Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3195 posts, 676536 views
 
Go to page:  1  ... 222 223 224 225 226 227 228 229
 
 

📖 Pagination options
Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andreiiul

1. Cum dai in parapeti? Simplu. Asa cum ai desenat tu si cum e varianta cea mai naturala, ai mai intai un usor viraj la dreapta pt a ocoli pasajul si apoi stanga spre intersctie. Oricate marcaje ai pune vei avea multe tamponari sau masini infipte in pasaj. De ce zic asta? Pt ca vedem zilnic soferi care aleg drumul drept decat sa traga usor de volan pt a urma marcajele
2. Nu poti sa ai doar o singura iesire din mall din mai multe motive:
- creezi aglomeratie inutila pe Vacaresti (si asa iesirea respectiva este aglomerata)
- din pct de vedere siguranta nu poti avea doar o iesire auto. Gandeste-te ce inseamna un accident care blocheaza Vacaresti sau breteaua de iesire. Automat nu mai ai cum sa parasesti parcarea
- virajul stanga de care ziceam eu este cel care iese de la -1 catre Oltenitei. Daca fortezi tot traficul catre Vacaresti atunci actualul obligatoriu dreapta de acolo devine obligatoriu stanga. Asa intersectezi traficul de iesire cu cel de intrare (s-a dus fluiditatea fluxurilor de trafic) si asa cum am mai spus virajul stanga spre Vacaresti este unul relativ in orb si nu vezi ce vine dinspre Vacaresti (de asta ai acum acolo oglinda de trafic, pt a vedea ce vine si sa cedezi trecerea)
3. Traficul se intersecteaza. Cine paraseste intersectia mare catre Oltenitei se intersecteaza cu cei care vin de pe Berceni. Diferenta de timp dintre cele 2 semafoare trebuie sa fie de cel putin 5 secunde intre rosu in rond si verde pe Berceni. Spun asta pt ca sunt situatii cand nu poti sa te opresti la galben sau e aglomeratie pe Oltenitei si eventuala coada te poate face sa ramai in intersectie. De asemenea cine vine din rond trebuie sa aiba prioritate in cazul nefunctionarii semafoarelor si asta duce la fortari si automat la accidente.
4. Breteaua Nitu Vasile in forma actuala iti permite sa te duci si pe Berceni si pe Oltenitei. Asa este si normal. Descarcarea ei doar pe Berceni ar aglomera atat Berceni pana la Netea sau intersectia mare.
In continuare consider ca esti mai orientat catre auto si apoi catre transportul public. Tramvaiele si autobuzele nu trec prin intersectie tocmai din cauza celor care nu le dau prioritate (sunt niste semne de cedeaza la fiecare intersectie tramvai-auto)
Reconfigurarea zonei trebuia sa se faca in momentul contructiei pasajului subteran, dar stim ca una s-a proiectat (bretea pt intoarcere troleu, pastila si rond mai mari) si alta a iesit. Atunci s-a ratat ocazia reconfigurarii.
Tocmai ca incerc de multe ori sa vad si alte solutii in sistematizarea actuala, dar cea propusa de tine nu este una corect din motivele expuse mai sus.
Deblocarea tronsonului Netea-rond se poate face in prima faza prin o semaforizare intercalata (am explicat mai sus) si prin montarea gardurilor. Spun asta pt ca acum traficul este blocat de cei care merg pe cel putin una din liniile de tramvai si au pretentia in capat sa intre in coloana (si mereu gasesc oameni binevoitori) si eventual sa se duca si in mall sau pe Vacaresti (cum am vazut de multe ori de altfel)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

M-am lamurit , te pricepi . Ca tine si altii , si asta avem in trafic .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței ByOnu

ByOnu wrote here:
De ce trebuie Sos. Berceni sa se descarce direct in rondul de la Sudului? Mi s-ar parea doar inca o sursa care sa blocheze intersectia. Care este problema cu descarcarea actuala in Sos. Oltenitei?

.

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței subway guru

Berceni e artera secundara, Oltenitei e artera principala.

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței ByOnu

Exact. Pai si nu e bine cum e acum?

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței subway guru

E mai bine ca sa nu fie mai rau, altfel decat e acum ar fi mai rau ca sa nu fie cat de cat bine!
:bere:

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței andrei11

subway guru wrote here:
Au semafor, care e problema?

Problema e că intersecţia e blocată de cei care vin de pe Olteniţei spre Piaţa Sudului, practic nu ai loc unde să faci la stânga, chit că ai verde...
Eu nu ies niciodată de pe Berceni acolo în Olteniţei când e aglomeraţie.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Discutia a inceput de la tramvai . Tramvaiul , cu culor unic , va fi garantat blocat in intersectia Netea /Oltenitei  la acel semafor unde se fac imbirligaturi colosale .
Motivul este ca pe portiunea Netea / Oltenitei - intersectie Big , trebuie sa intre traficul de pe Oltenitei , Berceni , bretea mall , banda taxiuri ....si asta fizic este imposibil . Mai mult , toti care intra in bucata asta au nevoie de schimbare de directie , asa ca toti se intersecteaza cu toti , lucru imposibil pina in semafor Big unde apare conflicte majore si alt blocaj .
Pt asta am spus ca este nevoie ca statia taxi  sa dispara si breteaua sa fie doar pt intrare in mall iar sos Berceni sa fie dusa in intersectie , normal si firesc .
In felul asta intersectia Netea nu va mai fi obstacol tramvai , avind doar dreapta spre Oltenitei , iar intersectia Big poate fi usor semaforizata in mai multi timpi .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Costin

Dar de ce va fi blocat culoarul unic dupa reinfiintare la intersectia cu Intr. Netea, daca atunci cand exista culoarul unic, acum cativa ani, intersectia respectiva nu era blocata? Deci despre ce vorbim? Fantezii servite drept argument contra culoarului unic? Nu merge. Cu regret, Mircea G, te chinui de 3 pagini sa argumentezi ceva ce realitatea a demonstrat deja ca e fals.

