Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)

161 posts, 72369 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Divizarea liniei 102 3mil

Problema e ca foarte putine nemultumiri/sesizari ajung la RATB. Majoritatea persoanelor afectate de diverse aspecte din RATB il injura pe sofer si se cearta cu acesta, care nu are nicio vina, doar isi face meseria si daca spune si el mai departe din acestea, la sefii lui isi risca si locul de munca... Haideti sa sarim cu sesizari pe site, poate isi vor da seama ca au facut o greseala, macar sa nu se repete cu alte linii, daca in cazul lui 102 nu se mai poate reveni...

 


Re: Divizarea liniei 102 Saint666

Si de ce nu se poate sa se revina?

Am inteles...poate totusi o sa primeasca la sesizari si reclamatii pana o sa-si schimbe decizia.

 


Re: Divizarea liniei 102 3mil

Daca se poate reveni asupra deciziei si mai bine, dar sunt pesimist pentru ca n-am vazut in ultimii ani niciun pas inapoi de la RATB, dupa o modificare de traseu pe asemenea motive... sau mie nu imi vine in minte acum vre-un exemplu...

 


Re: Divizarea liniei 102 nemo

"Coincidenta" face ca tocmai in cazul liniei 102 a avut loc o astfel de revenire asupra unei decizii de modificare temporara a traseului : daca va mai aduceti aminte prin aprilie 2010 (daca nu ma insel), cand a fost infiintata linia 602 care circula doar duminica (in locul lui 102), ocolind prin Camil Ressu-Mihai Bravu-Vacaresti-Piata Sudului. Motivul infiintarii acestei linii a fost tot ceva de genul unui timp prea mare de parcurgere a traseului, din cauza aglomeratiei produse de targul auto din Vitan (asa au motivat ei, "la epoca"). Dupa circa doua saptamani, linia duminicala 602 a fost desfiintata.
Prin urmare, cu speranta inainte, dati-i drumul la sesizari si reclamatii, poate se revine si de aceasta data la traseul anterior al lui 102.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Divizarea liniei 102 Dr2005

Linia aia duminicală a funcţionat bine mersi de la începuturile AutoVit-ului şi până prin 2008, după aia s-a desfiinţat, după o vreme 102 circula duminica deviat tot cu indicativ 102, după aia s-a făcut iar 602, după aia (04.2010) 102 a rămas definitiv prin Vitan-Bârzeşti.

Apropo de 602, mereu era full între Apărătorii Patriei şi Piaţa Titan (şi mai lua mulţi clienţi şi de la Piaţa Sudului). Era interesant că nu oprea decât la Piaţa Sudului şi Dristor (staţia lui 181), dar unii şoferi mai opreau şi prin alte staţii, dar totul era ,,la noroc" pentru călători, pentru că, oficial, de la Şos. Olteniţei la Fizicienilor nu erau staţii (dar toţi şoferii opreau la Sudului şi Dristor). Şi mai interesant era să vezi Dac-uri ticsite de călători coborând Văcăreştiul cu 60 - 70 km/h... era o senzaţie unică şi, totodată, un mod rapid de a călători din Berceni în Titan. Mereu m-am întrebat de ce nu se redirecţionează vreo linie de tramvai din Titan spre Romprim... a fost 19 o perioadă, au fost 15 şi 27 deviate la Sudului, dar niciun traseu de tramvai direct Titan - Berceni nu a avut viaţă lungă (întărind regula conform căreia liniile cele mai bune sunt cele temporare/deviate, vezi 11 în Ghencea, 25 actual, 42 deviat la Mezeş mai demult). Şi acum au rupt şi 102-ul... că îi doare mâna să îl ducă pe 27 la Romprim* (că şi aşa e 99% din traseu dublat de 23 şi circulă doar în trenuleţ cu 23).

---
*)prin Nerva Traian, că altă variantă nu e momentan, ,,mulţumită" cârnatului de la primărie.

 


Re: Divizarea liniei 102 Lohengrin

O imagine similara cu cea postata de "linia 69" se putea vedea azi in jurul orei 9:10 pe sensul spre Cora Pantelimon, in statiile Fizicienilor si Ilioara. Banuiesc ca toti ciumpalacii ce se caleau in ger doreau multa "Uniune Europeana" conducerii RATB-ului. Eu unul am mers pe jos de la Fizicienilor pana la statia de metrou Grigorescu si, no shit, n-a aparut nici macar un 102. Dinspre Cora au trecut vreo 3. Deci, eliminarea ambuteiajelor de la Podul Vitan chiar a imbunatatit parametrii liniei 102. In curand n-o sa mai stea nimeni dupa un astfel de "serviciu" si linia 715 isi va intra in fine in drepturi.

 


Re: Divizarea liniei 102 alchimistul

Nu exagera, dubele nu vor fi la putere niciodata in Bucuresti, chiar si in conditiile de transport actuale. Sunt curios cate dube sunt pe traseu la ora de varf, care e intervalul lor de succedare si gradul de incarcare. Dubele nu sunt nici ele scutite de ambuteiaje, iar urcarea in ele cu bagaje/sacose de cumparaturi poate fi o adevarata aventura. Pe aceasta cale, indemn forumistii sa nu mai bata apropouri la migrarea calatorilor catre dube, nici macar in spiritul ironiei. Pentru mine personal, duba ca si transport in comun in Bucuresti NU EXISTA  :evil:

Practic, in urma sciziunii lui 102, singura realizare a regiei este faptul ca o parte din parcul fostei linii nu se mai retrage din Giurgiului, ci de la CET Sud. Ce mareata realizare este aceasta pentru autobaza Titan ? Mai mult una simbolica, de "palmares", ca de una practica nu prea poate fi vorba. Numarul de autobuze alocat celor 2 linii este practic acelasi, as fi inteles sa-i satisfaca preluarea lui 202 de alt garaj si sa fi ramas ei cu 20+ autobuze. Autobaza Ferentari nu are 20 de autobuze in plus pentru a le trimite pe 202 ?

