Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Depoul Bucureştii Noi

124 posts, 69052 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi Utilizator anonim

In curte s-a facut curatenie fata de ieri, casabilele 5122 si 5265 au fost puse la rand cu restul de langa hala, acum curtea fiind eliberata mare parte. 5106 e disparut iar 5110 si 5136 sunt nemiscate cel putin de la inceputul anului. Ar fi interesant sa vedem si Irisbus la BN.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi cris_m

barbuandrei wrote:
E vorba aceea: "e bine sa vrei". Lasand gluma la o parte, cei de la Vatra Luminoasa au încercat sa schimbe aceasta mutare, vorbind cu conducerea DTE pentru a pune un macaz la Gara, insa raspunsul primit de catre acestia a fost ca "nu sunt fonduri".

Si vine un nou an bugetar, cine ii opreste sa ceara fonduri din nou? Nu cred eu ca nu se gasesc console printr-o magazie, fire nu mai zic. A da, manopera, intr-adevar, acolo o sa fie o problema.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi barbuandrei

Nu vom vedea Irisbus, ci doar Ikarus. Asta ar fi fost bomboana de pe coliva, daca ar fi decis sa trimita Irisbus la BN, unde nu ar fii stiut sa le conduca sau sa le repare.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Chev Celios

Are 5 pedale si ghidon de nu stiu sa il conduca??   Cine incepe cu dastea ca nu stie sa il conduca ar trebui sa fie dat afara pe loc.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi barbuandrei

Este diferit fata de Ikarus. Trebuie facuta scolarizare, atat pentru șoferi, cat si pentru mecanici.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi Chev Celios

Cat de greu sa fie. si eu am calificare pe vro 7 utilaje, de la tractoras de bagaje, la utilaj de push back(impins avionul) si stiu sa le utilizez pe toate. Cand lucram ca electromecanic trebuia sa stiu sa repar vro 5-6 marci de stivuitoare. Diferentele sunt destul de minime si cu putina pregatire se poate lucra si cu ele. Nu este un capat de lume acesta.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi andrei11

Adică "școlarizare" de 2 ore, că mai mult nu trebuie !

 


Re: Depoul Bucureştii Noi barbuandrei

De acord cu voi, insa este aceeasi poveste ca cea cu Tatra de la Depoul Militari, unde majoritatea vatmanilor nu au specializare pentru Bucur si V3A, iar cand Tatrele au fost scoase din circulație in urma cu 1 an, majoritatea si-au luat concediu medical.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi barbuandrei

Turatia depoului Bucurestii Noi, sectiunea troleibuze, incepand cu 02.12.2020:
Linia 65 - 6 / 3
Linia 79 - 6 / 3
Linia 86 - 11 / 7
Linia 90 - 5 / 2
Linia 97 - 11 / 6
Total ture: 39 / 21 ture.

 


Re: Depoul Bucureştii Noi PTMZ

În Programul Anual al Achizițiilor Publice 2020, publicat de PMB pe E-licitație aici, am găsit o procedură privind proiectul tehnic și DALI pentru amenajarea depoului pentru stațiile de încărcare lentă pentru vehicule electrice, procedura fiind în valoare de 900 000 RON:
Screenshot_20201222-233021.jpg (233 KB; downloaded 5437 times)
Screenshot_20201222-233031.jpg (81.43 KB; downloaded 5441 times)

 


Re: Depoul Bucureştii Noi PTMZ

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) va dezbate, în şedinţa de vineri, un proiect care vizează modernizarea sistemului de alimentare cu energie electrică în depoul Bucureştii Noi, pentru a asigura infrastructura de alimentare a autobuzelor electrice.

Proiectul prevede aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Modernizare sistem alimentare cu energie electrică în depoul Bucureştii Noi". Finanţarea se va asigura din bugetul local al Municipiului Bucureşti.

Valoarea totală a investiţiei este de 2.559.589 lei cu TVA, iar lucrările de construcţie şi montaj reprezintă 1.953.339 lei cu TVA. Capacităţile fizice includ: un punct de conexiune şi cabluri de medie tensiune cu lungime de 1.700 metri.

În referatul de aprobare se reaminteşte că Municipiul Bucureşti a demarat proiectul finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014 - 2020 ce vizează achiziţia a 100 de autobuze electrice, rambursarea cheltuielilor eligibile fiind condiţionată de existenţa şi funcţionarea la momentul livrării mijloacelor de transport, a infrastructurii de alimentare a staţiilor de încărcare lentă pentru autobuzele electrice ce vor fi achiziţionate (amplasarea posturilor trafo şi a cablurilor de alimentare aferente) în depourile Berceni, Bujoreni şi Bucureştii Noi.

Pentru asigurarea alimentării staţiilor de încărcare lentă cu energie electrică în depoul Bucureştii Noi, studiul de soluţie prezintă două variante:

- montarea unui punct de conexiune nou, racordat sistem "intrare-ieşire" pe feederii existenţi ai STB SA - Substaţia Bucureştii Noi din staţia Pajura, costul fiind de 586.517 lei fără TVA;
- montarea unui punct de conexiune nou, cu patru cabluri sistem "intrare-ieşire", cu distribuţie de la Staţia Laromet şi Staţia Pajura, în acest caz costul fiind de 2.157.218 lei fără TVA.

La solicitarea Primăriei, STB a recomandat varianta a doua ca fiind cea mai bună soluţie din punct de vedere tehnic.

Sursa: Economica.net

 


Re: Depoul Bucureştii Noi FabiM

Depoul Bucurestii Noi in anul 2003.
In poza se observa EP-ul 6133, M2000-urile 278 și 266 și Tatra 3368
Sursa: https://petervelthoen.nl/bucaresti-tramw ... -9-2003/
E78A7AB7-09CC-4536-86BE-4754F2CBCC0A.jpeg (292.22 KB; downloaded 5068 times)

 



  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Depoul Bucureştii Noi V2A

Proiectul privind infrastructura de alimentare pentru autobuzele electrice a fost scos de pe ordinea de zi a ședinței CGMB, cu vot în unanimitate.
(sursa: ședința CGMB transmisă live pe pagina de FB a lui Nicușor Dan)

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2287 forum members have written 421216 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use