Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 75398 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

chief wrote:
Oameni buni, de cand s-a facut pasajul, fac de la rond omv pipera la piata aviatorilor sub 10 minute la ore 18:30.
Despre ce vorbim aici?
Pana la stopul de la  piata victoriei am facut 15 minute  :shock:  :shock:  :shock:

Inainte sa se faca pasajul faceam cel putin 40 de minute pana ieseam din pipera tunari si treceam de barbu vacarescu..

Este incomparabil mai bine.

se faceau maxim 20 minute!! ma refer ca configuratia fara pasaj si cu semaforul de pe Barbu Vacarescu cu galben intermitent :lol:
bine daca ieseai pe varianta Petricani Soseaua de Glucoza era ca la loto in principiu inainte de ora 17 se faceau cam 15 min pe traseul ala(mai lung uluitor .

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Buba principala care s-a urmarit a fi eliminata cu Pasajul Pipera a fost blocajul de la intersectia Pipera / Vacarescu la intrarea in oras, care ajungea de multe ori si pana la calea ferata, problema care a fost rezolvata. Acum ca a rezultat alta buba ca toti aia care inainte ca sa iasa din oras veneau pe Floreasca sau Vacarescu si faceau dreapta acum vor sa vina pe Caranfil ca sa urce pe pasaj e teapa lor, nu se poate, sa o ia tot pe Floreasca sau Vacarescu ca si intersectia de sub pod s-a civilizat. Problema asta am prevazut-o si noi deacum 2-3 ani cand a aparut pentru prima data proiectul, daca primaria ar trebuii sa aiba solutii la toate inainte sa faca o lucrare atunci ori nu s-ar mai face nimic ori s-ar inchide Bucurestiul, deci nu mai umple paginile, nici n-ai descoperit America nici n-are nici primaria nici altcineva ce solutie rapida sa-ti dea. Si mega-proiectul Pasajul Basarab e schiop de vreo 4 rampe si chiar se simte lipsa lor (nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie dupa ce se fac praf vreo 2 pe Grivita si se pun balize de despartire a sensurilor), si acolo am facut scandal, si acolo e clar ca primaria n-o sa darame blocuri sau piete ca sa faca bretele si aia e.

Solutii cu bataie lunga si preturi lafel de lungi ar fii:
- supralargire Fabrica de Glucoza
- supralargire Dimitrie Pompei si strapungere in Caranfil
- pasaj peste cf al soselei Petricani (avand in vedere si zburatoarea)
- zburatoarea in sine
- strapungere Caranfil - Avionului - zburatoare - Privighetorilor - Centura

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului survola

Să nu uităm de pasajul Sos Nordului - Elena Văcărescu

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Mi-ai luat vorba din tastatura!

Exact acest pasaj va prelua din traficul de la Amb. Chinei => Caranfil pe directia sud - nord.
Probabil ca se va institui sens unic pe directia A. Chinei -> Soseaua Nordului -> Elena Vacarescu, pentru ca in sens invers nu se poate intra Elena venind dinspre Baneasa. Soferii isi vor reconfigura traseele dupa o perioada de acomodare si vor evita Caranfil.
In momentul deschiderii pasajului respectiv, se va putea reconfigura Caranfil cu 1 banda de la A. Chinei la Pipera si 2 benzi in sens invers.

Asta e solutia finala, nu strapungerea Caranfil - Zagazului:





In figura de mai sus va ramane de rezolvat conflictul de circulatie din intersectia cu cerc galben, de la Ambasada Chinei.
Dar in acea intersectie este loc destul pentru un sens giratoriu, deci avem si solutia.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

pai cum ajungi la acel viitor pasaj de pe soseaua Nordului venind de ex dinspre Pipera?:)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Nu ajungi!
Soferii care au traseu Pipera - Baneasa nu o sa urce pe pasajul Pipera, ci vor veni pe lateralele pasajului -> Barbu Vacarescu --> Baneasa.

Traficul de pe Caranfil - Ambasada Chinei are 2 mari componente:
1) Amb. Chinei -> Caranfil -> Baneasa (si aceasta componenta se va muta pe Elena Vacarescu)
2) Pipera <-> Caranfil <-> Amb. Chinei (aceasta componenta va ramane, dar pe un traseu mai putin aglomerat)

Scopul este sa degajam traficul de pe segmentul cel mai ingust, A. Chinei - Pipera.
S-a propus strapungerea Zagazului care atingea acest scop, dar e dificil de facut (am inteles) din cauza lacului si a solului imbibat cu apa.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului chevic

Cei ce merg de la Piata CDG spre ambasada Chinei nu au nici un motiv sa o ia pe Nordului pe acest pasaj ca sa ajunga in.... Sos Buc Ploiesti.  Acestia vor sa ajunga in Pipera sau in viitoarea A3.

