Topic: TAROM [RO/ROT]
57 posts, 22832 views
📖 Pagination options
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
WT_fan06
Asa este, de aceea inclin sa cred ca vor opta pentru 777. Asta daca nu cumva doresc sa jublieze cu Dreamlinere, ceea ce ar fi penibil dupa mine, mai ales la pretul lor/luna; in contextul in care TAROM este in mega-pierderi, asta i-ar trage si mai mult sub linia de plutire.
Asa este, de aceea inclin sa cred ca vor opta pentru 777. Asta daca nu cumva doresc sa jublieze cu Dreamlinere, ceea ce ar fi penibil dupa mine, mai ales la pretul lor/luna; in contextul in care TAROM este in mega-pierderi, asta i-ar trage si mai mult sub linia de plutire.


-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
Robert24
777-200ER Singapore nu prea se pupa...
Singapore are 7 bucati pe care nu le foloseste, dar care au intre 14 si 19 ani vechime.
Iar dintre cele pe care le folosesc, cel mai nou 777-200ER are 18 ani.
Tarom a cerut ca avioanele sa nu fie mai vechi de 5 ani.
777-200ER Singapore nu prea se pupa...
Singapore are 7 bucati pe care nu le foloseste, dar care au intre 14 si 19 ani vechime.
Iar dintre cele pe care le folosesc, cel mai nou 777-200ER are 18 ani.
Tarom a cerut ca avioanele sa nu fie mai vechi de 5 ani.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
WT_fan06
Daca in finala a ajuns si oferta Singapore, e posibil ca, din considerente financiare, sa o aleaga pe aceasta. Totusi, 787 e mai mic, mai fuel-efficient si are o autonomie mai mare. Plus ca se incadreaza la varsta. Ar fi ceva daca TAROM ar reusi sa scoata profit din ele dupa ce platesc milionul pe luna.
Daca in finala a ajuns si oferta Singapore, e posibil ca, din considerente financiare, sa o aleaga pe aceasta. Totusi, 787 e mai mic, mai fuel-efficient si are o autonomie mai mare. Plus ca se incadreaza la varsta. Ar fi ceva daca TAROM ar reusi sa scoata profit din ele dupa ce platesc milionul pe luna.

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
shoppy
Poate da cineva cateva informatii despre ATR-urile Tarom?, cine le-a produs si istoria lor.
Poate da cineva cateva informatii despre ATR-urile Tarom?, cine le-a produs si istoria lor.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
Puss in Boots
ATR-urile sunt produse de compania omonima, ATR "Aerei da Trasporto Regionale" sau "Avions de transport régional", franco-italiana. Poate te ajuta linkul asta pentru mai multe informatii: https://www.planespotters.net/airline/TAROM. Nu e chiar o istorie dar macar iti da cateva date orientative generale despre fiecare avion.
ATR-urile sunt produse de compania omonima, ATR "Aerei da Trasporto Regionale" sau "Avions de transport régional", franco-italiana. Poate te ajuta linkul asta pentru mai multe informatii: https://www.planespotters.net/airline/TAROM. Nu e chiar o istorie dar macar iti da cateva date orientative generale despre fiecare avion.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
Utilizator anonim
YR-ATB - Bistrita la aterizarea in Oradea
YR-ATB - Bistrita la aterizarea in Oradea
DSC_4767.JPG (147.5 KB; downloaded 3587 times)
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
Chev Celios
YR-BGM pe OTP. 30.06.2018
YR-BGG pe OTP. 04.08.2018
YR-BGM pe OTP. 30.06.2018
20180630_170824_HDR_1280x960.jpg (303.57 KB; downloaded 3556 times)
YR-BGG pe OTP. 04.08.2018
20180804_155408_HDR_1280x960.jpg (294.45 KB; downloaded 3558 times)
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
mindmasster
Doi oficiali TAROM au fost in SUA sa vada doua Boeing-uri 787 Dreamliner
Potrivit unor surse apropiate TAROM, doi oficiali din cadrul companiei s-au deplasat in Statele Unite saptamana trecuta pentru a vedea doua Boeing-uri 787-8 Dreamliner.
Din informatiile obtinute de Aeronews.ro, este vorba despre exemplarele cu numerele de productie 17 (N947BA) si 19 (VP-CSC), exemplare care fac parte din lotul “Terrible Teens” – printre primele 20 de Dreamlinere produse. Se pare ca TAROM a primit o oferta extrem de atragatoare pentru inchirierea acestor doua 787. Ambele Dreamlinere vazute de oficialii TAROM sunt propulsate de motoare General Electric GEnx-1B. Asa cum v-am mai informat aici si pe facebook.com/aeronews.ro, mai multe 787-uri echipate cu Rolls-Royce Trent 1000 au probleme cu motoarele (C package) si sunt consemnate la sol pana la remedierea acestora.
