Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1242207 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Birocratia e prin alte cotloane ale companiei...
N-am auzit sa fie cine stie ce probleme pe ramificatie.
E clar ca nu au pus sub tensiune pentru probe si ramificatia si atunci trebuia obligatoriu un blindaj ca sa nu intre un ratacit din zona santier in zona probe.
________________________
Dl. Ing Gabriel Mocanu a mai fost in pozitia de director general la punerea in functiune a tronsonului Grigorescu-LdC in timpul mandatului de ministru al transporturilor al actualului premier. Eu ii urez sa puna in functiune si M5.1!
S-ar parea ca mai sunt si alte schimbari in comitetul director.
Birocratia e prin alte cotloane ale companiei...
satanistu wrote:
Înţeleg că într-o primă fază trenurile cu călători nu circulă la VI, ci doar la Râul Doamnei?
Mulţumesc!
N-am auzit sa fie cine stie ce probleme pe ramificatie.
andrei11 wrote:
Asta nu explică cartoanele acelea sau ce or fi...Oricum logic este ca noaptea liniile depoului + cele 2 linii ale stației VI să fie folosite...
E clar ca nu au pus sub tensiune pentru probe si ramificatia si atunci trebuia obligatoriu un blindaj ca sa nu intre un ratacit din zona santier in zona probe.
________________________
Dl. Ing Gabriel Mocanu a mai fost in pozitia de director general la punerea in functiune a tronsonului Grigorescu-LdC in timpul mandatului de ministru al transporturilor al actualului premier. Eu ii urez sa puna in functiune si M5.1!
S-ar parea ca mai sunt si alte schimbari in comitetul director.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
1. N-au cum sa nu circule si pe ramurica M5.1, la V I, cele 8-10 Bombardier, atunci cand va fi PIF, intrucat nu se pot ”ascunde” toate cele 8 trenuri, doar, pe ”dupa pereti” (remize) si la cele doua capetele de linie!
2. Si daca e o problema tehnica cu unul dintre trenuri, il ”tracteaza” pana la Ciurel sau Pantelimon?! N-as crede ca-l repune in functiune, fara ”sa vada” depoul de la V I, asa cum se putea face cu Dacia, la orice colt de strada! Sigur si ramurica e valida circulatiei numai ca, inca, nu s-a intrat, in probe, si pe acolo!
1. N-au cum sa nu circule si pe ramurica M5.1, la V I, cele 8-10 Bombardier, atunci cand va fi PIF, intrucat nu se pot ”ascunde” toate cele 8 trenuri, doar, pe ”dupa pereti” (remize) si la cele doua capetele de linie!
2. Si daca e o problema tehnica cu unul dintre trenuri, il ”tracteaza” pana la Ciurel sau Pantelimon?! N-as crede ca-l repune in functiune, fara ”sa vada” depoul de la V I, asa cum se putea face cu Dacia, la orice colt de strada! Sigur si ramurica e valida circulatiei numai ca, inca, nu s-a intrat, in probe, si pe acolo!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Probele alea s-au dorit a fi doar o lovitura de imagine, sa arate ca lucrarile sunt <aproape gata> desi nu sunt gata...ceea ce a cam shifonat imaginea!
Probele alea s-au dorit a fi doar o lovitura de imagine, sa arate ca lucrarile sunt <aproape gata> desi nu sunt gata...ceea ce a cam shifonat imaginea!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Plus că de la Romancierilor spre VI se pare că sunt șinele deteriorate... Dumnezeu cu mila!
Plus că de la Romancierilor spre VI se pare că sunt șinele deteriorate... Dumnezeu cu mila!
- andrei11
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Bine, astea sunt zvonurile unor mecanici cu care am vorbit, acuma na! Cine știe ce li se bagă în gât și lor de "șăfi"!
Bine, astea sunt zvonurile unor mecanici cu care am vorbit, acuma na! Cine știe ce li se bagă în gât și lor de "șăfi"!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Eu va intreb ceva: s-a inchis "gauroiul" din galerie de la intersectia bulevardului cu Valea Ialomitei? Dacă nu, trenurile nu au ce cauta pe acolo.
