Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)

161 posts, 72355 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Divizarea liniei 102 Axel

Gabi23 wrote:
A vazut-o cineva cu Mercedes? Ca am o vaga impresie ca atunci cand s-au retras DAFurile la Ferentari a disparut si linia. Era in permanenta acolo DAFul 733 + inca unul care era "variabil" si in functie de "preferinte". La fel imi amintesc ca s-a intamplat cu linia 241 (IMGB Vulcan - PIata Nitu Vasile) care a disparut in vara lui 2008 cand s-a casat ultimele rable de la Ferentari (591 si 2259).


;)
6233-242.JPG (87.07 KB; downloaded 5008 times)

 


Re: Divizarea liniei 102 SprinterXP

Astazi trecand pe la C.E.T. Sud Vitan, am observat ca statia de urcare a liniilor 102, 123, 135, 202 si 223 a fost mutata cu cativa metrii mai aproape de statia de coborare a liniilor 102 si 202. O mutare pozitiva pentru calatorii liniilor 102 si 202, o mutare negativa pentru calatorii liniilor 123, 135 si 223 care trebuie sa traverseze tot terminalul ca sa ajunga in statia de urcare. :twisted:

 


Re: Divizarea liniei 102 Axel

SprinterXP wrote:
Astazi trecand pe la C.E.T. Sud Vitan, am observat ca statia de urcare a liniilor 102, 123, 135, 202 si 223 a fost mutata cu cativa metrii mai aproape de statia de coborare a liniilor 102 si 202. O mutare pozitiva pentru calatorii liniilor 102 si 202, o mutare negativa pentru calatorii liniilor 123, 135 si 223 care trebuie sa traverseze tot terminalul ca sa ajunga in statia de urcare. :twisted:


Eventual si  2 refugii puse. :roll:

 


Re: Divizarea liniei 102 SprinterXP

In curand si linia 330 o sa fie divizata, o parte intre Faur si Baicului, iar a doua parte intre Baicului si Piata Presei.

 


Re: Divizarea liniei 102 Der Hofmeister

SprinterXP wrote:
In curand si linia 330 o sa fie divizata, o parte intre Faur si Baicului, iar a doua parte intre Baicului si Piata Presei.


Mda, e normal ca aceasta dejectie pe post de solutie de fluidizare a liniilor sa fie intinsa pe toata reteaua RATB. Ca toata mizeria asta sa miroasa si mai frumos decat miroase deja... :x

Eu as propune ca statia mediana care uneste cele 2 trasee sa fie fix in fata blocului (daca nu, chiar in sufrageria) celui care a avut ideea geniala a divizarilor - in cazul tuturor liniilor pe care urmeaza sa le faca praf.

 


Re: Divizarea liniei 102 alchimistul

Intre Faur si Baicului via Liviu Rebreanu - Dristor - Iancului ?  :twisted:

 


Re: Divizarea liniei 102 Gabi23

Hai mai bine sa lasam zvonurile deocamdata deoparte si sa asteptam deciziile oficiale (daca vor fi)  :roll:. Asa si eu mi-as dori tare mult sa vad linia 123 rupta in doua la Piata Unirii pentru o fluenta mai buna >>Gara Basarab Piata Unirii<< (Autobaza Nordului) si >>Piata Unirii Cet Sud Vitan<< (Autobaza Titan).

 


Re: Divizarea liniei 102 linia 69

De obicei nu iese fum fara foc si tare mi-e teama ca astfel de masuri idioate "explodeaza". Se vede de la o posta ca RATB face numai deservicii calatorilor. In ultimul timp a luat numai decizii tampite si nu-mi mai inspira incredere demult. Nu ma mai astept la nimic bun de la ei. Chiar incepe sa ma scoata din sarite cu astfel de emanatii.

 


Re: Divizarea liniei 102 ByOnu

Gabi23 wrote:
..123 rupta in doua...[/i]


Vorbeste pentru tine! :evil: Asa hai sa rupem tot in doua, daca s-ar merge pe aceeasi calatorie validata n-ar fi o problema, dar asa...

 


Re: Divizarea liniei 102 Catalin

Masura divizarii liniilor foarte lungi nu mi se pare chiar o idee rea, insa ea singura nu este suficienta, ar trebui sa fie dublata si de introducerea "biletului" valabil 60 minute, astfel incat sa arate fara echivoc ca RATB chiar doreste imbunatatirea conditiilor de transport si nu doar "jumulirea" de bani a celor care ii folosesc serviciile.
Daca intervalele de succedare intre vehicule s-ar imbunatati si/sau plecarile/sosirile ar fi afisate sau macar mai "previzibile" si acceptabile (5-7 minute) pe semi-liniile rezultate, nu cred ca ar fi un efort prea mare "transbordarea"...