S-au spus multe pareri, orice s-ar face ingustarea de pe Caramfil va fi o problema pana nu se fac in vreun fel 4 benzi, taind din gardul bisercii si mergand pana in buza blocului cu problema sau tunel.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Oriucum, Soseaua Nordului este o artera aglomerat de traficul local... Nu prea e necesar o legatura supraterana rutiera cu Elena Vacarescu.. Cel mult un pasaj pieonal ar fi inr-adevar util.

Trecerea din capul Soselei Nordului peste calea ferata este dublata, ca functionalitate, de pasajul de la Elvila...
Nu are rost sa incercam sa impingem trafic dinspre Ambasada Chinei pe Soseaua Nordului catre DN1... Cand ruta mult mai buna este pe Kisellef, sau eventual pe Caramfil integral, Pasaj Elvila - Bd. Aerogarii.

Insist ca realizarea unei strapungeri spre Zaganului ar rezolva problema de acces dinspre Aviatorilor spre Apasjul Pipera si Pipera. Inteleg ca nu e foarte sinplu dpdv tehnic, din cauza malului, s-ar se poate gasi o solutie, poate mai scumpa decat un simplu drum balastat si asfaltat. Poate cu piloti si platforma betonata, ca un pasaj la nivelul solului cu partea de sustinere ingropata in mal. Oricum mai ieftin decat un poasaj rutier peste CF intre Sos. Nordului si Elena Vacarescu...
Dpdv parc=spatiu verde, nu este absolut nimic remarcabil, spatiul verde echivalent se poate amenaja usor altundeva. Cu siguranta ca se poate face un PUZ in acest sens, data fiind utilitatea publica evidenta.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Problema esentiala cu strapungerea pe Zagazului e ca rezulta un viraj la 90 de grade pe Zagazului, viraj pe care nu se poate merge pe 2 benzi, deci practic strapungerea o sa fie limitata la o banda pe sens si oricum nu o sa poata fi negociata de transportul public, conditii care o descalifica din cursa pentru investitiile majore din planul de dezvoltare a orasului, in timp ce pasajul peste cf spre Nordului e prevazut de multi ani.

Bine, si pasajul asta e util doar in cazuri extreme de blocare a altor artere, mai ales ca ar presupune si reinstalarea semaforului de la Podul Baneasa pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Recunosc ca am cam gresit cand am estimat ca pe Sos. Nordului - E. Vacarescu se va scurge o parte insemnata a traficului actual de pe Caranfil. Cine vrea sa ajunga in Baneasa o ia pe la Piata Presei Libere sau pe B. Vacarescu.

Intr-adevar, @shoppy, intersectia Zagazului x Pipera e in 90 de grade si cu cladiri mari pe colt, deci nu prea e loc de a rotunji colturile acelei intersectii si ar trebui pus ceva care sa reglementeze conflicutul de trafic creat aici. Din cauza spatiului limitat, cred ca tot un semafor ar fi indicat, dar ar rezulta 2 semafoare foarte apropiate pe Pipera (cel de la Pipera x Caranfil + cel de la Pipera x Zagazului) si riscul de ambuteiaje intre ele.
Zagazului ar avea 2 benzi inguste teoretice (practic sunt destule masini parcate cu fundul in strada) - deci transportul in comun nu ar putea sa circule pe Zagazului (si din cauza intersectiei 90 grade) si chiar ar trebui pusa interdictie vehiculelor de tonaj mare.

Propunerea mea anterioara de schimba benzile pe A. Chinei - Caranfil (1 banda pe directia A. Chinei -> Pipera) ar duce la anularea ideii de verde intermitent la dreapta in acea intersectie, deci castigam pe o parte si pierdem pe alta.

Largirea la 4 benzi a Caranfilului se impiedica de 2 cladiri cu multe etaje, construite pana in buza strazii.
Ar exista o posibilitate de largire partiala la 4 benzi prin exproprierea curtii bisericii si a imobilului de langa ea, deci in zona de preselectie a benzilor de la semafor:



@codz, daca stii situatia din zona, ti se pare fezabila largirea partiala pe care o propun?

