Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
497 posts, 196602 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
4038 va fi livrat saptamana viitoare, cel mai probabil nu va mai fi dus la Giulesti ci va ajunge la Victoria avand in vedere ca nu mai este mult si se deschide zona Basarab.
4038 va fi livrat saptamana viitoare, cel mai probabil nu va mai fi dus la Giulesti ci va ajunge la Victoria avand in vedere ca nu mai este mult si se deschide zona Basarab.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Saptamana aceasta a revenit in circulatie vagonul #034, dupa ce i-a fost reconstruita partea frontala a unuia dintre capete. Vagonul a fost avariat pe 26 martie 2010, in urma unei coliziuni nefericite cu o basculanta.
Saptamana aceasta a revenit in circulatie vagonul #034, dupa ce i-a fost reconstruita partea frontala a unuia dintre capete. Vagonul a fost avariat pe 26 martie 2010, in urma unei coliziuni nefericite cu o basculanta.
034 - 44 - 16.07.2010_003.jpg (295.85 KB; downloaded 4746 times)
- cristi20
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
cristi20
Am o intrebare. In poza DSC03574 de mai sus este tramvaiul 4038 in constructie in curte la URAC nu?
Cum va ajunge pe linia 44, ea fiind izolata de restul retelei? Exista vreun trailer ceva care sa il transporte, daca da aveti vreo poza cu acesta?
Am o intrebare. In poza DSC03574 de mai sus este tramvaiul 4038 in constructie in curte la URAC nu?
Cum va ajunge pe linia 44, ea fiind izolata de restul retelei? Exista vreun trailer ceva care sa il transporte, daca da aveti vreo poza cu acesta?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
Da, vagoanele sunt duse la Giulesti cu trailerul. Nu e mare filozofie, practic se fac trei transporturi:
- sectiunea 1, cu primele doua boghiuri,
- sectiunea de mijloc
- sectiunea 3, cu boghiurile 3 si 4.
Din cate stiu, piesele marunte (pantografe etc.) se monteaza in depou.
Vagonul se reasambleaza in depou cu o macara si ajutorul catorva electricieni.
De fapt, nu e mare branza, tramvaiul poate fi asamblat si la mine in curte, nu asta e problema.
Da, vagoanele sunt duse la Giulesti cu trailerul. Nu e mare filozofie, practic se fac trei transporturi:
- sectiunea 1, cu primele doua boghiuri,
- sectiunea de mijloc
- sectiunea 3, cu boghiurile 3 si 4.
Din cate stiu, piesele marunte (pantografe etc.) se monteaza in depou.
Vagonul se reasambleaza in depou cu o macara si ajutorul catorva electricieni.
De fapt, nu e mare branza, tramvaiul poate fi asamblat si la mine in curte, nu asta e problema.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Tom
Dominatrix wrote:Asta inseamna ca:
...nu e mare branza, tramvaiul poate fi asamblat si la mine in curte...
- Locuiesti pe o strada pe care incape un trailer
- Ai o curte suficient de mare incat sa incapa in ea un V3A, plus macaraua care sa-l descarce
- Te pricepi sa-l asamblezi sau ai niste electricieni buni
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Momentan s-a decis ca vagonul #4038 nu va mai fi transportat pe trailer la Depoul Giulesti, cum au fost transportate pe rand 4041, 4043, 4044 si 4037. S-a decis ca el va merge la Depoul Victoria pana la refacerea legaturii liniei 44 cu restul retelei RATB. In momentul de fata cele 10 V3A-2S-93 si V2A-2S-ul #4042 sunt suficiente pentru asigurarea parcului liniei 44. In caz de maxima urgenta ar putea fi reactivat si #4039, desi nu este cazul. Dupa redeschiderea totala a liniilor cele 14 vagoane V3A-2S-93 vor alcatui parcul Depoului Giulesti, unde vor ramane multi ani.
Momentan s-a decis ca vagonul #4038 nu va mai fi transportat pe trailer la Depoul Giulesti, cum au fost transportate pe rand 4041, 4043, 4044 si 4037. S-a decis ca el va merge la Depoul Victoria pana la refacerea legaturii liniei 44 cu restul retelei RATB. In momentul de fata cele 10 V3A-2S-93 si V2A-2S-ul #4042 sunt suficiente pentru asigurarea parcului liniei 44. In caz de maxima urgenta ar putea fi reactivat si #4039, desi nu este cazul. Dupa redeschiderea totala a liniilor cele 14 vagoane V3A-2S-93 vor alcatui parcul Depoului Giulesti, unde vor ramane multi ani.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Dominatrix
Interesant ca in 2007 cand linia din Giulesti a ramas izolata linia 44 avea 11 ture la program de vara (din 14 vagoane disponibile), iar acum 8 ture sunt considerate suficiente (din 11 vagoane cate mai au).
Si totusi e o problema aici: ce se va intampla cand apar in traseu noile vagoane 4039 si 4042? E clar ca vechile V2A-2s nu vor mai putea circula in Giulesti, daca exista vagoane noi cu acelasi numar in Victoria. Deci in Giulesti cate vagoane raman functionale pana la refacerea legaturii? 10 din care o sa circule probabil 7-8? Poate acum sunt suficiente, dar ce te faci in septembrie?
