Topic: Vitezele ramelor metrou
15 posts, 24229 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Vitezele ramelor metrou
iliutu
Stiu ca de la deschiderea metroului pana prin cca. 1994 viteza de circulatie a trenurilor era de 60 km/h, apoi a fost marita la 80 km/h. Care erau cauzele mentinerii la 60 km/h si care au fost considerentele in baza carora a fost marita viteza de circulatie ?
Stiu ca de la deschiderea metroului pana prin cca. 1994 viteza de circulatie a trenurilor era de 60 km/h, apoi a fost marita la 80 km/h. Care erau cauzele mentinerii la 60 km/h si care au fost considerentele in baza carora a fost marita viteza de circulatie ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Viteza rame metrou
subway guru
1994...e exagerat...
Nu uita ca deschiderea primului tronson de metrou s-a facut in regim de 'probe si rodaj' cu calatori!!!
Atat pentru rame cat si pentru linie...
iliutu wrote:
Stiu ca de la deschiderea metroului pana prin cca. 1994 viteza de circulatie a trenurilor era de 60 km/h, apoi a fost marita la 80 km/h. Care erau cauzele mentinerii la 60 km/h si care au fost considerentele in baza carora a fost marita viteza de circulatie ?
1994...e exagerat...
Nu uita ca deschiderea primului tronson de metrou s-a facut in regim de 'probe si rodaj' cu calatori!!!
Atat pentru rame cat si pentru linie...
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Viteza rame metrou
iliutu
Spun asta pentru ca in acea perioada faceam reglaj final la INDUSI si mai umblam prin depouri unde am auzit asta.
Spun asta pentru ca in acea perioada faceam reglaj final la INDUSI si mai umblam prin depouri unde am auzit asta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Viteza rame metrou
subway guru
Nu uita ca inainte de 1989, pe vremea lui Turbut, s-a circulat la 90sec...nu cred ca ar fi fost posibil daca era o restrictie generala de viteza...dar nu am date concrete, nici pro, nici contra...
In 1994 era posibil orice...ca doar 'ne castigasem libertatea' sa facem orice imbecilitate...
Nu uita ca inainte de 1989, pe vremea lui Turbut, s-a circulat la 90sec...nu cred ca ar fi fost posibil daca era o restrictie generala de viteza...dar nu am date concrete, nici pro, nici contra...
In 1994 era posibil orice...ca doar 'ne castigasem libertatea' sa facem orice imbecilitate...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Viteza rame metrou
telvanni
Si acum cam care sunt vitezele si cum sunt acestea in raport cu alte orase?
Si acum cam care sunt vitezele si cum sunt acestea in raport cu alte orase?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Viteza rame metrou
bercenicity
Sistemele de tip sovietic au Vmax 90km/h
In general sistemele de metrou au vitezele maxime sunt intre 65 si 90km/h, cu 80km/h cea mai comuna. Unele linii care sunt undeva intre metrou si tren suburban ajung si la 110km/h (San Francisco), 130 km/h (Hong Kong - Airport Express).
Beneficiul unei viteze maxime mai mare este proportional cu lungimea interstatiei... La interstatii mai mici o acceleratie mare conteaza mai mult.
Sistemele de tip sovietic au Vmax 90km/h
In general sistemele de metrou au vitezele maxime sunt intre 65 si 90km/h, cu 80km/h cea mai comuna. Unele linii care sunt undeva intre metrou si tren suburban ajung si la 110km/h (San Francisco), 130 km/h (Hong Kong - Airport Express).
Beneficiul unei viteze maxime mai mare este proportional cu lungimea interstatiei... La interstatii mai mici o acceleratie mare conteaza mai mult.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
tedexy
Oare CAF-urile au deocamdata ceva restrictii la 80 km/h? Recunosc ca nu am mers prea mult cu noile trenuri dar de fieare data cand am mers impresia a fost ca viteza nu trece de 60-65 km/h.
Oare CAF-urile au deocamdata ceva restrictii la 80 km/h? Recunosc ca nu am mers prea mult cu noile trenuri dar de fieare data cand am mers impresia a fost ca viteza nu trece de 60-65 km/h.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
puidemorosan
A fost doar o impresie. Am facut insotiri aproape in fiecare zi si 80 km/h este o viteza foarte des atinsa de caf. In probe trenul a folosit o versiune ccu modificata care a permis atingerea vitezei de 92 km/h. Acum versiunea ccu nu permite mai mult de 80 km/h.
A fost doar o impresie. Am facut insotiri aproape in fiecare zi si 80 km/h este o viteza foarte des atinsa de caf. In probe trenul a folosit o versiune ccu modificata care a permis atingerea vitezei de 92 km/h. Acum versiunea ccu nu permite mai mult de 80 km/h.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
subway guru
80km/h e viteza maxima prescrisa de reglementarile Metrorex.
80km/h e viteza maxima prescrisa de reglementarile Metrorex.
- Michael_ARI
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
Michael_ARI
Atât înainte de 1989, cât și după, au existat cazuri în care viteza a fost drastic redusă chiar sub 30 km/h pe anumite porțiuni ale rețelei de metrou.
Atât înainte de 1989, cât și după, au existat cazuri în care viteza a fost drastic redusă chiar sub 30 km/h pe anumite porțiuni ale rețelei de metrou.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
shoppy
Exista si azi portiuni care au viteza maxima sub 30, unele sunt pe M1 la cele 2 curbe dintre GdN si Victoriei, de asemenea ai ciruclatia la macaz pe abatuta, cum are M1 la Eroilor.
Apoi mai sunt restrictiile de viteza temporare (cum este cea temporara de cativa ani pe M1 intre Crangasi si Petrache Peonaru) din cauza liniei slabite sau a altor lucrari de prin zona.
Exista si azi portiuni care au viteza maxima sub 30, unele sunt pe M1 la cele 2 curbe dintre GdN si Victoriei, de asemenea ai ciruclatia la macaz pe abatuta, cum are M1 la Eroilor.
Apoi mai sunt restrictiile de viteza temporare (cum este cea temporara de cativa ani pe M1 intre Crangasi si Petrache Peonaru) din cauza liniei slabite sau a altor lucrari de prin zona.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
andrei11
La Petrache Poenaru părerea mea e că linia e în pantă de la Crângași iar la Petrache Poenaru se intră pe abătută...
La Petrache Poenaru părerea mea e că linia e în pantă de la Crângași iar la Petrache Poenaru se intră pe abătută...
- Michael_ARI
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Vitezele ramelor metrou
Costin
Sunt, probabil, restrictii temporare cauzate de diverse defectiuni din zona respectiva. Desi intre Crangasi si Petrache numai temporara nu e daca tine de cel putin 5 ani (si nu, nu a fost asa dintotdeauna).
Sunt, probabil, restrictii temporare cauzate de diverse defectiuni din zona respectiva. Desi intre Crangasi si Petrache numai temporara nu e daca tine de cel putin 5 ani (si nu, nu a fost asa dintotdeauna).
📖 Pagination options