Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

367 posts, 183707 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

ANUNT INTRERUPERE CIRCULATIE PE BULEVARDUL INDEPENDENTEI IN ZILELE DE SAMBATA SI DUMINICA

POTRIVIT DISPOZITIEI NR.2168/28.06.2012 A PRIMARIEI MUNICIPIULUI PLOIESTI, IN PERIOADA 1.07.-1.09.2012, IN ZILELE DE SAMBATA SI DUMINICA, BULEVARDUL INDEPENDENTEI ESTE INCHIS CIRCULATIEI RUTIERE INTRE STATUIA LUI RADU STANIAN SI STATUIA VANATORILOR DE LA GARA DE SUD.
IN CONSECINTA, AUTOVEHICULELE VOR CIRCULA IN ACESTE ZILE CU RUTA OCOLITOARE IN AMBELE SENSURI DE DEPLASARE: SPRE SUD PE STRADA BOBILNA CU OPRIRE IN STATIILE PELICANUL SI LICEUL DE MUZICA IAR SPRE CENTRU PE STRADA DEMOCRATIEI, STEFAN CEL MARE, GH.LAZAR CU OPRIRE IN STATIILE 13 DECEMBRIE, COVURLUI SI MUZEUL DE ISTORIE.

R.A.T.P. PLOIESTI

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 4, 35 SI 35barat


Incepand cu 30.06.2012, intre orele 7:00 - 17:30 , traseele R.A.T.P. 4, 35 si 35barat vor fi deviate din cauza lucrarilor de reparare a carosabilului de pe str. Torcatori.

Ruta si statiile ocolitoare vor fi:
Sensul Centru - Vest: din str. Vlad Tepes , parcurge strazile Lobacevschi, Marasesti si apoi traseu normal. Pe strada Marasesti se vor efectua statiile intâlnite in parcurs.
Sensul Vest - Centru: parcurge strazile Marasesti, Plaiesilor, Ceahlau, prelungirea Lobacevschi si din strada Vlad Tepes traseu normal .

Suplimentar se infiinteaza temporar statia „Bis Sf. Tanase” si statii in zona intersectiei strazilor Marasesti cu Plaiesilor, in ambele sensuri.


R.A.T.P. Ploiesti

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Vagonul motor #5000 se află de mult timp în centru:



RATPh 5000-2012-06-30 by transport-in-comun.ro, on Flickr

--
Nu am avut unde să încadrez, cică s-ar fi înlocuit macazul de la Restaurant Nord. Nu pare nou şi tot cu ranga se schimbă:



Macaz Rest. Nord Ploiesti-2012-06-30 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Şi o staţie, doar pentru convenţiile pentru rafinăria de la Brazi (călătorii ,,de rând" nu au acces, acestea sunt curse regulate speciale, cursele regulate de transport local nu au voie, de regulă, să părăsească localitatea):



Statia RATPh Dispensar Barcanesti-2012-06-30 by transport-in-comun.ro, on Flickr

 


Re: Stiri, noutati, perspective stefan_98

Dr2005 wrote:
Nu am avut unde să încadrez, cică s-ar fi înlocuit macazul de la Restaurant Nord. Nu pare nou şi tot cu ranga se schimbă:

Se poate schimba si electric dar numai cu tramvaiele care au RK in 2010 si 2011

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Fosta ghenă RATP din Ploiești a redevenit stație!

La doar câteva zile după ce blogerul ploieștean Ionuț Urzeală publica fotografii cu modul jalnic în care arată o stație din vestul Ploieștiului, acesta a fost curățată de gunoaie. Inițiativa lui a avut ecou în presa prahoveană, iar Ionuț promite că va fi, în continuare, vigilent.

Zilele trecute, tânărul a postat mai multe fotografii cu stația de troleu și a improvizat o pancartă pe care a scris „Nu aștept troleul 202, ci mașina de gunoi", protestând, astfel, față de modul în care arăta stația, transformată în ghenă de gunoi.


