara marca STB SA. Daca de acum sunt asa, mare minune sa prinda 8 ani de exploatare...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
ADK
Adevărul e că Solaris-urile par delicate, cel puțin modelul acesta. Normal ar trebui să reziste vreo 2 decenii, cât ar ține un troleibuz, deci să le avem și după anul 2040 (însă mai greu când au electronică la tot pasul...).
Adevărul e că Solaris-urile par delicate, cel puțin modelul acesta. Normal ar trebui să reziste vreo 2 decenii, cât ar ține un troleibuz, deci să le avem și după anul 2040 (însă mai greu când au electronică la tot pasul...).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
GPS
Cum se face că la Târgu Jiu unde oamenii ăia au condus doar trolee Rocar, model 1980, s-au obișnuit și nu se strică nimic nici la cuplare, nici la electronică etc., dar la STB sunt mereu probleme?
Cum se face că la Târgu Jiu unde oamenii ăia au condus doar trolee Rocar, model 1980, s-au obișnuit și nu se strică nimic nici la cuplare, nici la electronică etc., dar la STB sunt mereu probleme?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
ADK
...sau cel puțin nu știm noi de eventuale defecțiuni.
La Tg. Jiu s-a schimbat și rețeaua (sau cel puțin așa știu, nu au circulat pe rețeaua veche), pe când în București e cam aceeași rețea de când erau TV20E-urile...
...sau cel puțin nu știm noi de eventuale defecțiuni.
La Tg. Jiu s-a schimbat și rețeaua (sau cel puțin așa știu, nu au circulat pe rețeaua veche), pe când în București e cam aceeași rețea de când erau TV20E-urile...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
shoppy
Poate sunt ceilalți titulari în concediu și de aceea ies doar dimineața.
Poate sunt ceilalți titulari în concediu și de aceea ies doar dimineața.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
ikarus13
Chiar daca titularii sunt in concediu, vehiculele ies pe traseu cu alti soferi care nu sunt titulari/au vehiculele defecte. Regula de care spui nu mai este valabila de cativa ani.
Chiar daca titularii sunt in concediu, vehiculele ies pe traseu cu alti soferi care nu sunt titulari/au vehiculele defecte. Regula de care spui nu mai este valabila de cativa ani.
- Daniel72
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
Daniel72
Da, sunt defecte in special cu bateriile pentru autonomie.
Pana când nu vor veni și celelalte troleibuze Solaris din Polonia vom mai vedea euro 3/4 și hibrid pe linia 97.
Apropo știe cineva cate Solaris mai sunt de venit?
Da, sunt defecte in special cu bateriile pentru autonomie.
Pana când nu vor veni și celelalte troleibuze Solaris din Polonia vom mai vedea euro 3/4 și hibrid pe linia 97.
Apropo știe cineva cate Solaris mai sunt de venit?
- Gabi23
-
Posted:
-
- Daniel72
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea troleibuzelor
1689
Exista vreo informatie actualizata unde vor fi distribuite cele 29 de Solaris ramase a fi livrate ?
Exista vreo informatie actualizata unde vor fi distribuite cele 29 de Solaris ramase a fi livrate ?
📖 Pagination options