Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 75402 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Ala sub 1.000euro/mp nu discuta la expropriere, si daca trebuie sa-l expropriezi 300mp...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

danielstan wrote:
In schema propusa breteaua Caranfil - Aviatiei (cu sens unic schimbat) nu mai poate fi folosita decat de catre cei ce vin de pe pasajul Pipera... Alta belea!


Breteaua are logica in sensul asta (inspre Pipera), si nu e problema decat dimineata cand ies localnicii din cartier pe acolo. O rezolvare mai eleganta decat schimbarea sensului este ca la reconfigurarea triunghiului de care ziceai (cap de pod pentru treceri) sa se faca imposibila stanga pentru cei care vin de pe bretea, si astfel breteaua nu va mai fi folosita pentru asta si o vor lua pe Caranfil (se va aglomera Burileanu/Caranfil)

LE: dar noi ne agitam pe aici si edilii nu iau nici o masura in intersectia respectiva .. or astepta sa ajungem noi la o concluzie? :)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Pai edilii sunt pe baricade la alegeri...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea

Dar breteaua de coborare pe Avionului pentru intrarea in oras prin Barbu Vacarescu e fezabila? Cat de greu e de facut? Cine stie?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex1968

Am mai discutat si de pasajul Elena Vacarescu - Sos. Nordului (prevazut de mai multi ani de primarie) de multe ori pe acest forum. Unii spun ca n-ar ajuta la mare lucru. Eu revin si intreb: odata realizat nu va prelua totusi o parte importanta din trafic? Si atunci nu va rezulta o separare a traficului, atsfel incat si la Pipera-Barbu Vacarescu sa se circule mai lejer?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Depinde foarte mult unde se duce acel trafic, ca daca se duce spre Pipera sau spre Caranfil atunci aia o sa ramana in coloana ca nu e o alternativa pentru ei. Daca vor sa iasa din oras si sa mearga undeva mai departe atunci da, daca ajung la podul peste lac si vad blocajul ar putea sa o ia spre Nordului, dar astia sunt putini, ca toti care au ajuns la CdG si vor sa iasa din oras o iau spre Arc, deci eu unu nu vad utilitatea acestui pasaj decat ca una locala, restransa. Bine, e logic ca trebuie facut si se inscrie pe directia normala de dezvoltare a zonei, dar acolo o sa mai fie si zburatoarea dar nu se stie exact cum, si sunt si alte lucrari mult mai urgente, probabil ca d-aia nici nu sufla cineva vreun cuvant despre lucrarea asta...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

alex1968 wrote:
Am mai discutat si de pasajul Elena Vacarescu - Sos. Nordului (prevazut de mai multi ani de primarie) de multe ori pe acest forum. Unii spun ca n-ar ajuta la mare lucru. Eu revin si intreb: odata realizat nu va prelua totusi o parte importanta din trafic? Si atunci nu va rezulta o separare a traficului, atsfel incat si la Pipera-Barbu Vacarescu sa se circule mai lejer?


Pai cui ar folosi? Soseaua Nordului are o banda pe sens, pe toata lungimea, pe tot traseul fiind masini parcate si pe stanga si pe dreapta (nu prea i ce sa le faci, ca oamenii au treaba acolo, lucreaza etc.; in definitiv e o zona rezidentiala si de business destul de activa..) Cred ca ar fi o revolta publica sa interzici parcarea acolo...

Si ce sa faci? Sa iei in Elena Vacarescu (care nu e foarte aglomerata, dar nici nu trebuie... prentru a iesi in DN1 langa pod Baneasa sau in Aerogarii la semafor? Cand rute mult mai bune sunt Prezan/Arc de Triumf/PPL/Baneasa sau mai putin eficient...Aviatorilor/Caramfil/Pasaj Elvila Aerogarii)...

Cei care se inghesuie dimineata pe doua benzi pe Caramfil au, in cea mai mare parte, treaba in Pipera,( datorita noului pasaj, a devenit cea mai atractiva ruta, vs. Fabrica de Glucoza sau Soseau Petricani...)
Plus ca, in perspectiva deschiderii destul de apropiate a autostrazii de Ploiesti, vor fi suficient de multi tentati sa o ia prin Pipera/Tunari pentru a ajunge spre si dinspre autostrada. Astfel ca aglomeratia pe Cramafil - zona "ingusta" cu siguranta ca va creste, pana la limita suportabilului.

