Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)

277 posts, 94934 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Sensul de circulatie : De la Tunari spre Mogosoaia, cum ar veni de la dreapta spre stânga...
Este o schita supersimplificată, numai pentru a creiona traseul gândit de mine.
Traseul modificat al DNCB incepe cu aproximativ 250 m inainte de str Garii Otopeni. Când va ajunge in dreptul strazii la viitorul sensgiratoriu ( sectiunea D )cota DNCB va trebui sa fie plus 5 m.
201.jpg (222.42 KB; downloaded 3063 times)

Apoi urmeaza traseul indicat de mine, ( aproximativ in dreapta actualei sosele de centură )  urmând ca la final ( când se va intâlni cu DN 1 ) cota DNCB  sa fie plus 10 m
202.jpg (248.89 KB; downloaded 3065 times)
203.jpg (236.18 KB; downloaded 3059 times)

Sectiunile respective :
A.jpg (31.06 KB; downloaded 3058 times)
B.jpg (38.71 KB; downloaded 3058 times)
C.jpg (44.22 KB; downloaded 3058 times)
D.jpg (48.68 KB; downloaded 3058 times)
E.jpg (41.08 KB; downloaded 2992 times)

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Sectiunea F este in dreptul podului hobanat actual si F 1 e << ceva mai incolo >>. Prin F 1 am vrut sa exemplific ca prin aranjamentul special al stâlpilor putem sa scoatem vechea sosea de centura de sub DNCB si implicit  linia ferata sa intre sub DNCB.
F.jpg (71.37 KB; downloaded 2989 times)
F 1.jpg (59.1 KB; downloaded 2989 times)
In situatia finală  ( la 1 m de intersectia cu DN ) situatia ar trebui sa se prezinte ca in sectiunea următoare, cu DNCB la cota plus 10 m.
G.jpg (53.75 KB; downloaded 2989 times)

Ultima schita intersectia DNCB / DN 1 cu cotele respective.
G Special.jpg (80.4 KB; downloaded 2991 times)

Subliniez inca odata, este o schita pur orientativa, dar am vrut sa vedeti ca se poate duce DNCB peste DN.
Succes la critici,le astept.
De la str Garii Otopeni si până sub pod -  si putin mai incolo spre Mogosoaia actuala DNCB se transforma in soseaua de legatura DNCB / DN 1.
Prin varianta prezentata practic DN 1 si DNCB nu au nici un conflict de circulatie pentru sensul << drept inainte >>.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) TibiV

:bere:

Sa vedem cine scoate banii....

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Problema este ca daca nu se pune piciorul in prag si nu se rezolva intersectiile cu Mogosoaia / DN 1 / DN 2 ( E 85 ) / DN 3  prin unica solutie logica - intersectii cu 3 niveluri eu voi evita sa circul pe Centura Nord desi as putea sa o folosesc in nenumarate cazuri...

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

Eu spun ca mai bine lasam DNCB asa cum este si pichetam CNADNR pentru A0 si PMB pentru Avionului - CB si Poligrafiei - CB.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) danutzu_2910

@Andrei, interesant.
Adica wow.
"Intersectie" pe mai multe nivele, adica pasaj peste pasaj....
Este wow pentru noi, in Romania. Altii au asa ceva de zeci de ani.

As indrazni sa propun A0, suspendata peste actuala centura si CF,  cu bretele de coborire /urcare, precum o autostrada veritabila.
Probabil ar costa cam cat toate expropierile pentru A0 care este propusa acum.
Si mai e castig si prin faptul ca este mai scurta...
Sa nu faceti ochii marii, altii au asa ceva...

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Nu, nu facem ochii mari, exista si o definitie, se numeşte brainstorming .
4-11-2017 10-51-01 PM.jpg (21.18 KB; downloaded 3009 times)

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

O autostrada prin camp costa cam 1mil euro / km in timp ce un pod / pasaj / viaduct / tunel pleaca de undeva de la 10mil / km.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) danutzu_2910

Corect, cand se pune la cale un proiect, se analizeaza cele mai ... nastrusnice idei...
Chiar daca par absurde.

Campul nu e numai camp... mai ai de traversat drumuri, ape, balti, CF...

Actuala centura are "doar" 75km. Cat are A0?

Si apropo de "propunearea mea indecenta", giratoriul de la Domnesti s-ar simplifica mult...

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

Daca ne gandim la intersectii pe 3 nivele, pai doar intersectiile impreuna te costa cat toata A0, ca sa nu ne mai gandim la exproprieri sau la inspe km de viaduct pe deasupra CB.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

shoppy wrote:
O autostrada prin camp costa cam 1mil euro / km in timp ce un pod / pasaj / viaduct / tunel pleaca de undeva de la 10mil / km.

Si atunci de ce nu o fac ? A 0 va avea vreo 150 km ( maxim ).
Cum necum DNCB este ( va rămâne ) o artera importanta a Bucurestiului, cu sau fara A 0. Intersectiile majore ar trebui tratate cu responsabilitate. Cu foarte mare responsabilitate.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

Asa si PPL / Victoriei / Unirii, hai sa le facem pe 3 nivele si autostrada intre ele.

Stiu si eu de ce nu fac, de incompetenti, si vezi ca tu degeaba desenezi cu grinzi, ca sa traversezi CF la unghiul acela tot o deschidere de hobanat iti trebuie, comparabila cu cel existent.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

1) Merge si cu stâlpi / grinzi, iti spun sigur. O sa fac o schita teoretica.
2) Si daca e cu hobanat care e problema ?
Ideea categorică e sa desfiintam intersectia aia total. Cum e acum nu e bine deloc.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

A da, solutia cu grinzi transversale mai late decat tablierul, ai dreptate.
Nu pot sa nu ma gandesc si la costuri / deranj, care cresc exponential o data cu complexitatea lucrarilor.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421692 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use