Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 456903 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Si eu am propus o alternativa asemanatoare cu ceva timp in urma, adica tuneluri pe directia DNCB sub "iesiri/intrari". Ar mai fi alternative pentru a fluidiza traficul rutier pe DNCB, dar mult mai scumpe, iar in lipsa interesului celor de la "drumuri"....Singura problema o vad la un tunel sub sensul giratoriu de sub DN1 cu DNCB(cea mai importanta intersectie rutiera din tara, dupa nr. de autovehicule /zi; aici si iesiri/intrari pe trei/patru etaje nu ar fi prea scump!), dupa coborarea de pe podul hobanat peste CFCB, daca mai ramane o distanta minima pentru rampa tunelului. Un expert in apropiere?!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Singura problema la varianta lui @Andrei11 este, daca se pot "inghesui" tunelul cu 4 benzi intre pilotii si fundatiile actualelor poduri.
Stiu ca am mai discutat varianta asta, aici sau pe SSC.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, acelasi contraargument ca mai demult, nu incape pasaj subteran printre radierii pasajului suprateran, ar trebuii demolat suprateranul clasic si construit hobanat cu deschidere care sa permita subteranul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu e un argument solid, podurie acelea au vreo 40 de ani, sunt amortizate de mult. Se pot reface fara probleme. Francezii au inchis ei statii intregi de metrou in Paris si vad ca nu au plans dupa ele.
Apropo, la podul de la intersectia DNCB cu DN 1 prima banda ( in fiecare directie ) nici nu stiu daca are dimensiunea standard, in orice caz un autobuz / camion / etc sigur nu se incadreaza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Tu crezi ca aia de aproba giratorii pe A1 - DN7 si care nu sunt in stare sa mai faca o banda la Otopeni vor sa auda de demolat/reconstruit pasaje supraterane de 6 benzi ca dupaia sa construiasca pasaje subterane pe sub ele.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

@Andrei11
Bun, alea vechi le demolam si le reconstruim, dar ce facem cu cele noi de la Stefanesti si Tunari???
Astea sunt si mai ciudate, nu sunt perpendiculare pe DNCB, de aici si radierul care ocupa un spatiu mai mare din latimea DNCB

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Evident ca le demolam. De la inceput nu au fost facute bine. Acum daca le-au proiectat cu picioarele sa le lasam asa ? Nu, demolate, vazut cine a gresit si unde, tras la raspundere, blablabla. Daca DNCB se vrea cu adevarat o sosea fara problemetoate intersectiile trebuie facute pe 3 nivele. Toate. Daca nu,  ne aflam in treaba. Sau ne apucam serios de A 0.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Hai cu A0, ca e mai bine asa.
Si cel putin centura sud sa fie proiectata cu cap!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Evident caA 0 ar rezolva multe probleme si ar degreva actualulDNCB. Dar A 0 pe langa ca ar avea aproximativ 100 km lungime ar avea si nenumarate noduri care ar trebui proiectate ca atare...Nu e simplu. Ca si bani ma refer.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Cum am promis, revin cu o varianta la ce am propus mai sus. O s-o denumesc"Varianta Tunari".
Nu o sa insist sa scot in evidenta beneficiile variantei fata de ce avem acum acolo, asta in speranta ca stiti intersectia. Daca nu o cunoasteti accesati Google Earth si va lamuriti.
Observatie:
Fata de solutia din teren apare un nou sensgiratoriu, sensgiratoriu care nu este la intersectia Acces Tunari / DNCB !
Babuin 2.png (93.41 KB; downloaded 3583 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului paca

Interesanta propunere, dar nu imi sunt clare cateva lucruri:
1. Cu ce e mai buna varianta asta decat un giratoriu chiar pe DNCB, ca la Stefanesti
2. De ce consideri mai sigura vaianta asta decat ce e acum? E adevarat ca nu se mai intersecteaza cei care ies cu cei care intra pe centura, dar intrarea pe centura este acum si mai aproape de pod, iar acolo e o curba care nu se vede in schita. Vizibilitatea va fi mult prea mica pentru viteza cu care se circula pe centura .... parerea mea

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului zapacitu

Mda... tot giratoriu o sa trosneasca si tot nu vor face banda separata de "inainte" pe sensul acelor de ceasornic. Astea-s vise.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Paca, sunt unele diferente intre sensgiratoriu si solutiaTunari.
Eu oricum am desenat o schita de principiu, nu m-au interesat curbele efective.
La sensgiratoriu ai prioritate de stanga. ( deci DNCB - ul isi pierde prioritatea pentru cei care ies cu stanga din DNCB ).
La Tunari DNCB are prioritate fata de accesul in/ dinspre Tunari.
La ora actuala pe langa conflictul intre cei care ies si cei care intra in acces ( care este stresant ) cand intri in centura intri pe un spatiu interzis, nu intri pe o banda dedicata.
Separatorul de sensuri are o inaltime catastrofala daca esti cu un autoturism normal.
Recunosc ca sunt printre putinele intersectii din ţară care ma streseaza, nu ma simt bine daca trebuie s-o abordez. Vorbesc evident atunci cand e aglomeratie. Si intersectia DNCB / DN 2 e mai usoara decat asta prin simplu motiv ca in cazul DN 2 viteza nu mai este asa de mare pentru ca multa lume face aici stanga. Da, recunosc, la Tunari este pusa o limitare de viteza, dar o respecta real cineva ? Limitari de viteza sunt puse si intre Otopeni si Mogosoaia la trecerile de pietoni absolut CRIMINALE   dar vad ca sunt puse de pomana. Am facut odata o incercare la trecerile acestea ( pe B 2 ) am mers conform regulamentului, a fost distractiv. Pacat ca nu am camera pe masina.

 


Go to page:  1  ... 101 102 103 104 105 106 107  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2294 forum members have written 421793 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use