Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 457245 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale - partea a II a danielstan

Am o intuitie despre cauza blocarii penetratiei de la Cernica.

Din alte forumuri si din mersul la mare in 2013 am aflat ca lucrarile la nodul rutier Cernica de pe A2 sunt in stare avansata si e posibil ca in curand acest nod sa se deschida circulatiei.
In momentul deschiderii nodului va apare o scurtatura prin centrul comunei Cernica pentru automobilistii care vin de la mare si se duc pe Centura Bucuresti Nord.
Scurtatura este traseul A -> B din figura de mai jos:




Evident ca traficul atras in intersectia Centura Bucuresti x Cernica va creste pe drumul cu prioritate (care vine din Cernica si penetreaza centura), iar aceasta va duce la cozi kilometrice pe Centura.
Este vorba de un fenomen verificabil in practica la Bariera Domnesti (intersectia CB x Prelungirea Ghencea = drum cu prioritate).

Stiu ca exista un proiect pentru o intersectie suspendata la Cernica X CB, dar mai e pana la indeplinire.

Asadar autoritatile au luat masura blocarii accesului Cernica -> Bucuresti si intuiesc ca vor schimba prioritatile in acea intersectie:
drumul dinspre Cernica care va patrunde in CB va avea "cedeaza trecerea" si "obligatoriu la dreapta".

P.S.
Eu fiind din Pitesti imi si facusem calcule ca la intoarcerea de la mare pe A2 sa traversez comuna Cernica pe traseul din figura stiind ca voi intra in acea intersectie pe drum cu prioritate.
Acum ca mi-a dat vestea asta... ma mai gandesc.

 


Re: Discutii generale - partea a II a cristihan

Reiau o intrebare fiind "deviat" aici de pe topicul cu devierea traficului in Bucurestii Noi :P si dupa ce am dat si un search (ultima postare despre Chitila pe topicul asta are deja aproape 1 an):

Stie cineva daca iesirea de pe centura dinspre Mogosoaia spre Chitila va fi terminata vreodata? Citisem despre devierea traficului pe Bucurestii Noi, dar nu m-a "lovit" decat aseara, cand am incercat sa ajung in parc la Mogosoaia, venind dinspre Chibrit. Pentru mine a devenit mai safe si mai simplu acum sa ocolesc pe Chitila + centura pana la giratoriu, decat sa ametesc pe cele doua ocoliri din Bucurestii Noi, dar inapoi dau din nou de cei 100 de metri amarati de bretea care nu au putut fi terminati in 3 ani de zile de cand a fost inaugurata centura!

Inteleg ca ar fi probleme de retrocedare, poate are cineva un update... Multumesc!

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

Care iesire zici tu?? Tronsonul Mogosoaia -- Chitila din DNCB e terminat de 2 ani... fi mai explicit ca nu se intelege despre ce iesire vorbesti ..

 


Re: Discutii generale - partea a II a cristihan

Breteaua de coborare de pe centura spre Chitila, venind dinspre Mogosoaia. E singura dintre cele 4 bretele de acces pe/dinspre centura din/spre Soseaua Chitilei care nu e functionala. Cea din N nodului...

 


Re: Discutii generale - partea a II a doctoru

intre dn2 si dn3   la unitatile militare de langa racordul caii ferate de centura cu m800 au inceput sa mute gardurile in vederea largirii centurii la 4 benzi.  un compactor ,un tractor si  cateva basculante erau in curtea U.M.

 


Re: Discutii generale - partea a II a bekxy

Iar pe partea de sud a centurii, cel puţin între Jilava şi Măgurele, au tras un marcaj temporar (galben)... peste asfaltul "ronţăit" încă de pe vremea vechii guvernări... Acum nu mai e ronţăit, e... găurit...

