MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 423597 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand satanistu

shoppy wrote:
Da, e clar ca nu sti situatia de pe Mihalache, tramvaiul vine rar si merge incet, nu il iei decat daca nu se vede 300 la orizont ca altfel mai repde ajungi cu 300(cand nu stau amandoua blocate in trafic). Apoi la Victoriei ai de mers cam mult de la tramvai pana la metrou in timp ce 300 are statie fix acolo, practic tramvaiul de pe Mihalache il folosesc doar pensionarii care se plimba la piata si toti ailalti se fac sardine in 300(sau astepti 15min dupa 282 la CdG ca sa te faci sardina in ala).
In momentul in care metroul ar aparea ca alternativa, toti care au nevoie de metrou s-ar reprofila direct pe metrou, nu ar mai cotiza si o calatorie la RATB pentru 2 statii ca sa ajunga la CdG sau la Victoriei, oricat de Mercedes ar fi ala care ii duce.

Piata imobiliara din Bucuresti se imparte in 2 categorii, cu acces la metrou sau fara acces la metrou, transportul de suprafata e asa, s-a prins toata lumea cum e cu el.



Corect, cine sta pe acolo stie, 300-le vine rar si e aglomerat intotdeauna, inclusiv la ora 22, normal, ca e singura legatura pentru centru, locuitorii de acolo nu au cum sa ajunga altfel in centru. Nu ma luati cu tramvaiul unde pute intotdeauna a boschetar si jeg, plin de scuipat si seminte, care te lasa in fata sediului BRD, unde mai faci un drum de 5 minute pana la statia de metrou. Nu cred ca mai are rost sa spun ca in zona parcului Kisseleff unde nu exista pic de transport in comun (bulevardul Aviatorilor, strada Ion Mincu, Soseaua Kisseleff), daca vreau de exemplu sa ajung la Arcul de Triumf mai bine o iau la pas de la 1 mai pana acolo, decat sa astept 282 care vine din an in paste si sa ocolesc airuea.

De asta spuneam ca macar magistrala 6 sa porneasca pe ruta Piata Victoriei->Piateta Regelui->Arcul de triumf->PPL->Baneasa

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand shoppy

133, daca nu ai treaba cu piata imobiliara atunci e foarte bine, dar daca te intereseaza atunci incearca sa intrebi pe cineva care incearca sa vanda/cumpere/inchrieze ca sa vezi cum sta treaba.
Daca tu iti calculezi itinerariul astfel incat sa fi la ora 9 la Pipera sau cumva te nimeresti peste ora asta, asta e, niciun sistem de transport nu poate sa asigure dublul de trenuri doar pentru intervalul 8-9/18-19 si normal in rest ca ar merge goale. Scoala-te si tu mai devreme sau mai tarziu. Metroul este foarte important pentru un oras si teoretic are cel mai mare randament la transportat calatori, daca tu ai gasit alternativa atunci foarte bine da nu mai bate toba aiurea ca nu e important metroul, din nefericire jumate din clasa muncitoare traieste in amrile cartiere de blocuri si lucreaza in Pipera.

In zonele cu bloc la bulevard/case in spate Tineretului e o zona foarte buna, central, metrou, ditai parcul, in cartierul de blocuri dupa blocuri e mai nasol ca nu ai loc de parcare, da compara cu Berceni, aia nu au nici parc si nu sunt nici central.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

In treacat fie spus, parcul este o fosta groapa de gunoi, dar...merge :)

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Voi nu rationati deloc ?
Grivitei are metrou greu.
Mihalache are tramvai, primaria n-are decât sa cumpere tramvaie noi si sa modernizeze si linia.
Soseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff nu va atrage trafic de metrou / RATB in veci.
Daca primaria ar trage metrou pe Mihalache sau Pavel Dimitrievici Kiseleff ghici unde ar fi statia de metrou Victoriei 3 ? Tot la BRD sau in fata la Antipa, asadar plimbarea intre metrouri ar dura tot 5 minute.
Sa nu uitam totusi de strada Turda care are tramvai modernizat.
Sau sa puna un tramvai din ăsta din Chitila până la Universitate, ce zici ? ( pe deasupra lui Mihalache / Catargiu / Magheru / Balcescu  evident ).
_____________________
Totusi se  pot face mai multe accese in actualele statii de metrou de la Victoriei, ma gandesc la un acces in fata Agentiei Tarom si altul la Antipa.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Ar putea sa faca o statie M6 intre cele 2 statii existente, astfel incat cei care schimba cu M1 sa nu urmeze acelasi flux ca cei care vor sa schimbe cu M2. Si, eventual, schimbul cu M2 sa se realizeze numai prin celalalt capat al statiei M2 (str Paris), opus celui prin care se realizeaza acum schimbul M1-M2.
Se evita accentuarea  dezastrului de acum de la Victoriei, provocat de proiectarea proasta a complexului de statii de acolo si de incarcarea pe la un singur capat pentru statia M2.
Dar astea sunt amanunte si discutii de seara...

