Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3298 posts, 502168 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai concret se intampla ca nu reusesc sa opreasca in limite rezonabile la peron la doua statii cu peroane generoase desi la Bazilescu unde e peron superscurt reusesc! E absolut de neinteles...
Pai concret se intampla ca nu reusesc sa opreasca in limite rezonabile la peron la doua statii cu peroane generoase desi la Bazilescu unde e peron superscurt reusesc! E absolut de neinteles...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Păi asta nu e din decembrie, nu? Și ce fac, caută soluții? Încearcă în continuare? Au vreun plan?...
Păi asta nu e din decembrie, nu? Și ce fac, caută soluții? Încearcă în continuare? Au vreun plan?...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Intreaba-i direct...pe <impricinati>!
Daca nu ma insel parca <544> se cheama baza legala.
Intreaba-i direct...pe <impricinati>!
Daca nu ma insel parca <544> se cheama baza legala.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Bun, deci nu știm nimic, nu spunem nimic...
Bun, deci nu știm nimic, nu spunem nimic...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru în mod normal nu prea mai are cum să cunoască în amănunt ce e cu Dimetronicul, tot ce putem face e să sperăm că o să-i dea de cap secolul acesta...Că de M 6 nicio șansă ! Oricum când se va inaugura M 6 Dimetronicul va dispare, pentru că M 6 și M 4 practic vor fi exploatate ca o magistrală unică.
Guru în mod normal nu prea mai are cum să cunoască în amănunt ce e cu Dimetronicul, tot ce putem face e să sperăm că o să-i dea de cap secolul acesta...Că de M 6 nicio șansă ! Oricum când se va inaugura M 6 Dimetronicul va dispare, pentru că M 6 și M 4 practic vor fi exploatate ca o magistrală unică.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@George
Lasa insinuarile, ce am stiut v-am spus...
Ce sa spun mai mult?...ca daca nu-i vor da de capat vor ateriza la tine in poarta la tribunal???...la <punct fix>!
@andrei11
Da, dar pana atunci M4 trebuie sa functioneze cu echipamentele achizitionate, montate si platite...
@George
Lasa insinuarile, ce am stiut v-am spus...
Ce sa spun mai mult?...ca daca nu-i vor da de capat vor ateriza la tine in poarta la tribunal???...la <punct fix>!
@andrei11
Da, dar pana atunci M4 trebuie sa functioneze cu echipamentele achizitionate, montate si platite...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Nu e nicio insinuare, am mereu sentimentul, poate greșit, că spui fix cât îți convine...și nu doar aici, ci și la M5...dacă greșesc, acceptă scuzele mele, dar momentan păstrez niște dubii...
O întrebare care se impune, desigur, este dacă în contractul M6 acum în licitare se prevede o semnalizare unică pentru M4 actual și pentru extensie?!
SIgur, asta e o chestie care va dura minim 8 ani...pana cand va fi gata extensia...deci nu e motiv de culcare pe ureche...zic eu...
Sau e lasata semnalizarea pentru calendele grecesti si alta licitatie, ca la M5?!
Nu e nicio insinuare, am mereu sentimentul, poate greșit, că spui fix cât îți convine...și nu doar aici, ci și la M5...dacă greșesc, acceptă scuzele mele, dar momentan păstrez niște dubii...
O întrebare care se impune, desigur, este dacă în contractul M6 acum în licitare se prevede o semnalizare unică pentru M4 actual și pentru extensie?!
SIgur, asta e o chestie care va dura minim 8 ani...pana cand va fi gata extensia...deci nu e motiv de culcare pe ureche...zic eu...
Sau e lasata semnalizarea pentru calendele grecesti si alta licitatie, ca la M5?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
M 6 va veni cu o cu totul altă semnalizare, poate chiar diferită și față de M 5. În acel moment Dimetronicul va dispare din peisaj, posibil și IVA.
8 ani ? Începând de când ? De M 6 nici nu s-au apucat și nici nu o să se apuce prea curând...Semnalizarea pe M 6 n-are legătură cu construcția efectivă a lui M 6, dar sigur nu e vorba de Dimetronic...Dimetronicul a fost preferat pentru că a putut fi montat pe IVA, nu din alte cauze.
M 6 va veni cu o cu totul altă semnalizare, poate chiar diferită și față de M 5. În acel moment Dimetronicul va dispare din peisaj, posibil și IVA.
