Subiect: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
92 mesaje, 24982 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Z
Marian Andrei
003 asteptand redeschiderea liniei pentru a reveni la tractiunea trenurilor 72/73.
003 asteptand redeschiderea liniei pentru a reveni la tractiunea trenurilor 72/73.
20200220_113816.jpg (577.44 KB; descărcat de 1126 ori)
20200220_113929.jpg (512.21 KB; descărcat de 1124 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Marian Andrei
Incepand de azi, cu mersul de tren 2020-2021 si prelungirea lui IR 78/79 la București Nord, locomotivele Traxx care vin cu acest tren sunt utilizate de CFR Călători pe ruta București - Constanta cu IR 1583 si retur cu IR 1686.
Azi drumul a fost deschis chiar de 001.
Incepand de azi, cu mersul de tren 2020-2021 si prelungirea lui IR 78/79 la București Nord, locomotivele Traxx care vin cu acest tren sunt utilizate de CFR Călători pe ruta București - Constanta cu IR 1583 si retur cu IR 1686.
Azi drumul a fost deschis chiar de 001.
DSC_3597.JPG (482.3 KB; descărcat de 661 ori)
DSC_3601.JPG (482.47 KB; descărcat de 662 ori)
-
- Autor: cris_m
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
cris_m
Asta ca sa nu "șomeze" pana pleaca spre Ungaria a doua-a treia zi?
Asta ca sa nu "șomeze" pana pleaca spre Ungaria a doua-a treia zi?
-
- Autor: Stefan28
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Stefan28
Pleaca inapoi la unguri cu IR 78 la 22:05...
Pleaca inapoi la unguri cu IR 78 la 22:05...
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Marian Andrei
Nu stau oricum prea mult pe aici, vin dimineata cu IR 79 la 8.30, pleaca la 14.00 cu 1583, revin 18.58 cu 1686 si apoi pleaca spre Ungaria cu 78 la 22:05. Si cum pe Constanta si Brasov este nevoie doar de locomotive de viteza, acum se utilizeaza tot ce au disponibil. Pe Constanta aproape toate sunt de 150/160 km/h iar pe Brasov au sarit toate la 140 km/h, din cauza asta nu vom mai vedea decat accidental IRuri de lung si mediu parcurs pe aceste rute cu masini seria 40.
Nu stau oricum prea mult pe aici, vin dimineata cu IR 79 la 8.30, pleaca la 14.00 cu 1583, revin 18.58 cu 1686 si apoi pleaca spre Ungaria cu 78 la 22:05. Si cum pe Constanta si Brasov este nevoie doar de locomotive de viteza, acum se utilizeaza tot ce au disponibil. Pe Constanta aproape toate sunt de 150/160 km/h iar pe Brasov au sarit toate la 140 km/h, din cauza asta nu vom mai vedea decat accidental IRuri de lung si mediu parcurs pe aceste rute cu masini seria 40.
-
- Autor: cris_m
- Moderator forum
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
cris_m
Si totusi mi se pare interesant ca MAV a fost de acord cu exploatarea lor si la alte trenuri.
Si totusi mi se pare interesant ca MAV a fost de acord cu exploatarea lor si la alte trenuri.

-
- Autor: Robert24
- Site Admin
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Robert24
Din ce imi aduc aminte, si ungurii au facut asta cu EA-urile noastre.
Din ce imi aduc aminte, si ungurii au facut asta cu EA-urile noastre.
-
- Autor: shoppy
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
shoppy
Vesti foarte bune, nu ma asteptam.
Vesti foarte bune, nu ma asteptam.
-
- Autor: Stefan28
- Membru Bronze
- Scris:
-
- Autor: George
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
George
Acest exemplu arată cum ar trebui folosită o locomotivă, raţional. A face un singur drum Bucureşti - Braşov - Bucureşti pe zi, de exemplu, nu mi se pare suficient pentru o garnitură de vagoane şi o locomotivă, sunt subutilizate. Ar trebui sa mai intre un Bucureşti - Constanţa sau înca un traseu Bucureşti - Braşov.
Acest exemplu arată cum ar trebui folosită o locomotivă, raţional. A face un singur drum Bucureşti - Braşov - Bucureşti pe zi, de exemplu, nu mi se pare suficient pentru o garnitură de vagoane şi o locomotivă, sunt subutilizate. Ar trebui sa mai intre un Bucureşti - Constanţa sau înca un traseu Bucureşti - Braşov.
- Autor: bogdan5ful
- Membru înregistrat
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
bogdan5ful
Eu sunt curios ce se întâmplă în cazul în care se strică o locomotivă de la unguri în timpul ,,liber” cât e în România. Se trimite la schimb o locomotivă până se repară cea ungurească sau se trimite la roată cu perechea trenului venit dimineață?
Eu sunt curios ce se întâmplă în cazul în care se strică o locomotivă de la unguri în timpul ,,liber” cât e în România. Se trimite la schimb o locomotivă până se repară cea ungurească sau se trimite la roată cu perechea trenului venit dimineață?
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Marian Andrei
Ieri a fost 009.
Ieri a fost 009.
DSC_3635.JPG (485.34 KB; descărcat de 354 ori)
DSC_3637.JPG (505.19 KB; descărcat de 352 ori)
- Autor: Robert
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Robert
Aceste locomotive au echipaj maghiar sau mixt pe teritoriul României?
Aceste locomotive au echipaj maghiar sau mixt pe teritoriul României?
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Locomotive clasa 480 (Bombardier TRAXX ale MÁV-TRAKCIÓ Zrt.)
Marian Andrei
Sunt mecanicii CFR Calatori pe tot teritoriul tarii, acestia fiind autorizati pe acest tip de locomotiva.
Sunt mecanicii CFR Calatori pe tot teritoriul tarii, acestia fiind autorizati pe acest tip de locomotiva.
📖 Opțiuni paginare