Telefonul a sunat, alarma de mail a zornăit și am fost înștiințați că fostă ghenă RATP din Vest a redevenit stație! Adică n-am scris degeaba, tata! Așteptăm acum că acel spațiu să fie cât mai curând redat în folosință!, scrie acum Ionuț pe blog.

Și mai face o promisiune: Promitem să fim în continuare vigilenți și cu aparatul pregătit!


http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 6577.html#
8.jpg (47.9 KB; downloaded 4290 times)
4.jpg (45.28 KB; downloaded 4291 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRESEELOR 300, 301, 302, 303, 304, 305 SI 306

In perioada 30.07.2012 – 12.08.2012 se infiinteaza traseul 307 POD INALT – PARCUL INDUSTRIAL PLOIESTI (PIP) si retur.

Programul de circulatie, in zilele lucratoare, este :
Plecari din Pod Inalt: 6.40; 7.40; 14.40; 22.40;
Plecari din P.I.P. : 6.15*; 15.15; 17.30; 23.15.

Nota: * - circula si in zilele de sambata

In perioada mentionata traseele 300, 301, 302, 303, 304, 305 si 306 nu vor circula.
Calatorii abonati pe traseele 300, 301, 302, 303, 304, 305 si 306 vor putea circula pe orice traseu regulat urban pana la / de la Pod Inalt si apoi cu traseul 307.


R.A.T.P. Ploiesti

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Primarul Iulian Badescu recupereaza trenul pierdut de Volosevici in cazul proiectelor care pot fi finantate cu bani europeni

Noul primar al municipiului Ploiesti, Iulian Badescu, incearca inca de la preluarea mandatului sau sa salveze municipalitatea din multitudinea de incurcaturi lasate mostenire de catre fostul edil, Andrei Volosevici, inclusiv privind recuperarea trenului pierdut in cazul proiectelor care puteau fi finantate cu bani europeni. Prezent la Ploiesti, la inceputul acestei saptamani, cu ocazia semnarii contractului de finantare, de catre Consiliul Judetean Prahova, pentru restaurarea Conacului Pana Filipescu, Liviu Musat, directorul Agentiei de Dezvoltare Sud Muntenia, a avut o intrevedere si cu conducerea Primariei Ploiesti. In cadrul acestei intalniri, la care au participat si Cozia Georgescu - coordonatorul Polului de Crestere Ploiesti-Prahova, reprezentanti ai municipalitatii ploiestene, dar si din administratia judeteana, au fost analizate
proiecte prioritare pentru Ploiesti. Concret, s-a discutat despre exproprierile ce urmeaza sa se faca de catre administratia judeteana pentru a se putea redepune spre finantare proiectul ce vizeaza realizarea pasajului din zona strazii Marasesti, in scopul unui mai bun acces si al fluidizarii traficului auto catre zona industriala Ploiesti Vest si Platforma Industriala Brazi.
De asemenea, a fost finalizata si evaluarea, din punct de vedere tehnic si financiar, si a proiectului ce vizeaza etapa I a reabilitarii traseului tramvaiului 102, in zona intersectiei din zona de nord a orasului, prin efectuarea de lucrari la calea de rulare, dar si prin realizarea de statii cu peroane adaptate persoanelor cu dizabilitati. Conform reprezentantilor municipalitatii ploiestene, in acest caz, raportul final a fost depus deja la Ministerul Dezvoltarii, in cursul acestei saptamani urmand sa fie finalizata si evaluarea pentru celelalte etape ale proiectului, respectiv pentru traseul 102, etapa a II-a, ce cuprinde zona dintre intersectia Bulevardului Republicii - Bucla Vest; traseul 101, etapa I, ce cuprinde zona Nord – BCR; traseul 101, etapa a II-a, ce cuprinde zona dintre BCR si Gara de Sud.
Nu in ultimul rand, in cadrul discutiilor purtate cu Liviu Musat s-a propus si trecerea proiectului «Reabilitarea /modernizarea Hipodromului din Ploiesti– centru hipic si de agrement» in lista proiectelor prioritare aferente Planului Integrat de Dezvoltare al Polului de Crestere (PID) – finantabile prin POR, axa prioritara 1 – Poli de Crestere.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... i-europeni

