Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1228953 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Din cate se observa clar din instananeele facute de Ionut, fundatia de cale nu-i 100% realizata, intre Romancierilor-Brancusi, asa cum se lauda beneficiarul, pe site-ul metrorexm5.ro (http://www.metrorexm5.ro/brancusi.html). Mai mult, degringolada informatiilor, postate la sectiunea proiect, se mentine, deci administratorul site-ului ca si beneficiarul sunt...incorigibili.
Dupa cum se poate lesne observa si astazi 01.04.2018, si nu este pacaleala, persista ignoranta: "Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până Ia sfârșitul anului 2017, legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 stații si un depou. Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea in funcțiune cu călători semestrul I 2019) din zona deservită spre centrul orasului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor. Asigurarea până la sfașitul anului 2017 a unei linii de transport cu metroul ce oferi o viteză comercială/maximă de 36/80km/h, la un interval min/med/optim de urmărire între trenuri de 1,5/3/6 minute (90/180/360 secunde), pe secțiunea Raul Doamnei- Eroilor, inclusiv Valea Ialomitei. Asigurarea până la sfârșitul anului 2017 a unui sistem de transport ce va imbunătăți durata de deplasare pe coridorul deservit de la 32 de minute la 12 minute, cu o creștere a vitezei comerciale de la 13km/h la 36km/h."
Ce-o fi asa greu sa oferi informatii de calitate si conforme cu realitatea?
Din cate se observa clar din instananeele facute de Ionut, fundatia de cale nu-i 100% realizata, intre Romancierilor-Brancusi, asa cum se lauda beneficiarul, pe site-ul metrorexm5.ro (http://www.metrorexm5.ro/brancusi.html). Mai mult, degringolada informatiilor, postate la sectiunea proiect, se mentine, deci administratorul site-ului ca si beneficiarul sunt...incorigibili.
Dupa cum se poate lesne observa si astazi 01.04.2018, si nu este pacaleala, persista ignoranta: "Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până Ia sfârșitul anului 2017, legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 stații si un depou. Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea in funcțiune cu călători semestrul I 2019) din zona deservită spre centrul orasului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor. Asigurarea până la sfașitul anului 2017 a unei linii de transport cu metroul ce oferi o viteză comercială/maximă de 36/80km/h, la un interval min/med/optim de urmărire între trenuri de 1,5/3/6 minute (90/180/360 secunde), pe secțiunea Raul Doamnei- Eroilor, inclusiv Valea Ialomitei. Asigurarea până la sfârșitul anului 2017 a unui sistem de transport ce va imbunătăți durata de deplasare pe coridorul deservit de la 32 de minute la 12 minute, cu o creștere a vitezei comerciale de la 13km/h la 36km/h."
Ce-o fi asa greu sa oferi informatii de calitate si conforme cu realitatea?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
E clar pentru oricine ca nu se grabesc. Nici nu au motive sa se grabeasca.
Acele informatii cu 99-69-666% nu pot fi estimate corect, si oricum nu sunt relevante pentru nimeni.
E clar pentru oricine ca nu se grabesc. Nici nu au motive sa se grabeasca.
Acele informatii cu 99-69-666% nu pot fi estimate corect, si oricum nu sunt relevante pentru nimeni.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Mi s-a părut că este în general foarte încântat de tot ce vede și are o atitudine optimistă. Chiar un pic mai optimistă decât meritați, dar în fine, e curtoazia pentru că - după ceva lupte - i s-a permis accesul.
In rest, ce s-a făcut e frumos și e păcat că ne împiedicăm aiurea în ritmul de melc în anumite zone, respectiv în licitația aia de semnalizări. Chestii necorelate, fără cap.
subway guru wrote:
Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
Mi s-a părut că este în general foarte încântat de tot ce vede și are o atitudine optimistă. Chiar un pic mai optimistă decât meritați, dar în fine, e curtoazia pentru că - după ceva lupte - i s-a permis accesul.
In rest, ce s-a făcut e frumos și e păcat că ne împiedicăm aiurea în ritmul de melc în anumite zone, respectiv în licitația aia de semnalizări. Chestii necorelate, fără cap.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
E molima zilei...superficialitatea...
E molima zilei...superficialitatea...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Nu contest, dar exemplul extensiei M4 arată că se putea mai bine și la M5. Că altfel nu văd cum un proiect putea începe după M5 și să se termine cu mult înainte. Iar cât despre ritm, compară refacerea Bd. Bucureștii Noi cu zona Romancierilor/Valea Argeșului. Da, știu, sună a invidie.
