Topic: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT)
133 posts, 51277 views
📖 Pagination options
-
- Author: Marian Andrei
- Membru Gold
- Posted:
-
Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT)
Marian Andrei
RIO 08 in seara asta
RIO 08 in seara asta
DSC_4601.JPG (333.02 KB; downloaded 8296 times)
- Author: Dr2005
- Registered member
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Dr2005
Astăzi trenul IR 14003 (Constanţa - Bucureşti Nord - Braşov) a conţinut rama RIO modernizată la Atelierele Griviţa şi MARUB. Griviţa şi-a recuperat ce a putut (interior, instalaţii de aer condiţionat), iar MARUB a completat, interiorul ieşind foarte bun. A fost denumită RIO 08. Poze cu ea la Zilele Feroviare 2009 găsiţi aici.
Vagon cu post de conducere 57-7148-0, fost 50 53 32-04 001-1:

57-7148-0a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-7148-0b by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-7148-0c by transport-in-comun.ro, on Flickr
Vagon intermediar 57-4051-9, fost 50 53 22-04 002-2:

57-4051-9a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-4051-9b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Vagon de capăt 57-6548-9, fost 50 53 22-04 003-9:

57-6548-9a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-6548-9b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Garnitura urma să fie remorcată de locomotiva 25572:

25572a by transport-in-comun.ro, on Flickr

25572b by transport-in-comun.ro, on Flickr

25572c by transport-in-comun.ro, on Flickr
Pe care o preferaţi ?

25572d by transport-in-comun.ro, on Flickr
Astăzi trenul IR 14003 (Constanţa - Bucureşti Nord - Braşov) a conţinut rama RIO modernizată la Atelierele Griviţa şi MARUB. Griviţa şi-a recuperat ce a putut (interior, instalaţii de aer condiţionat), iar MARUB a completat, interiorul ieşind foarte bun. A fost denumită RIO 08. Poze cu ea la Zilele Feroviare 2009 găsiţi aici.
Vagon cu post de conducere 57-7148-0, fost 50 53 32-04 001-1:

57-7148-0a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-7148-0b by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-7148-0c by transport-in-comun.ro, on Flickr
Vagon intermediar 57-4051-9, fost 50 53 22-04 002-2:

57-4051-9a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-4051-9b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Vagon de capăt 57-6548-9, fost 50 53 22-04 003-9:

57-6548-9a by transport-in-comun.ro, on Flickr

57-6548-9b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Garnitura urma să fie remorcată de locomotiva 25572:

25572a by transport-in-comun.ro, on Flickr

25572b by transport-in-comun.ro, on Flickr

25572c by transport-in-comun.ro, on Flickr
Pe care o preferaţi ?


25572d by transport-in-comun.ro, on Flickr
-
- Author: Robert24
- Site Admin
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Robert24
De rasul curcilor ce s-a intamplat in seara asta in Gara de Nord cu cele doua "trenuri" Regiotrans:
21:33 - Soseste la linia 1 de la Craiova un automotor diesel tras de la locomotiva electrica.
21:34 - Soseste la linia 7 de la Constanta RIO 08 tras de o locomotiva electrica.
21:39 - Pleaca de la linia 1 doar automotorul diesel pana undeva dincolo de P.Basarab
21:41 - Pleaca de la linia 1 locomotiva electrica izolata pe alta linie tot dincolo de P.Basarab
21:44 - Soseste la linia 3 automotorul diesel singur
21:45 - Pleaca de la linia 7 rama RIO 08 impins de locomotiva electrica aferenta
21:53 - Soseste la linia 3 rama RIO 08 trasa de locomotiva electrica aferenta
21:56 - Soseste la linia 3 in sfarsit si locomotiva izolata care venise de la Craiova
22:12 - Pleaca in sfarsit "trenul" catre Ploiesti
Sincer, un asemenea frecus in care blochezi jumate din traficul din Gara de Nord nu am mai vazut... Vai de steaua lor...
PS: Imi cer scuze ca le-am denumit "trenuri"!
De rasul curcilor ce s-a intamplat in seara asta in Gara de Nord cu cele doua "trenuri" Regiotrans:
21:33 - Soseste la linia 1 de la Craiova un automotor diesel tras de la locomotiva electrica.