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Vulcan şi Iancovici, în cărţi la şefia RATP Ploieşti

După demisia lui Radu Popescu de la şefia Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti, interimatul a fost asigurat de Ion Micu, directorul tehnic al Regiei. Însă lucrurile nu vor rămâne aşa. În ultima vreme au început să se vehiculeze deja două nume al unor posibili noi directori. Este vorba de Mircea Vulcan, fostul director al RATP Ploieşti în mandatele 2000-2004 şi 2004 – 2008, dar şi de Cristian Iancovici, şef al Serviciului Siguranţa Circulaţiei din cadrul Regiei. Trebuie amintit faptul că printre primele lucruri solicitate de actualul primar al municipiului Ploieşti s-a numărat şi un audit la RATP Ploieşti.

http://www.observatorulph.ro/administra ... p-ploiesti
video_125197529260375700_3_large.jpg (18.81 KB; downloaded 4172 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

ANUNT SELECTIE MEMBRII CONSILII DE ADMINISTRATIE

Consiliul Local al Municipiului Ploiesti in calitate de autoritate tutelara, potrivit Hotararii Consiliului Local nr.260/2012 si in confonnitate cu prevederile O.U.G. 109/2011, anunta inceperea procesului de evaluare/selectie pentru membrii Consiliului de Administratie al Regiei Autonome de Servicii Publice Ploiesti si al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti astfel:

Cerinte pentru evaluare/selectie 3 membrii Consiliul de Administratuie, conform art.5, alin.2, lit„c"din O.U.G. nr.109/2011:
- persoana care potrivit legii nu este declarata incapabila sau a fost condamnata, potrivit prevederilor art.6 din O.U.G. nr. 109/2011;
- experienta in administrarea/managementul unor regii autonome sau societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societati comerciale din domeniul privat.

Cerinte pentru evaluare/selectie un membru Consiliul de Administrate, conform art.5, alin.2, lit„b"din O.U.G. nr.109/2011:
- persoana care potrivit legii nu este declarata incapabila sau a fost condamnata, potrivit prevederilor art.6 din O.U.G. nr. 109/2011 ;
- minim 5 ani experienta in domeniul de activitate al regiei autonome sau in activitatea de administrare de societati comerciale sau regii autonome.

Criterii de evaluare a candidatilor pentru Consiliul de Administratie:
1. Abilitati manageriale;
2. Capacitate de analiza si sinteza;
3. Indeplinirea cerintelor referitoare la experienta;
4. Abilitati de comunicare;
5. Capacitate de luare a deciziei.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
1. Curriculum Vitae in format Europass;
2. Cazier judiciar;
3. Copie act identitate;
4. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidarului sau de catre unitatile sanitare abilitate care sa contina in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia;
5. Copie Carnet de Munca / documente doveditoare;
6. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte experienta in administrarea/ managementul unor regii autonome sau societati comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societati comerciale din domeniul privat.

Candidaturile si documentele solicitate se depun pana la data de 30.07.2012, ora limita de depunere 12.00 la Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, Palatul Administrativ, B-dul Republicii, nr. 2, parter, camera 69 in plic inchis si sigilat unde vor primi un numar de inregistrare si data certa a depunerii.
Plicul va avea mentionat "Candidatura pentru membru Consiliul de Administratie al Regiei Autonome de ... - art.5, alin. 2, lit...." precum si numele si prenumele.
Evaluarea candidatilor se va desfasura in perioada 31.07.2012 - 01.08.2012 la sediul Primariei Municipiului Ploiesti. Doar candidatiii eligibili vor fi contactati.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

RATP Ploiesti se rostogoleste pe rotile falimentului!

