Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor

1619 posts, 431214 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 116
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanța troleibuzelor STB Chev Celios

Minune au invatat sa foloseasca furca. :popa:  :lol:  :o  :o  :D  :bere:  :applause:  :applause:

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB Andrei VV

5247 a picat chiar acum la Palatul Copiilor, cu acceleratia. Era pe linia 73.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB N116

A revenit dupa aproximativ 3 luni 5394, este azi in 66. Dintre Citelis-urile de la Vatra Luminoasa sunt indisponibile la ora actuala doar absentele pe termen lung 5317, 5318, 5360 si 5375.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB adrian buda

5228 s-a defectat in statia Parcul Tineretului spre Piata Unirii, fiind repartizat pe în 76.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB cris_m

5337, ieri langa liceul Lazar, era tractat spre Vatra Luminoasa cu afisajul "RODAJ". Se descurca baietii si fara "DEFECT"? Se descurcaaaa!
20190829_192419-1612x1209.jpg (495.71 KB; downloaded 3290 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB V2A

A revenit 5202, pe linia 86.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB CiprianTRB

A picat 5228 la Piața Reșița :popa:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB ADK

Da' ce tot are ca si prin 2015 avea draci pe el. :lol:

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB RATBCFR FaN

A revenit 5116,a fost pe 76,dar s-a retras fiind tur mic.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB V2A

L-am văzut şi eu acum câteva minute. A fost cosmetizat, nu credeam că mai duc la cosmetizare troleibuze din seria #51xx.

 


Re: Mentenanța troleibuzelor STB yoyoMax

5228 a picat azi si a fost tractat de B 18 VCO(cred ca asta era nr)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB GPS

Eu zic să facem un topic dedicat pentru defecțiunile lui 5228. Cu toate acestea nu pot să nu remarc faptul că cei de la Berceni îl tot repară. La alte depouri era retras de mult și posibil descompletat.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB ADK

Depinde cu ce ”pică”. 5228 și 5246 ce picau în veselie acum câțiva ani, când revenise din conservare 5227. Lui 5246 nu i s-au mai închis ușile la capăt la Reșița în 2015, dar noroc că a mai putut fi tras din stație pierzând la urmă tot aerul (dar și altele). Mă mir cum de nu picau jafuri ca 5115 (care doar pe dinafară arată bine, în rest e jale), 5126 (care avusese un titular super, dar a trecut la sch. 1 pe altă mașină), 5128 (care nu-și dădea nimeni interesul pentru mașină), 5137 (care huruia și la fel nu interesa pe nimeni mașina) și 5141 (ca în cazul lui 5128) și picau astea mai noi care-și dădeau destul de mult interesul pentru ele titularii. Bine, nu mă refer strict la mașinile de mai sus, unde cel puțin 5246 era alergată groaznic, mai erau cotoarbe ca 5207 (cândva era mașină asta, la Bujoreni n-a fost jeglijată). Mie nici acum nu-mi vine a crede când a luat foc 5241, find cea mai bună mașină din tot garajul (nu știu dacă o mai fi și acum, dar are ceva concurență ca 5204, 5224, 5225, 5240 și 5245). Și degeaba spuneți voi, o mașină rezistă și datorită șoferilor, nu doar a garajului (5117 e în ”viață” datorită fostului titular al lui 5230, mașina fusese trasă pe dreapta deodată cu 5203, care ulterior prima a fost readusă pe drumuri datorită unui mare om iar a doua a fost reparată și transferată din lipsă de mașini (în locul lor: 5100, 5101 și 5121) la Bucureștii-Noi cu 5202. Revenind, altfel era posibil să aibă soarta ca 5124 și 5139, care și alea puteau să mai fie în viață dacă exista cineva interesat pentru ele, vedeți Ikarusul 260 #2288 din Ploiești). Vă spun că la Nițu Vasile se făcea o perioadă... discriminări (într-un fel sau altul) între mașini, spre exemplu 5247 primea doar piese uzate, până și butoanele de la bord erau luate de prin toate gunoaiele, iar 5130 era mult mai ”respectată” și mereu avea câte ceva nou-nouț din magazie. Până și 5141 care-l consideram cel puțin ca aspect exterior un jaf, dar primise și goarnă. Țin să cred că cu timpul nu s-au mai făcut discriminări și s-a dorit investirea cu adevărat în ele, din lipsă de mașini că dacă avea STB altele...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanța troleibuzelor STB GPS

Discriminare sau nu, astăzi Depoul Berceni este un exemplu, iar toate mașinile de mai sus (excepție 5130, care probabil va reveni și ea) sunt pe traseu zi de zi, mai mult sau mai puțin zgomotoase. Faptul că mașini din seria 51xx ajung la URAC arată că cei de aici întrețin orice troleibuz, indiferent de șofer sau număr, desigur atât cât pot.

 


Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 116
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421279 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use