Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 418509 views
📖 Pagination options
- AdrianD
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Pai de obicei noi doi ne contrazicem <la sange> nu ne pupam Piata Independentii...
Ca asa ne sade bine, sa dezbatem nu sa adunam unanimitati tampe...
In ce priveste scrisoarea DGRegio anumite obiectiuni sunt usor de demontat, altele sunt mai cu dus si intors...
andrei11 wrote:
AdrianD articolul e de toată jena. Punkt.
PS : Nu m-am consultat cu guru, afirmațiile noastre sunt independente.
Pai de obicei noi doi ne contrazicem <la sange> nu ne pupam Piata Independentii...
Ca asa ne sade bine, sa dezbatem nu sa adunam unanimitati tampe...
In ce priveste scrisoarea DGRegio anumite obiectiuni sunt usor de demontat, altele sunt mai cu dus si intors...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Articolul e cu dedicație.
E ca și cum eu aș fi patronul tău și ți-aș spune : Omule, te îmbraci exact cum vrei dar părerea mea e să vii la costum & cravată.
Ia spune, las la latitudinea ta cum să te îmbraci sau de a doua zi o să vii la costum și cravată ?
Articolul e cu dedicație.
E ca și cum eu aș fi patronul tău și ți-aș spune : Omule, te îmbraci exact cum vrei dar părerea mea e să vii la costum & cravată.
Ia spune, las la latitudinea ta cum să te îmbraci sau de a doua zi o să vii la costum și cravată ?
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
AdrianD
Depinde si de ce sef ai. Oricum, la parerea anterioara n-am vazut sa scrie nimeni ca e de toata jena desi e fix aceeasi chestie. Articolul doar dezvolta ideea prezentata anterior si nu e al meu.
Depinde si de ce sef ai. Oricum, la parerea anterioara n-am vazut sa scrie nimeni ca e de toata jena desi e fix aceeasi chestie. Articolul doar dezvolta ideea prezentata anterior si nu e al meu.
- subway guru
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
Ideea cu prelungirea din Pipera a venit inainte de boomul birourilor. Acum datele problemei sunt altele. E clar ca solutia aia nu merge, mai ales ca dupa Pipera ai avea nevoie de o cadenta mai mica decat pe traseul metropolitan. Desigur, ai putea sa faci o magistrala bicefala precum M6 actual dar statia Berceni nu ar fi facut fata ritmului de rebrusare.
Ideea cu prelungirea din Pipera a venit inainte de boomul birourilor. Acum datele problemei sunt altele. E clar ca solutia aia nu merge, mai ales ca dupa Pipera ai avea nevoie de o cadenta mai mica decat pe traseul metropolitan. Desigur, ai putea sa faci o magistrala bicefala precum M6 actual dar statia Berceni nu ar fi facut fata ritmului de rebrusare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Atunci daca nu ti-l insusesti de ce-l bagi la discutii si nu la <stiri>?...ca eu cel putin nu te pricep...
AdrianD wrote:
Articolul doar dezvolta ideea prezentata anterior si nu e al meu.
Atunci daca nu ti-l insusesti de ce-l bagi la discutii si nu la <stiri>?...ca eu cel putin nu te pricep...
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
AdrianD
Hm, voiam sa aflu parea unora care se pricep mai bine. Eu nu ma pretind specialist si as putea lua de bun ce se zice acolo, dar voiam doar sa aflu parerea celor de aici.
Hm, voiam sa aflu parea unora care se pricep mai bine. Eu nu ma pretind specialist si as putea lua de bun ce se zice acolo, dar voiam doar sa aflu parerea celor de aici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
De ce să ajungi la Victoriei, și până unde să mai mergi 4 stații ?
Se uită de varianta M 6(4) Otopeni - Hașdeu, schimbi la Hașdeu cu M 5 și ajungi la Universitate.
De unde și până unde ? Aeroport - Victoriei ?
Când ? Poate în 1 Ianuarie la ora 6,00 dimineața, presupunând că nu e zăpadă / polei.
Să mor eu dacă am înțeles ce a vrut să spună.
Chiar trebuie comentată fantezia asta ?
