MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 438802 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 235
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Metrorex organizeaza licitatie pentru reparatia zonei Pod Constanta in urma lucrarilor ce au avut loc aici incepand din anii '90.

[...]
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI  
II.1)   Descriere  
II.1.1)   Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta  
Reabilitare urbana în zona 1 Mai-PLS pod Constanta. Etapa II-185m. Magistrala 4. Racordul 2.  
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor  
Lucrari  
Executarea  
Locul principal de executare: Bucuresti  
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti  

II.1.3)   Anuntul implica  
 
II.1.4)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor  
Reabilitare urbana în zona 1 Mai-PLS pod Constanta. Etapa II-185m. Magistrala 4. Racordul 2.  
II.1.5)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)  
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)  
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)  

II.1.6)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice  
Nu  
II.2)   Valoarea totala finala a contractului (contractelor)  
II.2.1)   Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor  
3,576,571.06 RON    
[...]

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet Utilizator anonim

In vara anului 2009 se lucra destul de hotarat in zona Pod Constanta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet Utilizator anonim

Statia Parc Bazilescu, la aceasta lucrarile de structura au fost finalizate in vara lui 2009.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet MetrouFan

Stie cineva in ce stadiu sunt lucrarile? :?:

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet Costin

Oficial, nu stiu. Neoficial, dupa restrangerea craterului de la Podul Constanta, de asta vara, lucrul a continuat fara drag si fara spor. Trec aproape zilnic pe'acolo si e ceva activitate (nu prea intensa), dar nici nu exista o evolutie evidenta a santierului. Posibil sa se lucreze in subteran... ce ma intriga e ca pompele de apa functioneaza in continuu si scot cantitati mari de apa... de unde?!

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet gabriels

In statii(unde tunelul este mai coborat) apa depaseste 30 cm,iar in galerii este prezanta dar in cantitate mai mica.Pe centrul fiecarui tunel este un sant prin care curge apa in continuu.Probabil ca nu vor rezolva problema infiltratiilor si vor fi nevoiti sa instaleze pompe care sa functioneze in continuu.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet andrei11

La PLS Pod Constanta ( Ca asa se numeste "locul") lucrurile sunt practic incheiate. In acea zona s-au lansat scuturile în cele 2 directii, spre statia Pajura si spre statia 1 Mai. Tunelul pana la 1 Mai practic este facut, este acoperit de un zid ( subtire) de beton, masura de protectie. In acea zona s-a asigurat si un racord pentru eventuala magistrala M 6 - Otopeni - Bucuresti. Am preferat sa scriu Bucuresti pentru ca la ora actuala nu se stie nici traseul nici capatul de linie. In prima etapa se vrea ca acest M 6 sa se opreasca in zona Pietei Matache Macelaru ( pe Buzesti ), fiind indeplinite cele 2 criterii, de intersectie cu M 1 si M 2 la Victoriei si legatura cu gara. Ma rog, Matache Macelaru nu e chiar gara, dar nici departe de ea.
Avand in vedere acest lucru M 4 nu stiu ce viitor va mai avea dincolo de Gara de Nord. Se preconizeaza mai multe directii Giurgiului / Ghencea ( la paritate cu M 6 de care am pomenit mai sus) sau chiar directii "surprinzatoare" gen Gara Obor. Dar la aceasta data (iulie 2010) acestea sunt numai speculatii. Adevarul este ca M 4 nu-si prea are rostul in contextul actual, si daca magistrala nu era construita in proportie mare de regimul comunist, nimeni nu s-ar fi apucat de ea acum.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet andrei11

Am aflat cu stupoare ca cele 2 statii (PAJURA si PARC BAZILESCU) nu au nici un macaz "in dotare" asadar pe traseul 1 Mai - Parc Bazilescu se va merge pe sistemul "pendulei". Mare incurcatura nu ar fi, nu prea cunosc destul de bine zona dar cred ca tramvaiul si troleibuzul fac fata cu brio circulatiei. Evident ca pot fi contrazis de cineva care stă in cartier.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet cristi20

andrei11 wrote:
...PAJURA si PARC BAZILESCU nu au nici un macaz "in dotare" asadar pe traseul 1 Mai - Parc Bazilescu se va merge pe sistemul "pendulei"...

:shock:  Pai daca tot era vorba ca se da in folosinta astea 2 statii cand au sapat si au lucrat la statia Bazilescu nu puteau sa mai mareasca cu 20-50m santierul ca sa faca acolo un macaz ?.... sau poate ca s-au gandit ca totusi o sa se sape pana la Laromet (peste n-spe ani) sa faca acolo macaz, remiza si statie...

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet andrei11

Ca sa folosesc o expresie "la moda" informatia este venita pe surse credibile. Pajura a fost construita in proportie f mare pana la Revolutie - si nu au mai schimbat nimic, iar cine se duce in zona isi da seama ca Parc Bazilescu este foarte scurta pentru a mai avea si un macaz atasat gen 1 Mai.
Sa fim clari, minte sursa, mint si eu. Desi nu are interes sa induca oamenii in eroare.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet Costin

andrei11 wrote:
cred ca tramvaiul si troleibuzul fac fata cu brio circulatiei. Evident ca pot fi contrazis de cineva care stă in cartier.

Nu poti fi contrazis pentru ca ai dreptate. 97 la 3 minute si 20 la 8 minute acopera toata cererea de transport posibila (chiar si in conditii de aglomeratie maxima la ore de varf vehiculele nu sunt tixite asa cum sunt autobuzele de pe 300 sau 381). Acest proiect, din pacate, este inutil in conditiile in care se realizeaza transportul (in comun sau nu) in toata zona.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet Dr2005

Stai aşa... când se va face metrou crezi că se vor păstra intervalele actuale? Fac pariu că 97 sub 15 minute şi 20 sub 20 de minute nu vor mai fi.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet andrei11

Ideea era ca raportul intre costul tramvaielor / troleibuzelor si costul unei linii de metro si a ramei, nu prea ai termen de comparatie. Iar RATB - ul si Metrorexul se comporta ca si cum ar fi 2 societati particulare concurente si nu 2 societati cu capital de stat si care ar trebui sa conlucreze.

 


Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet rosetti61

La ce frecventa e pe M4, trenurile pot circula liber in ambele sensuri de la 1 Mai spre Bazilescu cand un tren merge normal spre Bazilescu, urmatorul intra pe fals (peron dreapta) pana la Bazilescu - pana ajunge trenul trenul 2 la Bazilescu, trenul 1 deja porneste inapoi si schimba sensul la 1 Mai, lasand loc urmatorului tren, si tot asa (daca era implicat doar o statie, mergea mai usor, asa sunt 2, insa timpii se pot regla). N-are rost sa spargi in doua o linie si-asa scurta. Nu s-au mai prevazut macaze pentru ca erau siguri ca ajunge la Laromet, dar la finele lui 1989 nu ajunsesera cu tunelul acolo, si acum avem o magistrala cu un capat contra naturii. Zona Bazilescu genereaza trafic pentru statia de metrou sau aceasta va avea rol tehnic pana la continuarea lucrarilor spre Laromet-Straulesti (asta muti ani de aucum inainte)? Asa Pajura ar putea fi un capat temporar. Linia are racord pentru viitoarea M6 sau linia de aeroport va avea in cele din urma alt traseu?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420380 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use