Topic: Tronsonul Ploiesti - Comarnic - Brasov
112 posts, 43865 views
📖 Pagination options
- florin
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
florin
În plus, Constanţa este port, deci generează tot anul trafic de camioane.
În plus, Constanţa este port, deci generează tot anul trafic de camioane.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
Goldmund
@shoppy, asa e!
In primul rand important pentru fitze este 'marea', pentru omul intreg la minte din Bucuresti a fost, este si va ramane 'muntele', mai ales cei care nu vor vreun cancer de piele la varsta de 40 si...
Biucurestenii sufera de caldura-cuptor, cel putin 3 luni pe an e si normal sa traga la aer curat, la munte si padure, iar primul Rege adevarat al Romanilor si-a facut o resedinta in munti, in perla muntilor, Sinaia...pai unde?!
Pe axa Bucuresti-(Ilfiv)-Ploiesti-Brasov avem cred eu jumatate din economia romaneasca. Brasov va ramane si poarta de intrare spre Transilvania, spre Vest(ul Europei).
Bulgaria?!-ce-i asta? o tara, o regiune, ce e? Au si ei mare cum avem si noi, numai ca ei vorbesc alta limba, fura pe limba lor si inseala pe limba lor. Ce am eu cu acesti bulgari?! Pentru mine concediu e 50% distractie, 50% cultura. Romania e de o mie de ori mai bogata in constructii medievale, constructii baroc, in muzee si in castele si manastiri pictate decat vecinii de la sud,Romania mai are si o Delta minunata si orase medievale germane!
Constanta nu as numi-o infundatura, mai ales ca eu sunt sigur ca portul orasului va fi f. important pt. economia romanesca in viitorul apropiat. Iar daca portul va creste substantial, marfa trebuie transportata pana la Bucuresti si mai departe pana in Ungaria...
Adevarul e ca Romania are o mare problema: lipsa autostrazilor, unde privesti!
shoppy wrote:
Pe Valea Prahovei se merge doar de sarbatori si se duc doar cei din Bucuresti, la mare se merge 3 luni pe an si se duce toata prostimea aaa tara, logic ca acolo e urgenta, chiar daca dpdv al infrastructurii nationale e doar o fundatura, sau cine stie, daca avem autostrada pana acolo paote ne ducem pe ea ca sa ajungem mai departe la bulgari, si asa poate isi fac si bulgarii autostrada Varna - Balcic - Vama Veche.
@shoppy, asa e!
In primul rand important pentru fitze este 'marea', pentru omul intreg la minte din Bucuresti a fost, este si va ramane 'muntele', mai ales cei care nu vor vreun cancer de piele la varsta de 40 si...
Biucurestenii sufera de caldura-cuptor, cel putin 3 luni pe an e si normal sa traga la aer curat, la munte si padure, iar primul Rege adevarat al Romanilor si-a facut o resedinta in munti, in perla muntilor, Sinaia...pai unde?!
Pe axa Bucuresti-(Ilfiv)-Ploiesti-Brasov avem cred eu jumatate din economia romaneasca. Brasov va ramane si poarta de intrare spre Transilvania, spre Vest(ul Europei).
Bulgaria?!-ce-i asta? o tara, o regiune, ce e? Au si ei mare cum avem si noi, numai ca ei vorbesc alta limba, fura pe limba lor si inseala pe limba lor. Ce am eu cu acesti bulgari?! Pentru mine concediu e 50% distractie, 50% cultura. Romania e de o mie de ori mai bogata in constructii medievale, constructii baroc, in muzee si in castele si manastiri pictate decat vecinii de la sud,Romania mai are si o Delta minunata si orase medievale germane!
Constanta nu as numi-o infundatura, mai ales ca eu sunt sigur ca portul orasului va fi f. important pt. economia romanesca in viitorul apropiat. Iar daca portul va creste substantial, marfa trebuie transportata pana la Bucuresti si mai departe pana in Ungaria...
Adevarul e ca Romania are o mare problema: lipsa autostrazilor, unde privesti!
- George
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
George
...iar bulgarii construiesc in spume, trebuie sa intorci capul ca sa nu te inverzesti de ciuda cand vezi cate santiere de autostrazi au pe axele importante.
