Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
490 posts, 189799 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Gabi23
După aplicarea colantului, treptat le-au pus și faruri noi (aviz pentru fanii farurilor/ becurilor ). Colegii care le văd/urmăresc mai des, circulă toate 14? Mai sunt vagoane cu vechile faruri?
Din seria de vagoane (re)construite în anul 2006, doar lui #028 i-au făcut RK, restul sunt în varianta originală și au fost ”muncite” bine în acești ani.
După aplicarea colantului, treptat le-au pus și faruri noi (aviz pentru fanii farurilor/ becurilor ). Colegii care le văd/urmăresc mai des, circulă toate 14? Mai sunt vagoane cu vechile faruri?
Din seria de vagoane (re)construite în anul 2006, doar lui #028 i-au făcut RK, restul sunt în varianta originală și au fost ”muncite” bine în acești ani.
028 - 55 - 19.01.2020.JPG (365.06 KB; downloaded 5166 times)
036 - 55 - 19.01.2020.JPG (499.93 KB; downloaded 5173 times)
4042 - 55 - 19.01.2020.JPG (440.24 KB; downloaded 5169 times)
4044 - 55 - 19.01.2020.JPG (466.95 KB; downloaded 5165 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Nenea_titi
Nu ar putea fi făcute LF pe secțiunea centrală? Sau există echipamente pe acolo(înțeleg că modelul clasic nu are, dar acesta bidirecțional) ? Sau nu se pot face datorită decalajului ușilor? Altfel, integrarea farurilor noi e mai armonioasă, decât la modelele clasice. Datorită măștii. În rest, aceeași mărie.
Nu ar putea fi făcute LF pe secțiunea centrală? Sau există echipamente pe acolo(înțeleg că modelul clasic nu are, dar acesta bidirecțional) ? Sau nu se pot face datorită decalajului ușilor? Altfel, integrarea farurilor noi e mai armonioasă, decât la modelele clasice. Datorită măștii. În rest, aceeași mărie.
- GPS
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ByOnu
Dar de ce ar fi musai sa pastrezi decalajul usilor?
Nenea_titi wrote:
Sau nu se pot face datorită decalajului ușilor?
Dar de ce ar fi musai sa pastrezi decalajul usilor?
- andrei11
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Nenea_titi
Nu trebuie păstrat. Bănuiesc că e făcut oricum mai mult de design decât de funcționalitate acest decalaj. Oricum, designul lor e urât ca naiba pe exterior, ce ar mai conta, măcar de făcea secțiunea centrală LF pentru un plus de funcționalitate.
Nu trebuie păstrat. Bănuiesc că e făcut oricum mai mult de design decât de funcționalitate acest decalaj. Oricum, designul lor e urât ca naiba pe exterior, ce ar mai conta, măcar de făcea secțiunea centrală LF pentru un plus de funcționalitate.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ByOnu
Si eu m-am gandit la asta acum cativa ani, mai ales ca au fost produse concomitent cu CH-PPC. Raspunsul a fost ca sunt echipamente sub tronsonul C (mijlociu). Acum desigur, cu ceva interes, cu siguranta s-ar gasi solutii pentru redistribuirea lor.
Si eu m-am gandit la asta acum cativa ani, mai ales ca au fost produse concomitent cu CH-PPC. Raspunsul a fost ca sunt echipamente sub tronsonul C (mijlociu). Acum desigur, cu ceva interes, cu siguranta s-ar gasi solutii pentru redistribuirea lor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Costin
Daca le faci electronice, nu mai ai nevoie de echipamentele a doua tramvaie intr-o singura caroserie (asa cum sunt acum).
Daca le faci electronice, nu mai ai nevoie de echipamentele a doua tramvaie intr-o singura caroserie (asa cum sunt acum).
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Nenea_titi
Sunt atâtea tramvaie bidirecționale convenționale (neelectronice) cu pantograf central, sau pe una din extremități.
V3A 93 clasic, am înțeles că are în secțiunea centrală doar trecere de cablu și bănuiesc că V3A oricum este cu structură autoportanta.
Cel bidirecțional, e diferit de cel clasic în ceea ce dispune echipamentele? Afară de prezența a "două tramvaie pe aceleași boghiuri" ( 2 pantografe, 2 acceleratoare - controllere, etc,). Oricum sunt o improvizație stahanovistă, încă din anii 80, au pus două secțiuni A spate în spate, au decupat uși pe ambele părți și au decupat și la secțiunea C. Mare lucru nu este. Au transpus improvizația de atunci în forma nouă.
Revenind la faruri și stopuri, 037 le are originale. Ca din fabrică.
Sunt atâtea tramvaie bidirecționale convenționale (neelectronice) cu pantograf central, sau pe una din extremități.
V3A 93 clasic, am înțeles că are în secțiunea centrală doar trecere de cablu și bănuiesc că V3A oricum este cu structură autoportanta.
