Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 457237 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Nightwolf

:))) eu m-am tot abtinut, dupa aia ziceti iar ca sunt rau :)

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

bogdan10 wrote:
Nightwolf wrote:
Fiecare firma sa-si faca drum de servitute, evitand astfel iesirea directa in T ... e o ivestitie minima, daca iti permiti sa inchiriezi hala/depozit/teren pe DNCB poti sa faci si 200m de drum din care 150 benzile de accelerare si deccelerare...


          Daca la vremea cand s-au dat autorizatiile de contructie, primariile puneau aceasta conditie, mai exista o sansa  sa fie realizabila aceasta varianta (eventual cum s-a procedat cu accesul celor care locuiesc in cartierul Haliu de pe sos. Alexandriei - in zona unde s-a facut sensul giratoriu). In prezent e mai greu de realizat acest lucru, avand in vedere ca dupa revendicarea terenurilor mai mari, multi proprietari au parcelat suprafata totala si au vandut la mai multe firme terenuri mai mici. Multe firme nu au parcelele atat de mari incat sa-si permita sa rupa o bucata din curte pt. un astfel de drum! In cazul unui drum nou (in cazul autostrazilor de exemplu), poti face de la inceput regulile si expropriezi tot ce e nevoie pt. realizarea obiectivului! In cazul DNCB se incearca o cosmetizare de genul "incercam sa facem din rahat bici care mai trebuie sa si trozneasca"!


Nu exista nicio primarie pe DNCB! Autorizatiile de "intepare" a unui DN ti-o da direct M.T. El administreaza, nu primaria!

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Tavi

+1 :) dar și ”Mulțumesc pentru poze!”  ;)

 


Re: Discutii generale - partea a II a shoppy

Banda aia la intersectia cu A3 exista doar ca e blocata pentru accesul de santier al pasajului, acum ca se poate circula pe sus si oamenii si-au mutat baza la cf centura accesul de santier ar trebui blocat si acea banda ar trebui eliberata.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) panzer01

danutzu_2910 wrote:
panzer01 wrote:
Au facut un sant de aprox 2m pe care il vor umple cu pamant si balastru.

Colegu' , ma dispera cand aud /vad acris cuvantul "balastru". Nu exista asa ceva! Se numeste BALAST !!!

Mea culpa. Nu se va mai intampla. :oops:

 


Re: Discutii generale - partea a II a bogdan10

Nightwolf wrote:
Nu exista nicio primarie pe DNCB! Autorizatiile de "intepare" a unui DN ti-o da direct M.T. El administreaza, nu primaria!


DNCB intr-adevar tine de MT (C.N.A.D.R. mai exact), dar terenurile care sunt situate de o parte si de alta fata de sosea tin administrativ de Bucuresti sau Ilfov, deci implicit de primarii. Eu la acest lucru m-am referit! Acele drumuri de servitute merg in paralel cu DNCB pe terenuri (private sau de stat) pt. care dau avize sau autorizatii de construire primariile de pe raza teritoriala respectiva!
Pt. "intepare" au nevoie intr-adevar de acceptul C.N.A.D.R. si avizul de la Directia Politiei Rutiere.

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

Vezi ca incurci strachinile cu Directia Rutiera (nu mai e "a Politiei" de vreo 4 ani) ... avizele de sistematizare se dau cu acordul Serviciului/Brigazii Rutere de pe raza de competenta nu a Directie. In plus, nu avem de unde sa stim calitatea respectivelor terenuri si modul de deservire al lor. Drumul de servitute sunt una, drumurile de deservire sunt alta. Pt drumurile de servitute da, se da aviz pe PUZ, pt drumurile de deservire nu, pt ca ele sunt incluse by default in PUZ-ul respectivei constructii si intabulate odata cu ea. E o intreaga alandala cu toate drumurile astea, cert este ca daca vrei sa-l faci, si cam esti obligat sa-l faci, il faci asa cum iti da aviz MT-ul. Pt ca tu te legi de o artera a lor, nu a primariei. Asta e ideea. Terenul poate fi al primariei, nu te opreste nimeni sa-ti faci castel pe el, dar la castel iti trebuie poteca, si p`aia n-o faci cu primaria neam :)

 


Re: Discutii generale - partea a II a bogdan10

Nightwolf wrote:
Vezi ca incurci strachinile cu Directia Rutiera (nu mai e "a Politiei" de vreo 4 ani) ... avizele de sistematizare se dau cu acordul Serviciului/Brigazii Rutere de pe raza de competenta nu a Directie...
...E o intreaga alandala cu toate drumurile astea, cert este ca daca vrei sa-l faci, si cam esti obligat sa-l faci, il faci asa cum iti da aviz MT-ul...


