MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1228953 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 501 502 503 504 505 506 507  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
8-)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Din cate se observa clar din instananeele facute de Ionut, fundatia de cale nu-i 100% realizata, intre Romancierilor-Brancusi, asa cum se lauda beneficiarul, pe site-ul metrorexm5.ro (http://www.metrorexm5.ro/brancusi.html). Mai mult, degringolada informatiilor, postate la sectiunea proiect, se mentine, deci administratorul site-ului ca si beneficiarul sunt...incorigibili.
Dupa cum se poate lesne observa si astazi 01.04.2018, si nu este pacaleala, persista ignoranta: "Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până Ia sfârșitul anului 2017, legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 stații si un depou. Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea in funcțiune cu călători semestrul I 2019) din zona deservită spre centrul orasului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor. Asigurarea până la sfașitul anului 2017 a unei linii de transport cu metroul ce oferi o viteză comercială/maximă de 36/80km/h, la un interval min/med/optim de urmărire între trenuri de 1,5/3/6 minute (90/180/360 secunde), pe secțiunea Raul Doamnei- Eroilor, inclusiv Valea Ialomitei. Asigurarea până la sfârșitul anului 2017 a unui sistem de transport ce va imbunătăți durata de deplasare pe coridorul deservit de la 32 de minute la 12 minute, cu o creștere a vitezei comerciale de la 13km/h la 36km/h."
Ce-o fi asa greu sa oferi informatii de calitate si conforme cu realitatea?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

E clar pentru oricine ca nu se grabesc. Nici nu au motive sa se grabeasca.
Acele informatii cu 99-69-666% nu pot fi estimate corect, si oricum nu sunt relevante pentru nimeni.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

subway guru wrote:
Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...
8-)


Mi s-a părut că este în general foarte încântat de tot ce vede și are o atitudine optimistă. Chiar un pic mai optimistă decât meritați, dar în fine, e curtoazia pentru că - după ceva lupte - i s-a permis accesul.

In rest, ce s-a făcut e frumos și e păcat că ne împiedicăm aiurea în ritmul de melc în anumite zone, respectiv în licitația aia de semnalizări. Chestii necorelate, fără cap.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

E molima zilei...superficialitatea...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Nu contest, dar exemplul extensiei M4 arată că se putea mai bine și la M5. Că altfel nu văd cum un proiect putea începe după M5 și să se termine cu mult înainte. Iar cât despre ritm, compară refacerea Bd. Bucureștii Noi cu zona Romancierilor/Valea Argeșului. Da, știu, sună a invidie.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Injura metroul dar nu scapa ocazia sa-si faca audienta cu el...


Care metrou ?

Metroul nu este un mijloc de transport pe care il poti folosi ?

M5 este un loc de facut poze  :evil:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Poate ar trebui si RATB-ul sa schimbe denumirea statiei din zona DT34 cu Tudor Vladimirescu. Sa nu apara confuzii de genul "ne vedem la T.V.! nu exista asa ceva! ba da; unde e asta? la DT34. Si de ce ii zice T.V.? Mai exista DT34? da, e statia de autobuz. Si ne vedem la autobuz sau la metrou? ne vedem la fostul DT34 actualul T.V., acu ai inteles?"  :lol:  etc etc. Oricum i-ar zice sper sa nu prind 2020 tot fara metrou in zona asta, dintr-un motiv sau altul.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului icee

Aveti idee de ce a fost armata cu inele de otel zona asta?
Sub-Traverseaza prea aproape de galeria de deasupra ?




Copyright @ fotograf

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Varianta nr. 1 e cea buna.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Sa fim seriosi! Nu au fost probleme cu solul in zona Eroilor, acolo unde era nisipos, daramite in zona C Brancusi? Ma indoiesc! Oricum ar fi treaba, nu cred ca s-a inspirat cineva din procedurile domnului prof.dr. inginer Florea Neagu, artizanul statiei Titan, respectiv C Bancoveanu ca si tehnologie de realizare.
PS
Chiar suntem orbi in a vedea...ineficienta autoritatilor nationale/locale ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Daca vorbim de acelasi lucru, sa citam din documentatia tehnica de la licitatie :
Executia galeriei de racordare, pe zona cuprinsa intre statia Romancierilor si str. Valea Ialomitei nu poate incepe decat dupa realizarea tunelelor pe interstatia ob.8, si terminarea lucrarilor la inelul secundar prevazuta pentru tunelul pe care galeria trebuie sa-l supratraverseze . In acest fel, se asigura stabilitatea tunelelor pe timpul desfasurarii lucrarilor de  executie  a galeriei pe aceasta zona.  

Probabil ca nu s-a pastrat distanta "regulamentara" intre doua tuneluri, adica minim 6 m pe verticala si de accea au fost necesare masuri suplimentare.
Insa oare chestiile metalice sunt inelul secundar sau vorbim deja de un al treilea inel ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:o
Îmi explică cineva competent cum s-a procedat în zona Podului Effingham Grant
4-2-2018 7-50-41 PM.jpg (16.31 KB; downloaded 1974 times)
unde tunelele lui M 1 ( pentru cei mai pretrențioși TL ) subtraverează linia M 4 Griviței - Basarab  :?:

 


Go to page:  1  ... 501 502 503 504 505 506 507  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421277 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use