Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 350789 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
158
158
DSC_0383.JPG (239.19 KB; downloaded 2818 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
158 la traditionala pozitie de la Pasaj Lujerului
158 la traditionala pozitie de la Pasaj Lujerului
DSC_0469.JPG (240.03 KB; downloaded 2658 times)
DSC_0471.JPG (193.85 KB; downloaded 2649 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Incepand cu data de 1 aprilie au fost refacute total repartizarile vagoanelor liniei 41 de la Bucurestii Noi datorita faptului ca se revine pe traseu in sistem exclusiv cu patine de grafit, pantografe schunk, boghiuri cu bandaje bune si criterii estetice. Astfel vor fi echipate cu patine de grafit un numar de 26 de vagoane ale depoului, astfel pe langa 20 de vagoane titulare (18 ture + 2 rezerve zilnice) mai sunt echipate alte 6 vagoane pentru a fi conforme cu cerintele liniei 41.
Cele 18+2 vagoane sunt urmatoarele: 006, 008, 023, 025, 068, 094, 101, 122, 129, 151, 154, 158, 160, 164, 195, 201, 218, 226, 266, 311 - acestea sunt titularele zilnice ale liniei
Cele 6 vagoane suplimentare sunt: 143, 273, 278, 297, 316, 349 - acestea vor circula prin rotatie cand este nevoie pe linia 41 iar in rest vor forma exclusiv liniile 42/45.
Vagonul 143 urmeaza sa plece la revopsire, la fel 218.
Modificarile intra in vigoare luni si sunt definitive. Este pentru prima data din anul 2002 cand se reface un parc exclusiv al liniei si se va circula exclusiv cu patine de grafit pe acest traseu.
Incepand cu data de 1 aprilie au fost refacute total repartizarile vagoanelor liniei 41 de la Bucurestii Noi datorita faptului ca se revine pe traseu in sistem exclusiv cu patine de grafit, pantografe schunk, boghiuri cu bandaje bune si criterii estetice. Astfel vor fi echipate cu patine de grafit un numar de 26 de vagoane ale depoului, astfel pe langa 20 de vagoane titulare (18 ture + 2 rezerve zilnice) mai sunt echipate alte 6 vagoane pentru a fi conforme cu cerintele liniei 41.
Cele 18+2 vagoane sunt urmatoarele: 006, 008, 023, 025, 068, 094, 101, 122, 129, 151, 154, 158, 160, 164, 195, 201, 218, 226, 266, 311 - acestea sunt titularele zilnice ale liniei
Cele 6 vagoane suplimentare sunt: 143, 273, 278, 297, 316, 349 - acestea vor circula prin rotatie cand este nevoie pe linia 41 iar in rest vor forma exclusiv liniile 42/45.
Vagonul 143 urmeaza sa plece la revopsire, la fel 218.
Modificarile intra in vigoare luni si sunt definitive. Este pentru prima data din anul 2002 cand se reface un parc exclusiv al liniei si se va circula exclusiv cu patine de grafit pe acest traseu.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Rathgeber2523
158
160
Transportul liniei 42 este asigurat de 055
158
158.jpg (125.38 KB; downloaded 2569 times)
160
160.jpg (96.54 KB; downloaded 2571 times)
Transportul liniei 42 este asigurat de 055
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
ionescu63
300 nu era tot in parcul liniei 41? Mai ales ca s-a intors proaspat din reparatie.
Si parca mai era un vagon de la B.N. in RK.
300 nu era tot in parcul liniei 41? Mai ales ca s-a intors proaspat din reparatie.
Si parca mai era un vagon de la B.N. in RK.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
NU, strict vagoanele din lista aia. 300 nu primeste patina de grafit. Mai sunt la RK 339 si 080.
NU, strict vagoanele din lista aia. 300 nu primeste patina de grafit. Mai sunt la RK 339 si 080.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Fata de lista pusa de mine zilele trecute a aparut modificarea cre spune ca pe linia 41 nu mai sunt titulare vagoane cu frana cu federe, astfel vagoanele 049 (a primit si acesta grafit), 068, 154, 158, 218, 273 raman doar rezerve in caz de nevoie, titularii lor fiind mutati pe vagoanele cu Hanning & Kahl disponibile.
