MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1228567 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 430 431 432 433 434 435 436  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Aici sunt niste confuzii...exista si Cartierul Berceni si Comuna Berceni cum exista si Cartierul Pantelimon si Orasul Pantelimon. Si cu Pipera e la fel, s-ar putea si cu alte cartiere / sate din imprejurul Bucurestiului.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Denumirea de "Berceni" ca si denumirea de "Dr Taberei" ar dori sa arate directia in care merge metroul sau cartierul.
adila wrote:
dupa mine era mai firesc sa pui Brancusi in loc de Valea Ialomitei, pentru ca statia este la intrarea in acest cartier

Nope.
Denumirea de Brancusi a existat, inclusiv la lansarea proiectului in executie. Insa ea nu era alocata statiei actuale Valea Ialomitei, ci actualei statii Valea Argesului. Apoi au stat ei stramb si au judecat "drept" si intr-un moment de noapte a mintii au schimbat cateva denumiri de statii cu altele care se potrivesc precum nuca in perete (gen Tudor Vladimirescu in loc de DT34). Ca tot ne place acest exercitiu sa alegem denumiri care nu au legatura cu zona , sa fie oamenii complet derutati cand merg cu metroul (vezi Poenaru, Leonida, Saligny, Teclu, chiar si Jiului, etc).
Tot atunci probabil au ajuns la concluzia ca Brancusi nu se potrivea acolo (nu stiu cum de nu si-au dat seama de la bun inceput) si au ales Valea Argesului. Iar denumirea de Brancusi au pus-o la "naftalina", in ideea ca vor prelungi candva apendicele Valea Ialomitei (o bifurcatie complet ilogica acum pentru doar  o statie de cateva sute de metri) catre cartierul Brancusi si catre Prelungirea Ghencea. Atunci va exista o statie Brancusi chiar in mijlocul cartierului omonim.
Harta initiala
Metrorex 1.jpg (123.02 KB; downloaded 1967 times)
Harta dupa modificare denumiri statii
Metrorex 2.png (192.53 KB; downloaded 1971 times)
Planuri fanteziste
Prelungire M5.jpg (40.33 KB; downloaded 1971 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Tehnic se poate orice, uite la Paris pe M1 la Les Sablons linia trece pe langa un depou: https://youtu.be/pkQ966rBoEc?t=4m43s .

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Ma refeream la faptul ca nu stiu daca mai poate sa ajunga linia aceea la Prelungirea Ghencea sau daca pot sa strecoare o statie in inima cartierului. Fizic nu prea mai e loc.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Nu conteaza cum sunt numite statiile, conteaza ca e o bifurcatie fara sens pentru 100 m. Daca exista statie in intersectia cu DT, era OK, asa vor suferi cei care merg mai departe de Romancierilor, adica vor avea o frecventa de 2 ori mai mica a trenurilor. Asta in cazul in care unii sufera mai mult si altii mai putin, adica posibil sa treaca 2 trenuri consecutive spre un capat si nu sunt intercalate.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

+ 1
Unii inca mai sufera de "boala Antilopa", adica statie la depou.
Orice bifurcatie aduce complicatii. Ca sa merite, beneficiile trebuie sa fie mai mari ca dezavantajele (vezi M1+M3). Altfel... bani aruncati. Abia astept sa vad M6...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Si unii sufera de vai saracii locuitori de blocuri, trebuie sa moara orasul cu ei de gat.
Daca din statia Drumul Taberei nu se poate pleca spre periferie, atunci acolo este fundatura evolutiei metroului, deci oamenii aceia ar trebui sa fie recunoscatori ca au metrou, nu sa arate cu degetul pe unde se risipesc bani care li se cuvin lor.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

shoppy wrote:
Daca din statia Drumul Taberei nu se poate pleca spre periferie...

Teoretic cica se poate. ( De la guru citire ).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Orice capat  de linie se poate prelungi. Inclusiv D2. Problema este unde te mai duci de la Raul Doamnei, daca spre Prelungirea Ghencea te duci de la Valea Ialomitei ? :shock: Doar la stadion, cum era initial...
Vad ca exista si ceva ce seamana cu o amorsa la Dr Taberei...
raul_doamnei_2_121.jpg (44.51 KB; downloaded 1746 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Se poate pleca spre periferie din ambele: si din VI si din DT. Cu ajustarea numarului se statii/opriri, se poate face chiar jonctiunea mai incolo. Si asa poti obtine magistrala Universitate - "Periferia" via VI sau via DT. E fezabila chestia asta? Meh, nu prea. Dar acolo la VI au gasit baietii loc de depou. Cred ca s-au gandit si la N variante fara "racord" dar nu le-a iesit. Alternativa la ce avem acum la VI era un depou chior, gen Ciurel. Ati fi preferat asa?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu nu prea vad cum mai ajungi de la Valea Ialomitei la Prelungirea Ghencea. Fizic nu mai ai pe unde, decat pe sub case... Cel mult facuta inca o statie in Cartierul Brancusi, dar iar nu prea vad unde...
Sa nu uitam de apeductul de dupa Raul Doamnei, daca se observa acolo e o zona fara blocuri din cauza apeductului...
____________________
Zapacitu & altii. Eu spun asa, la Eroilor va fi un metrou la 7 - 8 minute.Real. Nu pe foaia de hartie. Deci pe ramuri va fi unul la un sfert de ora. Sau poate o sa lase un traseu principal ( de exemplu Eroilor - Valea Ialomitei ) si o naveta Raul Doamnei - Romancierilor. Sau viceversa. Ce spuneti ?
_____________
PS : Vad ca statia Raul Doamnei e deocamdata abandonata.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Bineinteles ca era de preferat un depou chior daca aveai statie in intersectia VI-DT. Nu castiga nimic cei din ANL, pentru 200 m mai aproape, frecventa e doua ori mai proasta (in cazul in care trenurile alterneaza unul la un capat, urmatorul la celalalt).
Asa cum e acum, 3 statii nu au aceeasi frecventa cu restul magistralei. Cu depoul chior aveau toate statiile aceeasi frecventa.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

zapacitu wrote:
Alternativa la ce avem acum la VI era un depou chior, gen Ciurel. Ati fi preferat asa?

DAAAAAAA.
Si o statie chiar in intersectia cu str Valea Ialomitei. Era o solutie mult mai eleganta decat o bifurcatie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Idea asta "daca frecventa e mai proasta de 10min atunci linia este inutila" este gresita, fie ca este metrou sau altceva.
Linia este utila cu conditia sa se afiseze programul de circulatie si sa se respecte, astfel oamenii isi pot face programul dupa mijlocul de transport, in alte tari unii construiesc linii de tramvai cu circulatie alternativa pe un singur fir, si programul este afisat, sa vezi ce frumos este la serviciu cand stii ca trebuie sa te ridici de pe scaun la 18:03 ca sa prinzi tramvaiul de 18:07, iar pentru urmatorul la 18:12.
http://carto.metro.free.fr/documents/Ca...s.v1.3.png

 


Go to page:  1  ... 430 431 432 433 434 435 436  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421223 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use