Imi cer scuze referitor la faptul ca nu am stiut ca Directia Politiei Rutiere nu se mai ocupa de aceste avize (stiam ca ei se ocupau in trecut) iar acum de acest lucru se ocupa Serviciul/Brigada de Politie Rutiera de pe raza de competenta respectiva. In schimb, la faptul ca pentru orice drum secundar nou care se leaga la DNCB este necesar avizul M.T., am facut si eu referire in postarea mea!


Nightwolf wrote:
... In plus, nu avem de unde sa stim calitatea respectivelor terenuri si modul de deservire al lor. Drumul de servitute sunt una, drumurile de deservire sunt alta. ...


Tipul de proprietate (privata sau de stat) al terenurilor situate de-a lungul DNCB (de o parte si de alta) se cunoaste la nivelul primariilor implicate. In prezent, marea majoritate a constructiilor aflate de-a lungul DNCB (cele situate pe partea opusa liniei CF), mai mult sau mai putin legal, au accesul asigurat direct din sosea.

Nightwolf wrote:
...Pt drumurile de servitute da, se da aviz pe PUZ, pt drumurile de deservire nu, pt ca ele sunt incluse by default in PUZ-ul respectivei constructii si intabulate odata cu ea...


In situatia actuala, cand terenurile adiacente DNCB alterneaza ca proprietate (privat si stat), e ceva mai dificil sa fie realizat un drum de servitute/deservire paralel cu soseaua, care in final sa fie racordat la CB. In cazul in care primariile interesate ar declara aceste lucrari de utilitate publica, din punct de vedere juridic ar fi ceva mai usor de realizat, deoarece ar apare exproprieri pe anumite zone de pe traseul acestui drum (cum apar cazuri si in prezent la largirea centurii).

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

De acord cu ultimele doua puncte.

Ref. la primul, aproape niciodata Directia nu a dat aviz de sistematizare. Singurii ani in care Directia a dat au fost anii 2010-2011 cand Serv. Politiei Autostrazi era Serviciu separat in cadrul Directiei. Ma rog... e o discutie fff lunga, inutila si care ma umple de draci cand realizez iar ca tinem 200+ functii de politisti care nu fac APROAPE nimic ... prin restul pana la TOTAL fac doar controale tematice si de fond...

 


Re: Discutii generale - partea a II a Goldmund

Acum pentru ca am citit despre noile proiecte ale lui 'Ministrul Marilor Proiecte'(asa o titualtura nu a avut nici regimurile lui Stalin, Pol Pot, Hitler sau Ceausescu! - nici cele mai nenorocite si teribile regimuri ale lumii nu au avut un astfel de 'minister'!), de ex.  o autostrada colosala spre...Alexandria(!), cum ar fi ca toata tara asta sa fie strabatuta de autostrazi, toate marile orase (peste 15mii locuitori) unite intre ele prin autostrazi, iar Bucurestiul(dupa cum si merita, fiind capitala unui stat din UE) sa aiba un DNCB pe patru benzi/sens, plus o autostrada A0, care ar inconjura metropola(peste 2,5 milioane locuitori)putin mai departe de centrul capitalei. OK, in acest caz, cine ar fi impotriva unei autostrazi total aiuritoare prin Campia Romana(densitate redusa, industrie ioc, urbanitate evul mediu!)care ar duce spre Alexandria....Dar in situatia Romaniei de azi ar fi absurd o autostrada spre Alexandria.
Ori mutam capitala Romaniei la Alexandria, ori se renunta rapid la un astfel de proiect, iar Bucurestiul va avea in sfarsit un DNCB dupa cum merita

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a sss

Goldmund, am prieteni in Germania, care sunt la fel de bulversati ca si tine de diferitele baloane lansate in Romania. Voi v-ati pierdut de realitatea balcanica si "puneti botu' " la povestile politicienilor romani. Avem o traditie lunga, de la "cincinalul in patru ani si jumate", am trecut la campanii in care liberalii construiau 600 km de autostrazi, pesedeii 1000 km si pdleii 1200... WTF, esti copil??? Hai, nu te mai supara, facem noi vreo 100 km in urmatorii 10 ani!  ;)

 


Re: Discutii generale - partea a II a Goldmund

Am vazut inca o data ultimele poze ale neobositului shoppy si se pare ca lucrarile au prins viteza - un lucru imbucurator. Sper ca pe 2014 sa vedem si ceva terminat ca lumea pe DNCB.
La toti un Craciun Fericit!

 



Re: Discutii generale - partea a II a shoppy

Da, da, e clar, adica cum?
Adica fac ce au inceput da nu se apuca de nici un pasaj suprateran?

 


Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421982 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use