Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari statia Parc Drumul Taberei

1593 posts, 326538 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 114
 
 

📖 Pagination options
  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) WAYNEN

Si atunci ce linii vor circula peste 3 ani?Ar trebui sa circule si o linie RATB care face legatura cu gara.

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) Marian Andrei

Autobuze, pana atunci se mai schimba multe stati linistiti.
Traficul se la suprafata o sa revina la normal cu mult inaintea punerii in functiune a metroului, dupa ce termina statiile se muta toata lucrarea in subteran.

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) WAYNEN

Ms mult Mariane.Eu m-am legat de reteaua de troleibuz pentru ca troleibuzele au circulat in Drumul Taberei(ramura de nord)de foarte mult timp,capatul de la Valea Ialomitei fiind infiintat in 1973 si vreau sa spun ca desi am 19 ani,cunosc reteaua de troleibuze de cand m-am nascut.Am trecut ani de zile Bulevardul mergand si venind de la scoala si vedeam mereu troleibuze mergand spre si dinspre Valea Ialomitei.Pentru mine,troleibuzele din Drumul Taberei inseamna toata copilarie si adolescenta mea.Eu stau aproape de statia de metrou la Lujerului,dar lucrarile la metroul din Drumul Taberei este a doua lucrare majora din Bucuresti(dupa Pasajul Basarab),care se intampla in cartierul unde am crescut pana la 10 ani si unde am invatat pana la sfarsitul liceului,liceu terminat in 2011 si cu bacul luat din prima sesiune.

 


  • Author: radu73
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) radu73

Marian Andrei wrote:
Pe acolo nu se mai face retea de troleibuz.


E o parere sau o certitudine? La o petitie trimisa la RATB mie mi-au raspuns altceva ...

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) Robert24

Am stat de curand de vorba cu mai multe persoane din RATB. In acest moment nimeni nu stie ce va fi. Se va studia problema cand lucrarile se vor apropia de sfarsit (adica... inca departe)

 


  • Author: radu73
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) radu73

Nr. inreg: 23.01.2012


Stimate Domnule ,
In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca RATB opteaza pentru mentinerea transportului cu troleibuze pe Bd. Drumul Taberei dupa finalizarea  lucrarilor la  magistrala de metrou.
Va multumim pentru intelegere.

Cu respect,
Serviciul Relatii Publice

 


  • Author: WAYNEN
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) WAYNEN

Ar fi bine sa se pastreze troleibuzele si pe ramura nordica,ea fiind cea mai veche retea de troleibuz din cartier.Cu totii stim clar ca troleibuzele vor ramane pe Bulevardul Drumul Taberei(Ramura de Sud) si pe portiunea situata de la Favorit spre Razoare

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) andrei11

Este absurd sa se pastreze troleibuze pe ramura nord, din moment ce metroul face statii exact in ( fostele ) statii de troleibuze.

 


  • Author: subway guru
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) subway guru

Total absurd si ineficient...incremenire 'in proiect'...vorba lu' Liiceanu...la groapa de gunoi a istoriei... :evil:

 


  • Author: nemo
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) nemo

Sunt surprins sa vad ca un punct de vedere atat de radical este sustinut de membri ai forumului cu un inalt nivel de pregatire academica. Si ce daca va fi remontata reteaua de troleibuz pe ramura de nord a Dr. Taberii? Pe cine va incurca? Credeti ca nu vor avea calatori troleibuzele care (poate ca) vor circula pe acolo? Cu siguranta, vor avea clienti, la fel ca tramvaiul 1 intre Piata Muncii si Obor sau ca 381 intre Universitate si Piata Victoriei.

Utilizarea metroului nu ar trebui sa reprezinte o obligativitate, ci o oportunitate, cetateanul avand posibilitatea de a alege intre metrou si transportul de suprafata. Plus ca structura cartierului Drumul Taberei nu face rentabila utilizarea metroului pe distante scurte. Cine "s-ar baga" la metrou pentru o calatorie de la Piata Moghioros pana la Romancierilor sau de la Orizont la Moghioros, de exemplu? Pentru o calatorie pe distante scurte, nu merită ca timp sa cobori la metrou, indiferent cate scari rulante, lifturi,  sau covoare zburatoare vei avea la dispozitie.

Plus ca disparitia troleibuzului pe ramura de nord (si inlocuirea acestuia cu metrou) ar face necesara cel putin o transbordare pentru calatorii care vor sa mearga la Gara sau in orice alta parte a orasului in afara de Eroilor sau Universitate (intr-un viitor incert). Nu am nimic impotriva metroului in Drumul Taberei, atat timp cat vor fi mentinute legaturile existente in prezent (fara transbordari). Plus ca, daca gandim din punct de vedere ecologic, cele mai indreptatite sa dispara ar fi autobuzele, nicidecum troleibuzele. De ce nu poate fi electrificat, sa zicem, traseul lui 268 (pe Stirbei Voda)?

Imi pare rau sa spun asta, dar probabil asa s-a gasit o "minte luminata" si a blocat proiectul de electrificare intre Piata Unirii si Baneasa, altfel am fi avut acum retea de troleibuz intre Berceni si Baneasa, si implicit conditii mai bune de transport in acea zona, nu 131 si 335-ul care stau zeci de minute blocate pe Dorobanti. Nu mai zic de legatura care s-ar fi creat intre sudul orasului si partea de nord sau gara.

