Topic: V3A-93
1996 posts, 663998 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93
GPS
Probabil a fost păstrată întreaga caroserie. La momentul edificării primului vagon, diferențele dintre V3A-93 și V3A-86 erau mici. La exterior, pentru o persoană necunoscătoare, tramvaiele puteau fi deosebite doar după uși, până și farurile erau identice.
Posibil să se fi optat pentru reconstrucție și având în vedere că vagoanele V3A-71 aveau caroseria diferită, ceea ce era o constrângere în plus, pe lângă uzura fizică.
Probabil a fost păstrată întreaga caroserie. La momentul edificării primului vagon, diferențele dintre V3A-93 și V3A-86 erau mici. La exterior, pentru o persoană necunoscătoare, tramvaiele puteau fi deosebite doar după uși, până și farurile erau identice.
Posibil să se fi optat pentru reconstrucție și având în vedere că vagoanele V3A-71 aveau caroseria diferită, ceea ce era o constrângere în plus, pe lângă uzura fizică.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93
SirVlady
013 a revenit după o perioadă mai lungă de imobilizare, acesta beneficiind și de o revopsire aproape integrală. Totuși, e interesant fontul aplicat în partea frontală, care aduce a cel folosit pe V3A-2010-CA.
013 a revenit după o perioadă mai lungă de imobilizare, acesta beneficiind și de o revopsire aproape integrală. Totuși, e interesant fontul aplicat în partea frontală, care aduce a cel folosit pe V3A-2010-CA.
V3A-93 #013 (23) - Str. Liviu Rebreanu - 31.07.2023.JPG (1.91 MB; downloaded 5848 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
Între Depourile Victoria și Dudești s-a produs o rocadă, legată de turele liniilor 1 și 10: Dudeștiul a preluat câteva ture pe linia 1, iar în partea cealaltă, Victoria a preluat ture pe linia 10. Scopul: pe linia 1 să fie mai multe vagoane accesibilizate.
Să vedem o imagine cu un V3A-93 de Victoria, din nou pe linia 10, după o pauză de câteva luni:
V3A-93 170 - Linia 10 - Piața Danny Huwe - 2 august 2023
Totuși, vagoanele V3A-93 au rămas (momentan) majoritare pe linia 1, din partea depourilor Giurgiului și Victoria. Câteva cadre cu V3A-93 pe 1 de la aceste depouri:
V3A-93 093 - Linia 1 - Grozăvești - 2 august 2023
V3A-93 099 - Linia 1 - Grozăvești - 2 august 2023
V3A-93 353 - Linia 1 - Doctor Felix - 2 august 2023
Între Depourile Victoria și Dudești s-a produs o rocadă, legată de turele liniilor 1 și 10: Dudeștiul a preluat câteva ture pe linia 1, iar în partea cealaltă, Victoria a preluat ture pe linia 10. Scopul: pe linia 1 să fie mai multe vagoane accesibilizate.
Să vedem o imagine cu un V3A-93 de Victoria, din nou pe linia 10, după o pauză de câteva luni:
V3A-93 170 - Linia 10 - Piața Danny Huwe - 2 august 2023
170 (10).jpg (1.64 MB; downloaded 4833 times)
Totuși, vagoanele V3A-93 au rămas (momentan) majoritare pe linia 1, din partea depourilor Giurgiului și Victoria. Câteva cadre cu V3A-93 pe 1 de la aceste depouri:
V3A-93 093 - Linia 1 - Grozăvești - 2 august 2023
093 (1).jpg (1.99 MB; downloaded 4833 times)
V3A-93 099 - Linia 1 - Grozăvești - 2 august 2023
099 (1).jpg (1.99 MB; downloaded 4833 times)
V3A-93 353 - Linia 1 - Doctor Felix - 2 august 2023
353 (1).jpg (1.59 MB; downloaded 4832 times)
- Nicu24
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: V3A-93
PTMZ
De la moderator citire<
@andreas79stbmetrorex treci și citește regulamentul forumului în detaliu, în special secțiunea legată de fotografii; altfel, riști să primești o vacanță de la forum. Mulțumesc.
