Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 346402 views
📖 Pagination options
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
SprinterXP
080 la Lujerului
080 la Lujerului
P1150061 (1024x768).jpg (552 KB; downloaded 1878 times)
- Gabriel Cristian
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabriel Cristian
O curiozitate am si eu , pana la urma aceste vagoane au alt tip de motoare? de ce astea sunt mult mai rapide decat cele cu podea coborata ? sau este strict din prisma vatamanului.
O curiozitate am si eu , pana la urma aceste vagoane au alt tip de motoare? de ce astea sunt mult mai rapide decat cele cu podea coborata ? sau este strict din prisma vatamanului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Sunt mai rapide pentru că vatmanii le conduc mai repede (e drept, infrastructura liniei 41 e mai bună decât cea de pe majoritatea celorlalte linii) şi nu sunt limitate la 30 (Bucur LF #402, #403) sau 52 km/h (CH-PPC, V2A-T, V2S-T).
Sunt mai rapide pentru că vatmanii le conduc mai repede (e drept, infrastructura liniei 41 e mai bună decât cea de pe majoritatea celorlalte linii) şi nu sunt limitate la 30 (Bucur LF #402, #403) sau 52 km/h (CH-PPC, V2A-T, V2S-T).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Da cine ti-a zis tie ca Bucur LF sunt limitate la 30 ??? Iar aberezi ca de obicei, sunt la 50 !!!!!!!!!
Da cine ti-a zis tie ca Bucur LF sunt limitate la 30 ??? Iar aberezi ca de obicei, sunt la 50 !!!!!!!!!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Nu, dragă Andrei, tu eşti cel care aberează. Ultimele Bucur LF produse au circulat cu roţi monobloc şi fără sistem de frânare pe boghiul purtător, fapt pentru care le-a fost limitată viteza. Nu ştiu însă dacă odată cu montarea componentelor respective au fost sau nu modificate limitările de viteză, mai ales având în vedere tendinţa de încurajare a circulaţiei cu viteze ridicol de mici a vehiculelor RATB (mai ales prin timpi de parcurs prea lungi).
Nu, dragă Andrei, tu eşti cel care aberează. Ultimele Bucur LF produse au circulat cu roţi monobloc şi fără sistem de frânare pe boghiul purtător, fapt pentru care le-a fost limitată viteza. Nu ştiu însă dacă odată cu montarea componentelor respective au fost sau nu modificate limitările de viteză, mai ales având în vedere tendinţa de încurajare a circulaţiei cu viteze ridicol de mici a vehiculelor RATB (mai ales prin timpi de parcurs prea lungi).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Iti zic eu clar ca bati campii, vagoanele sunt limitate din fabricatie la 50kmh, poate doar verbal sa existe recomandari de mers cu anumite viteze pe unele portiuni cum e Sincai etc.
Iti zic eu clar ca bati campii, vagoanele sunt limitate din fabricatie la 50kmh, poate doar verbal sa existe recomandari de mers cu anumite viteze pe unele portiuni cum e Sincai etc.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Si la Bucurestii Noi au ajuns cu reclamele, fiind lipite cel putin vagoanele 021 si 047.
Si la Bucurestii Noi au ajuns cu reclamele, fiind lipite cel putin vagoanele 021 si 047.
021 - 41 - 10.09.2011.JPG (422.96 KB; downloaded 2332 times)
047 - 41 - 10.09.2011.JPG (416.95 KB; downloaded 2333 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Pana acum am vazut ca au reclama BRD vagoanele: 021, 047, 144, 154, 339. (Poze cu ele sunt, dar nu voi mai posta ca sa nu se simta unii "sufocati" de prea multe fotografii cu vagoanele respective. Si in general nu veti mai vedea pe forum poze facute de mine.)
Pana acum am vazut ca au reclama BRD vagoanele: 021, 047, 144, 154, 339. (Poze cu ele sunt, dar nu voi mai posta ca sa nu se simta unii "sufocati" de prea multe fotografii cu vagoanele respective. Si in general nu veti mai vedea pe forum poze facute de mine.)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Aseara a cazut cu motor si vagonul 339, astfel s-au adunat vreo 18 vagoane de 41 de la B Noi picate.
Aseara a cazut cu motor si vagonul 339, astfel s-au adunat vreo 18 vagoane de 41 de la B Noi picate.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
SprinterXP
Mai devreme a picat si vagonul 118 pe linia 42, fiind tras in Depoul Victoria de vagonul 112.
Mai devreme a picat si vagonul 118 pe linia 42, fiind tras in Depoul Victoria de vagonul 112.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
118 era o troaca dar mergea binisor fata de cazane gen 047, 144 si cele pe care au pus reclama care din cauza reclamei sunt titulare pe linia 41 pana la expirarea contractului. 118 si alte 2 vagoane au fost scoase din linie odata cu venirea celor cu reclama.
118 era o troaca dar mergea binisor fata de cazane gen 047, 144 si cele pe care au pus reclama care din cauza reclamei sunt titulare pe linia 41 pana la expirarea contractului. 118 si alte 2 vagoane au fost scoase din linie odata cu venirea celor cu reclama.
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Axel
Astazi 15.09.2011. vagonul 118 revenise la traseu tot pe linia 42.
Astazi 15.09.2011. vagonul 118 revenise la traseu tot pe linia 42.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
S-a reparat, fiind o problema minora. Astazi a fost trimis in "rodaj" pe una din liniile de pe Mihalache. Probabil ca zilele urmatoare revine pe linia 41.
Utilizator anonim wrote:
Aseara a cazut cu motor si vagonul 339, astfel s-au adunat vreo 18 vagoane de 41 de la B Noi picate.
S-a reparat, fiind o problema minora. Astazi a fost trimis in "rodaj" pe una din liniile de pe Mihalache. Probabil ca zilele urmatoare revine pe linia 41.
- Gabi
-
Posted:
-
📖 Pagination options