Subiect: Locomotive clasa 473 (Softronic Phoenix ale CFR Calatori)
219 mesaje, 46008 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
- Autor: George
- Membru Gold
- Scris:
-
Locomotive clasa 473 (Softronic Phoenix ale CFR Călători)
George
Exista mai multe locomotive de acest tip la CFR?
Modernizarea (timida) a vagoanelor si locomotivelor contrastreaza puternic cu degradarea fara precedent a infrastructurii feroviare.
E ca si cu soselele: avem masini, dar nu si cu ce sa mergem pe ele...
In alta ordine de idei, stie cineva cand o sa mai fie prin 2010 acele zile feroviare, in care se prezinta in Gara de Nord locomotive si vagoane noi?
Si tot in alta ordine de idei, exista vreun plan de reabilitare a Garii de Nord (linii, peroane, spatii publice)?
Exista mai multe locomotive de acest tip la CFR?
Modernizarea (timida) a vagoanelor si locomotivelor contrastreaza puternic cu degradarea fara precedent a infrastructurii feroviare.
E ca si cu soselele: avem masini, dar nu si cu ce sa mergem pe ele...
In alta ordine de idei, stie cineva cand o sa mai fie prin 2010 acele zile feroviare, in care se prezinta in Gara de Nord locomotive si vagoane noi?
Si tot in alta ordine de idei, exista vreun plan de reabilitare a Garii de Nord (linii, peroane, spatii publice)?
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic - Pheonix (seria 40 CFR Calatori)
Dr2005
Cred că vor fi 5. 2003 circulă, 2004 este încă în probe.
Nu e chiar timidă, se modernizează la greu vagoane şi locomotive, chiar prea multe faţă de datoriile CFR Călători (ca să nu zic de infrastructură, că aia e altă companie).
5-6 octombrie.
A existat... dar în 10 ani abia au reuşit să facă linia 4, cu linie şi traverse ,,second hand" de pe alte linii + încă un an pentru peron, realizat până la urmă prin turnarea de asfalt direct peste pământ (de aia are o formă neregulată)...
George a scris:
Exista mai multe locomotive de acest tip la CFR?
Cred că vor fi 5. 2003 circulă, 2004 este încă în probe.
George a scris:
Modernizarea (timida) a vagoanelor si locomotivelor contrastreaza puternic cu degradarea fara precedent a infrastructurii feroviare.
Nu e chiar timidă, se modernizează la greu vagoane şi locomotive, chiar prea multe faţă de datoriile CFR Călători (ca să nu zic de infrastructură, că aia e altă companie).
George a scris:
In alta ordine de idei, stie cineva cand o sa mai fie prin 2010 acele zile feroviare, in care se prezinta in Gara de Nord locomotive si vagoane noi?
5-6 octombrie.
George a scris:
Si tot in alta ordine de idei, exista vreun plan de reabilitare a Garii de Nord (linii, peroane, spatii publice)?
A existat... dar în 10 ani abia au reuşit să facă linia 4, cu linie şi traverse ,,second hand" de pe alte linii + încă un an pentru peron, realizat până la urmă prin turnarea de asfalt direct peste pământ (de aia are o formă neregulată)...
- Autor: George
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic - Pheonix (seria 40 CFR Calatori)
George
Multumesc!
Dupa cum am scris si in alt topic (Campina - Brasov) am inceput sa-i "hartuiesc" cu scrisori si petitii, trebuie sa dea bani la greu in infrastructura feroviara, mai ales sa foloseasca miliardele de euro pentru calea ferata de la UE; in primul rand, transportul feroviar este civilizat si prietenos pt. mediu, iar in al doilea rand, este vorba despre investitii care antreneaza industrie si constructori romani (numai guvernantii nostri prea redusi nu inteleg asta, probabil din SUV-uri si elicoptere calea ferata se vede mai greu).
Multumesc!
Dupa cum am scris si in alt topic (Campina - Brasov) am inceput sa-i "hartuiesc" cu scrisori si petitii, trebuie sa dea bani la greu in infrastructura feroviara, mai ales sa foloseasca miliardele de euro pentru calea ferata de la UE; in primul rand, transportul feroviar este civilizat si prietenos pt. mediu, iar in al doilea rand, este vorba despre investitii care antreneaza industrie si constructori romani (numai guvernantii nostri prea redusi nu inteleg asta, probabil din SUV-uri si elicoptere calea ferata se vede mai greu).
