Topic: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
47 posts, 34133 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ionescu63
Nu, este bine chiar ma bucura chestia asta.
Personal m-am bucurat foarte mult cand am aflat dintr-un reportaj ca nemptii chiar au cumparat Duster second-hand fiindva pentru masini noi trebuiau sa stea la coada nu stiu cat.
Nemptii sa cumpere masini romanestii second hand.........
(sa ma trezeasca cineva...)
Nu, este bine chiar ma bucura chestia asta.
Personal m-am bucurat foarte mult cand am aflat dintr-un reportaj ca nemptii chiar au cumparat Duster second-hand fiindva pentru masini noi trebuiau sa stea la coada nu stiu cat.

Nemptii sa cumpere masini romanestii second hand.........

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
shoppy
E si o parte nostima aici, daca garnitura de Golanuri, Sandei si Aspiratoare a binevoit OBB-ul s-o imprastie prin gradinile oamenilor de la poalele rambleurilor, cu tramvaiele romanesti trebuie doar sa se hotarasca daca sa le arunce intr-un lac sau intr-o prapastie.
E si o parte nostima aici, daca garnitura de Golanuri, Sandei si Aspiratoare a binevoit OBB-ul s-o imprastie prin gradinile oamenilor de la poalele rambleurilor, cu tramvaiele romanesti trebuie doar sa se hotarasca daca sa le arunce intr-un lac sau intr-o prapastie.



-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
subway guru
Am si eu o rugaminte 'ca sa fim absolut corecti':
Nu mai puneti in 'carca' RATB programul de investitii al PMB.
OK?
Am si eu o rugaminte 'ca sa fim absolut corecti':
Nu mai puneti in 'carca' RATB programul de investitii al PMB.
OK?

-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 201
Dominatrix
Dr2005 wrote:Lasa ca poate li se face mila austriecilor si mai primim niste tramvaie vechi de tip E + c de la ei, cand or incepe sa le arunce ca pe Rathgeber'uri. Totul e sa nu le bage pe pasajul Basarab, sa nu i se faca rau lui Dr. Oetker cand trece pe acolo...
La capitolul ,,mari realizări" putem să trecem linia de pe Bd. Dacia şi Str. Tunari... se fac 2 ani şi tot nu e gata![]()
Mă întreb unde merg cele 24 de milioane de lei primite de RATB la ultima rectificare bugetară. A, am uitat, trebuie cumpărate utilaje pentru asamblat Siemens-uri la URAC. Că 20 de CH-PPC-uri (câte se pot face cu banii ăştia) ne stăteau rău. Noi de contract cu Siemens avem nevoie! Ce dacă nu sunt bani pentru neoane, faruri, vopsea, fibră de sticlă, iar în juma' de oraş se circulă pe şine produse la Oţelu Roşu? Nu domnule, noi de contract cu Siemens avem nevoie!
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ByOnu
Sunteti 'carcotasi'.
Hai sa luam treburile mai cu "cap". 
Ce este asa de rau daca se mai modernizeaza URAC-ul? Motivul pt. care se face modernizarea nu conteaza, ca utilajele si echipamentele tot la noi raman. Deci RATB-ul are numai de castigat, un impuls de acest gen nu strica.
Sunteti 'carcotasi'.


Ce este asa de rau daca se mai modernizeaza URAC-ul? Motivul pt. care se face modernizarea nu conteaza, ca utilajele si echipamentele tot la noi raman. Deci RATB-ul are numai de castigat, un impuls de acest gen nu strica.

-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
subway guru
Din pacate vienezii nu baga nici macar o para chioara in URAC...
E un simplu contract de 'furnizare' pe dotarile existente...
Din pacate vienezii nu baga nici macar o para chioara in URAC...
E un simplu contract de 'furnizare' pe dotarile existente...

-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Dominatrix
Chiar si fiind vorba numai de caroserii, pentru proiectul Siemens, URACul va avea nevoie de o minima retehnologizare. Nu m-ar mira ca acesta sa fie motivul pentru care in prezent nu mai sunt bani pentru piese "de baza" precum patine de grafit, de exemplu. Uzina din punct de vedere al dotarilor e undeva la nivelul anilor '70. Si intrucat e un proiect "pentru export", proiectul Siemens nu va avea pe termen scurt niciun efect asupra proiectului Bucur LF, care va fi incetinit in continuare de licitatii pentru tot felul de componente, de la usi si becuri, pana la "lucruri mari", precum choppere, surse etc...
Chiar si fiind vorba numai de caroserii, pentru proiectul Siemens, URACul va avea nevoie de o minima retehnologizare. Nu m-ar mira ca acesta sa fie motivul pentru care in prezent nu mai sunt bani pentru piese "de baza" precum patine de grafit, de exemplu. Uzina din punct de vedere al dotarilor e undeva la nivelul anilor '70. Si intrucat e un proiect "pentru export", proiectul Siemens nu va avea pe termen scurt niciun efect asupra proiectului Bucur LF, care va fi incetinit in continuare de licitatii pentru tot felul de componente, de la usi si becuri, pana la "lucruri mari", precum choppere, surse etc...
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
subway guru
Si contractul Siemens va ocupa aproape in totalitate capacitatile oricum 'prea mici' de productie ale URAC...
Si contractul Siemens va ocupa aproape in totalitate capacitatile oricum 'prea mici' de productie ale URAC...
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ByOnu
Si ce sugerezi?
Sau e doar o constatare? (just asking)
subway guru wrote:
Si contractul Siemens va ocupa aproape in totalitate capacitatile oricum 'prea mici' de productie ale URAC...
Si ce sugerezi?

-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
subway guru
E doar 'o constatare la rece', nici de bine, nici de rau...
E doar 'o constatare la rece', nici de bine, nici de rau...
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Dominatrix
Parerea mea e in lipsa unei forte de munca suplimentare, proiectul Bucur LF si in general mentenanta/reparatia tramvaielor noastre va fi si mai incetinita, fiindca ai aceleasi "asset'uri" cu care trebuie sa faci fata "pe mai multe fronturi"....
Parerea mea e in lipsa unei forte de munca suplimentare, proiectul Bucur LF si in general mentenanta/reparatia tramvaielor noastre va fi si mai incetinita, fiindca ai aceleasi "asset'uri" cu care trebuie sa faci fata "pe mai multe fronturi"....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Utilizator anonim
Bucur LF se vor face in ritm normal, vor fi afectate RKurile la V3A si T4R, dar si pe partea de auto (cat se mai face si pe acolo cate ceva), casarile se externalizeaza.
Bucur LF se vor face in ritm normal, vor fi afectate RKurile la V3A si T4R, dar si pe partea de auto (cat se mai face si pe acolo cate ceva), casarile se externalizeaza.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
Dominatrix
Casarile trebuiau externalizate mai de mult, dar e bine mai tarziu decat niciodata. Pana la urma, caroseriile de Siemens vor fi fabricate in fosta hala de RK pentru autobuze? Si asa nu mai e folosita la mare lucru in prezent...
Casarile trebuiau externalizate mai de mult, dar e bine mai tarziu decat niciodata. Pana la urma, caroseriile de Siemens vor fi fabricate in fosta hala de RK pentru autobuze? Si asa nu mai e folosita la mare lucru in prezent...
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Programul de investitii in infrastructura al RATB pe 2010
ByOnu
Imi cer scuze, nu inteleg contextul.
Adica nu se mai caseaza, sau predau stafeta altcuiva?
Utilizator anonim wrote:
...casarile se externalizeaza...
Imi cer scuze, nu inteleg contextul.

Adica nu se mai caseaza, sau predau stafeta altcuiva?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination