MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 418706 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Oricum magistrala va fi (aeroport ) - Popoviciu - PPL - 1 Mai - GdN 2 - Bellu - Giurgiului si o ramura Strand  Straulesti - GdN 2. De fapt si de drept e vorba de o singura magistrala si nu de doua, cum pentru M 5 avem o singura magistrala cu 3 capete si nu 2 magistrale. Treaba cu M 4 / M 6 e ca sa ne dam noi rotunzi.  :evil:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand shoppy

Legatura cu aeroportul este doar unul dintre argumentele si nu singura motivatie a lui M6, uite cum se calca aia in picioare sa parcheze pe langa PPL si Fantana Miorita, uite cartierul de blocuri Aviatiei si aeroportul Baneasa, uite cata parcare umplu aia la Mall Baneasa, uite noile complexe rezidentiale de pe Jandarmeriei, uite ca nu ai unde sa parchezi cand mergi la Baneasa la padure sau la Zoo, uite un P+R pentru cei din Pipera tot pe acolo, uite Odaile, uite Otopeni, uite PUZ pentru zona dntre Jandarmeriei si CB, uite un P+R faut pe centura pentru blocajele zilnice de pe DN1, cate motive trebuie sa mai fie ca sa se jusifice metroul asta?

M5 asa s-a facut din capul locului cu depoul propriu si acea statie intr-o parte, M4 era construita demult chiar si pe vremea cand M6 pleca de la Victoriei, poate ramane foarte bine M4 cu depoul GdN si M6 sa fie cu depoul Straulesti, ca daca fortam logica ta atunci nici M3 nu isi are rostul ca "e" doar niste racorduri ale M1 pe care circula trenuri de Pantelimon, Ciurel si GdN care sunt pe alta magistrala.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand 133 313

shoppy wrote:
Legatura cu aeroportul este doar unul dintre argumentele si nu singura motivatie a lui M6, uite cum se calca aia in picioare sa parcheze pe langa PPL si Fantana Miorita, uite cartierul de blocuri Aviatiei si aeroportul Baneasa, uite cata parcare umplu aia la Mall Baneasa, uite noile complexe rezidentiale de pe Jandarmeriei, uite ca nu ai unde sa parchezi cand mergi la Baneasa la padure sau la Zoo, uite un P+R pentru cei din Pipera tot pe acolo, uite Odaile, uite Otopeni, uite PUZ pentru zona dntre Jandarmeriei si CB, uite un P+R faut pe centura pentru blocajele zilnice de pe DN1, cate motive trebuie sa mai fie ca sa se jusifice metroul asta?


Astia au fugit de oras si voi vreti sa va duceti cu metroul dupa ei. Sa vedeti ce-or sa va injure cand apar transeele.  :twisted:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand shoppy

Nu, astia au fugit de oras si deja ne injura ca pierd minim 2 ore pe zi ca sa intre si sa iasa din el.
Or face ei Ploiesti - Bucuresti 30min, da asta fix pana la CB unde e placa cu Bine ati venit, ca pana unde vrea sa ajunga mai face inca pe atat, deci s-ar putea sa prinda idea si chiar sa le placa, parca ii si aud pe samsarii imobiliari "Asiguram parcare gratuita cu abonamentul de RATB/metrou! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! " :mrgreen: .

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand 133 313

Sa se mute inapoi in oras.  :twisted: Sau sa plateasca in continuare specula cu carburant pe care au cauzat-o. Ca metrou nu le facem, pedeapsa!  Si nici UE nu le face :twisted:
Abia astept parcari in spic pe DN1 in apropierea statiilor de metrou.  :lol:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand ADY881

M6 nu se justifica din motivele ca:
- este exorbitant de scumpa.
- RATB-ul se dezmembreaza in mers, iar noi discutam de miliarde pentru M6( aici este sistemul "nu mai spal copilul, mai bine fac unul nou")
- In oras sunt probleme grave cu transportul public, iar pe noi ne doare de niste cetateni din suburbii ce stau in cartiere de vile ( ...mai bine fac unul nou).
- nu se fac metroaie pentru zone subpopulate (iar daca se face totusi, atunci sunt grave pobleme cu coruptia sau cu caputul).

PS Ce te face sa crezi ca cetatenii din Pipera, Odaile, Otopeni, Snagov,... (chiar daca si presupunem ca ar fi avut la dispozitie un sistem foarte bun de parcari P&R), ar renunta la masini pentru a se urca in metrou?
Ai uitat ca masina in Romania este o chestie de statut? Iar luand in considernta zonele de fitza, transportul public nu este observat in genere.

