Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1639 posts, 455456 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
GPS
Dupa cum a specificat si colegul barbuandrei, a revenit la traseu troleibuzul 5283. L-am surprins Joi pe linia 62.
![](https://farm1.staticflickr.com/879/39486365140_ff50f6185a_b.jpg)
Din toamna anului 2016 si pana acum au trecut pe la URAC urmatoarele troleibuze:
Depoul Berceni: 5129, 5208, 5231, 5232, 5243, 5244, 5245.
Depoul Bucureștii Noi: 5209, 5238.
Depoul Bujoreni: 5283.
Depoul Vatra Luminoasa: 5187.
Dupa cum a specificat si colegul barbuandrei, a revenit la traseu troleibuzul 5283. L-am surprins Joi pe linia 62.
![](https://farm1.staticflickr.com/879/39486365140_ff50f6185a_b.jpg)
Din toamna anului 2016 si pana acum au trecut pe la URAC urmatoarele troleibuze:
Depoul Berceni: 5129, 5208, 5231, 5232, 5243, 5244, 5245.
Depoul Bucureștii Noi: 5209, 5238.
Depoul Bujoreni: 5283.
Depoul Vatra Luminoasa: 5187.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
barbuandrei
Pentru 5283 vizita la URAC a fost doar un drum facut degeaba. Inafara de o vopsea pe exterior, un "linoleu" schimbat in salon si niste bari vopsite, nu s-a schimbat mai nimic. Pe parte tehnica, masina nu are frana electrica, la viteza ii sare automatul, cat despre frane....nici nu mai trebuie sa vorbim.
Pentru 5283 vizita la URAC a fost doar un drum facut degeaba. Inafara de o vopsea pe exterior, un "linoleu" schimbat in salon si niste bari vopsite, nu s-a schimbat mai nimic. Pe parte tehnica, masina nu are frana electrica, la viteza ii sare automatul, cat despre frane....nici nu mai trebuie sa vorbim.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
barbuandrei
Au revenit 5292 si 5302 . La Bujoreni, după cum spuneam si in alte dăți, a început o importantă reparare a troleibuzelor : 5324, 5348, 5350, 5362, 5365, 5385 si 5388 se află pe canalele de reparație, lucrându-se la ele.
Au revenit 5292 si 5302 . La Bujoreni, după cum spuneam si in alte dăți, a început o importantă reparare a troleibuzelor : 5324, 5348, 5350, 5362, 5365, 5385 si 5388 se află pe canalele de reparație, lucrându-se la ele.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
cris_m
De restul, presupun ca nu se mai pune problema sa le repare, nu? Plus ca din cate inteleg, Bujoreni-ul are probleme si cu personalul, asa ca degeaba s-ar mai repara troleibuze.
De restul, presupun ca nu se mai pune problema sa le repare, nu? Plus ca din cate inteleg, Bujoreni-ul are probleme si cu personalul, asa ca degeaba s-ar mai repara troleibuze.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
barbuandrei
Probleme cu personalul au, în special la capitolul șoferi, având undeva la 180 de șoferi, deci echivalentul la 60-65 de ture. Este un nou șef de atelier ce dorește să le repare pe toate (Irisbus), dacă va avea piese.
Probleme cu personalul au, în special la capitolul șoferi, având undeva la 180 de șoferi, deci echivalentul la 60-65 de ture. Este un nou șef de atelier ce dorește să le repare pe toate (Irisbus), dacă va avea piese.
-
- cris_m
-
Posted:
-
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
RATBCFR FaN
Dar cu 5273,5290 sau 5300 se mai poate face ceva?
Sper sa revină intr-o zi...
Dar cu 5273,5290 sau 5300 se mai poate face ceva?
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
barbuandrei
5273 a picat anul trecut și este un troleibuz ce a avut un RK undeva in prin 2010, dacă nu mă înșel. Cât despre 5290 si 5300, îți pot spune că sunt într-o stare avansată de dezmembrare. Teoretic șansă are orice troleibuz, cât timp se vor primi piese.
5273 a picat anul trecut și este un troleibuz ce a avut un RK undeva in prin 2010, dacă nu mă înșel. Cât despre 5290 si 5300, îți pot spune că sunt într-o stare avansată de dezmembrare. Teoretic șansă are orice troleibuz, cât timp se vor primi piese.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
RATBCFR FaN
Dar de 5253?
La capitolul BN,5103,5213 si 5221 sunt moarte în prezent
,titularii lui 5213 fiind pe 5238 (a revenit cu piesele lui 5213+rotile lui rare). Unul sau 2 din cele 3 vor fi descompletate complet si va reveni al 3-lea cu piesele lor (poate si unul din coloana,cum ar fi 5111)
Dar de 5253?
La capitolul BN,5103,5213 si 5221 sunt moarte în prezent
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
cris_m
Ce bine era sa se avanseze cu licitatia aia la troleibuze... scuteam carpelile astea ieftine la Ikarus-uri cel putin. Citelis-urile ar mai merge asa inca cativa ani...
Ce bine era sa se avanseze cu licitatia aia la troleibuze... scuteam carpelile astea ieftine la Ikarus-uri cel putin. Citelis-urile ar mai merge asa inca cativa ani...
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
punmeister
Pe Citelisuri o sa puna accent avand in vedere ca toate o sa primeasca AC in salon.
Pe Citelisuri o sa puna accent avand in vedere ca toate o sa primeasca AC in salon.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
cris_m
Daca e instalatie ca la autobuze, mai bine ne lipsim. Sau din aia de asigura si duş calatorilor
Daca e instalatie ca la autobuze, mai bine ne lipsim. Sau din aia de asigura si duş calatorilor
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- punmeister
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor RATB
barbuandrei
Într-adevăr sunt mai bune decât la autobuze, însă nu funcționează, deoarece nu duce sursa. Cât despre 5253, este descompletată in garaj, cu șanse minime să mai circule.
Într-adevăr sunt mai bune decât la autobuze, însă nu funcționează, deoarece nu duce sursa. Cât despre 5253, este descompletată in garaj, cu șanse minime să mai circule.
📖 Pagination options