MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 412742 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou Adrian Rosca

Evident ca nu mai e de actualitate, am postat-o doar ca sa stiti ca intr-o vreme Basarab 2 era o denumire oficiala.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou TibiV

andrei11 wrote:
Da' accesul B de la Titan care e ?

Mare pacat ca la Titan nu au facut accesurile C si D...
Pe sub bulevard adica...
Si chiar nu ar fi fost "mare  inginerie"... :(

Pate ar fi un subiect de promovat pentru Asociatie  :?:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

"Gura pacatosului adevar graieste"
Ce spui de schita asta datată cu mult inainte de 1989 ?
Statia Titan.jpg (91.52 KB; downloaded 1856 times)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou TibiV

andrei11 wrote:
Ce spui de schita asta datată cu mult inainte de 1989 ?

Ce  pot sa spun despre solutia corecta si de bun simt ?!...
Ca ar fi fost solutia corecta si de bun simt ?

Exact de asta am intrebat daca Asociatia nu ar trebui sa aiba un punct de vedere...
Tot discutam despre Sincai (pardon, Tineretului...), dar nu este singurul lucru neterminat.
S-au terminat, dar terminat prost. Incomplet.

Sa nu imi spuneti ca abia "aproape am terminat" tramvaiul pe L.Rebreanu...

Ca sa nu mai vorbim de un alt acces de bun simt, sa spunem "F"...




In varianta "low cost" de acum obligam pietonii sa infrunte bizonii automobilisti in n-shpesituatii (nu n-shpe locuri, ci in n-shpe situatii - de exemplu si pietonul si soferul sunt pe verde... Se "intalnesc".... Care va avea avarii mai mari ?...)

Accesurile din plansele postate de andrei11 ar fi trebuit implementate acum, cu ocazia lucrarilor la L.Rebreanu...
Dar...
"Vrabia Mihai Viteazu"...
Despre "F" nici nu mai pomenesc... :(

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

Si eu tot "accesul din intersectie" si "accesul din parc" folosesc. Greu cu A,B, C etc. Asa trebuie sa ai mereu schita in față sau sa iti incarci memoria...
Referitor la Titan, cred ca nu s-au gandit ca vom ajunge aici cu nr. de masini si cu vitezele. In Centru au zis ca sunt mai multe puncte de interese sau ca sunt multi calatori.
In fine, cei de pe Prisaca Dornei sau Postavarului cred ca si-ar fi dorit un acces si pe partea cealalta, numai sa fie.  ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Care centru ? Sa nu uitam ca statia Unirii2, situata in buricul targului, a fost inaugurata cu un singur acces, cel de la magazin. Deja se faceau mari "ieconomii".
Pe de alta parte, nu se pot inscriptiona pe placute accesurile ca fiind "accesul de la Parc" sau "iesirea de la magazin" :) , trebuie sa aiba o denumire standardizata. Insa exista indicatoare dreptunghiulare pe fond verde care, teoretic, arata ce obiective importante sunt la fiecare acces.
shoppy wrote:
Avand in vedere ca exista liniile 3 si 4 nu poate exista o statie doar cu liniile 3 si 4, harta nu mai este de actualitate(asa si Eroilor este 1 si 2).
Este greseala si la Nicolae Grigorescu ca au bagat si acolo 1 si 2, iar Republica apare in locul lui Pantelimon.

Eroilor a fost executata ca un intreg, pe cand Basarab sau NG au fost executate in doua etape si au fost investitii diferite. Probabil au avut denumirea de Basarab 2 , respectiv NG2 ca obiectiv de investitii, de aici si denumirea care apare in unele harti. Asa cum GdN-D2 apare ca M3 ca obiectiv de investitii si, cateodata, o gasim la fel si in comunicate. La fel si TL (tronsonul de legatura).