Primarul Iulian Badescu a anuntat ca, pana la toamna, va prezenta legislativului local solutiile pentru salvarea transportului in comun


Lipsa de performanta si incapacitatea de a conduce unul dintre serviciile vitale ale unui municipiu resedinta de judet – transportul in comun – ale pedelistului Radu Popescu, care si-a dat demisia din functia de director general abia dupa ce prietenul si seful sau de partid, Andrei Volosevici, a pierdut alegerile pentru Primaria Ploiesti, au dus catre un lucru ce era de mult timp previzibil: RATP Ploiesti se rostogoleste pe rotile falimentului! Informatia ne-a fost confirmata, recent, in cadrul unei discutii purtate cu primarul Ploiestiului, Iulian Badescu.
Dupa ce, cu cateva editii in urma, v-am prezentat detalii in legatura cu neregulile pe care reprezentantii Camerei de Conturi Prahova le-au identificat, in primavara acestui an, in cadrul Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, activitatea societatii a fost luata, din nou, la bani marunti, de catre Compartimentul de audit al Primariei Ploiesti. Controlul a fost propus de catre noul primar al municipiului, Iulian Badescu, dupa ce acesta a fost investit in functie.Verificarile au fost dispuse pentru ca, la inceput de mandat, noul edil al municipiului sa stie ce i-a lasat mostenire fostul primar la nivelul regiilor din subordinea legislativului local, dar si al directiilor si al serviciilor aflate in subordinea executivului. "Sunt probleme atat la nivelul societatilor aflate in subordinea Consiliului Local Ploiesti, cat si la nivelul directiilor aflate in subordinea municipalitatii ploiestene. Din nefericire, capacitatea serviciului de audit al Primariei Ploiesti nefiind foarte mare, nu se pot identifica problemele decat in etape", ne-a declarat primarul Iulian Badescu.
Acesta ne-a mentionat ca, de departe, in urma verificarilor facute, "cea mai mare problema pe care o avem la nivelul municipalitatii este cea a RATP Ploiesti. Tin sa va spun insa ca la aceasta regie se efectueaza un control si de catre Directia Generala a Finantelor Publice Prahova, control care se pare ca a identificat sume imense restante la bugetul de stat. Mai exact, datoriile RATP se pare ca vor insuma o valoare extrem de mare, de aproape 16 milioane de euro". Intrebat daca, odata ce s-au constatat aceste datorii imense, RATP Ploiesti risca sa intre, astfel, in faliment, primarul Iulian Badescu ne-a raspuns:"Da, risca sa intre in faliment. Aceaste datorii nu pot fi acoperite. Dar, pentru a evita acest lucru, suntem in cautarea unor solutii. Urmeaza sa ma consult si cu juristi, cu economisti, dar si cu reprezentantii Departamentului tehnic din cadrul RATP pentru a pune in aplicare cea mai buna solutie pentru salvarea acestei regii. Evident, o astfel de solutie ia in calcul restructurarea de personal si refundamentarea posturilor, reasezarea, la nivel general, a transportului public la nivelul municipiului Ploiesti. Deocamdata, nu pot sa fac publice solutiile pe care le gandim, pentru ca acestea sunt in proces de fundamentare din punct de vedere juridic si economic. Toate au, insa, un singur scop: sa fie salvat transportul public in Ploiesti. Pana la toamna, sper sa prezint Consiliului Local Ploiesti proiectele de hotarari care sa duca la salvarea acestui serviciu vital pentru comunitatea noastra".

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... limentului


Datorii de peste 10 milioane de euro la RATP Ploiești

Datoriile Regiei Autonome de Transport Public Ploieşti sunt estimate la peste 10 milioane de euro, ceea ce l-a determinat pe primarul municipiului să solicite un control al Direcţiei Finanţelor Publice.