Iar in legatura cu intentia declarata a RATB-ului, daca tot sunt asa de "generosi", atunci ar face bine sa puna cativa stalpi pe Panduri si Geniului si sa redeschida circulatia troleibuzelor pe la Academia Militara, azi iar mi-am "stupit" sufletul stand minute bune intr-un 96 la semafor la Piata Leul.  :evil:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) andrei11

Este absurd sa ai si troleu si metrou cu exact aceleasi statii.. Din intamplare obligati toti calatorii troleibuzelor sa-si valideze calatoria si o sa observati  cum subit pentru o statie - doua de troleu toti o sa o ia pe jos.
Intre Piata Muncii si Obor metroul are una statie la Piata Iancului, tramvaiul are cu 2 statii in plus ( la Vatra si la Ferdinand ). Deci alte date ale problemei, alta rezolvare, sa nu incurcam borcanele. Sa nu inducem lumea in eroare ca nu e corect.
Nu am inteles cum e cu pierderea de timp in accesul in statia de metrou. Realitatea am spus-o ceva mai sus, faptul ca RATB - ul e pe moca, fraudulos sau nu ( pensionarii au gratis pe RATB ). Obligati pe absolut toata lumea sa-si valideze calatoria si o sa vedeti ce circulatie pietonala o sa fie intre Orizont si Moghioros ! Pe pariu pe ce vreti voi.
Cat timp troleibuzul face sapte mii de ore pana la gara ca este blocat in trafic, o sa preferati transbordarea de la Eroilor, va spun eu. Nu mai faceati pe mofturosii, ca treaba asta cu transbordarea sunt numai fitze si nimic real.
Mai ales ca la Eroilor va fi o transbordare "rapida".

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) Dr2005

Dacă transbordarea va fi la fel de rapidă ca între M3 şi M1 de acum (adică iei genţile, fugi cu ele pe scări, apoi cobori alte scări), degeaba face metroul mai puţin, oamenii tot în 41 până la Crângaşi se vor înghesui. Şi chiar dacă metroul de Drumul Taberei va veni la intervale mici, cel de Gara de Nord tot la 9 - 10 minute la orele de vârf va veni.

Apropo de ,,facilităţile" staţiilor: aţi observat cât de greu se mişcă actualele lifturi? Durează pe puţin 30 sec doar până se închid uşile.

 


  • Author: 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) 133 313

Noua ne e lene sa urcam pe scari da' ne plangem ca lifturile sunt lente... Acest sindrom al lenei este pe cale sa devina un flagel. Dar la iarna mai vorbim despre cat este de util metroul din nou... In alta ordine de idei lifturile se adreseaza in special nevazatorilor, si celor cu deficiente motrice, deci nu este de dorit sa ii prinda cumva in usa. Io n-o sa stau sa plang de mila celor care se vaita deplaseaza greu dar se duc sa isi faca cumparaturile prin alte sectoare (vezi categoria pensionarilor). Intre noi fie vorba unii se urca in lifturile astea noi si astepta sa plece de la sine sau apasa pe butonul de la nivelul curent si incep sa dea cu copitele in el de oftica pe propria prostie.

 


  • Author: Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Moghioros (parc DT) Dr2005

Toţi care se urcă în lift sunt obişnuiţi cu lifturile IFMA pe care le au la bloc, alea care pleacă la nevoie şi cu uşa deschisă şi cu care, dacă sunt două pe o scară, copii fac întrecere când n-au ce face. Oricum, din moment ce apeşi pe butonul de pornire se presupune că eşti deja în lift cu tot cu bagaj. Am văzut lifturi în Praga şi Viena... se mişcau mult mai rapid, la fel şi scările rulante (ale noastre de-abia se târâie).

Eu mă descurc şi pe scări, deşi mi se pare aiurea să pierd 1 minut să cobor la metrou, 5 minute în staţie, 3 minute în metrou şi 2 minute să urc, când în acelaşi interval de timp puteam să merg cu troleul fără să fac exerciţii fizice pe scările Metrorex, fără să stau să bag o cartelă undeva, să aştept ca ea să fie validată, să împing un turnichet şi abia apoi să ajung în tren, asta chiar dacă am abonament (spre deosebire de RATB unde abonamentul nu trebuie validat, iar validatoarele oricum se găsesc în vehicul, pe când la metrou rişti să pierzi trenul până bagi cartela).

Am mai spus-o şi o să o mai spun: toate oraşele care au mers pe soluţia ,,tramvaiului subteran" au şi alternative de transport rapid (de obicei trenuri). Cine nu are, nu s-a aruncat la asemenea prostii, cu staţii la 200m una de alta. Vezi Praga, Budapesta sau oraşele din ţările ex-sovietice, care au păstrat metroul pentru distanţe lungi (cum este şi în Bucureşti în prezent... nu merge nimeni de la 1 Decembrie 1918 la N. Grigorescu sau de la Gorjului la Lujerului cu metroul!) şi merg în continuare pe ideea asta, folosind ca mijloc de transport de capacitate mare pe distanţe scurte tramvaiul sau, mai rar, troleibuzul. Era atât de scump şi de complicat să se pună troleibuze articulate pe 91 şi 93 şi metroul să oprească doar la Valea Ialomiţei, Moghioroş, Favorit şi Răzoare? Era aşa de complicat să se tragă o variantă a lui 41, care de la Moghioroş să o ia spre Valea Ialomiţei şi să întoarcă acolo?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 114
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since , our 1800 forum members have written 352474 posts in 4213 topics and 427 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use