MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1231072 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 558 559 560 561 562 563 564  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect icee

misterr wrote:
Metroul de Drumul Taberei: constructorul a dat iar de apă. Alstom spune că instalează în 6 săptămâni automatizarea, după finalizarea construcției





Compania Alstom poate instala în şase săptămâni sistemul de automatizare pe trenurile de metrou, însă acest lucru se poate face doar după finalizarea construcţiilor civile, a declarat Gabriel Stanciu, directorul general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. Astaldi, constructorul primei secțiuni a Magistralei 5, are însă probleme cu pânza de apă freatică la stația Drumul Taberei 34.

"A existat acest obiectiv de a-l da în folosinţă (metroul din Drumul Taberei - n. r.) acum, în decembrie. La mine nu era contractual, era mai devreme decât era contractual şi am făcut verificări interne şi am spus: 'Noi putem în decembrie'. Şi până la ora asta ne-am ţinut exact de planificare, adică am făcut tot ce s-a putut, inclusiv la ora la care vorbim am făcut base-line zero la softuri. E gata. Numai că nu e gata zona de infrastructură. Înţeleg că sunt nişte probleme cu nivelul pânzei de apă freatică pe la Drumul Taberei 34 şi acolo trebuie soluţii tehnice. Din motive care îmi scapă înţeleg că n-au sume prevăzute pentru diverse şi realmente nu ştiu cum şi din ce bani va fi făcută. Eu am spus în felul următor: din momentul în care ei termină pe civile, mie îmi trebuie 6 săptămâni să îl dau la gata şi, credeţi-mă, mă ţin 100% de chestia asta. Sunt gata acum. Mai am de legat cablurile când or termina. Şi am zona aia cu apă freatică peste care trebuie să trec cablurile. La ora asta nu pot, că e apă", a spus Stanciu, într-o întâlnire cu jurnaliştii.

Gabriel Stanciu a explicat ce presupune contractul său şi a explicat totodată că, faptul că trebuie să stea într-un şantier mai mult de cât este prevăzut în contract, determină costuri suplimentare

"Contractul nostru are două faze. Faza I înseamnă centralizare electronică şi doar atât, după care vine faza a II, care înseamnă CBTC (Communication Train Based Control), practic automatizarea propriu-zisă a trenurilor. Faza a II-a a contractului depinde de momentul în care vin trenurile şi cine le şi dă. Noi va trebui să instalăm pe trenurile care vor veni echipamentele astea. Aşa cum e prevăzut acum, până când vor veni trenurile noi, vor folosi trenuri vechi şi va funcţiona totul doar în centralizare electronică, adică nu în CBTC, ci doar cu centralizare electronică - un sistem oarecum clasic - urmând ca, odată cu noile trenuri, să instalăm şi CBTC. Avantajul lui: performanţe tehnice, adică poţi să reduci intervalul dintre două trenuri succesive extrem de mult, în condiţii de siguranţă a circulaţiei. Acum, noi, la ora actuală, în lume facem trenuri full automate (UTO) în care nu mai există mecanic. Şi UTO pus pe CBTC ajungem să coborâm sub 60 de secunde la două trenuri succesive, ceea ce omul nu poate să facă în condiţii de siguranţă. Timpul pe care i-l ia de la ochi până la creier, la mână sau la picior - depinde cu ce frânează... nu are timp să îl oprească fără să îl lovească pe ăla din faţă. Despre asta vorbim", a precizat Stanciu.

Contractul privind furnizarea sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului pentru Magistrala 5 secţiunea Râul Doamnei-Eroilor a fost semnat de directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, şi de directorul general al Alstom Transport SA, Gabriel Stanciu, pe 14 aprilie, la Palatul Victoria.

Contractul pentru furnizarea 'Sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranţă îmbarcat pe tren şi sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5. Secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Opera) inclusiv, Staţia şi Depoul Valea Ialomiţei" are o valoare de 112,923 milioane de lei (fără TVA) şi are prevăzută o perioadă de execuţie de nouă luni.

Constructorul Metroului de Drumul Taberei a mai avut o problemă cu apa și în urmă cu patru ani, când din cauza infiltrațiilor s-a surpat pâmântul în zona Eroilor.