21:34 - Soseste la linia 7 de la Constanta RIO 08 tras de o locomotiva electrica.
21:39 - Pleaca de la linia 1 doar automotorul diesel pana undeva dincolo de P.Basarab
21:41 - Pleaca de la linia 1 locomotiva electrica izolata pe alta linie tot dincolo de P.Basarab
21:44 - Soseste la linia 3 automotorul diesel singur
21:45 - Pleaca de la linia 7 rama RIO 08 impins de locomotiva electrica aferenta
21:53 - Soseste la linia 3 rama RIO 08 trasa de locomotiva electrica aferenta
21:56 - Soseste la linia 3 in sfarsit si locomotiva izolata care venise de la Craiova
22:12 - Pleaca in sfarsit "trenul" catre Ploiesti
Sincer, un asemenea frecus in care blochezi jumate din traficul din Gara de Nord nu am mai vazut... Vai de steaua lor...
PS: Imi cer scuze ca le-am denumit "trenuri"!
- Author: Dr2005
- Registered member
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Dr2005
Nu au avut ramă pentru Craiova... se mai întâmplă. Conform instrucţiei, automotoarele se ataşează numai la semnalul trenului, adică la coadă. Când e ramă se cuplează direct în tracţiune multiplă (chiar dacă dimineaţa o locomotivă rămâne intercalată, seara sunt făcute în aşa fel încât să fie în spate a doua locomotivă). În schimb, se manevrează la Ploieşti (de aia au 15 minute de stat acolo), adică se scoate locomotiva din spate şi se pune în faţă şi se leagă motorul de Iaşi la coadă.
De fapt, sunt cam la limită cu materialul rulant, Marub trage tare să mai scoată vreo 2 rame (că atâtea mai sunt venite), dar mai departe nu ştiu ce o să facă, deja au ajuns să închirieze automotoare de la TFC... de vină sunt nenumăraţii bizoni care nu opresc la trecerile la nivel, deja la Arad sunt 4 automotoare retrase definitiv din cauza asta (din care două au lovit câte un tir, altul o basculantă şi al 4lea nu ştiu ce a mai lovit) şi or mai fi şi pe la Braşov, ţinând cont că pe acolo se poartă inclusiv lovirea MAZ-urilor.
Nu au avut ramă pentru Craiova... se mai întâmplă. Conform instrucţiei, automotoarele se ataşează numai la semnalul trenului, adică la coadă. Când e ramă se cuplează direct în tracţiune multiplă (chiar dacă dimineaţa o locomotivă rămâne intercalată, seara sunt făcute în aşa fel încât să fie în spate a doua locomotivă). În schimb, se manevrează la Ploieşti (de aia au 15 minute de stat acolo), adică se scoate locomotiva din spate şi se pune în faţă şi se leagă motorul de Iaşi la coadă.
De fapt, sunt cam la limită cu materialul rulant, Marub trage tare să mai scoată vreo 2 rame (că atâtea mai sunt venite), dar mai departe nu ştiu ce o să facă, deja au ajuns să închirieze automotoare de la TFC... de vină sunt nenumăraţii bizoni care nu opresc la trecerile la nivel, deja la Arad sunt 4 automotoare retrase definitiv din cauza asta (din care două au lovit câte un tir, altul o basculantă şi al 4lea nu ştiu ce a mai lovit) şi or mai fi şi pe la Braşov, ţinând cont că pe acolo se poartă inclusiv lovirea MAZ-urilor.
-
- Author: Marian Andrei
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Marian Andrei
Sa cumpere EA/DA/LDH si vagoane de la CFR Calatori ca tot stau la gard si rezolva problema bizonilor care trec cand au chef la trecerile de nivel, mai castiga si calatori.
Sa cumpere EA/DA/LDH si vagoane de la CFR Calatori ca tot stau la gard si rezolva problema bizonilor care trec cand au chef la trecerile de nivel, mai castiga si calatori.
- Author: Dr2005
- Registered member
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Dr2005
Da, da' LDE-ul consumă minim 100 de litri pe oră, pe când automotorul ăla consumă 65 litri la 100 km...
Da, da' LDE-ul consumă minim 100 de litri pe oră, pe când automotorul ăla consumă 65 litri la 100 km...
- Author: Mihay
- Registered member
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Mihay
Ar fi bine daca ar consuma "minim" 100 de litri pe oră, dar daca inmultim cei 2.100 c.p. cu consumul mediu de 167 g/CP/h rezulta vreo 360 litri pe ora (evident, trebuiesc puse in balanta si turatia motorului, masa tractata, etc.), de aici si paguba accentuata a CFR Calatori...
Dr2005 a scris:
Da, da' LDE-ul consumă minim 100 de litri pe oră, pe când automotorul ăla consumă 65 litri la 100 km...
Ar fi bine daca ar consuma "minim" 100 de litri pe oră, dar daca inmultim cei 2.100 c.p. cu consumul mediu de 167 g/CP/h rezulta vreo 360 litri pe ora (evident, trebuiesc puse in balanta si turatia motorului, masa tractata, etc.), de aici si paguba accentuata a CFR Calatori...
-
- Author: Gabi23
- Site Admin
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Gabi23
RIO 09 cu R14005 Bucureşti Nord - Braşov
RIO 09 cu R14005 Bucureşti Nord - Braşov
RIO 09 - 12.07.2012.jpg (301.36 KB; downloaded 8193 times)
- Author: Dr2005
- Registered member
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Dr2005
Ca să fim on-topic, interioarele automotoarelor Regiotrans sunt de 3 feluri mari şi late (automotoarele au fost de mai multe feluri, unele aveau transmisie mecanică, altele hidraulică, există mai multe feluri de modernizări făcute de SNCF.... un site foarte interesant despre ele este http://florent.brisou.pagesperso-orange ... 0X4300.htm ).
1. Varianta nemodernizată, cu banchete în format 3 + 2 (5 locuri pe rând):

