Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 457251 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale - partea a II a misterr

Asta spunea și în articol, că nu e chiar gata, de asta mă miram că s-a terminat în cîteva zile:
Dezbătut încă din anul 2005, înainte de aderarea la Uniunea Europeană, proiectul estimat de CNADNR la o valoare de 2,3 miliarde de lei (circa 530 milioane de euro) a trecut "de pe hârtie" la stadiul de şantier în anul 2007, iar de atunci s-au reabilitat în mod real doar 20 de kilometri, şi aceştia finalizaţi în proporţie de 90-95%, relatează Digi 24.

 


Re: Discutii generale - partea a II a fbsoft

Mai am si eu o nedumirire... La canalul acela de la Dragomiresti... De ce sunt 2 cai ? Tur si retur ?ala nu trebuia sa fie canal de irigatii ?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a Mircea G

fbsoft wrote:
Mai am si eu o nedumirire... La canalul acela de la Dragomiresti... De ce sunt 2 cai ? Tur si retur ?ala nu trebuia sa fie canal de irigatii ?
Doua canale de beton inseamna rezistenta mai mare a constructiei .

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

fbsoft wrote:
Mai am si eu o nedumirire... La canalul acela de la Dragomiresti... De ce sunt 2 cai ? Tur si retur ?ala nu trebuia sa fie canal de irigatii ?


Acolo a ajuns un inginer cu carte nu un Dorel cu sapa care a gandit in sf. logic o lucrare tip "canal deversare" ... gandeste-te ca ala va tine loc si de toata apa care se va acumula la ploi pe Centura ...

 


Re: Discutii generale - partea a II a fbsoft

Nightwolf wrote:
fbsoft wrote:
Mai am si eu o nedumirire... La canalul acela de la Dragomiresti... De ce sunt 2 cai ? Tur si retur ?ala nu trebuia sa fie canal de irigatii ?


Acolo a ajuns un inginer cu carte nu un Dorel cu sapa care a gandit in sf. logic o lucrare tip "canal deversare" ... gandeste-te ca ala va tine loc si de toata apa care se va acumula la ploi pe Centura ...


Mmm ok... Dar nu era mai bine si mai ok, sa fie un canal mare ? Adica practic... Daca ai sa zicem un dreptunghi de latime L=2m, iar acei pereti despartitori de la mijloc, vor fi de 0.1m, atunci spatiu ramas nu va fi de 1.8m iar conform dinamici fluidelor, pe acel canal, pana sus , debitul va fi mai mic pe cel ce e impartit in 2 lasat sa curga normal fata de cel nedespartit ?
Acesta lucrare are cap doar daca imparti efectiv cele 2 canale colectoare, unuia ii faci put de acumulare, celuilalt il lasi sa deserveasca irigatiile, iar la cel cu put pui si moto pompe in capete pentru o deversare rapida intr'un rau/lac... Prin urmare din ce am vazut nu se devarsta nicaieri ... Deci are cineva o explicatie logica de ce e facut asa?

 


Re: Discutii generale - partea a II a DocOctavius

Explicatia mea logica este ca spatiul va fi folosit pentru largirea centurii si o deschidere mai mare cerea un planseu de beton mai gros, armat, etc pe cand 2 prefabricate unul langa altul sunt mai ieftine si nu se casca vreo groapa sa inghita tirul. In acelasi timp sunt sigur ca si debitul maxim calculat pentru respectivul canal este mult peste debitul maxim preconizat a curge pe acolo.

 


Re: Discutii generale - partea a II a shoppy

Nu prea ai ce sa mai irigi pe acolo, ca tot ce e neconstruit pe langa centura e parloaga, si nici nu e logic sa faci agricultura acolo.
Atunci cand se proeicteaza tevi/canale se impune un diametru nominal/suprafta sectiunii utile minime, apoi vine altcineva si ofera o solutie care sa satisfaca acel diametru nominal/suprafata sectiunii utile minime(si eventual un diametru maxim de deseu transportat de lichid preconizat pe acolo).
Vom vedea daca vor fi doua trasee separate sau un traseu din doua canale, chiar daca esti in a doua solutie, uneori e mai ieftin sa pui doua "tevi" cu DN la jumatate decat o singura "teava" cu DN dublu.