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Utilizator anonim 2

Pana unde au ajuns cu betonul de egalizare? (fundatia pentru tuburi?)
Din ce am mai citit se pare ca acest canal nu a fost pentru irigatii ci pentru protectia contra inundatiilor si asigurarea unui debit salubru pe Dambovita si Colentina. Aduce apa din Arges si o deviaza in mod convenabil pe cele doua rauri (pe la acel stavilar, aflat acum in lucru).
Segmentul intre stavilar si riul Colentina nu l-am vazut niciodata plin decat cu apa statuta, de la ploi. Nu stiu de ce nu a mai fost folosit in ultimii 10-15 ani.. Poate si de asta e Colentina asa de imputita.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Zona betonata mai continua vreo 30m, vezi pozele anterioare.
Cu inundatiile nu stiu ce sa zic, inundatii pe ce rau? Cu debitul salubru pe Colentina da, se poate, mai ales ca varsarea in Colentina a fost refacuta dupa ce a fost astupata la constructia pasajului CB-DN7, e acolo o ditai prapastia. Cred insa ca de baza sunt cele 2 ramuri spre Dambovita pentru asigurarea rezervei strategice de apa din Lacul Morii si a rezervei de apa de racire pentru CET Grozavesti (si Combinatul Grozavesti sau ce naiba era aia de langa CET).
Cred ca sigur a fost insa si pentru irigatii, vszi statia de pompare abandonata langa strada Macului.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Utilizator anonim 2

Inundatii pe Arges. Se poate prelua debitul excesiv si trimite prin acest canal catre Dambovita si Colentina. E un sistem mult mai complex decat atat, sunt canale pe la Brezoaele, Ogrezeni, Butimanu, Palanca, etc. Sunt facute contra inundatiilor si pentru asigurarea apei pentru Bucuresti. Uite aici, ca sa nu deviez prea mult de la subiect: http://ro.wikipedia.org/wiki/Paul_Solac..._Capitalei

O sa extinda centura pe deasupra acestor canale?

 


Re: Discutii generale - partea a II a shoppy

Initial credeam ca se demoleaza canalul cu tottul, acum nu stiu ce sa mai cred.
Daca stau sa ma mai gandesc, ar exista multe avantaje la trimiterea canalului in subteran si construirea soselei peste:
- tot terenul e deja in proprietatea statului si nu mai e nevoie de exproprieri
- nu mai trebuie construit pod peste Dambovita
- se elimina cel mai mare obstacol in dezvoltarea zonei, canalul in sine, care nu putea fi traversat decat pe poduri
- se elimina jungla/groapa de gunoi in care se transformase canalul, fara posibilitate de a aparea din nou
Evident, dezavantajul major este costul, da la atatea probleme rezolvate nu putea sa fie pe gratis.

Problema inundatiilor mi se pare foarte interesanta mai ales ca eu am rude la Poiana, deci barajul de gospodarire a Dambovita/Ciorogarla si canalele din zona imi sunt cunoscute. Dar nu mi se pare fezabil sa trimiti apa de pe Arges pe Dambovita si Colentina in caz de inundatie deoarece Argesul are un debit/albie mult mai mare si trece pe langa oras, deci capacitate de preluare mai mare si riscuri mai mici; mai ales ca Argesul, Dambovita si Colentina au bazinele hidrografice alatura, deci putin probabil sa se inunde Argesul iar pe Dambovita si Colentina sa dispui de capacitate de preluare considerabila.
La alimentarea cu apa mai era si Lacul Vacaresti de umplut, desi nu-mi dau seama exact ce scop avea, in afara de rezerva strategica.

 


Re: Discutii generale - partea a II a danielstan

Inundatii pe Arges?

Ultimele inundatii majore au fost prin anii 1970 (cel putin la Pitesti unde locuiesc eu).
Dupa ce s-au facut barajele de pe Arges de la Vidraru in jos raul a devenit perfect regularizat din baraje.

In 2005 au fost niste inundatii de curti de case pe la Curtea de Arges si in alte comune - dar au provenit din afluentii Argesului carora le-a crescut debitul.

 


Re: Discutii generale - partea a II a earthchild

Nightwolf wrote:
Iar Centura, este unul din drumurile nationale cu cea mai scazuta rata de accidente grave. ERA! Ca de cand s-a modernizat pe nord, a crescut in procente.

A crescut in procente din cauza intersectiilor cu viraj la stanga peste contrasens...

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a Utilizator anonim 2

Mai e o intersectie in afara de aia de la Tunari? Aia e criminala, am mari emotii cand trebuie sa ma inscriu la stanga pe centura. Pe aia din stanga ii vad, sa zicem, dar cei din dreapta sunt ascunsi de parapetul de beton si nu imi dau seama pe ce banda vin. Iar probabilitatea sa nu vina nimeni nici din stanga nici din dreapta e foarte mica. Daca astepti momentul asta se nervozeaza mitocanul din spate si te impunge sa te bagi.

 


Re: Discutii generale - partea a II a misterr

Aia de la Tunari e copy/paste după cea de la Ștefănești...

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421982 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use