Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1138 posts, 365720 views
📖 Pagination options
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Atât 047, cât și 144 sunt imobilizate-defecte, dar pot fi reactivate cu unele reparații. Se mențin funcționale vagoanele „active” pentru linia 53.
Atât 047, cât și 144 sunt imobilizate-defecte, dar pot fi reactivate cu unele reparații. Se mențin funcționale vagoanele „active” pentru linia 53.
-
- Alex130
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex130
"Cele active" unele,intr-adevar ele merg,dar sa stii ca nu toate sunt intr-adevar bune,unele reprezinta totusi un pericol chiar si pentru vatmani.
Spre exemplu am fost 3 zile la rand in 53,de exemplu cu 339 care am vrut si eu sa ma dau jos sa mai iau si eu aer la cap la Mezeș cand,ce sa vezi,fara sa vreau am calcat pe extinctor,noroc ca am avut timp sa fac repede curat pe treptele cabinei si in locuri unde au mai fost pulberea aceea de la extinctor ca dupa ma intrebau "Ce s-a intamplat de ai folosit extinctorul?"...trebuia macar sa aiba ceva sa nu "explodeze" in cabina.
Alt exemplu este 297,prima oara cand am fost cu el a fost prin Martie prin 24,dupa aia in 45 si duminica in 53,ala are mari probleme la curent...cel putin pe volumetru imi arata ca e sub 30 de V si exemplele pot continua....eu nu inteleg cum poate exista 53-ul unde dupa ce ca majoritatea au vagoane naspa inafara de 055, 288 si PAFS-ul 309 mai ai si putine pauze la capete de linii....Mezes 5 minute in general iar la pauza de masa 12 minute iar la Damaroaia fix 3 minute la statia de coborare...
"Cele active" unele,intr-adevar ele merg,dar sa stii ca nu toate sunt intr-adevar bune,unele reprezinta totusi un pericol chiar si pentru vatmani.
Spre exemplu am fost 3 zile la rand in 53,de exemplu cu 339 care am vrut si eu sa ma dau jos sa mai iau si eu aer la cap la Mezeș cand,ce sa vezi,fara sa vreau am calcat pe extinctor,noroc ca am avut timp sa fac repede curat pe treptele cabinei si in locuri unde au mai fost pulberea aceea de la extinctor ca dupa ma intrebau "Ce s-a intamplat de ai folosit extinctorul?"...trebuia macar sa aiba ceva sa nu "explodeze" in cabina.
Alt exemplu este 297,prima oara cand am fost cu el a fost prin Martie prin 24,dupa aia in 45 si duminica in 53,ala are mari probleme la curent...cel putin pe volumetru imi arata ca e sub 30 de V si exemplele pot continua....eu nu inteleg cum poate exista 53-ul unde dupa ce ca majoritatea au vagoane naspa inafara de 055, 288 si PAFS-ul 309 mai ai si putine pauze la capete de linii....Mezes 5 minute in general iar la pauza de masa 12 minute iar la Damaroaia fix 3 minute la statia de coborare...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Problemele acestea exista pentru ca soferii STB accepta sa traiasca cu ele, ori soferii nu fac scandal de frica sa nu fie luati la ochi si sa piarda titularizarea ori li s-a spus ca se rezolva dar se desfinteaza titularizarea si atunci nu au mai facut scandal.
Problemele acestea exista pentru ca soferii STB accepta sa traiasca cu ele, ori soferii nu fac scandal de frica sa nu fie luati la ochi si sa piarda titularizarea ori li s-a spus ca se rezolva dar se desfinteaza titularizarea si atunci nu au mai facut scandal.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
339 azi pe Bd. Gloriei, condus de o doamnă imbrăcată cu o ținută exemplară. Felicitări!
339 azi pe Bd. Gloriei, condus de o doamnă imbrăcată cu o ținută exemplară. Felicitări!

339 - 53 - 22.12.2024.jpg (653.86 KB; downloaded 651 times)
📖 Pagination options