Revenind la probe, ele oricum se fac doar pe un fir, pe firul celalalt lipseste o bucata buna de sina in dreptul CV de interstatie PdT-TV.
Eu va intreb ceva: s-a inchis "gauroiul" din galerie de la intersectia bulevardului cu Valea Ialomitei? Dacă nu, trenurile nu au ce cauta pe acolo.
Revenind la probe, ele oricum se fac doar pe un fir, pe firul celalalt lipseste o bucata buna de sina in dreptul CV de interstatie PdT-TV.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Mai debitezi multe tampenii???
Cati mecanici crezi ca au parcurs zona aia cu piciorul? Niciunul!
Si atunci ce credibilitate pot avea in fantasmagoriile pe care le imagineaza si le debiteaza? Niciuna!
Nu mai pune botul la prostiile lor ca te decredibilizezi si tu iremediabil si e pacat!
__________________________
Adi, daca lipsea sina nu puteau face probele, la CV+SP au montat sina pe un provizorat de lungime mica atat cat sa continuizeze tronsoanele <la gata>, cele pe definitiv, nu e nicio filosofie, e doar mic provizorat ca sa dreaga busuiocul.
Gauroiul de care pomenesti la intersectia DT cu VI e doar SP si e in afara traseului. Daca n-ar fi fost gata nu ai fi vazut circulatie cu tren pe la cintrele metalice definitive din tunelul ce subtraverseaza ramificatia, ala e punctul de minim din care trebuie acea SP sa traga apa.
Stefan28 wrote:
Plus că de la Romancierilor spre VI se pare că sunt șinele deteriorate... Dumnezeu cu mila!
Mai debitezi multe tampenii???
Cati mecanici crezi ca au parcurs zona aia cu piciorul? Niciunul!
Si atunci ce credibilitate pot avea in fantasmagoriile pe care le imagineaza si le debiteaza? Niciuna!
Nu mai pune botul la prostiile lor ca te decredibilizezi si tu iremediabil si e pacat!
__________________________
Adrian Rosca wrote:
Eu va intreb ceva: s-a inchis "gauroiul" din galerie de la intersectia bulevardului cu Valea Ialomitei? Da nu, trenurile nu au ce cauta pe acolo.
Revenind la probe, ele oricum se fac doar pe un fir, pe firul celalalt lipseste o bucata buna de sina in dreptul CV de interstatie PdT-TV.
Adi, daca lipsea sina nu puteau face probele, la CV+SP au montat sina pe un provizorat de lungime mica atat cat sa continuizeze tronsoanele <la gata>, cele pe definitiv, nu e nicio filosofie, e doar mic provizorat ca sa dreaga busuiocul.
Gauroiul de care pomenesti la intersectia DT cu VI e doar SP si e in afara traseului. Daca n-ar fi fost gata nu ai fi vazut circulatie cu tren pe la cintrele metalice definitive din tunelul ce subtraverseaza ramificatia, ala e punctul de minim din care trebuie acea SP sa traga apa.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In toate filmarile pe care le-am vizionat pana acum, ramele se "plimba" dus-intors pe acelasi fir, cel dinspre Eroilor spre Raul Doamnei, acolo intr-adevar fiind montate traverse provizorii si capete de cintre care nu intra in gabaritul trenurilor. Dar daca ne uitam la pozele din 20 mai postate la "benzinari" (linkuri mai jos), vedem ca sina lipseste pe o portiune mai mare si sunt montate si cintrele, care de data asta afecteaza gabaritul. Logica imi spune ca pozele sunt de pe firul Raul Doamnei-Eroilor si ca pe acolo nu circula momentan rame.