Nu contest, dar exemplul extensiei M4 arată că se putea mai bine și la M5. Că altfel nu văd cum un proiect putea începe după M5 și să se termine cu mult înainte. Iar cât despre ritm, compară refacerea Bd. Bucureștii Noi cu zona Romancierilor/Valea Argeșului. Da, știu, sună a invidie.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
Care metrou ?
Metroul nu este un mijloc de transport pe care il poti folosi ?
M5 este un loc de facut poze
Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
Care metrou ?
Metroul nu este un mijloc de transport pe care il poti folosi ?
M5 este un loc de facut poze
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Poate ar trebui si RATB-ul sa schimbe denumirea statiei din zona DT34 cu Tudor Vladimirescu. Sa nu apara confuzii de genul "ne vedem la T.V.! nu exista asa ceva! ba da; unde e asta? la DT34. Si de ce ii zice T.V.? Mai exista DT34? da, e statia de autobuz. Si ne vedem la autobuz sau la metrou? ne vedem la fostul DT34 actualul T.V., acu ai inteles?" etc etc. Oricum i-ar zice sper sa nu prind 2020 tot fara metrou in zona asta, dintr-un motiv sau altul.
Poate ar trebui si RATB-ul sa schimbe denumirea statiei din zona DT34 cu Tudor Vladimirescu. Sa nu apara confuzii de genul "ne vedem la T.V.! nu exista asa ceva! ba da; unde e asta? la DT34. Si de ce ii zice T.V.? Mai exista DT34? da, e statia de autobuz. Si ne vedem la autobuz sau la metrou? ne vedem la fostul DT34 actualul T.V., acu ai inteles?" etc etc. Oricum i-ar zice sper sa nu prind 2020 tot fara metrou in zona asta, dintr-un motiv sau altul.
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
icee
Aveti idee de ce a fost armata cu inele de otel zona asta?
Sub-Traverseaza prea aproape de galeria de deasupra ?
Copyright @ fotograf
Aveti idee de ce a fost armata cu inele de otel zona asta?
Sub-Traverseaza prea aproape de galeria de deasupra ?
Copyright @ fotograf
- shoppy
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Sa fim seriosi! Nu au fost probleme cu solul in zona Eroilor, acolo unde era nisipos, daramite in zona C Brancusi? Ma indoiesc! Oricum ar fi treaba, nu cred ca s-a inspirat cineva din procedurile domnului prof.dr. inginer Florea Neagu, artizanul statiei Titan, respectiv C Bancoveanu ca si tehnologie de realizare.
PS
Chiar suntem orbi in a vedea...ineficienta autoritatilor nationale/locale ?
Sa fim seriosi! Nu au fost probleme cu solul in zona Eroilor, acolo unde era nisipos, daramite in zona C Brancusi? Ma indoiesc! Oricum ar fi treaba, nu cred ca s-a inspirat cineva din procedurile domnului prof.dr. inginer Florea Neagu, artizanul statiei Titan, respectiv C Bancoveanu ca si tehnologie de realizare.
PS
Chiar suntem orbi in a vedea...ineficienta autoritatilor nationale/locale ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Daca vorbim de acelasi lucru, sa citam din documentatia tehnica de la licitatie :
Probabil ca nu s-a pastrat distanta "regulamentara" intre doua tuneluri, adica minim 6 m pe verticala si de accea au fost necesare masuri suplimentare.
Insa oare chestiile metalice sunt inelul secundar sau vorbim deja de un al treilea inel ?
Daca vorbim de acelasi lucru, sa citam din documentatia tehnica de la licitatie :
Executia galeriei de racordare, pe zona cuprinsa intre statia Romancierilor si str. Valea Ialomitei nu poate incepe decat dupa realizarea tunelelor pe interstatia ob.8, si terminarea lucrarilor la inelul secundar prevazuta pentru tunelul pe care galeria trebuie sa-l supratraverseze . In acest fel, se asigura stabilitatea tunelelor pe timpul desfasurarii lucrarilor de executie a galeriei pe aceasta zona.
Probabil ca nu s-a pastrat distanta "regulamentara" intre doua tuneluri, adica minim 6 m pe verticala si de accea au fost necesare masuri suplimentare.
Insa oare chestiile metalice sunt inelul secundar sau vorbim deja de un al treilea inel ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Îmi explică cineva competent cum s-a procedat în zona Podului Effingham Grant
unde tunelele lui M 1 ( pentru cei mai pretrențioși TL ) subtraverează linia M 4 Griviței - Basarab
Îmi explică cineva competent cum s-a procedat în zona Podului Effingham Grant
4-2-2018 7-50-41 PM.jpg (16.31 KB; downloaded 1974 times)
📖 Pagination options