Subiect: Trenuri in UK
20 mesaje, 4120 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Trenuri in UK
Robert24
Alstom Pendolino (clasa 390) - operator: Virgin Trains
Aceste garnituri electrice au viteza maxima de 140 mph.
Alstom Pendolino (clasa 390) - operator: Virgin Trains
Aceste garnituri electrice au viteza maxima de 140 mph.
390 103 Virgin.jpg (243.29 KB; descărcat de 2611 ori)
390 130 Virgin.jpg (359.69 KB; descărcat de 2612 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Bombardier Super Voyager (DEMU - clasa 221) - operatori: Virgin Trains si Cross Country Trains
Bombardier Super Voyager (DEMU - clasa 221) - operatori: Virgin Trains si Cross Country Trains
221 108 Virgin.jpg (371.57 KB; descărcat de 2607 ori)
221 134 Cross Country.jpg (345.87 KB; descărcat de 2608 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Bombardier Turbostar (DMU - clasa 170) - operatori: London Midland si Cross Country Trains
Bombardier Turbostar (DMU - clasa 170) - operatori: London Midland si Cross Country Trains
170 515 London Midland City.jpg (278.3 KB; descărcat de 2607 ori)
170 520 Cross Country.jpg (366.26 KB; descărcat de 2607 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Alstom Coradia 1000 (DMU - clasa 175) - operator: Arriva Trains Wales
Alstom Coradia 1000 (DMU - clasa 175) - operator: Arriva Trains Wales
175 006 Arriva.jpg (216.19 KB; descărcat de 2608 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Siemens Desiro (EMU - clasa 350) - operator: London Midland
Siemens Desiro (EMU - clasa 350) - operator: London Midland
350 128 London Midland.jpg (340.65 KB; descărcat de 2605 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Hunslet Suburban (EMU -clasa 323) - operator: London Midland
Hunslet Suburban (EMU -clasa 323) - operator: London Midland
323 213 London Midland City.jpg (361.3 KB; descărcat de 2605 ori)
323 201 London Midland City.jpg (215.75 KB; descărcat de 2606 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Brel Sprinter (DMU - clasa 150) - operator Arriva Trains Wales
Brel Sprinter (DMU - clasa 150) - operator Arriva Trains Wales
150 254 Arriva.jpg (246.17 KB; descărcat de 2604 ori)
-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
Robert24
Brel Express Sprinter (DMU - clasa 158) - operator Arriva Trains Wales
Brel Express Sprinter (DMU - clasa 158) - operator Arriva Trains Wales
158 820 Arriva.jpg (251.5 KB; descărcat de 2606 ori)
158 831 Arriva.jpg (327.09 KB; descărcat de 2604 ori)
158 840 841 Arriva.jpg (349.68 KB; descărcat de 2606 ori)
-
- Autor: bercenicity
- Membru Silver
- Scris:
-
-
- Autor: ByOnu
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
ByOnu
Multa risipa si la ei. S-a inceput casarea primei flote de trenuri Eurostar, in vreme ce (din ce citesc) si ei au companii cu material rulant vechi(ut) pe care il modernizeaza (nici chiar ca seria 900 la noi). Inteleg ca ca primele rame fac 25 de ani anul acesta, dar citesc ca s-ar fi putut retrograda si scurta (dupa caz) pentru anumite sectoare de linie.
Totusi, daca stai sa te gandesti ca la ei locomotivele (in special) n-au avut viata lunga, in special pe vremea BR cand flotele diesel se schimbau cam la maxim 15 ani, altele si mai rapid. In acelasi timp, aceasta dinamica a materialului rulant a tinut fabricile deschise, precum si cercetarea si dezvoltarea constanta a tehnologiei. Ultimele serii de locomotive cu aburi ale BR au fost retrase si dupa cativa ani de exploatare.
Cand stai sa te gandesti ca ei in anii 60 au renuntat definitiv la tractiunea cu aburi, iar in anii 70 produceau deja HST InterCity 125. Poate este mentalitatea mea de roman obisnuit cu modernizarea ramelor produse in anii 30 sau a locomotivelor diesel concepute in anii 50. Pai la ei Sulzerele noastre ar fi piese de muzeu, la fel ca locomotivele Deltic (ambele sunt de-o seama).
Multa risipa si la ei. S-a inceput casarea primei flote de trenuri Eurostar, in vreme ce (din ce citesc) si ei au companii cu material rulant vechi(ut) pe care il modernizeaza (nici chiar ca seria 900 la noi). Inteleg ca ca primele rame fac 25 de ani anul acesta, dar citesc ca s-ar fi putut retrograda si scurta (dupa caz) pentru anumite sectoare de linie.
Totusi, daca stai sa te gandesti ca la ei locomotivele (in special) n-au avut viata lunga, in special pe vremea BR cand flotele diesel se schimbau cam la maxim 15 ani, altele si mai rapid. In acelasi timp, aceasta dinamica a materialului rulant a tinut fabricile deschise, precum si cercetarea si dezvoltarea constanta a tehnologiei. Ultimele serii de locomotive cu aburi ale BR au fost retrase si dupa cativa ani de exploatare.
Cand stai sa te gandesti ca ei in anii 60 au renuntat definitiv la tractiunea cu aburi, iar in anii 70 produceau deja HST InterCity 125. Poate este mentalitatea mea de roman obisnuit cu modernizarea ramelor produse in anii 30 sau a locomotivelor diesel concepute in anii 50. Pai la ei Sulzerele noastre ar fi piese de muzeu, la fel ca locomotivele Deltic (ambele sunt de-o seama).
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
-
- Autor: WT_fan06
- Membru Gold
- Scris:
-
-
- Autor: WT_fan06
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Trenuri in UK
WT_fan06
Class 230
Trenuri de tip London Underground D78 Stock reabilitate de Vivarail; funcționează pe baterii.
Viteza maximă: 60mph
Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_230
Mi se pare o idee foarte bună, dar care, evident, nu primește suficientă atenție, aceasta nealiniându-se tendințelor consumeriste ale prezentului (bine, au avut și ghinion cu acel incident).
Să reabilitezi un tren vechi de 30 de ani perfect capabil să mai funcționeze încă pe atât? Unheard of!
Class 230
Trenuri de tip London Underground D78 Stock reabilitate de Vivarail; funcționează pe baterii.
Viteza maximă: 60mph
Mai multe detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_230
Mi se pare o idee foarte bună, dar care, evident, nu primește suficientă atenție, aceasta nealiniându-se tendințelor consumeriste ale prezentului (bine, au avut și ghinion cu acel incident).
Să reabilitezi un tren vechi de 30 de ani perfect capabil să mai funcționeze încă pe atât? Unheard of!
📖 Opțiuni paginare