https://ibb.co/RB8bcN9
https://ibb.co/sbHd0Bn
In toate filmarile pe care le-am vizionat pana acum, ramele se "plimba" dus-intors pe acelasi fir, cel dinspre Eroilor spre Raul Doamnei, acolo intr-adevar fiind montate traverse provizorii si capete de cintre care nu intra in gabaritul trenurilor. Dar daca ne uitam la pozele din 20 mai postate la "benzinari" (linkuri mai jos), vedem ca sina lipseste pe o portiune mai mare si sunt montate si cintrele, care de data asta afecteaza gabaritul. Logica imi spune ca pozele sunt de pe firul Raul Doamnei-Eroilor si ca pe acolo nu circula momentan rame.
https://ibb.co/RB8bcN9
https://ibb.co/sbHd0Bn
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nope, cintrele definitive de care am pomenit si care se vad clar in filmari sunt pe celalalt fir, E2-RD...deci nu sunt probleme la acea minuscula SP!
P.S.
Pe filmul de care pomenesti ai obsevat IVA la E2 pe firul celalalt? Crezi ca era acolo doar de poza???
Si repet, proba cu bombardeaua (ca numai asta a fost popularizata in ideea sa dea bine la prostime) a fost doar o incercare disperata de a salva aparentele...dar mai mult a dat gres, singurul care a plusat a fost don Stanciu Alstom...cu un vax de centralizare de doi bani...
Bre, ne mai lesi cu laudaroseniile?
Nope, cintrele definitive de care am pomenit si care se vad clar in filmari sunt pe celalalt fir, E2-RD...deci nu sunt probleme la acea minuscula SP!
P.S.
Pe filmul de care pomenesti ai obsevat IVA la E2 pe firul celalalt? Crezi ca era acolo doar de poza???
Si repet, proba cu bombardeaua (ca numai asta a fost popularizata in ideea sa dea bine la prostime) a fost doar o incercare disperata de a salva aparentele...dar mai mult a dat gres, singurul care a plusat a fost don Stanciu Alstom...cu un vax de centralizare de doi bani...
Bre, ne mai lesi cu laudaroseniile?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Eu nu vorbesc de cintrele definitive de pe firul E2-RD pe care le-am vazut in filmari, ci de cele temporare de la CV de pe firul RD-E2. IVA poate sa stea linistita la E2 pe firul celalalt, exista mai mult de o incrucisare intre E2 si TV.
Eu nu vorbesc de cintrele definitive de pe firul E2-RD pe care le-am vazut in filmari, ci de cele temporare de la CV de pe firul RD-E2. IVA poate sa stea linistita la E2 pe firul celalalt, exista mai mult de o incrucisare intre E2 si TV.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Care CV frate in afara de cea pe care o stim toti?
Care CV frate in afara de cea pe care o stim toti?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Din moment ce nu e gata CV-SAPI PDT-TV, ar insemna o chinuiala sa poti ”lansa” ramele pe ”flux”, cu calatori, nu de alta dar la Romancierilor nu e incrucisare in X, in aval (Romancierilor-Parc Dr. Taberei)! Daca era, altfel am mai fi vorbit!
PS
Incrucisare in X e abia la Favorit, in aval de statie!
Din moment ce nu e gata CV-SAPI PDT-TV, ar insemna o chinuiala sa poti ”lansa” ramele pe ”flux”, cu calatori, nu de alta dar la Romancierilor nu e incrucisare in X, in aval (Romancierilor-Parc Dr. Taberei)! Daca era, altfel am mai fi vorbit!
PS
Incrucisare in X e abia la Favorit, in aval de statie!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Nu inteleg ce nu intelegi. Cintrele definitive de care vorbesti sunt la subtraversarea galeriei spre VI si nu inteleg ce legatura au cu discutia despre lipsa caii de rulare si cintrele temporare pe firul RD-E2 din dreptul celebrei CV?
^Nu inteleg ce nu intelegi. Cintrele definitive de care vorbesti sunt la subtraversarea galeriei spre VI si nu inteleg ce legatura au cu discutia despre lipsa caii de rulare si cintrele temporare pe firul RD-E2 din dreptul celebrei CV?
📖 Pagination options