Au dat de o baltoaca la 34 ?  :lol:

 


Re: Stiri despre proiect orex

Asta-i inteles tu?! Nu e vorba de nicio problema la DT 34 ci una la faimoasa CV de la patinoar (Piata DT)! :yes:

 


Re: Stiri despre proiect icee

"Înţeleg că sunt nişte probleme cu nivelul pânzei de apă freatică pe la Drumul Taberei 34 şi acolo trebuie soluţii tehnice." ?!

O fi la CV Piata Moghioros, doar ca eu citesc articolul nu visez realitatea din teren ...  :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Si...cine plateste acest mic ”diletantism” al macaronarilor?! La fel ca-n cazul Bechtel, tot poporul roman?!

 


Re: Stiri despre proiect orex

A spus-o raspicat si un Cunoscator al celor ce se ”misca” mai mult sau mai putin tacit sub noi..., recte ”subway”! Am incredere deplina in informatiile detinute de EL, pana la inelara (M8)! :yes:  :D
Uite concret viewtopic.php?f=233&t=250&start=7574

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

La intrebarea asta am raspuns la topicul despre contractul de mentenanta, acelasi raspuns e valabil si aici...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Nu cumva problema provine din studiul geo inclus in documentatia de licitatie, iar asociatia a intocmit proiectul pornind de la premize gresite? In astfel de caz stim cine ar trebui tras la raspundere.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Am trecut astăzi pe la CV de la parc și într-adevăr, pare că se luptau cu apa. Dar înțeleg că nu e apă în tunelele pentru trenuri, deci nu pricep problemele pe care le au cei care montează rețeaua de semnalizare.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Ce nu pricep e de ce ne împiedicăm de un biet epuisment, în condiţiile în care s-au făcut epuismente la greu când s-au săpat incintele staţiilor. E exact povestea cu ţiganul la mal.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

As completa asa: <atata vreme cat in alte locuri s-a excavat mult mai adanc!>
@Adi Rosca
Prima sarcina de proiectare a ascocierii a fost sa-si faca propriul studiu geo-hidro detaliat la faza PT, inclusiv teste de pompare, care sa confirme asertiunile studiului faza proiect preliminar pus la dispozitie in documentatia de licitatie! Nu s-au constatat diferente semnificative intre cele doua.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Si acum ce s-a intamplat, a crescut semnificativ nivelul apei freatice? S-o fi spart apeductul sau s-a umplut intre timp lacul Moghioros.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

S-au dezghetat calotele polare!  :lol:  :lol:  :lol:
Acum, serios vorbind variatiile sezoniere multianuale ale NHS sunt de pana in 0,7m, in calcule se ia o crestere maxima <istorica> exceptionala de 1,5m.
Daca nu ai o baterie de foraje corect dimensionata nu mai e <epuisment> e <instalatie de alimentare cu apa> si NHD scade insuficient...

 


Re: Stiri despre proiect Cristian

Florinds wrote:
aztec wrote:
Probabil ca procurorii aia nu sunt imbecili si lucreaza doar pe probe, nu pe impresii si eventuale posibilitati.

Sa le multumim ceceristilor pentru ca interceptarile nu mai sunt probe acceptate. Cred ca "scopul scuza mijloacele" in cazuri grave chiar ar trebuie respectata. Uite unde suntem dupa atata corectitudine politica, procurori carora le e frica sa intre peste infractori (dupa cazul Sorina), copii indoctrinati care sunt mai tari decat executorii si judecatorii, infractori care pun tara la cale la telefon si nu poti sa folosesti probele.


Cred ca ai sarit partea cu "DNA a interceptat telefoanele și a confiscat calculatoarele șefilor trustului spaniol CAF și ale directorilor de la Metrorex, dar a clasat în 2015 cercetările"  :lol:
Nu-i o problema, toti ne pricepem la cate ceva, sau avem niste fixuri, in cazul asta cu "procurorii".  ;)

 


Re: Despre construcția / instalarea căii de rulare 1689

TibiV wrote:
Lucrarile de instalare a caii de rulare / la calea de rulare M5 realizate de catre Salcef




Cam asta urmeaza si pe M2 ?

 


Go to page:  1  ... 558 559 560 561 562 563 564  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2291 forum members have written 421643 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use