Or fi ei cefe groase etc. dar isi pretuiesc tara mai mult decat noi pe a noastra, construiesc in stil traditional, nu fiecare cum il taie capul, iar pe cine vrea lamuriri, il invit sa compare singur Vama Veche sau Eforie Sud cu Balcic si sa traga concluziile care se impun.
...iar bulgarii construiesc in spume, trebuie sa intorci capul ca sa nu te inverzesti de ciuda cand vezi cate santiere de autostrazi au pe axele importante.
Or fi ei cefe groase etc. dar isi pretuiesc tara mai mult decat noi pe a noastra, construiesc in stil traditional, nu fiecare cum il taie capul, iar pe cine vrea lamuriri, il invit sa compare singur Vama Veche sau Eforie Sud cu Balcic si sa traga concluziile care se impun.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
Dominatrix
shoppy wrote:Ma indoiesc ca Bulgarii vor construi prea curand autostrada pana la granita cu Romania, in scopul de a fluentiza/incuraja traficul rutier transfrontalier. Si asta pentru ca ar fi necesara cooperarea dintre cele 2 tari cele mai sarace si corupte din U.E. - slabe sanse!
daca avem autostrada pana acolo paote ne ducem pe ea ca sa ajungem mai departe la bulgari, si asa poate isi fac si bulgarii autostrada Varna - Balcic - Vama Veche.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
DocOctavius
Bulgarii au prioritățile bine stabilite: două axe est vest pentru a lega Sofia de Marea Neagră și Turcia, în combinație cu legăturile de autostradă prin Serbia, Croația și Ungaria se creează o minunată alternativă la transporturi prin țara noastră. Astfel marfa din Asia centrală va fi transportată spre piețele Europene pe la ei dezvoltând Varna ca portul Europei la Marea Neagră în detrimentul Constanței.
Dominatrix wrote:shoppy wrote:Ma indoiesc ca Bulgarii vor construi prea curand autostrada pana la granita cu Romania, in scopul de a fluentiza/incuraja traficul rutier transfrontalier. Si asta pentru ca ar fi necesara cooperarea dintre cele 2 tari cele mai sarace si corupte din U.E. - slabe sanse!
daca avem autostrada pana acolo paote ne ducem pe ea ca sa ajungem mai departe la bulgari, si asa poate isi fac si bulgarii autostrada Varna - Balcic - Vama Veche.
Bulgarii au prioritățile bine stabilite: două axe est vest pentru a lega Sofia de Marea Neagră și Turcia, în combinație cu legăturile de autostradă prin Serbia, Croația și Ungaria se creează o minunată alternativă la transporturi prin țara noastră. Astfel marfa din Asia centrală va fi transportată spre piețele Europene pe la ei dezvoltând Varna ca portul Europei la Marea Neagră în detrimentul Constanței.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
shoppy
Dn39 spre Mangalia e o fundatura, nu Constanta (da, stiu, e si acolo port comercial, port militar, santierele Daewoo dar nimic altceva, au cf si dn39 care e cu doua benzi pe sens si ocupat doar vara, in rest e pustiu).
Dn39 spre Mangalia e o fundatura, nu Constanta (da, stiu, e si acolo port comercial, port militar, santierele Daewoo dar nimic altceva, au cf si dn39 care e cu doua benzi pe sens si ocupat doar vara, in rest e pustiu).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
Goldmund
Azi am citit pe un cotidian german o stire ...penibila despre bulgari:
primul ministru al Bulgariei a comparat cainii sai(doi caini mari) cu poporul bulgar, cu cetatenii Bulgariei:
pe toti trebuie sa-i tii in lesa puternic.
In acest caz, domnul Basescu e un biet copil, Iliescu un comunist cumintit dar cam senil, iar Adrian N. cel cu sase case e un democrat cinstit
Mai vrea cineva sa construiasca aceasta autostrada?
Azi am citit pe un cotidian german o stire ...penibila despre bulgari:
primul ministru al Bulgariei a comparat cainii sai(doi caini mari) cu poporul bulgar, cu cetatenii Bulgariei:
pe toti trebuie sa-i tii in lesa puternic.