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Dr2005
Dacă vă uitaţi în broşura despre Phoenix o să vedeţi pozele mele făcute în cabina lui 2003 anul trecut
) Desigur, nu s-au deranjat să precizeze sursa sau dea un mail... Probabil la anul tot pozele mele or să le pună...
Dacă vă uitaţi în broşura despre Phoenix o să vedeţi pozele mele făcute în cabina lui 2003 anul trecut

-
- Autor: Chev Celios
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Chev Celios
De 2004 ce se mai aude?Cand intra la tractiune cu adevarat nu in teste/probe?
De 2004 ce se mai aude?Cand intra la tractiune cu adevarat nu in teste/probe?
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Marian Andrei
Acum cateva zile se zarea in BC, probabil a terminat testele dar cine stie dupa ce hartii sta.
Acum cateva zile se zarea in BC, probabil a terminat testele dar cine stie dupa ce hartii sta.
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
- Autor: earthchild
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
earthchild
Ce am remarcat (de pe youtube) si nu mi-a placut: in testele de viteza de la Faurei locomotiva 2003 suiera (sau scartaia, nu mi-am dat seama exact) mult mai mult decat locomotiva nemodificata din testul de acum 1-2 ani. La aceeasi viteza...
Ce am remarcat (de pe youtube) si nu mi-a placut: in testele de viteza de la Faurei locomotiva 2003 suiera (sau scartaia, nu mi-am dat seama exact) mult mai mult decat locomotiva nemodificata din testul de acum 1-2 ani. La aceeasi viteza...
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Dr2005
Da.
Cred că nu e bine izolată cabina şi intră curent de afară.
Marian Andrei a scris:
Trenul a venit cu 2003 ?
Da.
earthchild a scris:
locomotiva 2003 suiera
Cred că nu e bine izolată cabina şi intră curent de afară.
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Marian Andrei
Probabil din cauza asta au si decis sa mai modifice partea de aerodinamica a caroseriei la Montana...
Probabil din cauza asta au si decis sa mai modifice partea de aerodinamica a caroseriei la Montana...
- Autor: Dr2005
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
Dr2005
Pentru o locomotivă care merge cu 200 km/h doar pe o porţiune limitată (în niciun caz nu poate funcţiona în regim de durată la 200 km/h) nu e necesară cine ştie ce aerodinamică... mai ales că locomotiva e ditai tancu' de 120 t, Co'Co'. La un Bo'Bo' de 80 de tone se schimbă treaba...
Pentru o locomotivă care merge cu 200 km/h doar pe o porţiune limitată (în niciun caz nu poate funcţiona în regim de durată la 200 km/h) nu e necesară cine ştie ce aerodinamică... mai ales că locomotiva e ditai tancu' de 120 t, Co'Co'. La un Bo'Bo' de 80 de tone se schimbă treaba...
-
- Autor: mindmasster
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
mindmasster
Pei la noi in tara nu are sa mearga cu 200 km/h (in afar de inelul de testare)
Dr2005 a scris:
Pentru o locomotivă care merge cu 200 km/h doar pe o porţiune limitată (în niciun caz nu poate funcţiona în regim de durată la 200 km/h) nu e necesară cine ştie ce aerodinamică... mai ales că locomotiva e ditai tancu' de 120 t, Co'Co'. La un Bo'Bo' de 80 de tone se schimbă treaba...
Pei la noi in tara nu are sa mearga cu 200 km/h (in afar de inelul de testare)
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004)
shoppy
Daca mergea cu 200 inseamna ca era in deplina siguranta si nu era nici o problema cu aerodinamicitatea. Pentru un vehicul de zeci de tone sub 200 practic nu are nici un efect aerodinamicitatea, poti sa mergi cu 200 si cu plugul de dezapezire hidraulic rotativ(daca il tin boghiurile) ca la consum tot aia e.
Peste 200 - 250 se schimba placa si aproape toata puterea este necesara pentru impingerea aerului laoparte, dar nu e cazul la noi.
Daca mergea cu 200 inseamna ca era in deplina siguranta si nu era nici o problema cu aerodinamicitatea. Pentru un vehicul de zeci de tone sub 200 practic nu are nici un efect aerodinamicitatea, poti sa mergi cu 200 si cu plugul de dezapezire hidraulic rotativ(daca il tin boghiurile) ca la consum tot aia e.
Peste 200 - 250 se schimba placa si aproape toata puterea este necesara pentru impingerea aerului laoparte, dar nu e cazul la noi.
📖 Opțiuni paginare