Si o faci si in topicul gresit, motiv pentru care primesti avertisment pentru offtopic. Discutiile acestea vor fi mutate altundeva unde au mai mult sens. Pozitia Asociatiei este ca culoarul unic pe Sos. Oltenitei este necesar, actiunile noastre vor reflecta in continuare, cu consecventa, aceasta pozitie, iar acest subiect este destinat comunicarii pe baza actiunilor noastre, nicidecum pe baza fanteziilor anti transport public ale unei minoritati foarte vocale pe forum.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței Mircea G

Eu nu am fantezii ci constatari din trafic , ca tocmai acolo este un punct nevralgic . Comentariile mele  sustin ideea de a reglementa  traficul  nu de a rezolva prin  distrugere . Daca o idee de reglementa traficul , sa fie ok pt toti participantii si toate categoriile , va deranjaza  pe voi care sustineti asa ceva ...ramin fara cuvinte .
Astept cu nerabdare culoarul unic si vedem apoi ce si cum .

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței subway guru

andrei11 wrote here:
subway guru wrote here:
Au semafor, care e problema?

Problema e că intersecţia e blocată de cei care vin de pe Olteniţei spre Piaţa Sudului, practic nu ai loc unde să faci la stânga, chit că ai verde...
Eu nu ies niciodată de pe Berceni acolo în Olteniţei când e aglomeraţie.

Asa se intampla peste tot unde doua artere aglomerate se contopesc 2 in 1

 


Re: Delimitarea culoarului unic de pe Șos. Olteniței ByOnu

@Mircea G, nu inteleg cum s-ar putea aplica solutia ta. Sensul Sos. Berceni -> rond Sudului ar intra direct in peroanele statiei de tramvai, statie conectata prin subteran cu metroul si cu mallul. Ori imi scapa mie ceva.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 4 Mircea G

Asa pare , dar se poate . Totul este vointa si gindire libera .

 


Re: Sectorul 4 survola

Avem un  comunicat interesant de la primaria sectorului, datat 21.01.2023:

Sectorul 4 va avea, în 2023, un buget local de 3,4 miliarde de lei, record absolut în ultimii 34 de ani!
Sectorul 4 al Municipiului București va avea anul acesta un buget local de aproximativ 3,4 miliarde de lei. Suma este una îmbucurătoare și reprezintă recordul absolut al ultimilor 34 de ani. Raportat la anul 2022, noul buget vine cu o creștere substanțială, de peste 1,1 miliarde de lei, rezultată, în principal, în urma accesării cu succes a proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă.

Din acest bani, aproape două treimi (2,2 miliarde de lei) vor merge către marile proiecte ale comunității, atât cele începute deja, cât și altele noi, neapărat necesare în demersul asumat la nivelul autorității locale, acela de a transforma Sectorul 4 în „Capitala Bucureștiului”. În urma dezbaterii publice a proiectului de buget pentru anul 2023, ce a avut loc ieri, acesta poate fi finalizat și supus aprobării în Consiliul Local al Sectorului 4.

Prin urmare, bugetul destinat investițiilor publice în Sectorul 4, care reprezintă cea mai mare sumă alocată vreodată pentru dezvoltarea comunității, va viza, în principal, proiectele în urma cărora zona de sud a Capitalei va recupera semnificativ decalajul de dezvoltare pe care îl înregistrează față de nordul Bucureștiului.

Reabilitarea blocurilor de locuințe este domeniul căruia i se va aloca cea mai mare sumă, provenită intregral din fondurile disponibile prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Concret, cu peste 1,3 miliarde lei, în 2023 vor fi reabilitate termic 201 imobile.

Educația va beneficia, de asemenea, de alocări bugetare consistente, în sumă de 450 de milioane de lei, sume necesare pentru modernizarea, reabilitarea și consolidarea unităților de învățământ din Sectorul 4.

Prin bugetul pentru anul în curs, sunt alocate și sume de bani pentru continuarea lucrărilor la cele mai importante obiective aflate în diferite faze de execuție, cum ar fi: Pasajul Europa Unită (55 milioane de lei), Patinoarul Berceni Arena (32 milioane de lei), Parcul Tudor Arghezi (20 milioane de lei),  Amfiteatrul Carol Davila (8 milioane de lei), stația de pompieri Perșani (8 milioane de lei), Piața Norilor (16 milioane de lei), pasajul pietonal Eroii Revoluției (5,5 milioane de lei) sau Centrul Medical Carol Davila (5 milioane de lei).

Bugetul acoperă de asemenea și sumele necesare pentru continuarea lucrărilor de regenerare urbană a spațiilor publice din sector, în special pentru reabilitarea arterelor de circulație (50 milioane de lei), modernizarea iluminatului public (12 milioane de lei) și modernizarea ghenelor (17 milioane de lei).

Diferența, de până la 2,2 miliarde de lei, va merge în lucrări de reparații și întreținere a altor obiective de investiții aflate în administrarea Sectorului 4.

„Efieciența se măsoară în rezultate, fapt pentru care sunt bucuros să observ că acest lucru se reflectă și în strucutura bugetului local pentru anul 2023. Cu acești bani, continuăm demersul pe care ni l-am asumat împreună, acela de a face tot ce ține de noi pentru a transforma comunitatea noastră într-una cu care să ne putem mândri!”, a declarat Daniel Băluță, primarul Sectorului 4.

 


Go to page:  1  ... 222 223 224 225 226 227 228 229
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421681 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use