Subiect: Rame electrice Softronic Hyperion
133 mesaje, 49014 vizualizări.
📖 Opțiuni paginare
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
-
- Autor: stefan_br
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
stefan_br
001 pe M900 catre Craiova.
001 pe M900 catre Craiova.
IMG_1104.jpg (396.87 KB; descărcat de 2459 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Marian Andrei
RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.
RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.
DSC_6177.JPG (161.89 KB; descărcat de 2355 ori)
DSC_6194.JPG (166.76 KB; descărcat de 2354 ori)
DSC_6209.JPG (176.52 KB; descărcat de 2355 ori)
DSC_6219.JPG (182.68 KB; descărcat de 2356 ori)
- Autor: ALEXCFRBV
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
ALEXCFRBV
RES 001
RES 002
RES 001 (IR 15934)
20190706_201940.jpg (1.75 MB; descărcat de 2229 ori)
RES 002
RES 002 (IR 15932)
20190706_204546.jpg (1.86 MB; descărcat de 2233 ori)
- Autor: ALEXCFRBV
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
ALEXCFRBV
RES 003
RES 003
RES 003 (IR 15934)
20190707_152822.jpg (1.38 MB; descărcat de 2157 ori)
-
- Autor: Dragos31
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Dragos31
RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3.

RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3.


-
- Autor: Dragos31
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Dragos31
RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova.

RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova.


-
- Autor: SirVlady
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
SirVlady
A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
FB_IMG_1565365851137.jpg (98.99 KB; descărcat de 1675 ori)
-
- Autor: Marian Andrei
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Marian Andrei
In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.
Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.
Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.
Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.
Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.
In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.
Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.
Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.
Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.
Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.
003 (1).jpg (453.74 KB; descărcat de 1397 ori)
003 (2).jpg (347.36 KB; descărcat de 1397 ori)
003 (3).jpg (425.55 KB; descărcat de 1396 ori)
- Autor: Rarzet44
- Membru înregistrat
- Scris:
-
-
- Autor: Andrei98
- Membru Bronze
- Scris:
-
-
- Autor: BodoMinea
- Membru Silver
- Scris:
-
Re: Softrans (SFTRA)
BodoMinea
Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.
Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.
-
- Autor: punmeister
- Membru Gold
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
punmeister
Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
- Autor: Robert
- Membru Bronze
- Scris:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Robert
Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.
Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.
📖 Opțiuni paginare