Parent forum: Operatori privați din România

 

Topic: Transferoviar Călători (TFC)

90 posts, 36498 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) 19jimmy84

IR 15054



IR 15054 by 19jimmy84, on Flickr

Chitila - 12.03.2018

 


  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) 19jimmy84

IR 15054



IR 15054 by 19jimmy84, on Flickr

București Nord - 20.03.2018

 


  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) 19jimmy84

IR 15071



9762423-5-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr


9761402-0-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr

București Nord - 23.03.2018

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) stefan_br

Automotorul 76-2404-5 surprins pe sectia Titan Sud- Oltenita, in apropriere de Frunzaresti.

A se observa ca acet automotor are 4 sectiuni.



 


  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) 19jimmy84

R 15179



R 15179 by 19jimmy84, on Flickr

R 15180



R 15180 by 19jimmy84, on Flickr

București, Șoseaua Industriilor - 07.07.2018

 


  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) 19jimmy84

R 15002



R 15002 by 19jimmy84, on Flickr

București Nord - 04.11.2018

 


  • Author: 19jimmy84
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Regio Călători (RC / RGC) (ex Regiotrans / RT) 19jimmy84

R 15150



R 15150 by 19jimmy84, on Flickr

Chitila - 03.02.2019

 


  • Author: WT_fan06
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) WT_fan06

95 53 9761424-4 RO-TFC
Intrând în stația Ploiești Vest
11.04.2019



 


  • Author: BodoMinea
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) BodoMinea

Transferoviar Călători a început să testeze săptămâna aceasta un sistem la care se lucrează de ceva timp, pentru început pe ruta Titan Sud (București/Republica) - Oltenița. Este vorba de trecerea abonamentelor nominale de pe carton termoreactiv de bilet pe carduri contactless Mifare, ca cele folosite la transportul public în orașele cu carduri reîncărcabile. Înainte de punerea în funcțiune pentru călători, acest sistem a fost testat în mod intern, fiind folosit pentru a emite legitimațiile pe care angajații le poartă în tren, pe noile carduri, cu fotografia posesorului. În funcție de rezultatul testelor pe „ruta pilot”, se va decide privind trecerea tuturor abonamentelor pe acest nou suport digital.

Aceste carduri sunt emise la casa de bilete călătorilor care solicită abonamente, pe ele sunt imprimate poza și câteva date personale, preluate automat dintr-o scanare a cărții de identitate. O parte din aceste informații sunt preluate și în format digital pentru a se stoca pe card și în baza de date, împreună cu perioada și perechea de stații de valabilitate a abonamentului curent și clasa de reducere în care se încadrează.

Aceste abonamente sunt validate în tren folosind tablete cu capabilități NFC. Sistemul, bazat atât pe informații imprimate efectiv pe card (inclusiv fotografia posesorilor), serii unice, informații înscrise pe cipul cardului și contraverificarea lor cu baza de date a operatorului au ca scop combaterea fraudei prin asigurarea netransmisibilității cardului la un călător ce nu beneficiază de anumite reduceri (situație posibilă pentru abonamentele „clasice”), reducerea utilizării de cartoane re-imprimate redundant pentru călătorii frecvenți prin eliberarea de carduri reutilizabile și totodată oferă multă flexibilitate pe viitor (ex.: încărcare/consultare online, etc.)
56775748_2316923471691916_2494149682733776896_n.jpg (23.41 KB; downloaded 2368 times)

57070892_2316923475025249_4083306450045108224_n.jpg (25.92 KB; downloaded 2367 times)

https://www.facebook.com/TFCRO/posts/2316924135025183
https://www.facebook.com/TFCRO/videos/319590085418464

Și cum nu ne putem aștepta numai la vești bune... operatorul se va retrage de pe cea mai recentă secție adăugată în portofoliul de rute: Costești - Roșiori. Traficul acesteia a fost redus începând cu data de 14.04 și va fi întrerupt din 20.05. TFC a circulat pe această rută „vecină cu Moromete” pentru mai puțin de 2 ani cu 6-8 perechi de trenuri pe zi.
https://transferoviarcalatori.ro/mersul ... testi.html

 


  • Author: stefan_br
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) stefan_br

Doua ”noi” aparitii pe ruta Galati - Bucuresti Nord, la trenul IR15072/1.

0614 029/30 si 0614 021/22.

Foto cu 0614 021/22 folosit ca ”vagonul 2” azi.

IMG_9051.jpg (429.76 KB; downloaded 2247 times)

 


  • Author: punmeister
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) punmeister

De ce au inmatriculat automotorul pe Germania?

 


  • Author: TibiV
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) TibiV

Probabil pentru ca automotorul era deja inmatriculat pe Germania, si legislatia UE nu ii obliga sa le re-inmatriculeze pe Romania.
Vezi IC2-urile Astra, inmatriculate in continuare in DK (Danemarca).

 


  • Author: Andrei98
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) Andrei98

Si totusi nu se gandesc si ei sa aduca ceva demn de zilele noastre? AC nu au, prize nu mai zic, fac zgomot si scot un fum de se face ceata...
Cel putin pe Bucuresti-Buzau CFR Calatori pana si la Regio are conditii mai bune....

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Transferoviar Călători (TFC) shoppy

Poate nu era posibil sa aiba inmatricularea la momentul vopsirii asa ca au vopsit cu cea veche si l-au lasat asa.
Da, trenul plin de blatisti, golani, aurolaci, cersetori, vanzatori, ciorditori si carausi iar in R mai este si mizerie, sa inghiti tu toate astea pentru o priza care de obicei este defecta si un AC care cand este defect transforma vagonul in cuptor vara si congelator iarna.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Operatori privați din România  • 
Choose destination

Since , our 1798 forum members have written 352068 posts in 4210 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use