Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1875 posts, 272789 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 134
 
 

📖 Pagination options
  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Izvor. Termenul de 31 iulie (http://www.metrorex.ro/_read583-1) a fost depasit cu 2 saptamani deja. Cred ca termenele astea in Romania sunt date la misto, daca o lucrare se termina la termen, este ceva necurat . Probabil aici la Izvor mergem pe 2 luni.

P.S. Liftul nu stiu daca este chiar defect (asa cum scrie) sau l-au inchis fortat din cauza accesului in lucru. Eu banuiesc ca a fost mai comod sa inchida cu totul usa respectiva de iesire din statie catre acest acces si care ducea totodata si la lift,in bataie de joc fata de calatori.
Izvor 1.jpg (60.04 KB; downloaded 2276 times)
Izvor 2.jpg (44.94 KB; downloaded 2259 times)
Izvor 3.jpg (53.97 KB; downloaded 2254 times)
Izvor- Lift.jpg (25.03 KB; downloaded 2259 times)

 


  • Author: V2A
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou V2A

Metrorex anunta ca, in perioada 20 august – 1 septembrie 2019, accesul statiei de metrou Obor (in sensul de mers spre Dristor, iesirea spre magazinul Obor), de pe Magistrala I, (Dristor-Pantelimon) va fi inchis pentru refacerea treptelor de acces.

http://www.metrorex.ro/_read588-1

 


  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Foarte interesant. Desi Somet nu a finalizat lucrarile la niciunul dintre cele 2 accesuri (Izvor si Timpuri Noi) aferente contractului semnat in 27.12.2018, totusi au facturat toata suma de contract, iar factura a fost acceptata de catre Metrorex.

Cumva cei de la Metrorex s-au temut ca li se taie din bani la rectificare si au facut o intelegere cu constructorul sa factureze mai repede? Alta explicatie nu vad, ca doar nu sunt nebuni sa plateasca lucrari neefectuate. O treaba de genul asta ar fi de X Factor.

Si Ascensorul Tehnic Service au facturat toata suma de contract pentru cele 2 lifturi de la GdN si 1 Mai, dar sper ca macar ei si-au terminat treaba.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou shoppy

Ce au facut la 1 Mai?

 


  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Au schimbat liftul.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou shoppy

O sa ma uit, nu mai tin minte, era unul singur?

 


  • Author: thor5
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou thor5

Stie cumva cineva care sunt regulile de amplasare a copertinelor aferente gurilor de acces la metrou? De ce unele accese "merita" copertine iar altele nu?
Vad situatii hilare, gen Izvor, Tineretului, etc unde un acces are copertina iar celalalt nu.
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?
De ce avem lifturi si escalatoare la toate statiile, dar nu si copertine? Copertina nu este o facilitate de acces? E mai usor sa dam cu sare si nisip pe trepte iarna decat sa montam o copertina?

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

S-a discutat subiectul. Si nu doar o data... Inainte de 1989 nu erau permisa acoperirea accesurilor in zona centrala, ci doar semi-centrala si periferie.
Dupa 1989 nu s-a mai tinut cont de nicio regula si de accea s-a ajuns la situatiile mentionate de tine, ca o statie sa aiba un acces acoperit si altul nu.
Nu cred ca o copertina poate fi considera "facilitate de acces". Si in alte orase unele accesuri au, altele nu, nu este obligatoriu ca toate sa fie acoperite in termopan si plexiglass.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou andrei11

Mai știe cineva la ce foloseau marchizele ? Evident (stră)bunicii noștrii erau niște înapoiați. Cum s-or fi descurcat fără  net, tablete, telefoane mobile, computere, etc ?
Deci eu sunt pentru copertine. Să-mi spună cineva ce-i cu marchizele. Mulțumesc.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

Prefer...ducesele
:bere:

 


  • Author: Adrian Rosca
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată cu numărul M.01/12399/12.08.2019, vă comunicăm următoarele informaţii de interes public:

Starea tehnică a parapetului accesului staţiei de metrou Basarab a impus desfacerea placajului din piatră naturală, pentru evitarea unor situaţii care ar putea reprezenta un risc pentru siguranţa publicului călător.