De asemenea vagonul 129 il inlocuieste pe 196 care are setul de boghiuri la URAC, 297 il inlocuieste pe 339 aflat la RK, 300 nu va fi titular de 41 si nici nu primeste grafit. Urmeaza sa soseasca din uzina 122 si 339, ambele fiind deja in graficul liniei 41.
Utilizator anonim wrote:
Incepand cu data de 1 aprilie au fost refacute total repartizarile vagoanelor liniei 41 de la Bucurestii Noi datorita faptului ca se revine pe traseu in sistem exclusiv cu patine de grafit, pantografe schunk, boghiuri cu bandaje bune si criterii estetice. Astfel vor fi echipate cu patine de grafit un numar de 26 de vagoane ale depoului, astfel pe langa 20 de vagoane titulare (18 ture + 2 rezerve zilnice) mai sunt echipate alte 6 vagoane pentru a fi conforme cu cerintele liniei 41.
Cele 18+2 vagoane sunt urmatoarele: 006, 008, 023, 025, 068, 094, 101, 122, 129, 151, 154, 158, 160, 164, 195, 201, 218, 226, 266, 311 - acestea sunt titularele zilnice ale liniei
Cele 6 vagoane suplimentare sunt: 143, 273, 278, 297, 316, 349 - acestea vor circula prin rotatie cand este nevoie pe linia 41 iar in rest vor forma exclusiv liniile 42/45.
Vagonul 143 urmeaza sa plece la revopsire, la fel 218.
Modificarile intra in vigoare luni si sunt definitive. Este pentru prima data din anul 2002 cand se reface un parc exclusiv al liniei si se va circula exclusiv cu patine de grafit pe acest traseu.
Fata de lista pusa de mine zilele trecute a aparut modificarea cre spune ca pe linia 41 nu mai sunt titulare vagoane cu frana cu federe, astfel vagoanele 049 (a primit si acesta grafit), 068, 154, 158, 218, 273 raman doar rezerve in caz de nevoie, titularii lor fiind mutati pe vagoanele cu Hanning & Kahl disponibile.
De asemenea vagonul 129 il inlocuieste pe 196 care are setul de boghiuri la URAC, 297 il inlocuieste pe 339 aflat la RK, 300 nu va fi titular de 41 si nici nu primeste grafit. Urmeaza sa soseasca din uzina 122 si 339, ambele fiind deja in graficul liniei 41.
DSC_0661.JPG (343 KB; downloaded 2907 times)
DSC_0663.JPG (360.87 KB; downloaded 2906 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Rathgeber2523
158
160
226
297
158
158.jpg (103.93 KB; downloaded 2659 times)
160
160.jpg (220.52 KB; downloaded 2658 times)
226
226.jpg (134.93 KB; downloaded 2660 times)
297
297.jpg (112.02 KB; downloaded 2659 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Rathgeber2523
300 a revenit azi in circulatie, in linia 24 il gasiti
Transportul liniei 42 este asigurat de #297
300 a revenit azi in circulatie, in linia 24 il gasiti
Transportul liniei 42 este asigurat de #297
300 (1).JPG (141.64 KB; downloaded 2592 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Chev Celios
Ce e cu porcaria asta cu transportul liniei. Se transporta linia prin oras si nu ne-a zis si noua nimeni??? Daca tot vreti sa folositi un limbaj mai tehnic spuneti si voi "Turatia liniei 42 este asigurata de vagonul x."
Rathgeber2523 wrote:
Transportul liniei 42 este asigurat de #297
Ce e cu porcaria asta cu transportul liniei. Se transporta linia prin oras si nu ne-a zis si noua nimeni??? Daca tot vreti sa folositi un limbaj mai tehnic spuneti si voi "Turatia liniei 42 este asigurata de vagonul x."