 


Re: Discutii generale - partea a II a fbsoft

shoppy wrote:
Nu prea ai ce sa mai irigi pe acolo, ca tot ce e neconstruit pe langa centura e parloaga, si nici nu e logic sa faci agricultura acolo.
Atunci cand se proeicteaza tevi/canale se impune un diametru nominal/suprafta sectiunii utile minime, apoi vine altcineva si ofera o solutie care sa satisfaca acel diametru nominal/suprafata sectiunii utile minime(si eventual un diametru maxim de deseu transportat de lichid preconizat pe acolo).
Vom vedea daca vor fi doua trasee separate sau un traseu din doua canale, chiar daca esti in a doua solutie, uneori e mai ieftin sa pui doua "tevi" cu DN la jumatate decat o singura "teava" cu DN dublu.

Ei da, explicatia asta o inghit... Dr chiar si cu prefabircatele si cu tot , manopera etc etc iesi mai ieftin cu doua DN'uri ? E... Un pic aiurea desi daca stai sa te gandesti intra mai mult material ...

 


Re: Discutii generale - partea a II a shoppy

Stai ca nu inteleg, tu crezi ca o conducta mare e defapt doua conducte mici fara cei doi pereti de la mijloc? Daca da, atunci nu e deloc asa.
Apoi chiar daca ar fii asa de simplu mai sunt multe alte probleme, se ajunge usor ca doua conducte mici sa fie mai usor si mai ieftin de fabricat, transportat si montat decat o singura conducta mare.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a ADY881

Precum a-ti auzit pe la stiri, astazi  avut loc un accident pe DNCB, in zona Popesti-Leordeni. Mai jos voi atasa niste poze si sursa:















http://www.mediafax.ro/social/accident-grav-pe-soseaua-de-centura-a-capitalei-trei-morti-si-opt-raniti-dupa-ce-un-microbuz-si-un-tir-s-au-ciocnit-foto-11295332
Intrebarea mea e: cat timp trebuie sa mai moara oameni pe centura?..... din cauza ca unii primari in loc sa se ocupe sa termine centura, se ocupa cu fariseisme si face pasajuri inutile in zone nepotrivite(PPL).
p.s. Si sa nu imi spuna unii ca DNCB nu tine de primar, ca e in Ilfov si de fapt tine de  Min.Transporturilor sau alte CNADR-uri sau chiar Proiecte Faraonice, astea sunt doar scuze inutile (in o tara normala Ilfovul de mult ar fi zona metropolitana a capitalei).

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

Amice... CHIAR ITI SPUNEM!!! D.N.C.B. = DRUMUL NATIONAL CENTURA BUCURESTI ... un DRUM NATIONAL nu are cum sa tina de primarie. Ca nu e Sosea, Bulevard, Strada, Alee, intrare etc. Si nu e pe raza NICIUNEI COMUNE. Centura, prin definitie, NU TRECE prin nicio localitate. Ca asa a fost ea construita. La cum ridici tu problema, scuza-ma, dar esti total pe langa subiect. SI vor continua sa moara si mai multi oameni. Si stii ce? Mor pe prostia lor. In accidentul de fata, factorul drum n-a avut nicio legatura cu dinamica accidentului. Cretinismul din cutia craniana, ca nu pot sa-i mai zic creier unui astfel de cretin, unui retardat care s-a crezut Schumacher cu un microbuz plin cu oameni a dus la o asemenea catastrofa. Tu ai habar cate accidente se intampla pe an pe DNCB? Si unde se intampla cele mai multe?? Pe ce portiuni?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a ADY881

Nightwolf wrote:
Si stii ce? Mor pe prostia lor. In accidentul de fata, factorul drum n-a avut nicio legatura cu dinamica accidentului. Cretinismul din cutia craniana, ca nu pot sa-i mai zic creier unui astfel de cretin, unui retardat care s-a crezut Schumacher cu un microbuz plin cu oameni a dus la o asemenea catastrofa.