8 ani ? Începând de când ? De M 6 nici nu s-au apucat și nici nu o să se apuce prea curând...Semnalizarea pe M 6 n-are legătură cu construcția efectivă a lui M 6, dar sigur nu e vorba de Dimetronic...Dimetronicul a fost preferat pentru că a putut fi montat pe IVA, nu din alte cauze.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Actuala licitatie pe M6.1 e doar pentru <betoane>, nu cuprinde nici instalatii si nici trenuri...iar de contract semnat si ordin de incepere mai vorbim peste minimum un an si ceva...
La M5.1 avem contract in derulare cu Alstom, mai lipsesc doar trenurile...
Actuala licitatie pe M6.1 e doar pentru <betoane>, nu cuprinde nici instalatii si nici trenuri...iar de contract semnat si ordin de incepere mai vorbim peste minimum un an si ceva...
La M5.1 avem contract in derulare cu Alstom, mai lipsesc doar trenurile...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Diferenta va fi de producator, ca la baza va fi tot CBTC pe GoA 2.
La vremea respectiva (1999) aia era si singura solutie (TBS 100FB) pe care Dimetronic o avea la dispozitie, abia din 2003 si-au diversificat portofoliul cu sistemul TBS 500DTG (echivalent cu CITYFLO 350 de pe M1/2/3) si mai incolo cu SIRIUS CBTC.
andrei11 wrote:
M 6 va veni cu o cu totul altă semnalizare, poate chiar diferită și față de M 5.
Diferenta va fi de producator, ca la baza va fi tot CBTC pe GoA 2.
andrei11 wrote:
Dimetronicul a fost preferat pentru că a putut fi montat pe IVA, nu din alte cauze.
La vremea respectiva (1999) aia era si singura solutie (TBS 100FB) pe care Dimetronic o avea la dispozitie, abia din 2003 si-au diversificat portofoliul cu sistemul TBS 500DTG (echivalent cu CITYFLO 350 de pe M1/2/3) si mai incolo cu SIRIUS CBTC.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Iar pentru extensia cu doua statii nu s-ar fi justificat de niciun fel schimbarea intregului sistem fix+imbarcat...
Iar pentru extensia cu doua statii nu s-ar fi justificat de niciun fel schimbarea intregului sistem fix+imbarcat...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Corect, in optica din 2011, dar oare acum nu cumva se dovedește post factum ca daca M4 a fost practic dublată in ultimii 10 ani trebuia modernizată si semnalizarea?...ce mi se pare frapant si pacat e ca M4 s-a construit asa de bine si de repede (ma refer la ultima extensie) dar rezultatul paradoxal e ca se circula mai prost ca oricand, magistrala fiind practic de nefolosit pt oricine se grabeste.
Corect, in optica din 2011, dar oare acum nu cumva se dovedește post factum ca daca M4 a fost practic dublată in ultimii 10 ani trebuia modernizată si semnalizarea?...ce mi se pare frapant si pacat e ca M4 s-a construit asa de bine si de repede (ma refer la ultima extensie) dar rezultatul paradoxal e ca se circula mai prost ca oricand, magistrala fiind practic de nefolosit pt oricine se grabeste.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Acum nu, doar cand va exista perspectiva reala pentru material rulant nou si circulatie de la Otopeni cu prelungire spre Progresu...
Nu uita ca depoul Straulesti a trebuit sa-l finantam exclusiv de la buget.
Deocamdata M4 e doar un inceput de magistrala, cam cum era la vremea respectiva M1T1 Ciurel-Abator.
Acum nu, doar cand va exista perspectiva reala pentru material rulant nou si circulatie de la Otopeni cu prelungire spre Progresu...
Nu uita ca depoul Straulesti a trebuit sa-l finantam exclusiv de la buget.
Deocamdata M4 e doar un inceput de magistrala, cam cum era la vremea respectiva M1T1 Ciurel-Abator.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Deocamdată, dar s-au băgat sute de milioane de euro și nu poți spune oamenilor mai aveți răbdare încă 20 de ani până va fi gata tot...
De exemplu, gândind în avans, eu văd deja multe probleme, iar cea mai îndepărtată ar fi următoarea:
Când va fi gata extensia până la Tokio și se va circula pe 2 brațe, capătul de la GdN2 permite rebrusarea și circulația în...câte minute?!
Deocamdată, dar s-au băgat sute de milioane de euro și nu poți spune oamenilor mai aveți răbdare încă 20 de ani până va fi gata tot...
De exemplu, gândind în avans, eu văd deja multe probleme, iar cea mai îndepărtată ar fi următoarea:
Când va fi gata extensia până la Tokio și se va circula pe 2 brațe, capătul de la GdN2 permite rebrusarea și circulația în...câte minute?!
📖 Pagination options