PS PS daca vrei pot sa iti dau niste exemple de pe glob, unde sunt zilnic abuteiaje enorme, au la dispozitie transport public de calitate buna (la ei nu este ca la noi, unde masele considera TP de calitate este dăcât metroul :lol: ), ba chiar au masuri de restrictionare al transportului privat (parcari cu plata, drumuri cu plata, nu primesti placuta daca nu ai loc de parcare cumparat) si oricum zilnic sunt ambuteiaje.
Si in acele tari mentalitatea este usor mai  altfel decat la noi.

133 313 wrote:
Si nici UE nu le face :twisted:

Normal ca nu le face, va aduc aminte ca tot ei nu au vrut sa dea fonduri europene pentru finisarea M4, motivand prin faptul ca este o zona subpopulata (chiar si daca este in oras).

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

andrei11 wrote:
Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va  leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?


Nici o problema, andrei11, eu am inteles ce ai vrut sa spui cu avioanele respectve.
Acum, eu personal nu as vrea sa locuiesc definitiv niciodata in Turcia, indifereren ce aeroporturi uriase au ei, nu as vrea sa iau exemple din Istanbul pentru UE pt.nici o situatie, samd.
Problema e, daca ceva "functioneaza" in Turcia(au mari , uriase aeroporturi - populatie imensa?!), miile de motive pentru care tara nu e primita sa adere la UE o tin departe de aspiratiile, cultura, de felul nostru de a fi(sa speram), asa cum nimeni dintre europeni nu ar dori sa traiasca in RPChina si sa simta pe pielea lor severitatea unui sistem nedemocratic, totalitar si corupt pana in maduva structurilor, coruptia sistemului sanitar, sau juridic de acolo... Asa, ne plac jucariile copiate, dezvoltarea razanta, dar crede-ma, linistea, libertatea si cultura uriasa din Occident, nu ni le da nimeni, niciodata. Parerea mea
numai de bine

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

shoppy,

Legatura cu aeroportul este doar unul dintre argumentele si nu singura motivatie a lui M6, uite cum se calca aia in picioare sa parcheze pe langa PPL si Fantana Miorita, uite cartierul de blocuri Aviatiei si aeroportul Baneasa, uite cata parcare umplu aia la Mall Baneasa,
Am spus de n'spe mii de ori ca metroul pana la Popoviciu in curte se justifica. Numai vezi ca statia nu va fi la Popoviciu in curte, ci la vreo juma' de kilometru de punctul 0. Avem o problema.
A, vezi ca intre timp Aeroportul Baneasa nu mai e aeroport normal, e unul pentru avioanele de lux, exclus sa folosesti metroul de la Baneasa.

uite noile complexe rezidentiale de pe Jandarmeriei, uite ca nu ai unde sa parchezi cand mergi la Baneasa la padure sau la Zoo,
Comlexele rezidentiale de pe Jandarmeriei sunt si subdimensionate, si sunt si foarte departe de statia de metrou.
Padurea Baneasa si Zoo - care in curand se va muta la Chiajna - sunt foarte departe de metrou, cum ajungi tu de la statie la Zoo ?


uite un P+R pentru cei din Pipera tot pe acolo, uite Odaile, uite Otopeni, uite PUZ pentru zona dntre Jandarmeriei si CB, uite un P+R faut pe centura pentru blocajele zilnice de pe DN1,
1) Adica tu vrei sa spui ca Piperanul isi scoate tancul din garaj ca sa-l lase la P+R ??
2) Mai degraba infiintezi un RATB M 2--> Pipera decat sa faci un P + R. Si apropo, unde faci P + R, ca Popoviciu nu admite asa ceva pe teritoriul lui
3) Ce-i cu Odaile ? Cred ca nici nu stii unde vine satul asta, are 50  case in total ?

cate motive trebuie sa mai fie ca sa se jusifice metroul asta?
Trebuie intr-adevar niste motive solide ca sa justifice M 6.

M5 asa s-a facut din capul locului cu depoul propriu si acea statie intr-o parte, M4 era construita demult chiar si pe vremea cand M6 pleca de la Victoriei, poate ramane foarte bine M4 cu depoul GdN si M6 sa fie cu depoul Straulesti, ca daca fortam logica ta atunci nici M3 nu isi are rostul ca "e" doar niste racorduri ale M1 pe care circula trenuri de Pantelimon, Ciurel si GdN care sunt pe alta magistrala.
Esti in eroare totala, prelungirea lui M 4 ( M 6 ) la Straulesti s-a facut din alte motive :
Motivul Z :
UE ne-a obligat sa finalizam tunelele deja executate de Ceasca, asa ca a aparut metroul la Bazilescu
Motivul Y :
Pentru M 6 nu s-a gasit loc de depou decat la Lac Straulesti, asta din cauza ca Popoviciu / Tiriac / Becalli / Borcea & Co nu au acceptat sa se faca depou sub pamanturile lor.
Motivul X :
Depoul trebuia sa fie conectat de retea cumva, asa ca va mai apare un tunel de la Lac Straulesti la Parc Bazilescu. Tunelul acesta fiind destul de lung, "baietii" s-au mai gandit la 2 statii --> Laminorului si Lac, statii care nu se justifica din punct de vedere al traficului.
Acolo evident ca nu e vorba de 2 magistrale, ci de una singura - Otopeni ( sau Popoviciu ) - Giurgiului si un acces la depou Strand Straulesti - 1 Mai.
Goldmund, de acord cu tine.  :)

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand George

Va rog sa terminati cu mitologia asta, ca UE ne obliga!