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Adrian Rosca

Si altii zic Basarab II:
In imediata vecinatate a pachetului de linii aferent Garii de Nord si în zona de influenta a pânzei freatice s-a executat statia de metrou Basarab II.


http://www.tunele.ro/ro/portofoliu/metropolitane.php

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

@sab: Unirii, Universitate, cate accesuri au... De ce esti rau, pe vremea gauritului s-au facut.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Universitate are intr-adevar o subtraversare de bulevard. Insa in cealalta parte da intr-un pasaj pietonal, care exista deja la momentul construirii statiei. Atentie, multi cred ca pasajul face parte din statia de metrou, dar el este din alt film. Este adevarat ca sunt iesiri pe fiecare colt al intersectiei, dar sunt iesirile pasajului pietonal, nu ale statiei de metrou.
In rest Unirii2 am spus, a fost inaugurata cu un singur acces. Al doilea, de la Manuc, s-a facut ulterior, profitandu-se de demolarile care s-au facut si de constructia pasajului rutier. Dar statia a fost gandita cu un singur acces si un singur vestibul, situat in centrul statiei, ce s-a facut ulterior, cu acele multe scari pe care le urci si culoarul extrem de lung de la Manuc, este o mica improvizatie.
Daca vorbim de Unirii 1, da, exista initial acolo o subtraversare a bulevardului Cantemir, Care insa s-a distrus la constructia pasajului rutier.  Iar subtraversarea a fost executata profitandu-se de faptul ca tot a fost excavatie deschisa. In rest U1 este o statie clasica, cu un acces pe la un capat si alt acces pe la celalalt capat. Este adevarat ca la capatul dinspre Centrul Vechi sunt 2 guri, dar nu ajuta acest lucru, fiind foarte apropiate si avand aceeasi orientare. Mai bine orientau un acces catre tramvaiul 32. Nu spun ca trebuiau sa-l faca exact in statia de tramvai, atunci cand au reconfigurat vechiul acces de la Spitalul Brancovenesc.
Chiar si Victoriei cu cele doua statii, a avut doar 2 guri de acces. A treia (de la Guvern) este ulterioara. Accesul de la Calea Victoriei nu s-a mai facut.
Singura exceptie notabila a fost GdN, unde avem multe guri de acces. In rest se facea mare economie de accesuri. Trebuiau sa sape si sa opreasca circulatia, ceea ce reprezenta un mare deranj atunci. Nu mai spun de costuri.
Chiar si acum exista conceptia ca Metrorex nu se ocupa de pasaje pietonale sau subtraversari de bulevarde, sa la faca Primaria. Cred ca la M3 NG-AS erau putin "high" de au subtravesat bulevardul;)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou shoppy

Asta cu Basarab 2 a fost propaganda ca sa iasa mai multe statii la numaratoare, ei ii pot spune oricum dar in realitate s-au construit doar tunele, nu scari, nu vestibul, nu accesuri, lafel ca la Nicolae Grigorescu si Eroilor. GdN2 da, acea este o statie.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

Fals!
Acces cinema Grivita, acces Titulescu, pasaj subtraversare linii CF si acces(e) la Dinicu Golescu...
8-)
Toate astea au fost finantate din Basarab2 de pe M4
:bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Adrian Rosca

subway guru wrote:
Fals!


Corect!  :D

:bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

Iar daca luam la picior tot M4 draga sab ai accese pe vis-a-vis de bulevard si la Basarab, si la Grivita, si la 1Mai, si la Laminorului si la Straulesti...lispsesc doar la Jiului (canal colector+terenuri de fabrici falimentate pentru a fi privatizate pentru afaceri imobiliare dubioase si oneroase) si la Bazilescu (vestibul prea sus, tunele existente, lipsa gabarite subtraversare)
Nu mai dati cu pietre acolo unde se face, dati cu pietre acolo unde nu se face, si mai ales cautati-l/o pe cel ce ar trebui sa faca si nu face...gen PMB si/sau PS1, cele mai bogate primarii din sud-estul Ioropii, dar care sunt preocupate doar de viata de apoi (catedrale+moschei)
:popa:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou shoppy

Interesanta chestia cu bugetul dar tot nu poti spune ca avem acolo 2 statii diferite, daca o luam asa atunci Basarab 1 ar fi trebuit data in folosinta cu 1 singur acces, si, daca s-ar fi renuntat la M4, atunci ar fi continuat sa functioneze si azi cu 1 singur acces, chestie imposibila.
Mai bine sa spunem ca avem o singura statie Basarab cu 2 faze distincte in dezvoltarea ei, iar prima faza din M4 nu a insemnat 4 statii noi, ci 3 statii noi si extinderea statiei Basarab.

Chiar, pasajul de supratraversare a liniilor dinspre Grant a existat de la inceput sau s-a executat tot odata cu faza 2?

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421243 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use