2. Varianta ,,Modernisation legere", cu scaune în format 2 + 2 (4 locuri pe rând):
[Foto: vinterriket, de la http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 17&page=79 ]

3. Varianta ,,Modernisation intégral", cu fotolii individuale, în format 2 + 2


Ca să fim on-topic, interioarele automotoarelor Regiotrans sunt de 3 feluri mari şi late (automotoarele au fost de mai multe feluri, unele aveau transmisie mecanică, altele hidraulică, există mai multe feluri de modernizări făcute de SNCF.... un site foarte interesant despre ele este http://florent.brisou.pagesperso-orange ... 0X4300.htm ).
1. Varianta nemodernizată, cu banchete în format 3 + 2 (5 locuri pe rând):

2. Varianta ,,Modernisation legere", cu scaune în format 2 + 2 (4 locuri pe rând):
[Foto: vinterriket, de la http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 17&page=79 ]

3. Varianta ,,Modernisation intégral", cu fotolii individuale, în format 2 + 2


-
- Author: macheta218
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Regiotrans
macheta218
Acum cateva ore intre Bartolomeu si Cristian,spre Zarnesti.
Acum cateva ore intre Bartolomeu si Cristian,spre Zarnesti.
mtb 736.jpg (267.14 KB; downloaded 7929 times)
-
- Author: Marian Andrei
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Marian Andrei
Un automotor RT a luat foc langa Iasi!!!!!!!!!!!!!
http://www.feroviarul.ro/accidente-fero ... -iasi.html
Un automotor RT a luat foc langa Iasi!!!!!!!!!!!!!
http://www.feroviarul.ro/accidente-fero ... -iasi.html
-
- Author: shoppy
- Membru Silver
- Posted:
-
Re: Regiotrans
shoppy
CLIPE DE GROAZA cand pasagerii au vazut FLACARILE CUM CUPRIND VAGONUL! ! ! ! ! !!! ! ! ! ! ! ! FOCUL a fost stins de mecanici pana la venirea pompierilor. Poze cu urmarile INCENDIULUI : http://www.bzi.ro/clipe-de-groaza-locom ... eo-319851#
CLIPE DE GROAZA cand pasagerii au vazut FLACARILE CUM CUPRIND VAGONUL! ! ! ! ! !!! ! ! ! ! ! ! FOCUL a fost stins de mecanici pana la venirea pompierilor. Poze cu urmarile INCENDIULUI : http://www.bzi.ro/clipe-de-groaza-locom ... eo-319851#
-
- Author: Marian Andrei
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Regiotrans
Marian Andrei
Deutsche Bahn vrea să cumpere Regiotrans!
Deutsche Bahn își continuă expansiunea în Europa și vrea să intre pe piața feroviară a transportului de pasageri din România. Grupul va achiziționa pachetul majoritar de acțiuni în cea mai mare companie privată de transport feroviar din România, REGIOTRANS, informează Reuters citată de handelsblatt.com.
http://www.feroviarul.ro/noutati-ferovi ... trans.html
Deutsche Bahn vrea să cumpere Regiotrans!
Deutsche Bahn își continuă expansiunea în Europa și vrea să intre pe piața feroviară a transportului de pasageri din România. Grupul va achiziționa pachetul majoritar de acțiuni în cea mai mare companie privată de transport feroviar din România, REGIOTRANS, informează Reuters citată de handelsblatt.com.
http://www.feroviarul.ro/noutati-ferovi ... trans.html
- Author: George
- Membru Gold
- Posted:
-
Re: Regiotrans
George
Ar fi un pas inainte de la troace spre Europa feroviara...
Sa cumpere si CFR Calatori, dupa mine, nu poate fi decat mai bine - chiar cu materialul rulant existent, sunt sigur ca s-ar organiza mult mai bine si nu s-ar mai lua/da spaga.
Ar fi un pas inainte de la troace spre Europa feroviara...
Sa cumpere si CFR Calatori, dupa mine, nu poate fi decat mai bine - chiar cu materialul rulant existent, sunt sigur ca s-ar organiza mult mai bine si nu s-ar mai lua/da spaga.
📖 Pagination options