Noi am apreciat ca anumite proiecte merita facute si am cerut finantare pentru ele!

Desigur, in conditiile in care am aderat la club, anumite lucrari de infrastructura se vor impune pe viitor pentru a corespunde standardelor lumii civilizate, vezi interconectarea retelelor de gaz, vezi autostrada Sibiu - Pitesti etc.
Dar sa nu mai cultivam cliseul al Uniunii rele care ne impune - noi facem propunerile de proiecte pe care le vrem finantate, in primul rand.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Ba ne obliga.
Ca sa terminam cele 4 statiile din Balta Alba UE "ne-a sugerat" sa infiintam magistrala M 3 Preciziei - AS. Pentru ca daca le lasam 2 racorduri, nu pupam bani pentru cele 4 statii.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand alex230ro

bai imi place ca fiecare se plange ca auleou domne metroooou nuuuu de ceee dar e bani aiurea.\
Pe de alta parte cand se fac pasaje/poduri and shit in oras iar nu e bine.
Daca metroul asta sub/suprateran e facut cum trebuie si daca e promovat cum trebuie ,poate avem o sansa ca oamenii sa lase masinile acasa.
Dar pe de alta parte pe cine ar interesa sa mai scada traficul in Bucuresti?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand ADY881

alex230ro wrote:
Dar pe de alta parte pe cine ar interesa sa mai scada traficul in Bucuresti?

Este foarte logic, faci metroaie pe sub paduri, ca sa scada traficul in oras :lol: .

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Slasher1985

Traficul pe DN1 nu mai este de mult o problema majora in zona Bucuresti-Otopeni. Construirea pasajelor de la Baneasa x 3 deja a condus la degajarea multor probleme din zona. Cu siguranta, scaderea traficului nu este scopul acestui metrou, intrucat la aeroport la Otopeni se deplaseaza un foarte mic procent din traficul de pe DN1. Singurul scop insinuat este acela de inlesnire a deplasarii turistilor/calatorilor intre gara si aeroport si vice-versa, asta pe langa scopul de altfel benefic de construire a liniei pana la complex Baneasa (pana acolo cred ca si cel mai aprig critic al proiectului ar face metrou).

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

Ce ma deranjeaza..."orasean" versus "cel cu vila langa Bucuresti", "suburban" versus "urban", muntean  versus moldovean, bogat("cu jet la scara") versus "normal", etc...De ce oare sa moara capra vecinului, in loc sa infloreasca intreaga zona, intreaga lume?

andrei11,
am spus-o de nenumarate ori ca si eu as fi de acord daca ar exista un proiect de tren suburban intre G de N(poate o statie, doua spre ultracentral) si Otopeni Nord, dar care sa cuprinda urmatoarele:
- trenuri precum trenurile suburbane din Spania, Franta sau Germania( precum standardul la ramele/trenurile de metrou cumparate de curand, acelasi standard, aceeasi calitate!) -  tu iti dai seama ce ar face nea Fane daca l-ai lasa sa faca precum a facut intre Dragonul Rosu si G de N ? Tu iti dai seama ca e unic in UE acest "tren suburban"?! Sa faca pana in OTP o astfel de porcarie?

- gari executate in calitatea celor precum garile din tarile enumarate mai sus

- puncte deservite de aceste trenuri aprox. precum M6( cateva puncte din Otopeni plus OTP,  cateva din Chitila, etc.), plus P+R in orice statie din afara granitelor B.
CF de azi nu uneste mai nimic acum!!

Acum, putem face misto de zecile de mii de auto care circula zilnic pe DN1, ele vor fi in fiecare zi mai multe, nu mai putine si vor bloca  zilnic cateva intersectii in plin Bucuresti si nu in afara lui(tocmai, pentru ca acum avem pasaje acolo!) Singura solutie(cunoscuta de mult timp din USA, Franta sau Germania) este P+R si un tren suburban(dar nu care "taie" campul si de fapt nu uneste mai nimic!) sau metrou. Ce stim din experienta acestor tari este ca P+R atrage un numar enorm de oameni nu doar din localitatea in care e P+R, dar mai ales din localitatile invecinate. Cu cat traficul pe DN1 va creste, cu atat va creste si traficul pe P+R(daca mijloacele de transport in comun vor fi in continuare la standard UE

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421289 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use