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Axel
Probabil aduna vagonul linia de pe traseu si o transporta.
Chev Celios wrote:Rathgeber2523 wrote:
Transportul liniei 42 este asigurat de #297
Ce e cu porcaria asta cu transportul liniei. Se transporta linia prin oras si nu ne-a zis si noua nimeni??? Daca tot vreti sa folositi un limbaj mai tehnic spuneti si voi "Turatia liniei 42 este asigurata de vagonul x."
Probabil aduna vagonul linia de pe traseu si o transporta.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
DocOctavius
Hop și eu cu o variantă:
Transportul pe linia 42 este asigurat de #297.
Off topic: "Turația liniei" mie îmi amintește de școala primară când învârteam câte o riglă în vârful unui pix și ne prefăceam că suntem elicoptere.
Chev Celios wrote:Rathgeber2523 wrote:
Transportul liniei 42 este asigurat de #297
Ce e cu porcaria asta cu transportul liniei. Se transporta linia prin oras si nu ne-a zis si noua nimeni??? Daca tot vreti sa folositi un limbaj mai tehnic spuneti si voi "Turatia liniei 42 este asigurata de vagonul x."
Hop și eu cu o variantă:
Transportul pe linia 42 este asigurat de #297.
Off topic: "Turația liniei" mie îmi amintește de școala primară când învârteam câte o riglă în vârful unui pix și ne prefăceam că suntem elicoptere.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Cateva noutati. Vagonul 049 despre care ziceam ca a primit patina de grafit a fost inlocuit cu vagonul 122 care urmeaza sa intre in traseu in cateva zile, 049 ramanand pentru parcul liniilor 20/24. Astfel singurele vagoane cu federe care raman compatibile cu linia 41 sunt 068, 154, 158, 218, 273, din care 068 mai sta pana se termina reclama, 158 si 273 sunt aproape zi de zi iar 154 si 218 vor intra doar la nevoie, urmand ca pe masura ce vin vagoane de la RK sa isi piarda statutul de rezerva cu patina de grafit pentru 41. De asemenea este reparat foarte bine si vagonul 316 care a fost tamponat destul de grav acum cateva saptamani.
De asemenea a inceput curatarea si vopsirea bandajelor boghiurilor vagoanelor titulare de 41 care au bandaje corespunzatoare si spalarea pantografelor. Se doreste ca aceste actiuni sa fie realizate la fiecare RT2.
143 si 164 sunt singurele vagoane ramase pe linia 41 care sunt vopsite rosu si arata in ultimul hal urmand sa fie trimise la revopsire cat de curand, dupa cum am mai spus 164 este primul care pleaca.
Cateva noutati. Vagonul 049 despre care ziceam ca a primit patina de grafit a fost inlocuit cu vagonul 122 care urmeaza sa intre in traseu in cateva zile, 049 ramanand pentru parcul liniilor 20/24. Astfel singurele vagoane cu federe care raman compatibile cu linia 41 sunt 068, 154, 158, 218, 273, din care 068 mai sta pana se termina reclama, 158 si 273 sunt aproape zi de zi iar 154 si 218 vor intra doar la nevoie, urmand ca pe masura ce vin vagoane de la RK sa isi piarda statutul de rezerva cu patina de grafit pentru 41. De asemenea este reparat foarte bine si vagonul 316 care a fost tamponat destul de grav acum cateva saptamani.
De asemenea a inceput curatarea si vopsirea bandajelor boghiurilor vagoanelor titulare de 41 care au bandaje corespunzatoare si spalarea pantografelor. Se doreste ca aceste actiuni sa fie realizate la fiecare RT2.
143 si 164 sunt singurele vagoane ramase pe linia 41 care sunt vopsite rosu si arata in ultimul hal urmand sa fie trimise la revopsire cat de curand, dupa cum am mai spus 164 este primul care pleaca.
DSC_0684.JPG (180.25 KB; downloaded 2642 times)
DSC_0699.JPG (223.06 KB; downloaded 2645 times)
📖 Pagination options