RATP Ploieşti, structură cu un buget total anual aprobat la valoarea de 76 de milioane de lei, are datorii de circa 50 de milioane, potrivit unor surse din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Prahova. Situaţia neagră de la Regie este confirmată şi de către conducerea administraţiei locale, care încearcă în mod disperat să găsească o soluţie de ieşire, informează cotidianul Telegrama.

Gaura de la RATP este cea mai mare în care s-a aflat vreodată o structură a Primăriei Ploieşti în ultimii ani. După ce a crescut, de la un an la altul, deficitul a ajuns, în acest moment, la circa 10 milioane de euro. Regia a fost implicată, în ultimii doi ani, în mai multe litigii cu ANAF-ul şi Curtea de Conturi, după ce fiecare control desfăşurat aici a scos la iveală nereguli.

ANAF a emis la începutul acestui an o decizie de impunere pentru suma de 34,7 milioane de lei, reprezentând TVA neplătit în perioada 2007-2010 în baza subvenţiei acordate de la bugetul local. La acea vreme, autorităţile locale s-au apărat, spunând că sumele acordate de Consiliul Local au avut caracter de ajutor social, pentru care nu trebuia plătit TVA.

Mai multe informaţii neoficiale spun că, în acest moment, neaplicarea TVA-ului nu este singura problemă la Regie. Potrivit site-ului ph-online.ro, se pare că managerii de la RATP n-au reuşit să aplice corect nici legislaţia privind impozitul pe profit, vânzând în pierdere abonamente.

Încă un control fiscal

Primarul Ploieştiului, Iulian Bădescu, a solicitat un nou control din partea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice la RATP. De asemenea, viceprimarul care se ocupă de RATP, Raul Petrescu, a anunţat că şi auditul intern va fi trimis la Regie, imediat ce va termina controlul de la Direcţia Tehnică.

„Cu siguranţă va fi făcut un audit la Regia Autonomă de Transport Public. Momentan, se aşteaptă numirea noului director. Din informaţiile pe care le-am primit de la Direcţia de Finanţe, datoriile trec de 10 milioane de euro", a declarat Raul Petrescu pentru Telegrama.

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/ ... 5743.html#

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

p1tz1man wrote:
Fosta ghenă RATP din Ploiești a redevenit stație!


Mda, daca si aia este "statie"... :shock:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEELOR 300, 301, 302, 303, 304, 305 SI 306

In perioada 30.07.2012 – 12.08.2012 se infiinteaza traseul 307 POD INALT – PARCUL INDUSTRIAL PLOIESTI (P.I.P.) si retur.

Programul de circulatie, in zilele lucratoare, este :

- Plecari din Pod Inalt:
6.40; 7.40; 14.40; 22.40

- Plecari din P.I.P.:
6.15*; 15.15; 17.30; 23.15.

Nota: * - circula si in zilele de sambata

In perioada mentionata traseele 300, 301, 302, 303, 304, 305 si 306 nu vor circula.
Calatorii abonati pe traseele 300, 301, 302, 303, 304, 305 si 306 vor putea circula pe orice traseu regulat urban pana la / de la Pod Inalt si apoi cu traseul 307.



R.A.T.P. Ploiesti

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 222


Incepand cu data de 01.08.2012, traseul 222 Gara Vest - Real si retur se desfiinteaza.
Calatorii care si-au procurat abonamente pe traseul 222 pot circula, pana la epuizarea valabilitatii, cu trasee a caror rute se suprapun cu acesta, pe baza tronsonului comun aprobat.

R.A.T.P. PLOIESTI

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

Da, pentru ca cei de la Real vor sa faca transport gratuit. Chiar era o reclama langa Biserica Eroilor(de la Vest) ca din august se va circula gratuit :D

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422090 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use