MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1228863 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 435 436 437 438 439 440 441  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou StefanD_

Multumesc pentru lamurire. Se pot gasi schemele altor statii de pe M5 undeva? Sau e facuta de tine?

 


Re: Stiri despre proiect aztec

Intrebarea este... sunt necesare mai mult de 5 rame pt M5 pana la sosirea celor ce se vor licita? Daca e cum spuneau ei 13 min, ar rezulta un interval rezonabil de 7-8 min intre trenuri...indiferent daca ar fi IVA sau BM
Si banuiesc ca licitatia se va tine prin vara... cu sanse.
Deci dupa atribuire mai trece o perioada de minim 1 an pana la sosirea lor, asta daca nu se lungesc cu contestatii, si alte alea,... si daca au banii.
Apoi.. cum s-a mai spus, au spus ca au ce baga pe M5, treaba lor, sa se descurce daca nu au fost in stare de atata timp sa duca la cap o licitatie.
Si sper ca la noua licitatie sa nu primim chinezesti.

 


Re: Stiri despre proiect punmeister

Pe M5 e nevoie de 13 trenuri.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Nu poti sa faci ciulama cu trenuri si sa speri ca iese bine. Inainte ca M 5 sa fie pusa in circulatie, sistemul de semnalizare trebuie testat, deci degeaba bagi IVA si apoi alte trenuri ca trebuie sa scoti M 5 din trafic ca sa ii testezi sistemul.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou aztec

Intrebarea este... avem dupa Valea Argesului pana in Raul Doamnei ceva-ceva facut, partea unde a fost PSS-ul plus inca ceva metri in subteran, cred ca pana in zona accesului "C" din poza...
Acolo eu zic ca este o zona de macaz... se poate folosi ca si cap de linie fara a fi gata si statia RD?


imagine de aici viewtopic.php?f=234&t=2219&start=70


IMG_2920.JPG (147.75 KB; downloaded 1396 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

StefanD_, e schita oficiala a statiei.Bine, schema e facuta de mine dar strict dupa schita oficiala. Am si alte schite oficiale, interesante sunt de la Valea Ialomitei ( depou + statie ), Raul Doamnei ( taman a postat-o colegul ), Parc, Favorit ( asta chiar e interesanta ),  Eroilor, Straulesti ( statie + depou ), etc, etc ( GdN 1 & 2 ), etc, etc. Depinde cum ne-am straduit fiecare sa le gasim.  8-). Si mai trebuie sa stii sa le si citesti.
Schita de mai jos e de la Romancierilor, e bruiată, nu te muncii sa o maresti ca nu poti.  :D
Daca o posteaza altcineva in forma originala chiar nu ma supar.
Intreaba ce te intereseaza ( dar la topicele respective, ca aici suntem off topic, probabil va urma o realocare cât de curând ) si in masura timpului disponibil o sa ti se raspunda. Dar inainte de a intreba rasfoieste te rog topicul respectiv, poate deja s-a lamurit problema care te preocupa .
1-19-2017 2-42-25 PM.png (154.9 KB; downloaded 1387 times)

aztec, Iti trebuie statia ca sa rebursezi, nu poti fara statie, n-ai lungime suficienta.

 


Re: Stiri despre proiect George

sab wrote:
George, gandirea asta gen "'sa moara si capra vecinului'' este paguboasa...Degeaba o sa te falesti in BM2-uri, daca nu o sa ai in ce sa te sui la Eroilor. Nu este nicio dementa, decat sa blochezi si M1+M3, mai bine NU. Si se pare ca si ei si-au dat seama. Asta este situatia, trebuie sa o intelegem in complexitatea ei. Altfel o sa ai metrou, dar nu iti va folosi la absolut nimic. Si asa, pana la Eroilor nu iti este de mare folos, dar daca baga IVA pe M1/M3 nu te vei putea sui la Erolor la ora de varf. ACUM, cu toate BM2-urile, avem deficit pe M1+M3 la ora de varf cu interval de succedare de 5-6 min pe fiecare magistrala . Cand se va inaugura M5 va trebui sa transportam mai multi calatori. Cu ce, daca duci BM2-urile pe M5 ??????.
By the way, nimeni nu are grafic optim la ora de varf. Nici macar M2, cu cele 2 minute...Iti inteleg frustrarea, dar trebuie sa fim pragmatici. Cum n-a murit nimeni 30 ani pana a inceput constructia, cum n-a murit nimeni in cei 7 ani sau cati sunt de cand se construieste, nu o sa moara nimeni daca nu se inaugureaza acum. Altfel, daca impartim frateste ce avem, va fi JALE...