Soluţia tehnică aleasă implică realizarea unui strat suport armat şi refacerea placajului. Lucrarea este estimată să se finalizeze până la data de 1.09.2019, în funcţie de condiţiile meteo din perioada desfăşurării lucrărilor.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou ByOnu

thor5 wrote:
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?


Pentru ca nu comparam zona istorica mentionata de tine cu un cartier comunist (ex. Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni). Copertinele in zona istorica ar afecta grav aspectul vizual si nu s-ar integra urbanistic in peisaj.

Sunt pline Parisul, Budapesta, NY si Londra de guri neacoperite. Metroul NU trebuie sa fie ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.

Imaginati-va copertine la Suțu, la cladirea Universității, la TNB sau la Colțea / Min. Agriculturii -- toate acestea fiind cladiri monumentale.

Dai ca exemplu M5, dar eu unul NU cred ca statiile de pe axa istorica Kogalniceanu - Elisabeta - Carol I - Pache vor avea copertine. Cel putin asa sper, asta daca mai exista urbanisti si peisagisti in institutiile astea.

Plus ca aceste copertine noi sunt execrabile: gresie din China, inox, plexi, termopan si fier forjat a la grec. Horror.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou andrei11

Mi se pare o exagerare grosolană că o copertină ar fi ceva  intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Oricum iar vorbești din texte fără să verifici realitatea. Ministrerul Agriculturii din perspectiva ieșirii de la metrou e o clădire oarecare iar TNB - ul / Intercontinentalul - dar mai ales TNB - ul  sunt clădiri Staliniste.
Universitatea ca să o privești cum trebuie trebuie să fi pe partea cu statuile nu în acel colț înghesuit.
Stațiile Eroilor  și  Unirii / sunt înconjurate strict de clădiri Comuniste  !!!! nu au nimic istoric în ele,  iar stația Izvor e în Parc. Să nu spui că acoperirea stației Izvor umbrește Clădirea Istorică a Parlamentului !
Chestia cu intruzivitatea e o găselniță încadrată în subspecia fitze. Cu tz nu cu ț, că tz e tot o fiță.
Mai urmează  să dăm jos Podul Basarab care cică a afectat catastrofic arhitectural peisajul din jur.
Repet, ăia preistoricii care au inventat marchizele au fost tâmpiți dacă nu de-a dreptul oligrofeni. Săracii, nu  știau ce e aia arhitectura.

 


  • Author: sab
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Adevarul este ca "monstrii" de beton Grant si Basarab au afectat iremediabil zonele respective. Noroc ca nu este mare lucru pe acolo. Asteptam cu interes un astfel de pasaj la Universitate sau Romana. Unirii si Victoriei au scapat. :). Au ratat si la PPL sa faca asa ceva...
Solutiile supraterane sunt mai simple si mai ieftine, ca si metroul suprateran vs cel subteran. La Basarab insa nu cred ca exista o altfel de solutie.Pacat ca au dat cu mucii in fasole si l-au terminat in semafor.
Pana la urma, care este avantajul major al copertinei? Nu ploua pe scara rulanta si, ca atare, aceasta functioneaza mai bine/ mai mult. Si numai dai cu sare pe scari. In rest...
La Izvor imi mentin parerea ca accesul respectiv a fost acoperit dupa 1990, nu stiu daca a existat rulanta acolo de la inceput, statia fiind una de suprafata. Imi pare ca vechea acoperire aducea ca stil cu M4, deci undeva la inceputul anilor 2000.

 


Go to page:  1  ... 122 123 124 125 126 127 128  ... 134
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since , our 1793 forum members have written 350309 posts in 4187 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use