Link: http://aeronews.ro/doi-oficiali-tarom-a ... reamliner/
Doi oficiali TAROM au fost in SUA sa vada doua Boeing-uri 787 Dreamliner
Potrivit unor surse apropiate TAROM, doi oficiali din cadrul companiei s-au deplasat in Statele Unite saptamana trecuta pentru a vedea doua Boeing-uri 787-8 Dreamliner.
Din informatiile obtinute de Aeronews.ro, este vorba despre exemplarele cu numerele de productie 17 (N947BA) si 19 (VP-CSC), exemplare care fac parte din lotul “Terrible Teens” – printre primele 20 de Dreamlinere produse. Se pare ca TAROM a primit o oferta extrem de atragatoare pentru inchirierea acestor doua 787. Ambele Dreamlinere vazute de oficialii TAROM sunt propulsate de motoare General Electric GEnx-1B. Asa cum v-am mai informat aici si pe facebook.com/aeronews.ro, mai multe 787-uri echipate cu Rolls-Royce Trent 1000 au probleme cu motoarele (C package) si sunt consemnate la sol pana la remedierea acestora.
Link: http://aeronews.ro/doi-oficiali-tarom-a ... reamliner/
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
Robert24
Pai sigur, hai sa luam noi ce nu vrea nimeni.
Se stie foarte clar ca primul lot de 20 de bucati au avut probleme. Dar pentru Tarom sunt bune...
Pai sigur, hai sa luam noi ce nu vrea nimeni.
Se stie foarte clar ca primul lot de 20 de bucati au avut probleme. Dar pentru Tarom sunt bune...
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
WT_fan06
Păi sunt bune pentru că pe altele nu şi le permite...
E extrem de greu să relansezi serviciu long haul profitabil cu doar două aeronave; nici nu înțeleg ce caută Tarom la aşa avioane, când ar trebui să îşi solidifice rețeaua europeană mai întâi.
Să cumpere regional jet-uri cu care să schimbe ATR-urile mai întâi!
Păi sunt bune pentru că pe altele nu şi le permite...
E extrem de greu să relansezi serviciu long haul profitabil cu doar două aeronave; nici nu înțeleg ce caută Tarom la aşa avioane, când ar trebui să îşi solidifice rețeaua europeană mai întâi.
Să cumpere regional jet-uri cu care să schimbe ATR-urile mai întâi!
-
- andrei11
-
Posted:
-
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
WT_fan06
Personal, n-am nimic cu ele.
Totuşi, sunt cam vechiuțe (şi deci cam scumpicele de operat), cam încetişoare, cam "turbulente", cam înghesuite şi nu foarte atractive la prima vedere.
Trebuie să nu uităm de concurența din piața românească, bazată mai mult pe faptul că trenul e foarte prost. Oamenii vor să ajungă rapid. Ori, ce vor alege? Un A320 Wizz sau un ATR Tarom?
Apoi mai există şi alt aspect - acum e timpul perfect pentru a obține RJ-uri.
Privind un pic în ansamblu, Tarom tocmai s-a băgat în seamă cu Boeing cu o comandă pentru 737MAX. Boeing se bagă în seamă cu Embraer pentru joint venture, după ştirea răsunătoare din industrie, fuziunea Airbus-Bombardier.
Despre Tarom se discută că va închiria avioane regionale Embraer, de aici tind să cred că nu e o coincidență că nu au ales Bombardier CRJ/A320neo.
Personal, n-am nimic cu ele.
Totuşi, sunt cam vechiuțe (şi deci cam scumpicele de operat), cam încetişoare, cam "turbulente", cam înghesuite şi nu foarte atractive la prima vedere.
Trebuie să nu uităm de concurența din piața românească, bazată mai mult pe faptul că trenul e foarte prost. Oamenii vor să ajungă rapid. Ori, ce vor alege? Un A320 Wizz sau un ATR Tarom?
Apoi mai există şi alt aspect - acum e timpul perfect pentru a obține RJ-uri.
Privind un pic în ansamblu, Tarom tocmai s-a băgat în seamă cu Boeing cu o comandă pentru 737MAX. Boeing se bagă în seamă cu Embraer pentru joint venture, după ştirea răsunătoare din industrie, fuziunea Airbus-Bombardier.
Despre Tarom se discută că va închiria avioane regionale Embraer, de aici tind să cred că nu e o coincidență că nu au ales Bombardier CRJ/A320neo.
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: TAROM [RO/ROT]
mindmasster
Pentru ca este cererea din ce in ce mai mare pe JFK si mai ales pentru China.
WT_fan06 wrote:
Păi sunt bune pentru că pe altele nu şi le permite...
E extrem de greu să relansezi serviciu long haul profitabil cu doar două aeronave; nici nu înțeleg ce caută Tarom la aşa avioane, când ar trebui să îşi solidifice rețeaua europeană mai întâi.
Pentru ca este cererea din ce in ce mai mare pe JFK si mai ales pentru China.
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options