Să nu uităm că M 6(4) are ( va avea ) intersecții cu M 1, M 5, M 7, M 2.
______________
Eu m-am oprit aici cu comentariile, dacă vrei pot continua, dar mâine pe zi că acum e târziu.
Pentru a ajunge în Piaţa Victoriei, schimbi metroul şi mai mergi 4 staţii.
De ce să ajungi la Victoriei, și până unde să mai mergi 4 stații ?
Se uită de varianta M 6(4) Otopeni - Hașdeu, schimbi la Hașdeu cu M 5 și ajungi la Universitate.
Timpul estimat pentru acest parcurs este de peste 40 de minute,
De unde și până unde ? Aeroport - Victoriei ?
în timp ce cu autoturismul îl parcurgi în mai puţin de 30.
Când ? Poate în 1 Ianuarie la ora 6,00 dimineața, presupunând că nu e zăpadă / polei.
şi se atinge culoarul de penetraţie al autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, se urmăreşte culoarul autostrăzii,
Să mor eu dacă am înțeles ce a vrut să spună.
şi se continuă spre localitatea Tunari până se intersectează cu traseul DJ 200B, se continuă traseul DJ2008 până în dreptul localităţii Dimieni unde traseul virează la stânga şi urmăreşte conturul nordic al perimetrului aeroportului, până în dreptul teminalului plecări.
Chiar trebuie comentată fantezia asta ?
Am realiza o linie continuă Nord-Sud, din Otopeni până în Berceni, o adevărată magistrală de transport pentru zona metropolitană, de pe care pasagerii ar coborî la Piaţa Victoriei sau Unirii pentru a accesa transportul spre zonele laterale.
Să nu uităm că M 6(4) are ( va avea ) intersecții cu M 1, M 5, M 7, M 2.
______________
Eu m-am oprit aici cu comentariile, dacă vrei pot continua, dar mâine pe zi că acum e târziu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Ar mai fi de precizat un lucru esential pentru desenatorii cu cariocile pe harti privind traseul cu PV3 terminal...
In piata aia aproape tot spatiul <subteran> e deja complet ocupat iar statia PV / M 1 e deja foarte adanca avand ea insasi doua nivele subterane plus pasajul rutier de deasupra...ceea ce inseamna practic <dead end>...raspunsul asta nu e doar pentru voi, cei ce stiti prea bine situatia ci cu precadere pentru ziaristii si comentatorii de week-end ce ingurgiteaza cu mare usurinta soparlele otravite servite de diversii Baiazizi...
Ar mai fi de precizat un lucru esential pentru desenatorii cu cariocile pe harti privind traseul cu PV3 terminal...
In piata aia aproape tot spatiul <subteran> e deja complet ocupat iar statia PV / M 1 e deja foarte adanca avand ea insasi doua nivele subterane plus pasajul rutier de deasupra...ceea ce inseamna practic <dead end>...raspunsul asta nu e doar pentru voi, cei ce stiti prea bine situatia ci cu precadere pentru ziaristii si comentatorii de week-end ce ingurgiteaza cu mare usurinta soparlele otravite servite de diversii Baiazizi...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
TibiV
Da ce ai cu bietii jurnalisti ?
Poate au vazut ei in filme (Fifth element sau seria cu Jedi...) ca obiectele cad in sus...
Asa ca la PV ar fi posibil un "underground...suspendat" !...
(Din seria bancurilor anilor 2000...
Milica Constantinescu prinde in undita pestisorul vrajit, care ii spune"Da-mi drumul si iti indeplinesc orice dorinta!..."
Milica: Este o blonda superba, Claudia Schiffer... As vrea sa fac sex cu ea !
Pestisorul vrajit (dupa ce isi consulta laptopul): Mai omule, vad aici ca nemtoaica aia este o super-fata, nu ii pot face un asemnea pocinog... Alta dorinta ?!...
Milica: In cazul asta, sa fiu reales presedinte in Romania !
Pestisorul vrajit (dupa ce isi consulta iarasi laptopul): Hmmm... Mai bine spune-mi inca o data numele nemtoaicei aleia... Claudia si mai cum ?....)
Da ce ai cu bietii jurnalisti ?