Chiar nu inteleg de ce se feresc sa duca vagoanele noi acum in Giulesti, daca tot vor sa le duca acolo pana la urma. In 2006, dl. Pasa (fostul?) sef al depoului Giulesti, zicea ca daca ramane depoul izolat, si au vagoane defecte in depou, "le trimitem cu trailerul la URAC daca nu le putem repara". Chiar asa e mare complicatie trailerul ala?
Interesant ca in 2007 cand linia din Giulesti a ramas izolata linia 44 avea 11 ture la program de vara (din 14 vagoane disponibile), iar acum 8 ture sunt considerate suficiente (din 11 vagoane cate mai au).
Si totusi e o problema aici: ce se va intampla cand apar in traseu noile vagoane 4039 si 4042? E clar ca vechile V2A-2s nu vor mai putea circula in Giulesti, daca exista vagoane noi cu acelasi numar in Victoria. Deci in Giulesti cate vagoane raman functionale pana la refacerea legaturii? 10 din care o sa circule probabil 7-8? Poate acum sunt suficiente, dar ce te faci in septembrie?
Chiar nu inteleg de ce se feresc sa duca vagoanele noi acum in Giulesti, daca tot vor sa le duca acolo pana la urma. In 2006, dl. Pasa (fostul?) sef al depoului Giulesti, zicea ca daca ramane depoul izolat, si au vagoane defecte in depou, "le trimitem cu trailerul la URAC daca nu le putem repara". Chiar asa e mare complicatie trailerul ala?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Sa vedem ce se mai intampla in urmatoarea perioada poate se schimba decizia. La inceput asa se spunea si despre 4041, 4043, 4044 si 4037 ca vor fi duse la Victoria. Ca interval linia 44 circula excelent in momentul de fata. Vagoanele noi sunt asteptate ca painea calda de cei de la depou. Ei le asteapta pe 4038 si 4040 ca sa poata sa le trimita in istorie pe 4039 si 4042. 4042 care mai iese are si el o gramada de probleme, de la boghiuri pana la... usi desprinse din balamale s.a.
Sa vedem ce se mai intampla in urmatoarea perioada poate se schimba decizia. La inceput asa se spunea si despre 4041, 4043, 4044 si 4037 ca vor fi duse la Victoria. Ca interval linia 44 circula excelent in momentul de fata. Vagoanele noi sunt asteptate ca painea calda de cei de la depou. Ei le asteapta pe 4038 si 4040 ca sa poata sa le trimita in istorie pe 4039 si 4042. 4042 care mai iese are si el o gramada de probleme, de la boghiuri pana la... usi desprinse din balamale s.a.
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Tom
Dominatrix wrote:In primul rand, fostul si R.I.P.. In al doilea rand, acum e vara si au mai redus din parc.
In 2006, dl. Pasa (fostul?) sef al depoului Giulesti, zicea ca daca ramane depoul izolat, si au vagoane defecte in depou, "le trimitem cu trailerul la URAC daca nu le putem repara". Chiar asa e mare complicatie trailerul ala?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
Primele 4 V3A-2S-93 versiunea 2009 au fost duse pe trailere, acum cele 4 vagoane vor fi duse la depoul Victoria pe rotile lor, nu mai renteaza cheltuiala pentru maxim 4 luni.
cristi20 wrote:
Cum va ajunge pe linia 44, ea fiind izolata de restul retelei? Exista vreun trailer ceva care sa il transporte, daca da aveti vreo poza cu acesta?
Primele 4 V3A-2S-93 versiunea 2009 au fost duse pe trailere, acum cele 4 vagoane vor fi duse la depoul Victoria pe rotile lor, nu mai renteaza cheltuiala pentru maxim 4 luni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
4038 a fost predat depoului Victoria, urmeaza 4040 luna viitoare. Cel mai probabil vagoanele vor sta in conservare pana la marirea de parc cum se face si cu CH PPCurile din Dudesti.
4038 a fost predat depoului Victoria, urmeaza 4040 luna viitoare. Cel mai probabil vagoanele vor sta in conservare pana la marirea de parc cum se face si cu CH PPCurile din Dudesti.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
4040 a efectuat astazi probe in traseu, urmand sa ajunga in luna august la Depoul Victoria in conservare.
4042 si4039 si-au primit numerele de inventar zilele acestea.
4040 a efectuat astazi probe in traseu, urmand sa ajunga in luna august la Depoul Victoria in conservare.
4042 si4039 si-au primit numerele de inventar zilele acestea.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Gabi23
Am sperat ca dupa ce a fost tamponat si reconstruit capatul afectat, afisajul lui 034 sa ii functioneze in conditii mai bune. Inainte de accident abia vedeai ce indica acel afisaj Hanover, sau nu functiona. Azi, iar era defecta numai acea firma a acestui bidirectional.
In rest erau la munca 036, 037, 245, 4037, 4041, 4043 si 4044, in timp ce 028 si 237 se odihneau in depou.
Am sperat ca dupa ce a fost tamponat si reconstruit capatul afectat, afisajul lui 034 sa ii functioneze in conditii mai bune. Inainte de accident abia vedeai ce indica acel afisaj Hanover, sau nu functiona. Azi, iar era defecta numai acea firma a acestui bidirectional.
In rest erau la munca 036, 037, 245, 4037, 4041, 4043 si 4044, in timp ce 028 si 237 se odihneau in depou.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirectionale)
Utilizator anonim
#4040 era pregatit de plecare dimineata, acest vagon apartine de Dep. Victoria.
#4040 era pregatit de plecare dimineata, acest vagon apartine de Dep. Victoria.
📖 Pagination options