 


Re: Divizarea liniei 102 linia 69

"Autobazele" Ferentari si Titan sa mai lase raca, sa ingroape securea razboiului (ca nu's de capul lor) si impreuna cu conducerea RATB sa faca bine sa refaca linia 102 asa cum era. Ca impreuna pot asigura 46 de autobuze pentru binele si confortul calatorilor, ca nu toti au geepane sau masini personale. Cat despre dube ueahhhhh !!!!! cahhhh !!!!!! nu m-as sui nici sa-mi dea ei bani !

 


Re: Divizarea liniei 102 victor marinescu

Petiţia pentru revenirea liniei de autobuz 102 la traseul iniţial


Petiţia pentru revenirea liniei de autobuz 102 la traseul iniţial, iniţiată pe www.petitieonline.com la 22.01.2012 are până acum – 31.01.2012, ora 21 – 760 de semnături. Alte patru petiţii cu aceeaşi solicitare au mai strâns 92 de semnături.
         Puţini cetăţeni au fost informaţi despre petiţia online, şi mai puţini au acces la internet. Dar toţi călătorii sunt revoltaţi. Citiţi comentariile semnatarilor!
        STOP HOŢIEI ŞI BATJOCURII!
                                                                                   V. Marinescu - Bucureşti



Către Conducerea RATB şi Primăria Municipiului Bucureşti               22.01.2012



              Protestăm împotriva recentei măsuri de a fragmenta traseul autobuzului 102, sub pretextul eficientizării.
             Comunicatul RATB precizează că pe ambele trasee rezultate, 102 şi 202, intervalul de circulaţie al autobuzelor va fi de 3 minute, aşadar se va utiliza acelaşi număr de mijloace de transport.
             Măsura nu va afecta financiar pe majoritatea călătorilor care se deplasează la zilnic serviciu şi posedă, în general, abonamente pe toate liniile. Vor fi, desigur, şi călători nevoiţi să treacă de la abonamentul pe o singură linie la unul pe două, sau la unul pe toate liniile. Dar vor fi pierderi pe de altă parte, deoarece mulţi călători ocazionali vor prefera să apeleze la linia de maxi taxi care traversează Şoseaua Giurgiului şi ajunge la Republica, plătind mai puţin şi evitând disconfortul unei transbordări. Vor mai fi şi mulţi care se vor considera – pe bună dreptate! – înşelaţi şi îşi vor face dreptate în felul lor, îngroşând, de voie, de nevoie rândurile blatiştilor. Iar înjurăturile le vor primi şoferii nevinovaţi.
             De acum vom fi nevoiţi să mai facem o transbordare, cu un ocol pe la CET Vitan, pentru a evita aglomeraţia şi busculada care se vor forma când 20-30 de persoane vor coborî dintr-un autobuz pentru a-şi găsi loc în altul. Timp pierdut, oboseală, stres pe care nu suntem de acord să le suportăm.
            Din respect pentru călători, pentru confortul şi interesul acestora, vă rugăm să dispuneţi revenirea la vechiul traseu.

 


Re: Divizarea liniei 102 Lohengrin

Un punct de vedere "de pe bloguri adunat":
http://haoleu.ro/2012/02/bataia-de-joc-numita-ratb.html

 


Re: Divizarea liniei 102 florin

Se pare că există şi o petiţie - are 790 de semnături în acest moment.

 


Re: Divizarea liniei 102 alchimistul

Cu riscul de a-mi atrage comentarii din partea colegilor avizi de exagerari si senzational, imi permit sa spun ca postarea de pe blogul de mai jos apartine unei "basinoase" pentru care transportul se identifica doar cu masina personala sau taxiul. Amica noastra nu constituie esantion reprezentativ in randul calatorilor RATB; punctul ei de vedere, desi pertinent pe alocuri, e in mare masura dezechilibrat, de fetita pentru care urcarea intr-un mijloc de transport in comun e sub nivelul ei. E greu al naibii sa suferi de masina si sa faci o tragedie din a te vedea lipsit(a) de ea...

 


Re: Divizarea liniei 102 florin

Din păcate această atitudine este ceva obişnuit la noi, iar prin decizii de genul ăsta oamenilor li se confirmă că "au dreptate". Un sondaj "personal" printre rude/prieteni/colegi arată că de exemplu Metrorex are o imagine mult mai bună decât RATB pentru simplul motiv că oferă condiţii civilizate de călătorie (spre deosebire de bătaia de joc numită RATB).

 


Re: Divizarea liniei 102 alchimistul

Ceva de anvergura RATB nu poate fi catalogat, dupa mine, in "bun" sau "rau", sunt lucruri care functioneaza OK, lucruri care pot fi imbunatatite, dar si aspecte pe care le putem considera "bataie de joc", asa cum este sciziunea lui 102. Am intalnit si pe pagina petitiei puncte de vedere de genul "eu nu le mai platesc biletele", "nu imi cumpar abonament pentru ca de obicei merg cu masina", etc. Nu spun ca e bine ceea ce s-a intamplat, dar mai simplu decat ca alegerea de a te sui in autobuz te obliga sa platesti calatoria nu se poate. In spiritul "protestului", cei vizati mai sus ar trebui sa refuze sa-si alimenteze masinile cu carburant, ca tot e benzina scumpa :twisted: Ori sa isi puna problema cat ii costa acelasi drum cu masina personala ori cu taxiul.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421319 posts in 5248 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use