In cazul dat, din putinele inofrmatii oferite de media care ieri erau ocupate de inmormantari :evil:, soferul dubei ar fi adormit la volan, a iesit pe contrasens, s-a oprit in camion. Ca rezultat 3 morti. Accidentul a avut loc in zona complexului Miorita, adica in zona sudica a centurii, unde DNCB ramane nemodernizata = 1 banda pe sens + lipsa parapetului despartitor dintre sensuri. Si din faptul ca accidentul sa produs in sudul centurii si reiese cauza de ce acei 3 oameni au murit : lipsa parapetului despartitor dintre sensuri, deci implicit lipsa unei centuri normale in zona data.
ps.Dealtfel ai dreptate cauza multor accidente in RO este prostia, insa nu ai cum sa scoti din ecuatie factorul drumurilor(adica lipsa lor) din cauza ca unii populisti se bat cu morile de vant in orase, facand multe pasaje fara sens, cand e nevoie sa se dezvlote sfera asta in AFARA orasului(centuri, DN-uri normale, autostrazi).

 


Re: Discutii generale - partea a II a Nightwolf

Este hilar sa credem/crezi ca daca ar fi existat parapet de protectie nu ar fi fost acest accident. Este tardiv sa te arunci in presupuneri necunoscand nici macar 10% din datele problemei. Eu iti spun doar ca daca ar fi existat acel parapet de protectie, rezultatul in cazul de fata ar fi fost mult mai dureros. Faptul ca nu avem drumuri in RO nu are nicio legatura cu problema de baza in cazul unui accident => cea aflata intre volan si scaunul aferent acestuia. In RO intr-un an mai putin de 3% dintre accidentele grave se petrec din cauza drumului -- factorul drum  asa cum este el denumit in actele oficiale. Iar Centura, este unul din drumurile nationale cu cea mai scazuta rata de accidente grave. ERA! Ca de cand s-a modernizat pe nord, a crescut in procente.

Dar facem mult prea mult off-topic si, sincer, chiar nu am chef si timp la ora asta pt o discutie legata de siguranta rutiera pe DNCB ...

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale - partea a II a Mircea G

Referitor la accidentul de mai sus ...asa este cind e sa se aleaga praful !
Se pare ca soferul dubitei avea probleme cu inima si ori n-a stiut ori n-a spus . Pe drum a mai avut citeva tentative de iesire pe contrasens iar in final a " gasit " acel camion . Ghinion . Acel camion Nu trebuia sa se afle acolo deoarece soferul nu avea permis de "C" . Din pacate va raspunde pt cei 4 morti .
............................
Tot spun ca cei ce gindesc circulatia sint distrusi rau .
Ne vaitam ca nu avem " penetratii " , investim in ele sume si energii uriase dar cind le avem ca altii le-au gindit ca utile , le INCHIDEM .
Asdta este un blestem , ce este ? Chiar nu sintem in stare de nimic ?
STORY : In vara , la intersectia sos Cernica / Centura B, a aparut un echipaj de politie cu " grade superioare " sa dirijeze circulatia . Zile in sir au stat acolo si ma miram pt ce sint pedepsiti ca la dirijat se putea trimite si un pifan ... Au disparut intr-un tirziu dar odata cu ei si intersectia  :shock: Intersectia cu Centura a fost blocata cu dale de beton si " pa si pusi " !
Concluzia este ca aia au facut un " studiu " si rezolvarea a venit simplu , " vreti sa avem probleme zero ? DESFINTAM intersectia " Rezolvare tipic romaneasca .
Am mai spus si repet , circulatia este facuta din si cu intersectii . Exista regulament de circulatie si punct .
In tara asta de doi bani ( cititi RAHAT ) numai asa stim sa rezolvam o problema ?
Veti spune ca acolo se faceau cozi , aglomeratie ....SI ??????? Am trecut de zeci de ori pe acolo si n-am murit nici n-am stat ore . Intersectia mergea ok , ca orice intersectie de oras .
Asta este o rezolvare ?
Modul in care se viseaza circulatia pe centura , ca pe autostrada , cred ca este gresit . Se putea face o circulatie tip autostrada , pe centura , dar acum 25 de ani . Acum centura este aproape un bulevard in oras caci orasul s-a extins si si-a schimbat prioritatile . Se vrea incurajarea circulatiei pe " exterior " dar ne temem de intersectii ? In stilul asta , nici nu este de mirare ca si cei ce pot folosi centura intre doua puncte din oras , prefera tot orasul !
Sa nu spuneti ca exista pasaj la Biruintei , ca nu are importanta , intersectia aia trebuie sa functioneze sau daca nu , sa se blocheze si partea spre Cernica , aia de pe acolo sa se teleporteze pina cind se rezolva solutia , ce naiba ...strada le trebuie !?

 


Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421983 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use