In acest caz, domnul Basescu e un biet copil, Iliescu un comunist cumintit dar cam senil, iar Adrian N. cel cu sase case e un democrat cinstit
Mai vrea cineva sa construiasca aceasta autostrada?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
Dominatrix
Pe chinezi nu i-am convins: cele mai importante tronsoane de autostrada raman fara finantare
Desi isi propusesera sa atraga China in proiectul constructiei Autostrazii Pitesti - Sibiu, oficialii romani n-au avut succes Pentru Comarnic - Brasov, CNADNR reia studiul de fezabilitate, cel vechi fiind expirat. Acestea sunt cele mai scumpe proiecte de acest gen din Romania, statul avand nevoie de 4,25 miliarde de euro
Sibiu - Pitesti si Comarnic - Brasov sunt nu doar cele mai scumpe tronsoane de autostrada din Romania, dar si cele mai amanate proiecte. Primul ar fi trebuit inceput in 2007, al doilea in 2009. Nu s-au gasit insa niciodata fonduri pentru acestea, in contextul in care cele doua tronsoane ar trebui sa rezolve problema traficului de pe cele mai dificile si aglomerate coridoare de transport din tara: Valea Oltului si Valea Prahovei. Vizita de zilele trecute in China a unei delegatii oficiale, condusa de premierul Emil Boc, ar fi trebuit sa rezolve macar problema tronsonului Pitesti - Sibiu. Atragerea Chinei in acest proiect era unul dintre punctele principale pe agenda delegatiei romane, insa discutiile au esuat, chinezii aratandu-se in schimb interesati de autostrada de centura a Capitalei. Valoarea estimata a acestui tronson de autostrada in lungime de 117 kilometri este de 3,25 miliarde de euro, statul intentionand sa-l construiasca in parteneriat public-privat, in contextul in care fondurile UE pentru Coridorul IV de autostrada nu mai ajung si pentru acest sector.
In privinta tronsonului Comarnic - Brasov, pe care guvernul intentioneaza sa-l construiasca printr-un contract de concesiune, situatia este la fel de incerta. Deocamdata nu exista niciun fel de certitudine in privinta demararii procedurii de ofertare a contractului, in contextul in care deja studiul de fezabilitate a expirat.
Potrivit Ministerului Transporturilor, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania intentioneaza sa demareze procedura de achizitie publica in vederea atribuirii contractului privind revizuirea studiului de fezabilitate pentru proiectul de constructie a Autostrazii Comarnic - Brasov. „Mentionam totodata faptul ca ultima revizuire a acestui studiu a fost efectuata in anul 2007, iar potrivit prevederilor legislatiei in vigoare durata de valabilitate a acestor activitati este de doi ani de la ultima actualizare”, se arata intr-un raspuns al ministerului transmis ,,Fin.ro”, referitor la demersurile de reluare a noii proceduri de concesiune a contractului.
Tronsonul Comarnic - Brasov face parte din Autostrada Bucuresti - Brasov, din care pana in prezent nu s-a finalizat niciun sector. Deocamdata se lucreaza la tronsoanele Bucuresti - Moara Vlasiei si Moara Vlasiei - Ploiesti, in timp ce pentru Ploiesti - Comarnic statul pare sa fi abandonat cu totul ideea demararii proiectului. Situatia este la fel de grava si in cazul tronsonului Pitesti - Sibiu, pentru care studiul de fezabilitate a fost finalizat in 2008. Cum acesta nu a fost intre timp nici macar revizuit, este clar ca si in cazul acestui proiect studiul de fezabilitate va trebui refacut.