Poate au vazut ei in filme (Fifth element sau seria cu Jedi...) ca obiectele cad in sus...
Asa ca la PV ar fi posibil un "underground...suspendat" !...
(Din seria bancurilor anilor 2000...
Milica Constantinescu prinde in undita pestisorul vrajit, care ii spune"Da-mi drumul si iti indeplinesc orice dorinta!..."
Milica: Este o blonda superba, Claudia Schiffer... As vrea sa fac sex cu ea !
Pestisorul vrajit (dupa ce isi consulta laptopul): Mai omule, vad aici ca nemtoaica aia este o super-fata, nu ii pot face un asemnea pocinog... Alta dorinta ?!...
Milica: In cazul asta, sa fiu reales presedinte in Romania !
Pestisorul vrajit (dupa ce isi consulta iarasi laptopul): Hmmm... Mai bine spune-mi inca o data numele nemtoaicei aleia... Claudia si mai cum ?....)
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
AdrianD
Sa speram ca se va gasi o solutie pentru a te putea deplasa rapid si in zona aceea Piata Presei, Arcul de Triumf, Aviatorilor, Kiseleff, Prezan. Acum e oribil. Poate benzi pentru autobuze, tramavai, nu stiu.
___________________________________
Varianta asta ati vazut-o?
Linie HSST Piata Victoriei – Aeroport Henri Coanda
Linia HSST (High Speed Surface Transport) Piata Victoriei – Aeroport Henri Coanda presupune realizarea unui sistem de transport de suprafaţă de mare viteză tip, mijlocul de transport folosit fiind trenul este ghidat magnetic, ce va conecta reţeaua de metrou existentă cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă, dezvoltată începând de la Staţia Piaţa Victoriei, cu o lungime de exploatare de 13,9 km şi 2 staţii. Această variantă consideră o legătură supraterană (estacadă), traseul pornind de la o nouă stație adiacentă și integrată Stației Piața Victoriei, după cum urmează: Piaţa Victoriei - Bd. Kisseleff – Piaţa Arcul de Triumf - Bd. Mărăşti – Şos. Bucureşti – Ploieşti (DN1) – Calea Bucureştilor (DN1) - zona parcărilor din faţa Aeroportului Internaţional Henri Coandă.
Sa speram ca se va gasi o solutie pentru a te putea deplasa rapid si in zona aceea Piata Presei, Arcul de Triumf, Aviatorilor, Kiseleff, Prezan. Acum e oribil. Poate benzi pentru autobuze, tramavai, nu stiu.
___________________________________
Varianta asta ati vazut-o?
Linie HSST Piata Victoriei – Aeroport Henri Coanda
Linia HSST (High Speed Surface Transport) Piata Victoriei – Aeroport Henri Coanda presupune realizarea unui sistem de transport de suprafaţă de mare viteză tip, mijlocul de transport folosit fiind trenul este ghidat magnetic, ce va conecta reţeaua de metrou existentă cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă, dezvoltată începând de la Staţia Piaţa Victoriei, cu o lungime de exploatare de 13,9 km şi 2 staţii. Această variantă consideră o legătură supraterană (estacadă), traseul pornind de la o nouă stație adiacentă și integrată Stației Piața Victoriei, după cum urmează: Piaţa Victoriei - Bd. Kisseleff – Piaţa Arcul de Triumf - Bd. Mărăşti – Şos. Bucureşti – Ploieşti (DN1) – Calea Bucureştilor (DN1) - zona parcărilor din faţa Aeroportului Internaţional Henri Coandă.
- sab
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Avertisment :
1) AdrianD unde ai găsit știrea ?
2) Nu mai publicați aici toate inepțiile pe care le debitează spațiul virtual.
3) Singurul loc unde puteți să vă pierdeți timpul e la rubrica de bancuri, dacă postați în alt loc șterg postarea respectivă.
4) N-am glumit.
Avertisment :
1) AdrianD unde ai găsit știrea ?
2) Nu mai publicați aici toate inepțiile pe care le debitează spațiul virtual.
3) Singurul loc unde puteți să vă pierdeți timpul e la rubrica de bancuri, dacă postați în alt loc șterg postarea respectivă.
4) N-am glumit.
📖 Pagination options