Ideea ca la Eroilor n-am avea in ce sa ne urcam e o legenda. Trenurile care vin dinspre Dristor sunt chiar foarte accesibile si uneori chiar si cele din Militari. Haideti sa nu exageram, noi avem aglomeratie serioasa doar pe M 2 si vreo 2 ore pe zi din Militari pana la Eroilor.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Pai sunt asa pt ca sunt Bombardiere si au capacitate mai mare de transport, si intervalul de succedere rezonabil.
Daca bagi IVA, pe langa faptul ca ele pot cara mai putini pasageri, mai ai si 2-3 minute in plus la succedere (ca deh, cale libera). Cred ca lumea a uitat prea usor IVA pline ochi care veneau la Eroilor pana sa ajunga CAF-urile si sa avem Bombardiere pe M3 complet...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

George, vom trai si vom vedea. Eu zic ca nu va fi tocmai roza situatia la Eroilor. Si nu numai eu o spun....Mai mult decat peronul central (unde ai loc de "disipare"),  mi-e frica de peronul mic, care se va bloca la capete, mai ales la spital. Daca oamenii care au proiectat Eroilor gandeau mai departe de amorsa aia si proiectau o statie la care se putea darama/muta mai in spate cu 1m peretele dintre liniile 2 si 4, ce bine ar fi fost... Si stai sa vezi distractie, ca se construiesc niste cladiri de birouri pe M3 la Politehnica si pe M1 la Grozavesti. Automat vor schimba mai multi la linia 2...

Cat despre cele doua ore in care este aglomerat Militariul, ce sa vezi,  exact in acele 2 ore va veni si grosul calatorilor de pe M5. Alea sunt orele de varf  ;). In rest este OK, chiar si pe M2.
Sunt de acord cu ce spui, am spus-o si eu de nenumarate ori, singura voastra sansa la Eroilor se numeste M1. Nu spun ca nu se va sui nimeni in M3 spre Unirii, dar se vor putea sui foarte putini.Si la Unirii se mai urca oameni in M2, ba chiar si la Victoriei. Nu inseamna ca daca o magistrala este aglomerata nu se mai urca nimeni...
Din M3 mai si coboara la Eroilor, automat se vor putea sui cativa. Dar daca M5 va avea cerere, eu zic ca un metrou M3 nu va putea prelua sub nicio forma calatorii dintr-un metrou M5.
Problema este ca IVA , daca va fi introdusa pe M1/3, va fi introdusa fix pe M3. Adica pe acea magistrala care ajunge deja aglomerata la Eroilor. Si cum IVA nu poate circula la 2 minute in spatele BM2-urilor, automat intervalul de succedare pe trosonul comun creste, asa cum ti-a explicat si mcosmin. Acum este relativ bine datorita BM2-urilor. Cu IVA se va calatori mai prost ca acum, calatori mai multi si intervale mai mari. Asta va induce automat nemultumire si pe M1, care este foarte aglomerata intre Crangasi si D2.  Eu stiu cum era cu IVA pe M3, mergeam zilnic pe acolo...
Este un cerc vicios din care putem iesi numai cu IVA pe M5. Nu moare nimeni. Si eu cred ca, daca nu se vrea cale libera, se pot monta indusi fara probleme, ca nu va fi vorba doar de 2 ani. Pana se construieste tronsonul central M5, batranele IVE pot duce fara probleme racordul pana la Eroilor. Abia odata cu tronsonul central avem nevoie neaparat de trenuri noi.
Ce este cert este ca odata cu M5 mai trebuiau cateva trenuri si pe M1/M3, doar ca situatia sa se mentina in parametri rezonabili de acum. Ca optim nu este acum pe M1/M3...

 


Re: Stiri despre proiect George

Eu sunt de acord sa fie IVE pe M5, provizoriu.

Nu sunt de acord cu ideea ca n-are rost aceasta minima optimizare de bun simt a IVE-lor pentru a nu sta cu o magistrala de un miliard nefolosita, doar pentru ca unora le e lene sau ii doare la basca de faptul ca un cartier intreg e blocat, desi populatia e cat un judet.

Cat despre peronul mic de la Eroilor, n-are de ce sa se aglomereze ca urmare a PIF M 5. Sper ca e destul de clar de ce. Dezvolt?

 


Re: Stiri despre proiect subway guru

Dragi colegi, doua vorbe am a va spune:
1. Ce scriu eu aici pe forum sunt strict parerile mele PERSONALE
2. M5DT are trei puncte majore de 'corespondente', 41 la Moghioros, Razoarele de la AM si Eroilor
8-)

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Razoare ? Te gândeşti la 1 si 35 ? Ca altceva mai << rasarit >> nu prea circula pe acolo...

 


Re: Stiri despre proiect t530

8, 11...
Astazi era ceva viata pe la Romancierilor, Parc si Academie. Luni am vazut ca se scotea pamant de la viitoare statie electrica la academie.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect GPS

andrei11 wrote:
Razoare ? Te gândeşti la 1 si 35 ?

Poate 25... Si cum zicea colegul mai sunt si 8 si 11, probabil vor reveni si troleibuzele...

 


Go to page:  1  ... 435 436 437 438 439 440 441  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421266 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use