Cel bidirecțional, e diferit de cel clasic în ceea ce dispune echipamentele? Afară de prezența a "două tramvaie pe aceleași boghiuri" ( 2 pantografe, 2 acceleratoare - controllere, etc,). Oricum sunt o improvizație stahanovistă, încă din anii 80, au pus două secțiuni A spate în spate, au decupat uși pe ambele părți și au decupat și la secțiunea C. Mare lucru nu este. Au transpus improvizația de atunci în forma nouă.
Revenind la faruri și stopuri, 037 le are originale. Ca din fabrică.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
anndrei
Este gresit din start sistemul de iluminat. Conform codului rutier nu se pot aprinde simultan farurile (lumina alba) si stopurile (lumina rosie) in sensul de deplasare. #036 se pare ca are aprinse ,,in fata" si lampile de ceata de culoare rosie... Nici nu sti, ori vine tramvaiul, ori pleaca
Teoretic la aprinderea farurilor/luminilor de pozitie, stopurile rosii ar trebui sa se stinga...
Este gresit din start sistemul de iluminat. Conform codului rutier nu se pot aprinde simultan farurile (lumina alba) si stopurile (lumina rosie) in sensul de deplasare. #036 se pare ca are aprinse ,,in fata" si lampile de ceata de culoare rosie... Nici nu sti, ori vine tramvaiul, ori pleaca
Teoretic la aprinderea farurilor/luminilor de pozitie, stopurile rosii ar trebui sa se stinga...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Nenea_titi
Nu știu ce facelift mai are 036.
Dar eu am văzut că de multe ori mergea cu farurile aprinse la partea din "spate". Iar în alt caz, când frâna, se aprindea cred că faza lungă. E foarte enervant când mergi cu mașina în spatele lui. Normal, farurile ar trebui să stea stinse la partea "spate", sau să rămână cel mult poziția.
Lămpile de stop de pe sensul de mers pot sta aprinse, dacă sunt utilizate strict ca poziție. Dar de multe ori, la frână, se aprind și lămpile de frână pe pe "față". Să nu uităm că sunt niște tramvaie făcute cu maxim de economie. De exemplu la Luxemburg, unde CAF sunt bidirecționale, lămpile de pe sensul de mers sunt albe, iar cele de "spate" sunt roșii. Când se schimbă sensul, se schimbă și culorile. Alea au led bicolor și sistem D. R. L. . Dar despre ce vorbim, comparăm nave spațiale cu carele cu boi.
Nu știu ce facelift mai are 036.
Dar eu am văzut că de multe ori mergea cu farurile aprinse la partea din "spate". Iar în alt caz, când frâna, se aprindea cred că faza lungă. E foarte enervant când mergi cu mașina în spatele lui. Normal, farurile ar trebui să stea stinse la partea "spate", sau să rămână cel mult poziția.
Lămpile de stop de pe sensul de mers pot sta aprinse, dacă sunt utilizate strict ca poziție. Dar de multe ori, la frână, se aprind și lămpile de frână pe pe "față". Să nu uităm că sunt niște tramvaie făcute cu maxim de economie. De exemplu la Luxemburg, unde CAF sunt bidirecționale, lămpile de pe sensul de mers sunt albe, iar cele de "spate" sunt roșii. Când se schimbă sensul, se schimbă și culorile. Alea au led bicolor și sistem D. R. L. . Dar despre ce vorbim, comparăm nave spațiale cu carele cu boi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
andrei11
# Nenea_titi ești praf la logică și a doua parte a postării e off topic. Ștergem toată postarea ?
# Nenea_titi ești praf la logică și a doua parte a postării e off topic. Ștergem toată postarea ?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Goldmund
Prin bunavointa cunascatorilor poate aflam de ce au aparut aceste tramvaie bidirectionale, cand in mod normal, doar linia 41 trebuia sa fie asa(ma asteptam la metrou usor sa fie bidirectional, "intors printr-un macaz", plus peroane centrale - acolo poti sapa usor un tunel pt. un pasaj subteran pietonal - pe langa alte proprietati, caracteristici versus tramvaie "normale") si, ar fi interesant de aflat avantajele si dezavantajele(mai putine scaune de ex.) unui astfel de experiment pt. Bucuresti.
Prin bunavointa cunascatorilor poate aflam de ce au aparut aceste tramvaie bidirectionale, cand in mod normal, doar linia 41 trebuia sa fie asa(ma asteptam la metrou usor sa fie bidirectional, "intors printr-un macaz", plus peroane centrale - acolo poti sapa usor un tunel pt. un pasaj subteran pietonal - pe langa alte proprietati, caracteristici versus tramvaie "normale") si, ar fi interesant de aflat avantajele si dezavantajele(mai putine scaune de ex.) unui astfel de experiment pt. Bucuresti.
📖 Pagination options