Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Divizarea liniei 102 (2012-2016)

161 posts, 72340 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Nu stiu daca vor renunta la imparteala si o vor drege romaneste - cateva ture din 102 altele din 202 si vor pune de un 212 intre Piata Titan si Metro Berceni, ca sa nu mai caraie lumea  :evil:
In decursul istoriei au fost doua spargeri legendare - 81 in 81 si 93 cu terminus comun la Gara si 74 (74 si 74 barat si ulterior 274 si 124, trasee din urma care nu s-au mai intalnit), dar astea au avut un capat in zone centrale, intens circulate, erau alte situatii atunci. Liniile 5 si 16 prelungite au fost niste experimente, doar comasari si decomasari.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

rosetti61 wrote:
Nu stiu daca vor renunta la imparteala si o vor drege romaneste - cateva ture din 102 altele din 202 si vor pune de un 212 intre Piata Titan si Metro Berceni, ca sa nu mai caraie lumea  :evil:
In decursul istoriei au fost doua spargeri legendare - 81 in 81 si 93 cu terminus comun la Gara si 74 (74 si 74 barat si ulterior 274 si 124, trasee din urma care nu s-au mai intalnit), dar astea au avut un capat in zone centrale, intens circulate, erau alte situatii atunci. Liniile 5 si 16 prelungite au fost niste experimente, doar comasari si decomasari.


Nu ar fi bine la Piata Titan nu prea este loc. :roll:
In rest este interesanta ideea ta, mai bine 202: C.E.T. Sud Vitan - Metro Berceni. ;)
Dar numai poti schimba nimic acum. :twisted:

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Pentru deplasarile Titan-Berceni si viceversa, lumea se va reorienta spre statiile de metrou Republica, C. Georgian, Titan, N. Grigorescu, P. Sudului, Aparatorii Patriei, IMGB. Calatoria cu metroul este mult mai confortabila si mai rapida, oferta tarifara este mai atractiva si nu se plateste schimbarea magistralei. Iar pentru o eventuala deplasare de o statie-doua pe vreme rea intre metrou si lucru/casa cu R.A.T.B.-ul, se face blatul. Si uite-asa mai pierde R.A.T.B.-ul niste calatori in favoarea Metrorex-ului. Iar lucrul asta va deveni foarte interesant cat de curand, cand se va trece la acordarea subventiei per calator transportat (lucru iminent daca ne amintim ultimele declaratii despre gaurile negre ale bugetului).
Si daca tot a venit vorba de metrou, parca vad cum dupa actiunea asta de faramitare a liniilor va iesi si R.A.T.B.-ul cu vreo surpriza de genul celei facute de Metrorex acum ceva vreme calatorilor fideli posesori de abonamente.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Metroul nu ajunge nici la Cora, nici la Str. Turnu Măgurele... călătoria de la Apărătorii Patriei la Costin Georgian durează mai mult decât drumul cu fostul 102... nu mai zic de corespondenţa de la Unirii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Ai uitat sa precizezi ca 102 ajunge mai repede ca metroul cand nu se infunda la targ la Vitan.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Daca n-ar fi fost ideea tampita cu validarile si ar fi fost functionale toate autobuzele, era util sa-l lase in pace pe 102 si sa-l infiinteze pe 202 Bd. Basarabia - Potcoava - Pod Lacuri - Ramnicu Sarat - Dristorului - Cal. Vacaresti - Big Berceni - Sos. Giurgiului - Zetarilor cu masini de la Ferentari pentru a acoperi mai bine zonele ramase pentru multa vreme fara tramvaie si troleibuz. Asta pentru ca tot are Ferentariul placerea sa faca curse spre Titan. Imi amintesc eu gresit, sau pe vremea cand pe 101 erau Ikarus-uri, acestea veneau tocmai din...Ferentari, desi linia functiona intre Poarta 4 si Doamna Ghica?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

IK4 wrote:
Daca n-ar fi fost ideea tampita cu validarile si ar fi fost functionale toate autobuzele, era util sa-l lase in pace pe 102 si sa-l infiinteze pe 202 Bd. Basarabia - Potcoava - Pod Lacuri - Ramnicu Sarat - Dristorului - Cal. Vacaresti - Big Berceni - Sos. Giurgiului - Zetarilor cu masini de la Ferentari pentru a acoperi mai bine zonele ramase pentru multa vreme fara tramvaie si troleibuz. Asta pentru ca tot are Ferentariul placerea sa faca curse spre Titan. Imi amintesc eu gresit, sau pe vremea cand pe 101 erau Ikarus-uri, acestea veneau tocmai din...Ferentari, desi linia functiona intre Poarta 4 si Doamna Ghica?


Asa e 101 apartinea de Autobaza Ferentari cu Ikarus 260,Dac 112 UDM dar si Daf Hispano - (ultimele zile a le lui 101 din 2006 la Ferentari)
692 si 718 au circulat in 101. :mrgreen:  ;)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Axel

Dupa cum spuneam Linia 202 intoarce la C.F.R. Progresul cu liniile 7,25 si privatii 171,204. :ugeek:
DSC06377.JPG (56.2 KB; downloaded 4425 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective WAYNEN

Eu daca eram in locul directorului RATB,ii luam 10% din salariul celui care a spart linia 102 in doua,si la urmatoarea abatere,il dadeam afara.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Pai nu el a aprobat modificarea? Deci ce salariu sa taie si pe cine sa dea afara? :lol:

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Pana la urma ce autobaza "alimenteaza" linia 202 ? Axel a scris mai sus ca ar fi Titan. Dupa programul afisat pe site, eu deduc ca ar fi Ferentari (ultima plecare de la Progresul este 22:30, ultima de la CET Sud este 23:05). Ar fi ilogic sa fie Titan in conditiile astea.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Titan...
Unele ture se retrag de la Cet Sud, altele de la CFR Progresul.

Apropos, azi la ora 16:45 era balamuc in statie la Cet Sud. Asta intr-o zi de duminica dupa-amiaza. Nici nu ma pot gandi ce va fi dimineata la 8 :((

 


Re: Stiri, noutati, perspective florin

Cred că cel mai bine ar fi să faceţi toţi reclamaţii pe site-ul RATB. Aici nu ştiu dacă citeşte cineva. (e drept, nici dincolo nu ştiu dacă citeşte cineva, posibil să se ducă direct în spam :twisted: )

 


Re: Stiri, noutati, perspective Lohengrin

Mulţumesc din inimă RATB-ului, AMTB-ului, personal d-lui Adrian Criţ, pentru măsura spargerii liniei 102. O consecinţă este că de la Fizicienilor nu mai există linie directă până la supermarketul De-adevăratelea din Calea Vitan şi nici până la Răspântie din Şos. Vitan-Bârzeşti. Aşa că subsemnatul va trebui sa ia maşinuţa personală chiar şi când va avea de cumpărat doar beţişoare pentru urechi (da, de-alea cu un capăt ascuţit !). Aştept cu sufletul la gură spargerea altor linii lungi, cum sunt 105, 133, 135, 282, 335, a troleibuzelor 69, 86 şi 90, dar şi a tramvaielor 1, 11 şi 25, ba chiar un rebrusment la Crângaşi pentru metroul uşuratic 41.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421250 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use