 


Re: Divizarea liniei 102 Gabi23

ByOnu wrote:
Vorbeste pentru tine! :evil: Asa hai sa rupem tot in doua, daca s-ar merge pe aceeasi calatorie validata n-ar fi o problema, dar asa...

Daca esti calator frecvent ai abonament si asta chiar nu e o megaproblema pentru ca nu costa mult in comparatie cu alte orase... Trebuie sa fi papagal-chitros-zgarcit sa nu iti faci abonament si sa mergi macar de cateva ori pe saptamana (ca sa nu zic zilnic). Sunt destule probleme cu linia 123, ca nu am zis asta asa ca sa zic ceva :evil:. Dar hai totusi sa asteptam deciziile concrete cand si daca vor fi  ;).

 


Re: Divizarea liniei 102 Celestin Draganescu

Gabi23 wrote:
Asa si eu mi-as dori tare mult sa vad linia 123 rupta in doua la Piata Unirii pentru o fluenta mai buna


In teorie, asa e. Insa fara un terminal sau, cel putin, o STATIE COMUNA, nu se poate asigura transferul civilizat al calatorilor dintr-o parte in alta.

In contextul actual, nu facem decat sa ii enervam pe calatorii si asa nervosi de alte conditii (inghesuiala, vreme rea, serviciu, etc.). Ca sa nu mai vorbim de biletul pe intervale de timp, care este o nevoie clara.

Momentan, asta avem, cu asta defilam...

 


Re: Divizarea liniei 102 Saint666

In continuare observ o durata mult mai mare intre 102-uri fata de perioada anterioara. Sa-i ia  :evil: pe toti din conducere, a ratb-ului si a tarii, bag ceva si plec din jegu asta de tara ca mi-a ajuns.

 


Re: Divizarea liniei 102 linia 69

Mai este nevoie sa pun intrebarea "Ce credeti ca fac oamenii astia acolo?" Nu cred ...
Asta este urmarea impartirii liniei 102 in doua. Vreti asa ? Va doriti cat mai multe linii impartite? Uitati-va bine, mai ganditi-va si dupa aia vorbiti? Seamana cu imginile filmate pe timpul lui Ceausescu, sa va zic si topicul ...? Credeti ca oamenii astia sunt multumiti ? Pacat ca nu am si sunet sa auziti cum ii injura pe toti care au contribuit la aceasta realizare mareata. Ei nu sunt in plimbare cu aparatul foto in mana sa faca poze de amorul artei asa ca timpul este pretios pentru ei.
Cui credeti ca-i convine sa schimbe autobuzul mai ales la temperaturi cu multe grade sub zero? Bun, sunt de acord ca cine merge zilnic sa-si faca abonament dar  cine mergea numai cu 102 si avea abonament pe o linie acum o sa mai scoata niste bani din buzunar, de ce ? pentru mofturile unora ?
Sa revenim la ideea de baza, vrem confort? Eu zic ca da, asta numai confort nu e !
Sunt oameni care au bagaje, plase grele, oameni batrani, oameni cu handicap locomotoriu carora le este greu sa "sara" dintr-o masina in alta, pentru ce? ce vina au ei ca unii din sefii acestei institutii au ceva de impartit, numai autovehicule (care nu sunt proprietatea lor personala) nu !!!
RATB sustinea ca traseul are 16,75 km (ambele capete cu posibilitate de stationare) si ca ar fi prea lung, dar liniile 368, 336, 385, 311 si multe altele cati km au pe o cursa intreaga fara stationare la al doilea capat ? NU SUNTEM COPII CREDULI CARORA SA LE SPUI MINCIUNI !!!
Sunt revoltat, da. Atata timp cat lucrurile nu merg cum trebuie si RATB continua sa isi bata joc de noi calatorii o sa mai fiu.
Eu nu-mi doresc sa ma intorc in anii de dinainte de 1990 cand mergeam ca vai de noi. Cine nu a trait atunci sa ma creada pe cuvant ca nu vand gogosi precum  aceasta institutie.
DACA NU SUNTETI IN STARE SA IMBUNATATITI TRANSPORTUL IN COMUN MACAR LASATI-L ASA !
BATAIE DE JOC
Imag015.jpg (67.82 KB; downloaded 5190 times)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421280 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use