Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1639 posts, 455435 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
Din cele de mai sus cel putin unul se vede in curte descompletat destul de urat, fara capacul din zona motorului si multe alte piese. Cel mai probabil le vor repara avand in vedere ca au bagat bani sa le puna AC in salon.
Din cele de mai sus cel putin unul se vede in curte descompletat destul de urat, fara capacul din zona motorului si multe alte piese. Cel mai probabil le vor repara avand in vedere ca au bagat bani sa le puna AC in salon.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
punmeister
Daca se misca cu achizitia pieselor de schimb poate o sa avem toate Citelis-urile apte de traseu, inclusiv mumiile mentionate de @linia 69.
Daca se misca cu achizitia pieselor de schimb poate o sa avem toate Citelis-urile apte de traseu, inclusiv mumiile mentionate de @linia 69.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
5384 necesită cele mai multe piese, el este cel fără capac la motor. La începutul acestei luni nu avea montată instalația AC, 5350 fiind lângă el vecin pe aleea epavelor, dar vizual are mai multe piese + AC-ul. 5310 și 5385 erau vizibil destul de complete în exteriorul halei de reparații. 5366 era în hală și se lucra și la el.
5384 necesită cele mai multe piese, el este cel fără capac la motor. La începutul acestei luni nu avea montată instalația AC, 5350 fiind lângă el vecin pe aleea epavelor, dar vizual are mai multe piese + AC-ul. 5310 și 5385 erau vizibil destul de complete în exteriorul halei de reparații. 5366 era în hală și se lucra și la el.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
La 5385 se asteapta un motor nou, undeva prin iunie. 5310 si 5366 sunt urmatoarele ce au sanse de revenire. 5384 este departe de a fi reparat, el fiind lasat ultimul, nefiind miscat din acea pozitie in ultimii ani.
La 5385 se asteapta un motor nou, undeva prin iunie. 5310 si 5366 sunt urmatoarele ce au sanse de revenire. 5384 este departe de a fi reparat, el fiind lasat ultimul, nefiind miscat din acea pozitie in ultimii ani.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
WT_fan06
Am văzut ceva reveniri în ultima perioadă, însă în trafic se poate vedea asta? Au crescut frecvențele pe linii? Ies mai multe în traseu, sau nu sunt şoferi?...
Am văzut ceva reveniri în ultima perioadă, însă în trafic se poate vedea asta? Au crescut frecvențele pe linii? Ies mai multe în traseu, sau nu sunt şoferi?...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
Da, a mai crescut parcul circulant, cel mai mult se resimte evident la autobuze, dar se suplimentează si la restul.
Da, a mai crescut parcul circulant, cel mai mult se resimte evident la autobuze, dar se suplimentează si la restul.
-
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
5296 a ramas in pana in apropierea statiei Lt. Nicolae Gaina, sens Depoul Alexandria.
5296 a ramas in pana in apropierea statiei Lt. Nicolae Gaina, sens Depoul Alexandria.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
La Bujoreni nu. Este acelasi parc de ani de zile, 62 de ture. Lipsa soferilor este problema pentru care nu se suplimenteaza parcul, desi au peste 70 de troleibuze disponibile.
WT_fan06 wrote:
Am văzut ceva reveniri în ultima perioadă, însă în trafic se poate vedea asta? Au crescut frecvențele pe linii? Ies mai multe în traseu, sau nu sunt şoferi?...
La Bujoreni nu. Este acelasi parc de ani de zile, 62 de ture. Lipsa soferilor este problema pentru care nu se suplimenteaza parcul, desi au peste 70 de troleibuze disponibile.
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
bercenicity
În contextul penuriei de șoferi, o soluție ar fi articulatele, dar...
În contextul penuriei de șoferi, o soluție ar fi articulatele, dar...
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
RATBCFR FaN
Știți ceva de 5214 ? Nu l-am mai văzut din vară iar pe titulari îi văd mereu pe 5102...
Știți ceva de 5214 ? Nu l-am mai văzut din vară iar pe titulari îi văd mereu pe 5102...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
#5337 și-a avariat un captator în această după-amiază la intersecția Milea-Timișoara. Ar fi interesant câte incidente se petrec anual în această intersecție, având implicate vehiculele electrice ale STB...![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
#5337 și-a avariat un captator în această după-amiază la intersecția Milea-Timișoara. Ar fi interesant câte incidente se petrec anual în această intersecție, având implicate vehiculele electrice ale STB...
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
5337 - DEFECT - 23.02.2019 (1).JPG (367.35 KB; downloaded 2019 times)
5337 - DEFECT - 23.02.2019 (2).JPG (177.06 KB; downloaded 2019 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
A trecut cu viteza peste macaz/încrucișare. La regulament scrie destul de clar, "Peste macaze si piesele speciale se trece la pas, cu 5 km/h." Nu e nimeni absurd sa treaca cu 5 km/h, dar nici cu 40 km/h. Singurul macaz din București ce permite trecerea in viteza, este macazul de tip elvetian de la intersectia cu Calea Mosilor. Acel macaz pentru cei ce nu cunosc, ramane blocat pe sensul pe care a trecut ultimul troleibuz, indicand cu o sageata amplasata langa fir, ultima comanda de macaz. Acel macaz este foarte util pentru liniile 66 si 69 in acea zona.
A trecut cu viteza peste macaz/încrucișare. La regulament scrie destul de clar, "Peste macaze si piesele speciale se trece la pas, cu 5 km/h." Nu e nimeni absurd sa treaca cu 5 km/h, dar nici cu 40 km/h. Singurul macaz din București ce permite trecerea in viteza, este macazul de tip elvetian de la intersectia cu Calea Mosilor. Acel macaz pentru cei ce nu cunosc, ramane blocat pe sensul pe care a trecut ultimul troleibuz, indicand cu o sageata amplasata langa fir, ultima comanda de macaz. Acel macaz este foarte util pentru liniile 66 si 69 in acea zona.
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
bercenicity
La Moșilor e cu inima fixa. La Piata Sudului era cu inima mobila; o fi prin vreun depozit undeva... mai era și cel de la rond Nitu Vasile pt 73/74 - decedat
La Moșilor e cu inima fixa. La Piata Sudului era cu inima mobila; o fi prin vreun depozit undeva... mai era și cel de la rond Nitu Vasile pt 73/74 - decedat
📖 Pagination options