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand freyutz

Despre ce tot vorbim aici? M6 nu se va separa de M4 intre statiile 1 Mai si Jiului? In afara de panoul din poza atasata, stiu ca asa ar fi fost si planul Rex-ului...
IMG_6221(2).jpg (224.95 KB; downloaded 2286 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Vorbeam de cum ar fi trebuit sa fie, nu de cum va fi, daca va fi... :)
De mare "angajament" pancarta aia cu "spre Otopeni". Vad ca deja au patruns "grafferii" in tunel...

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Asta ar fi o posibilitate. Sunt si alte variante. Apropo, daca se stia sigur ca acolo va fi desprinderea, de ce nu s-a facut si cealalta amorsa, pentru sensul celalalt cand zona era santier ? Iti spun eu, nici pana la ora actuala ei nu sunt siguri ca se va face. In schimb au prevazut 2 bretele in 2 statii consecutive, Straulesti si Laminorului pentru cazul in care se va face si cealalta amorsa.
Sau  cand s-a lucrat la parcarea de la Universitate de ce nu s-a facut si statia de metrou Universitate / M 5 ( pentru ca banii au fost prevazuti, sa nu uitam ca banii au fost dati pentru Universitate - Dr. Taberei. Iti spun eu, pentru ca la ora actuala ei nu sunt siguri de tronsonul Iancului - Eroilor.
Uite o alta amorsa cunoscuta - e veche de 40 de ani - si care e "in adormire" poate pentru vecie. Poate se mai schimba planurile si M 6 va avea alt traseu, sa nu spui niciodata niciodata.
Apropo, recunosti ca in situatia anului 2015 linia 3 de la Crangai - ca de acolo e si amorsa respectiva - e cam de aiurea ?
Poate se sesiseaza DNA - ul ca s-au alocat bani de aiurea si da pe cineva in judecata, la ce v-a trebuit Crangasi cu 3 linii si amorse peste amorse daca nu s-a continuat cu lucrarea ? La fel se poate intampla si cu "Amorsa spre Otopeni" sa ramana drept amintire pentru generatiile viitoare iar M 6 sa o ia pe sub Mihalache / Berzei / Schitu Magureanu blablabla.
2-12-2015 7-02-12 PM.png (848.83 KB; downloaded 2267 times)
2-12-2015 7-26-48 PM.png (647.07 KB; downloaded 2268 times)

freyutz wrote:
Despre ce tot vorbim aici? M6 nu se va separa de M4 intre statiile 1 Mai si Jiului? In afara de panoul din poza atasata, stiu ca asa ar fi fost si planul Rex-ului...

Si atunci de ce nu au montat si macazul ?
Pe vremea Comunismului triumfator la statia Crangasi exista si macaz montat. Apoi l-au scos.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

andrei11 wrote:
Apropo, daca se stia sigur ca acolo va fi desprinderea, de ce nu s-a facut si cealalta amorsa, pentru sensul celalalt cand zona era santier ?

Foarte buna intrebarea... ;)

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Aici e vorba de DNA / sifonare de bani pe fata / construit vile cu piscina pentru sindicat.
Exemplu clar de sifonare
In loc sa se faca si amorsa de-andaretelea la 1 Mai pentru sensul PPL - Gara s-a preferat breteaua de la Laminorului, beton turnat in prostie. Sunt convins ca la betonul de la breteaua Laminorului s-a lipit si o mica vila cu piscina pentru cineva din conducerea societatii *****. ( Nu o s-o denumesc ).
Păi repet, cu circulatia oprita - ori faci ambele amorse, ori nici una. Unii ne iau drept fraieri.  :twisted: Si proiecteaza bretele din statie in statie. Mai degraba construiau o bretea la Gorjului ca de la Politehnica si pana-n depou in Militari nu mai poti schimba sensul neam.
Sau asteapta sa se construiasca M 7 ca sa dubleze culoarul de legatura de la Unirii intre M 1 si M 2. Noi suntem fraierii de serviciu, care ne inghesuim acum in culoar, pe cand M 7 nu e in carti deloc.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand ADY881

Referitor la DNA, ar trebui sa se autosesiseze in primul rand pentru M6, incepand cu Gheorghe Udriste (in CV-ul caruia M6 apare CA "COpil de suflet"), deoarece pentru aceasta linie nu exista nici o justificare (doar niste pareri subiective de la iubitorii de metrou si aia cointeresati in  spagi) si apoi sa urmeze apendixul ala.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Florinds

In orice combinatie, eu cred ca este necesara o statie la Otopeni si pentru noi si pentru straini.
Voi nu v-ati saturat sa va rugati de rude/prieteni sa va duca si sa va ia din aeroport? Pretul pentru un taxi este aberant, chiar si daca este un taximetrist corect. Iar celelalte alternative sunt jalnice (ex. tren)... Problema este insa intr-adevar cand avionul este noaptea... Si cele low-cost cam asa sunt.  :?

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

In orice combinatie eu cred ca trebuie adus trenul in aeroport si refacuta linia Bucuresti - Mogosoaia ( pentru 80 km / h ). Daca esti in GdN esti in oras...
Noaptea nu circla metrourile de nici un fel.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sss

Florinds wrote:
... Pretul pentru un taxi este aberant, chiar si daca este un taximetrist corect. Iar celelalte alternative sunt jalnice (ex. tren)...  :?


A fost... s-au mai schimbat lucrurile! La comanda telefonica, din Militari la Otopeni, 30 lei e mult?

 


Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422109 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use