Urata treaba!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Nu mi se pare fezabila o largire partiala, oricum nu va da nimeni aprobare sa ia din curtea bisericii. Nici taiere Zagazului (nu se va face niciodata).

Eu raman pe propunerile mele, care nu necesita constructii noi: 1. stergerea trecerii de pietoni de la biserica (pentru usurarea fluxului Pipera-centru); 2. interzicerea virajului stanga de pe str. Ceasornicului (unde tocmai am facut stanga si eu acum si mi-a luat 5 minute); 3. rezolvarea problemei bretelei care intra in Pipera la int. Pipera/Caranfil; 4 semafoare in 3 timpi (precizati in mesajele mele anterioare); dupa aplicarea acestor masuri s-ar vedea injumatatirea cozilor (revenirea la normal), plus ca poate se reia traficul normal pe Calea Floreasca (pe sectiunea de langa viitorul mall e liber, nu trece aproape nimeni, inainte de pasaj era de 3-4 ori mai circulat);

LE (de la fata locului): Fezabil ar fi largirea Pipera pe ultimii 50 metri pana in Caranfil (am observat ca am intrat pe cele doua bezi trei masini paralele, eu eram pe mijloc si faceam stanga) la patru benzi - doua stanga si doua dreapta, prin mutarea trotuarului cu 5 metri si rotunjirea (taierea) virajului dreapta (acum este la 90 grade trebuie sa ocolesti scuarul statiei de bus - cu rosu)
Untitled.png (571.65 KB; downloaded 2454 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Acea rotunjire desenata de tine mi se pare cel mai usor de realizat dpdv al terenului folosit (fara exproprieri), dar atrage dupa sine inca 2 probleme:
- schimbarea sensului unic de pe breteaua Caranfil - Aviatiei (problema discutata aici si posibil de realizat cu reconfigurarea sensurilor unice din Aviatiei)
- mutarea mai in spate sau desfiintarea a inca 2 treceri de pietoni care dau in statia de autobuz (figurata de tine cu rosu).
Se intelege acum de ce statia de autobuz actuala e asa de aproape de intersectie: este cap de pod pentru 2 treceri de pietoni.

Acum am ajuns la problema trecerilor de pietoni, caci tu mai propusasi desfiintarea uneia... de la biserica.

Oricum aranjam intersectia aia tot mai raman probleme.
-----------------------------------
O solutie pentru a mentine totusi cele 2 treceri de pietoni ar fi:
- tranformarea statiei de autobuz intr-un colt triunghular care joaca rol de cap de pod al trecerilor de pietoni
- rotunjirea intersectiei propusa de tine, prin dreapta triunghiului, cu 1 singura banda de facut la dreapta (Pipera -> Caranfil Aviatiei)

Schema:




In schema propusa breteaua Caranfil - Aviatiei (cu sens unic schimbat) nu mai poate fi folosita decat de catre cei ce vin de pe pasajul Pipera... Alta belea!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Nu am zis de Zagazului - Pipera (desi e adevarat si acolo), ci de Strapungere - Zagazului, si acolo e tot de 90 de grade, adica ca sa intrii pe Zagazului vine un viraj la 90 de grade la stanga, se vede din poze, Cofitei nu exista in teren.

Daca pe Pipera se circula la o singura banda pe sens din cauza masinilor parcate atunci aici trebuie intervenit, degeaba vii pe 3 benzi de pe Caranfil, tot la o singura banda te infigi.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danielstan

Mi s-a parut ca asta ai vrut sa zici (Cofitei - Zagazului la 90 de grade)... Acolo ar mai fi loc de o expropriere si rotunjirea coltului intersectiei (precum vad in poza postata de tine mai demult):




In schimb la intersectia Zagazului x Pipera s-au trantit 2 blocuri de N etaje, chiar pe colt, in ultimii cativa ani (din pozele de pe net), cand se stia de planurile de viitor si se putea rezerva loc...

Pe GoogleEarth am activat optiunea Historic Imagery si am observat ca Intrarea Cofitei a 'disparut' intre august 2008 si 2009 (in 2009 apare o constructie pe colt, in padurice).
In acelasi interval de timp (2008 - 2009) a aparut blocul turn de pe coltul Zagazului x Pipera.

Concluzia e ca nu s-a dorit stricarea linistii celor de pe Zagazului.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421846 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use