MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3280 posts, 445226 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Mea culpa. Am citit Basarab in loc de Bazilescu si la a doua afirmatie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:bere:
Oricum stai lejer, aici discutăm de plăcere, aici  nu se face anchetă, nu se dau verdicte.
Dacă mi-ai spune <<  ora roșie >> a stației Bazilescu de dimineață poate dau și eu o fugă acolo.  :D

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

:bere:
Eu tranzitez statia in fiecare dimineata in intervalul 8:00-8:30 dimineata  :)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului uvictor

Subscriu la ce spune Sniper. Iar "ora rosie" la intoarcere e intre 17:00 si 19:00

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

andrei11 wrote:
Ca să vină un metrou la 3 - 4 minute la Basarab ( Iancului )  în mod constant în interval de o oră asta înseamnă să ai la Unirii / M 1 un metrou la 12 - 14 minute pentru Militari. Iar mă îndoiesc.Poate ne spune cineva din Militari ce și cum.

Azi a venit unul pe M3 la 12 min (ora 8:15 aproximativ). Si nu stiam de ce. Deci a fost boierie pe M1.. :twisted:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Am facut experimentul in seara asta. Am ajuns la Basarab la ora 18 fix. Peronul era gol semn ca metroul tocmai ce plecase. Odata cu metroul meu, mai era unul si la linia 2 (Dristor 2). La ora 18:08 a venit metroul catre Straulesti. Intre timp au mai venit inca 4 metrouri de pe M1. La ultimele 2, metroul de pe M4 era deja in statie cand au ajuns si mecanicul a asteptat si calatorii acestor 2 metrouri.
Atasat poze cu intervalul de succedare afisat in statia Victoriei, pe directia Republica, oamenii aflati pe peron dupa primele 2 metrouri ajunse in statia Basarab si o poza cu vagonul de metrou in care m-am urcat.
Victoriei
IMG_20171110_174733-1008x756.jpg (164.76 KB; downloaded 2193 times)
Peron Basarab
IMG_20171110_180054-1008x756.jpg (211.73 KB; downloaded 2202 times)
Vagon
IMG_20171110_180807-1008x756.jpg (201.28 KB; downloaded 2197 times)

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Am adus in discutie de mai multe ori pentru M4 idea statiei Parc Izvor cu tunel de legatura la Izvor M1/3, imi iese un tunel de legatura pe la 300m, multi au spus ca este inacceptbil de lung, chiar daca ar avea trotuar rulant, si chiar daca 300m se pot parcurge in ritm lejer in 5min.
Aducandu-mi aminte de cum am mers de mi s-au lungit urechile la legaturi dintre magistralele de metrou in Londra, Paris si Barcelona, am gasit un articol cu exact ce ne trebuie pentru Londra:

http://www.cityam.com/226215/longest-tu ... es-longest

Longest Tube interchange: 10 Tube stations where changing lines takes longest
Share
Clara Guibourg and Chris Parmenter

62 connections on the London Underground take more than five minutes (Source: Getty)
It’s not just your imagination: You really are spending hours of your life wandering around the labyrinthine tunnels that connect the different Tube lines at Bank and Monument.

But as far as long Tube interchanges go, it’s not actually London’s worst. That dubious honour goes to Paddington, where the connection between the Bakerloo and Hammersmith & City line will set you back 15 minutes.

If you’re unlucky enough to have this as part of your daily commute, you’re spending 2.5 hours a week just walking from one end of Paddington station to the other.

A recent Freedom of Information request from postgraduate student Prakash Kumar to Transport for London (TfL) has revealed how long the interchanges are between platforms at all Tube stations.


Excluding National Rail, there are a whopping 62 connections in the London Underground system that will set you back more than five minutes.

That the mazes connecting Bank and Monument rank highly among the worst offenders won’t come as a surprise to many City workers. The walk between the Circle and District lines and Waterloo & City is the longest of all at that station, as TfL estimates it’ll take you 10 minutes from one end to the other.


TfL recently released three-dimensional maps like the one above that reveal how London Underground stations really are.

Looking at Bank, it’s not hard to understand that the tunnels can take so long to manoeuvre, not least in rush hour...

London's quickest connection, meanwhile, can be found in Uxbridge, where changing between the Metropolitan and Piccadilly lines takes a mere minute.
bc-136-tfl-line-changes-map-v1-561784c2a97b9.jpg (141.57 KB; downloaded 2050 times)
bank-561781ef1d22c.jpg (80.92 KB; downloaded 2048 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Ideea este ca, daca nu se poate altfel, sa se faca si un tunel de 300m intre statia M4 Hasdeu si statia M1/M3 de la Izvor. Dar eu zic ca asa ceva nu se va face la noi.
Bine ar fi, totusi, ca aceasta corespondenta sa fie rezolvata  altfel...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, tunel pietonal pe sub Dambovita ocolind podul Vasile Parvan pe care deja il ocoleste si magistrala, asta chiar este sf.

Si apoi, o noua statie de legatura intre magistrale iti creaza redundanta in sistem, asa cu cat numarul de corespondente este mai mic, ori iti merge bine toata reteaua ori se blocheaza toata.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Vedeți că cei 300 m sunt vreo 600.
Cine vrea să schimbe acolo M 4(6)  cu M 1/3 o va face prin intermediul lui M 5.
Sau dacă dorește o mică plimbare direct la Basarab.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Cei de pe M3 nu vor avea alta solutie in lipsa unei corespondente directe decat sa utilizeze M5. Exceptand disconfortul de a schimba pentru o singura statie, nu mi se pare normal sa incarci M5 total aiurea doar sa transporte niste calatori in vederea schimbului.
Sa speram ca SF-ul M4 (si ma refer la Studil de Fezabilitate) sa arate necesitatea unei corespondente directe si sa se faca totul in aceasta directie. Vad ca si guru a trecut de la stadiul "exista o corespondenta la Basarab, la ce ne trebuie alta" la stadiul " corespondenta prin ocolire de la Hasdeu pe la Izvor si prin fata Casei Poporului".  ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, si daca se blocheaza M5 automat se blocheaza Eroilor si Hasdeu, deci o magistrala blocheaza automat alte 3.
Tot ii lauda guru pe Jaspers, sunt curios ce parere are Jaspers despre intersectarea a 3 magistrale fara statie de legatura.
Apropo de cei 300m, distanta intre Parc Izvor si Izvor este 300m(daca vrei sa mergi din capatul indepartat al Parc Izvor pana in capatul indepartat al Izvor, da, este mai mult, dar se poate merge si prin tren cand este in parcurs.)
1.png (852.89 KB; downloaded 1919 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Stai că nu m-am prins, tu vrei două stații pe M 4( 6 ), una sub Vasile Pârvan și una sub Bogdan Petriceicu Hașdeu ????
Imposibil de construit așa ceva.
poc.jpg (303 KB; downloaded 2316 times)

 


Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421253 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use