De la moderator citire<
@andreas79stbmetrorex treci și citește regulamentul forumului în detaliu, în special secțiunea legată de fotografii; altfel, riști să primești o vacanță de la forum. Mulțumesc.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
315 alături de Imperio 3803 in Depoul Alexandria, după ce a efectuat probe de frână:
091 și el în depou, la puțină "odihnă":
315 alături de Imperio 3803 in Depoul Alexandria, după ce a efectuat probe de frână:
IMG_0008.jpg (1.81 MB; downloaded 2886 times)
091 și el în depou, la puțină "odihnă":
IMG_0025.jpg (1.78 MB; downloaded 2877 times)
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Andrei18
O fi chiar atât de greu să se găsească un afișaj frontal pentru 091? De luni de zile e în starea asta, măcar indicativul cu linia să fie lizibil că lumea la asta se uită. Aceeași poveste este și pe vagonul 109. În situațiile de genul ar fi fost utile cele de pe 108 și 200.
O fi chiar atât de greu să se găsească un afișaj frontal pentru 091? De luni de zile e în starea asta, măcar indicativul cu linia să fie lizibil că lumea la asta se uită. Aceeași poveste este și pe vagonul 109. În situațiile de genul ar fi fost utile cele de pe 108 și 200.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Rathgeber2523
347
347
347 1.jpg (350.2 KB; downloaded 2519 times)
347 2.jpg (581.7 KB; downloaded 2519 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93
SirVlady
Un vechi-nou locatar al depoului Colentina...
Un vechi-nou locatar al depoului Colentina...
V3A-93 #347 (21) - Sportului - 29.08.2023.JPG (1.43 MB; downloaded 2203 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93
1689
Sincer, nu cred ca vreun V3A-86 mai era intr-o stare acceptabila in ‘93…
Ceea ce s-a construit la URAC in ultimii ani inainte de ‘89 s-a dovedit a fi - tehnologic - o catastrofa…
… a se vedea lotul de V3A pentru Botosani, sau degradarea rapida a V3A-C-urilor, ca sa dau doar citeva exemple.
Sint aproape convins ca elementele de structura erau grav afectate de rugina in ‘93 si - oricum -URAC-ul avea doar de cistigat din a “retrage si moderniza” tramvaiele produse inainte de ‘89.
In concluzie, sint extrem de sceptic in a accepta aceasta teorie cum ca la primele V3A-93 s-ar fi refolosit caroseriile de la ultimele V3A produse inainte de ‘89.
GPS wrote here:
Probabil a fost păstrată întreaga caroserie. La momentul edificării primului vagon, diferențele dintre V3A-93 și V3A-86 erau mici. La exterior, pentru o persoană necunoscătoare, tramvaiele puteau fi deosebite doar după uși, până și farurile erau identice.
Posibil să se fi optat pentru reconstrucție și având în vedere că vagoanele V3A-71 aveau caroseria diferită, ceea ce era o constrângere în plus, pe lângă uzura fizică.
Sincer, nu cred ca vreun V3A-86 mai era intr-o stare acceptabila in ‘93…
Ceea ce s-a construit la URAC in ultimii ani inainte de ‘89 s-a dovedit a fi - tehnologic - o catastrofa…
… a se vedea lotul de V3A pentru Botosani, sau degradarea rapida a V3A-C-urilor, ca sa dau doar citeva exemple.
Sint aproape convins ca elementele de structura erau grav afectate de rugina in ‘93 si - oricum -URAC-ul avea doar de cistigat din a “retrage si moderniza” tramvaiele produse inainte de ‘89.
In concluzie, sint extrem de sceptic in a accepta aceasta teorie cum ca la primele V3A-93 s-ar fi refolosit caroseriile de la ultimele V3A produse inainte de ‘89.
- TPB
-
Posted:
-
Re: V3A-93
TPB
174 (astăzi în linia 1), al depoului Victoria, a fost revopsit pe exterior și are faruri noi. Să sperăm că și vagoanele 353, 215, 315 și 170 vor beneficia de același revopsire.
174 (astăzi în linia 1), al depoului Victoria, a fost revopsit pe exterior și are faruri noi. Să sperăm că și vagoanele 353, 215, 315 și 170 vor beneficia de același revopsire.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93
FabiM
Tramvaiul 174, a beneficiat de RK la începutul anului 2021.
Nu văd de ce revopsire sau faruri noi ar fi avut nevoie.
Tramvaiul 174, a beneficiat de RK la începutul anului 2021.
Nu văd de ce revopsire sau faruri noi ar fi avut nevoie.
📖 Pagination options