Deci, ca place, nu va place, trebuie vazut "inginereste" cum si la ce costuri se poate face strapungerea pe Zaganului, care este totusi suficient de lata (2 benzi + 2 benzi de parcare, dar incomparabila ca lungime cu Soseaua Nordului...) Singura problema aparent dificila este unghiul la 90 de grade catre sos. Pipera spre noul Pasaj, dar cred ca daca se configureaza un sens unic cu doua benzi suficient de largi nu va fi o problema sa se faca stanga, inclusiv pentru autobuze de pe banda din stanga...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex1968

E clar ca parile difera, ce e mai urgent si ce nu. Eu cred ca cea mai greu realizabila e aurostrada suspendata a lui Oprescu.  Strapungerea Zagazului s-ar putea sa fie dificil de facut datorita consistentei solului de pe malul lacului. Cu Elena Vacarescu-Nordului eram convins ca e util datorita faptului ca era prevazut dinainte. Acum-nu stiu cat trafic poate prelua si daca e o solutie salvatoare ca ruta in sine. Prima lucrare va fi probabil gata A3 Bucuresti-Ploiesti si atunci prioritate grad zero ar trebui sai fie pasajul Petricani.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea G

alex1968 wrote:
..... Strapungerea Zagazului s-ar putea sa fie dificil de facut datorita consistentei solului de pe malul lacului.

Nu este o chestie personala cu dvs ci cu ideea aceasta .
Eu cred ca in 2012 este aberante sa spunem ca nu se poate face un petic de strada datorita solului ...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

La o curba de 90 de grade la stanga nu poate nici macar loganul sa o negocieze de pe banda 2 fara sa muste cu botul din banda 1 (chestia asta o pateste pe dos oricine iese intr-un bulevard de pe o straduta si vrea sa faca la dreapta, degeaba e goala banda 1 ca daca iei maxim de volan sa nu intrii in banda 2 te urci cu roata din spate pe trotuar), iar un autobuz nu o sa poata trece niciodata din prima, deci in esenta, dupa regula verigii celei mai slabe drumul are o singura banda pe sens. Si si asa iti trebuie niscaiva exproprieri, fara sa mai vorbim de indulcitul curbei.

Apoi Zagazului are 2 benzi dar se parcheaza pe margini ca sunt case pe ambele parti, la astia cum le interzici parcatul, astia sunt mai fraieri si nu se revolta? Apoi stabii aia la care vrei sa la treci strada prin curte (sau sufragerie) o sa-i arunce cateva mii de euro lui alde nicusor si o sa te trezesti cu revolta in fata primariei ca se distrug parcul si copacii vechi de inspe decenii doar ca sa se mute blocajul 130m mai la dreapta, si toti ziaristii o sa le dea dreptate, ca in fond fara parcatul interzis pe Pipera asa e.

Cred ca primaria cel mai bine rade maidanul ala din spatele blocurilor (se vede in poza lui Codz, sus), trage un beton si gata, a facut parcare, iar pe Zagazului deja e o ditai parcarea (care nu inteleg a cui e) si care se poate marii, deci hai roiu acolo ca aveti parcare si interzis parcatul pe Pipera, iar banda 1 de pe Caranfil redevine bretea cu intermitent la dreapta.
(Apoi lafel cu un efort minim se mai poate taia din ditai trotuarul si aptiul verde de pe aprtea cu blocurile si se poate face parcare in spic.)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea

Dar breteaua de coborare pe Avionului pentru intrarea in oras prin Barbu Vacarescu? Cine se  pricepe sa spuna ce probleme sunt?
Eu cred ca pasajul asta e util in principal pentru intrare/iesire din oras. La asta tb sa ne gandim

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea G

Cu putina bunavointa se gaseste loc de o banda sau chiar doua pe Caramfil .
Daca se merge cu biblia in mina se va descoperi ca cei care s-au extins pina in gardul proprietatii n-au respectat legea . Pot fi constrinsi sa demoleze ce este in plus sau sa contribuie cu cota parte la o eventuala alta lucrare ce va fi facuta pt rezolvarea problemei ...adica sa dea niste bani mult peste amenzile clasice .
Si pina atunci , trotuarele ofera destul spatiu ...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului teocharis

@all:
aduc eu un exemplu de nume "greu"care locuieste pe Zagazului cu vedere directa catre lacul Floreasca: prezidentiabilul Crin Antonescu; acum sa ni-l imaginam pe Chuckie devenit presedinte  pe valul enorm de nemultumire populara si achiesand(sic!) la juma de autostrada trecand pe la fereastra sa....

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

shoppy wrote:
... iar pe Zagazului deja e o ditai parcarea (care nu inteleg a cui e) si care se poate mari...

Cred ca te referi la parcarea de vizavi de spitalul Medlife de pe Zagazului.
E parcarea spitalului, pentru ca gardianul spitalului m-a indrumat acolo cand nu am avut loc in parcarea din curtea spitalului.
Asa, la o prima vedere, mi se pare ca acea parcare e loc rezervat pentru o constructie ulterioara... dar doar intuitia ma face sa cred asta.


Relativ la problema bashtanilor care si-au tras vile pe Zagazului:
- folositi GoogleEarth optiunea Historical Imagery si veti vedea cum s-au ridicat 2 vile pe malul lacului in ultimii ani si alte ridicari de vile si blocuri.
Blocul turn de pe coltul Zagazului x Pipera a fost construit pe locul unei constructii de mai putine etaje, dar la fel de bine pusa pe colt.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421851 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use