Sursa: http://www.financiarul.com/articol_6505 ... ntare.html
Pe chinezi nu i-am convins: cele mai importante tronsoane de autostrada raman fara finantare
Desi isi propusesera sa atraga China in proiectul constructiei Autostrazii Pitesti - Sibiu, oficialii romani n-au avut succes Pentru Comarnic - Brasov, CNADNR reia studiul de fezabilitate, cel vechi fiind expirat. Acestea sunt cele mai scumpe proiecte de acest gen din Romania, statul avand nevoie de 4,25 miliarde de euro
Sibiu - Pitesti si Comarnic - Brasov sunt nu doar cele mai scumpe tronsoane de autostrada din Romania, dar si cele mai amanate proiecte. Primul ar fi trebuit inceput in 2007, al doilea in 2009. Nu s-au gasit insa niciodata fonduri pentru acestea, in contextul in care cele doua tronsoane ar trebui sa rezolve problema traficului de pe cele mai dificile si aglomerate coridoare de transport din tara: Valea Oltului si Valea Prahovei. Vizita de zilele trecute in China a unei delegatii oficiale, condusa de premierul Emil Boc, ar fi trebuit sa rezolve macar problema tronsonului Pitesti - Sibiu. Atragerea Chinei in acest proiect era unul dintre punctele principale pe agenda delegatiei romane, insa discutiile au esuat, chinezii aratandu-se in schimb interesati de autostrada de centura a Capitalei. Valoarea estimata a acestui tronson de autostrada in lungime de 117 kilometri este de 3,25 miliarde de euro, statul intentionand sa-l construiasca in parteneriat public-privat, in contextul in care fondurile UE pentru Coridorul IV de autostrada nu mai ajung si pentru acest sector.
In privinta tronsonului Comarnic - Brasov, pe care guvernul intentioneaza sa-l construiasca printr-un contract de concesiune, situatia este la fel de incerta. Deocamdata nu exista niciun fel de certitudine in privinta demararii procedurii de ofertare a contractului, in contextul in care deja studiul de fezabilitate a expirat.
Potrivit Ministerului Transporturilor, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania intentioneaza sa demareze procedura de achizitie publica in vederea atribuirii contractului privind revizuirea studiului de fezabilitate pentru proiectul de constructie a Autostrazii Comarnic - Brasov. „Mentionam totodata faptul ca ultima revizuire a acestui studiu a fost efectuata in anul 2007, iar potrivit prevederilor legislatiei in vigoare durata de valabilitate a acestor activitati este de doi ani de la ultima actualizare”, se arata intr-un raspuns al ministerului transmis ,,Fin.ro”, referitor la demersurile de reluare a noii proceduri de concesiune a contractului.
Tronsonul Comarnic - Brasov face parte din Autostrada Bucuresti - Brasov, din care pana in prezent nu s-a finalizat niciun sector. Deocamdata se lucreaza la tronsoanele Bucuresti - Moara Vlasiei si Moara Vlasiei - Ploiesti, in timp ce pentru Ploiesti - Comarnic statul pare sa fi abandonat cu totul ideea demararii proiectului. Situatia este la fel de grava si in cazul tronsonului Pitesti - Sibiu, pentru care studiul de fezabilitate a fost finalizat in 2008. Cum acesta nu a fost intre timp nici macar revizuit, este clar ca si in cazul acestui proiect studiul de fezabilitate va trebui refacut.
Sursa: http://www.financiarul.com/articol_6505 ... ntare.html
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
Dominatrix
Guvernul României a aprobat, în ședința din 21 septembrie a.c., Memorandumul înaintat de ministrul transporturilor și infrastructurii, Anca Boagiu, privind realizarea demersurilor necesare pentru lansarea procedurilor de atribuire a contractului/contractelor de concesiune de lucrări publice și servicii pentru proiectarea, finanțarea, construirea, operarea și întreținerea Autostrăzii Comarnic- Brașov (Codlea) – Făgăraș. Memorandumul a fost supus aprobării Guvernului având în vedere că MTI propune, pentru construcția unei legături rutiere de mare viteză între vestul țării (frontiera de la Nădlac dintre Ungaria și România) și litoralul Mării Negre (Constanța), realizarea unei alternative la tronsonul de Autostradă Sibiu-Pitești prin construirea în regim de concesiune a tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov (Codlea)-Făgăraș, în condițiile sustenabilității economice și financiare, care se va conecta la Autostrada București-Ploiești-Comarnic, parte a Autostrăzii București-Brașov.
Propunerea MTI a avut la bază necesitatea reluării procedurii de atribuire în regim de concesiune a viitoarei autostrăzi între Comarnic și Brașov, dar și faptul că, urmare a renegocierii contractului pentru realizarea proiectului Autostrada Brașov-Borș, firma Bechtel a renunțat la construcția unor tronsoane din autostradă, inclusiv la Tronsonul 1A Brașov (Codlea)-Făgăraș, acceptând solicitarea părții române ca acesta să fie scos la licitație.
