Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Galaţi

 

Topic: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galati

125 posts, 16212 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Gabi23

1279 la traseu pe linia 102:

1279 - 14.04.2015 (1).JPG (134.19 KB; downloaded 3984 times)

1279 - 14.04.2015 (2).JPG (114.04 KB; downloaded 3963 times)

1279 - 14.04.2015 (3).JPG (147.24 KB; downloaded 3950 times)




 


  • Author: Cosmin Niculiţa
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Cosmin Niculiţa

O statistica al celor 3 Ikarus-uri.
1279 - activ
1280 - defect (captator lipsa,posibil sa nu il mai refaca) (totusi 1280 a depasit recordul la kilometrii la bord)
1281 - activ,mai recupereaza cativa km la bord (mai mult a stat pe dreapta)

 


  • Author: Puss in Boots
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Puss in Boots

Banuiesc ca o piesa o pot cere si la Bucuresti nu? Au atatea Ikarusuri care stau pe bara.

 


  • Author: Cosmin Niculiţa
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Cosmin Niculiţa

Puss in Boots wrote:
Banuiesc ca o piesa o pot cere si la Bucuresti nu? Au atatea Ikarusuri care stau pe bara.


Asta spun si eu,dar daca vin Skodele,e cam greu de spus.

 


  • Author: Robert
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Robert

Există vreo diferență între cele din București și Galați?

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi GPS

Nu, mai ales ca cele din Galați trebuiau sa ajungă la București (5212, 5213 și 5214) și invers.

 


  • Author: Cosmin Niculiţa
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Cosmin Niculiţa

Bun,dar stau totusi si ma intreb. Cumva,Ikarus-urile din Bucuresti au venit din fabrica cu prima usa (care defapt usa 1 din partea dreapta sa aiba acces la cabina soferului) Sau,au venit din fabrica cum sunt Ikarus-urile din Galati?

 


  • Author: Trole
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Trole

Au venit exact precum cele din Galați. Și așa au circulat câțiva ani buni.

 


  • Author: autob368
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi autob368

Iata prezentarea celor 3 troleibuze Ikarus 415T ale S.C. TRANSURB S.A. Galati, realizata de bunul meu prieten, Amiral AOV, caruia ii multumesc.



 


  • Author: deprodio
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi deprodio

Datorita achizitionarii acestor troleibuze in 1999,in prezent Galatiul este un oras in care inca se folosesc troleibuze.Dupa ce s-a schimbat administratia locala in 2000,in 2001 au vrut sa renunte la troleibuze casand toate troleibuzele DAC.Cum pe acestea 3 nu le puteau casa,odata cu achizitia midibuzelor Cobra acestea au fost retrase de pe traseul 102.Pentru a nu sta in garaj a fost reactivat traseul 103(Tiglina 3-Centru)iar traseul 104 s-a desfiintat(pe atunci erau autobuze pe 9,midibuze pe 9b si troleibuze pe 104)astfel reteaua dintre Inelul de rocada si Micro 19 a intrat in conservare iar portiunea dintre Centru si Parc C.F.R. era utilizata doar pentru retragerea troleibuzelor la garaj.Intre timp,prin 2006 traseul 104 a fost reactivat iar 9b a fost desfiintat dar troleibuzele tot pe 103 circulau.Tot atunci primarul care a vrut desfiintarea troleibuzelor s-a razgandit si a decis achizitia celor 30 de autobuze MAZ si 10 Troleibuze in 2008.In 2007 troleibuzele Ikarus au reintrat pe 102 circuland in tandem cu "noile"achizitii-20 de DAB-uri aduse din Danemarca,astfel reteaua electrica de la Inelul de rocada pana in Tiglina 3 intrand in consevare pana cand au circulat troleibuze MAZ in 2009(in 2008 acestea au deservit doar 102).In concluzie,daca nu erau aceste 3 troleibuze Galatiu-ul ar fi avut aceeasi soarta ca Suceava sau Constanta iar astazi nu am fi vorbit de troleibuze Skoda Solaris. Tin sa mentionez ca intre anii 2001-2008 in privina transportului local,a fost cea mai grea perioada in care midibuzele Isuzu-Prestij-Cobra circulau  pe cele mai aglomerate trasee si abia faceau fata,maxi-taxi-urile s-au inmultit cu rapiditate,autobuzele DAC si Rocar se defectau frecvent iar prin faptul ca aceste troleibuze deserveau traseul 103 au fost cumva "ferite"de toata agitatia fiindca era un traseu scurt.

 


  • Author: Cosmin Niculiţa
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Cosmin Niculiţa

Iata ca Ikarus-urile au ramas cu un singur titular. Este vorba de 1279 si 1281,care au un singur titular. 1280 pare-se ca a obosit :shock: . Bine,cel mai alergat Ikarus din Galati a fost si va ramane 1280,deoarece pana a se defecta a avut 2 titulari. Stiu ca si 1279 a avut 2 titulari,si 1281 la inceput. La kilometrii la bord,in momentul de fata 1279 il depaseste pe 1281,desi 1281 a mai stat pe dreapta,la primele curse ar fi faze de genul 'a picat',care este defapt siguranta care sa ii dam 'refresh'

 


  • Author: deprodio
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi deprodio

Deci,1280 probabil va fi primul Ikarus propus pentru casare?

 


  • Author: Cosmin Niculiţa
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi Cosmin Niculiţa

1280 este pe 'muchie de cutite'. Avem banuti pentru un captator,sau nu?

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Galaţi  • 
Choose destination

Since , our 1925 forum members have written 372194 posts in 4516 topics and 449 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use