Ca prim pas în atribuirea contractului, Autoritatea Publică trebuie să parcurgă etapa de pregătire a proiectului, prin care vor fi realizate o serie de activități precum: reactualizarea Studiului de Fezabilitate, elaborarea/aprobarea Studiului de fundamentare a deciziei de concesionare, etc. Sprijinirea prin servicii de consultanță a activității de fundamentare a deciziei de concesionarevizează și realizarea analizei economico-financiare, prin care Autoritatea Publică poate decide realizarea proiectului de investiție publică în regim de concesiune și prin care se va indica cea mai potrivită procedură de atribuire a viitorului contract de concesiune.
Biroul de presă al MTI
Guvernul României a aprobat, în ședința din 21 septembrie a.c., Memorandumul înaintat de ministrul transporturilor și infrastructurii, Anca Boagiu, privind realizarea demersurilor necesare pentru lansarea procedurilor de atribuire a contractului/contractelor de concesiune de lucrări publice și servicii pentru proiectarea, finanțarea, construirea, operarea și întreținerea Autostrăzii Comarnic- Brașov (Codlea) – Făgăraș. Memorandumul a fost supus aprobării Guvernului având în vedere că MTI propune, pentru construcția unei legături rutiere de mare viteză între vestul țării (frontiera de la Nădlac dintre Ungaria și România) și litoralul Mării Negre (Constanța), realizarea unei alternative la tronsonul de Autostradă Sibiu-Pitești prin construirea în regim de concesiune a tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov (Codlea)-Făgăraș, în condițiile sustenabilității economice și financiare, care se va conecta la Autostrada București-Ploiești-Comarnic, parte a Autostrăzii București-Brașov.
Propunerea MTI a avut la bază necesitatea reluării procedurii de atribuire în regim de concesiune a viitoarei autostrăzi între Comarnic și Brașov, dar și faptul că, urmare a renegocierii contractului pentru realizarea proiectului Autostrada Brașov-Borș, firma Bechtel a renunțat la construcția unor tronsoane din autostradă, inclusiv la Tronsonul 1A Brașov (Codlea)-Făgăraș, acceptând solicitarea părții române ca acesta să fie scos la licitație.
Ca prim pas în atribuirea contractului, Autoritatea Publică trebuie să parcurgă etapa de pregătire a proiectului, prin care vor fi realizate o serie de activități precum: reactualizarea Studiului de Fezabilitate, elaborarea/aprobarea Studiului de fundamentare a deciziei de concesionare, etc. Sprijinirea prin servicii de consultanță a activității de fundamentare a deciziei de concesionarevizează și realizarea analizei economico-financiare, prin care Autoritatea Publică poate decide realizarea proiectului de investiție publică în regim de concesiune și prin care se va indica cea mai potrivită procedură de atribuire a viitorului contract de concesiune.
Biroul de presă al MTI
- marius baciu
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
marius baciu
Cate santiere de autostrazi au bulgarii??
George wrote:
...iar bulgarii construiesc in spume, trebuie sa intorci capul ca sa nu te inverzesti de ciuda cand vezi cate santiere de autostrazi au pe axele importante.
Or fi ei cefe groase etc. dar isi pretuiesc tara mai mult decat noi pe a noastra, construiesc in stil traditional, nu fiecare cum il taie capul, iar pe cine vrea lamuriri, il invit sa compare singur Vama Veche sau Eforie Sud cu Balcic si sa traga concluziile care se impun.
Cate santiere de autostrazi au bulgarii??
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Autostrada Brasov - Comarnic
DanCld
In acest moment nu cred ca au vreunul. Din 2005 pana azi au construit doar vreo 15km de autostrada in NV Sofiei ca un fel de scurtatura intre drumul spre Vidin si cel spre Grecia. Oricum ei au fost taiati complet de la fondurile europene timp de cativa ani pe motiv de coruptie.
marius baciu wrote:
Cate santiere de autostrazi au bulgarii??
In acest moment nu cred ca au vreunul. Din 2005 pana azi au construit doar vreo 15km de autostrada in NV Sofiei ca un fel de scurtatura intre drumul spre Vidin si cel spre Grecia. Oricum ei au fost taiati complet de la fondurile europene timp de cativa ani pe motiv de coruptie.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination