Topic: Fanteziile voastre: noi reţele stradale in Bucuresti
108 posts, 58638 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Nightwolf
Nu ai cum sa darami o Aerogara ... ca aia e o Aerogara ... se modernizeaza si ea ai rabdare ca sa devina aeroport, in 2012. Sa nu fim asa de radicali totusi .. Bucurestiul are nevoie de 2 aeroporturi, poate chiar 3 tinand cont de afluxul de calatori...
sandilaul wrote:
Eu as darama aeroportul Baneasa in totalitate,pentru ca ala poate fi orice altceva,numai aeroport nu si as duce tramvaiul 5 pana la mall,mai ales ca s-a modernizat aeroportul otopeni si in cativa ani va avea si linie de metrou.
Nu ai cum sa darami o Aerogara ... ca aia e o Aerogara ... se modernizeaza si ea ai rabdare ca sa devina aeroport, in 2012. Sa nu fim asa de radicali totusi .. Bucurestiul are nevoie de 2 aeroporturi, poate chiar 3 tinand cont de afluxul de calatori...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
andrei11
Pe bune ? Pe undeva pe aici Domix ne-a demonstrat cu argumente beton ca Otopeniul face fata cu brio fluxului de calatori de acum si de peste 100 de ani, cu cladirile pe care le are, si cu cele viitoare. Otopeniul are spatiu suficient de dezvoltare sa-si inzeceasca capacitatera actuala de prelucrare.
Pe bune ? Pe undeva pe aici Domix ne-a demonstrat cu argumente beton ca Otopeniul face fata cu brio fluxului de calatori de acum si de peste 100 de ani, cu cladirile pe care le are, si cu cele viitoare. Otopeniul are spatiu suficient de dezvoltare sa-si inzeceasca capacitatera actuala de prelucrare.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Dominatrix
Eu nu am spus decat ca aeroportul Otopeni are loc berechet pentru extindere (pistele si suprafata de rulare existenta pot prelua fara probleme cel putin 15-16 milioane de pasageri/an), nu ca nu ar fi nevoie de un nou aeroport. Si atentie, am spus de mai multe ori ca infrastructura adiacenta aeroportului Otopeni (aerogara, legaturi cu transportul public, parcari etc.) sunt SUBDIMENSIONATE in raport cu capacitatea teoretica. De aceea se si pune accent pe dezvoltarea acestei infrastructuri, ceea ce este un lucru bun.
Probabil ca va fi nevoie de nou aeroport, eventual situat in sud, pe masura extinderii ariei metropolitane si daca aeroportul Baneasa va deveni unul exclusiv pentru curse business. Desi este off-topic, daca tot s-a deschis discutia, asta mi se pare o tampenie, fiindca "urbea noastra" scumpa si draga este o destinatie periferica, ce nu genereaza trafic de business suficient pentru a justifica existenta unui aeroporti numai pentru business. Traficul business in Bucuresti este extrem de mic, din cauza ca marea majoritate a oamenilor de afaceri vin cu traficul de linie, si daca ne uitam in jurul nostru, nici alte orase cu centre financiare mult mai dezvoltate (Praha, Varsovia, Viena) nu au asemenea idei tembele.
Eu nu am spus decat ca aeroportul Otopeni are loc berechet pentru extindere (pistele si suprafata de rulare existenta pot prelua fara probleme cel putin 15-16 milioane de pasageri/an), nu ca nu ar fi nevoie de un nou aeroport. Si atentie, am spus de mai multe ori ca infrastructura adiacenta aeroportului Otopeni (aerogara, legaturi cu transportul public, parcari etc.) sunt SUBDIMENSIONATE in raport cu capacitatea teoretica. De aceea se si pune accent pe dezvoltarea acestei infrastructuri, ceea ce este un lucru bun.
Probabil ca va fi nevoie de nou aeroport, eventual situat in sud, pe masura extinderii ariei metropolitane si daca aeroportul Baneasa va deveni unul exclusiv pentru curse business. Desi este off-topic, daca tot s-a deschis discutia, asta mi se pare o tampenie, fiindca "urbea noastra" scumpa si draga este o destinatie periferica, ce nu genereaza trafic de business suficient pentru a justifica existenta unui aeroporti numai pentru business. Traficul business in Bucuresti este extrem de mic, din cauza ca marea majoritate a oamenilor de afaceri vin cu traficul de linie, si daca ne uitam in jurul nostru, nici alte orase cu centre financiare mult mai dezvoltate (Praha, Varsovia, Viena) nu au asemenea idei tembele.
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Lutyk
Daca darami Baneasa si faci orice altceva in loc de aeroport/aerogara pierzi terenul. Din cate stiu terenul respectiv este o donatie cu sarcina: sa fie aeroport. Daca se desfinteaza aeroportul se intoarce la fostul proprietar.
sandilaul wrote:
Eu as darama aeroportul Baneasa in totalitate,pentru ca ala poate fi orice altceva,numai aeroport nu si as duce tramvaiul 5 pana la mall,mai ales ca s-a modernizat aeroportul otopeni si in cativa ani va avea si linie de metrou.
Daca darami Baneasa si faci orice altceva in loc de aeroport/aerogara pierzi terenul. Din cate stiu terenul respectiv este o donatie cu sarcina: sa fie aeroport. Daca se desfinteaza aeroportul se intoarce la fostul proprietar.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Dominatrix
Si ce daca? Exista vreo clauza despre ce intrebuintare vor da mostenitorii terenului? Ca daca nu exista, atunci nu e o nici o diferenta, in buna traditie cunoscuta.
Si ce daca? Exista vreo clauza despre ce intrebuintare vor da mostenitorii terenului? Ca daca nu exista, atunci nu e o nici o diferenta, in buna traditie cunoscuta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
andrei11
Din ce stiam eu, dar nu e informatia sigura, acolo poate fi numai aeroport. Altceva nimic. Dar luati informatia sub rezervele de rigoare.
Din ce stiam eu, dar nu e informatia sigura, acolo poate fi numai aeroport. Altceva nimic. Dar luati informatia sub rezervele de rigoare.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Goldmund
Noi retele stradale?!
Revin la o veche propunere:
din Bulevardul dr. Liviu Librescu(care are o 'iesire' neinspirata spre Aleea Privighetorilor, in loc sa fie ceva clar, cu o piatza intre cele doua importante artere din nordul Capitalei)continua sub Pasajul DN1 cu str. Jandarmeriei(largita?!)care ar trebui continuata(cu trotuare, etc)pana in str. Gheorghe Ionescu Sisesti, care si aceasta strada ar trebui continuata pe marginea Lacului Straulesti(la nord), peste str. Aeroportului pana in Soseaua de Centura(cu un nod rutier/pasaj)
Noi retele stradale?!
Revin la o veche propunere:
din Bulevardul dr. Liviu Librescu(care are o 'iesire' neinspirata spre Aleea Privighetorilor, in loc sa fie ceva clar, cu o piatza intre cele doua importante artere din nordul Capitalei)continua sub Pasajul DN1 cu str. Jandarmeriei(largita?!)care ar trebui continuata(cu trotuare, etc)pana in str. Gheorghe Ionescu Sisesti, care si aceasta strada ar trebui continuata pe marginea Lacului Straulesti(la nord), peste str. Aeroportului pana in Soseaua de Centura(cu un nod rutier/pasaj)
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Mircea G
Am gasit intr-un film o prezentare a unei machete , in care se vede clar ca strada 13 Septembrie trebuia sa fie dusa pina la 11 Iunie si probabil de acolo la Carol , evident cu modernizarile de rigoare . Pacat ca n-au apucat .
In poza se vede si continuarea Regina Maria / Calarasi
Mircea G wrote:
fara comentarii...
Am gasit intr-un film o prezentare a unei machete , in care se vede clar ca strada 13 Septembrie trebuia sa fie dusa pina la 11 Iunie si probabil de acolo la Carol , evident cu modernizarile de rigoare . Pacat ca n-au apucat .
In poza se vede si continuarea Regina Maria / Calarasi
Proiect centrul Civic.jpg (49.94 KB; downloaded 6992 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
Goldmund
Str. Erou Iancu Nicolae(E.I.N. - nume ca pe timpul unei dictaturi proletare) se opreste in bulevardul Pipera(pana la a fi bulevard, mai e o cale lunga)De acolo, E.I.N. ar trebui sa continue spre Sud-Est la sud de Cartierul Madrid si sa aiba un nod rutier cu A3, dupa care sa continua spre Voluntari -centru. Veti spune ca nu e in Bucuresti, totusi in curand va fi in Bucuresti si poate prea tarziu pentru o legatura rapida cu A3...
Strada Jandarmeriei largita, trotuare largi, trebuie sa ajunga in Gheorghe Ionescu-Sisesti.
Bulevardul Laminorului continuat spre nord, pod peste Lacul Grivita, in continuare sub Sisesti un tunel rutier(sau un giratoriu urias, cu o fantana arteziana ca in Piata Pache Protopopescu - chiar, edilii nostri, cei din ultimii 70 de ani, nu-i mai duce mintea?!?) si sa se termine langa cartierul Felicity printr-un giratoriu, rasfrant in multe stradute minuscule(cele pe care le avem cu acesti edili care nu fac absolut nimic sa stopeze pipera-tizarea tuturor cartierelor noi...! - mai tarziu, vin altii si incep cu demolarile a mii de case pentru o strada sau bulevard normal...)
Str. Erou Iancu Nicolae(E.I.N. - nume ca pe timpul unei dictaturi proletare) se opreste in bulevardul Pipera(pana la a fi bulevard, mai e o cale lunga)De acolo, E.I.N. ar trebui sa continue spre Sud-Est la sud de Cartierul Madrid si sa aiba un nod rutier cu A3, dupa care sa continua spre Voluntari -centru. Veti spune ca nu e in Bucuresti, totusi in curand va fi in Bucuresti si poate prea tarziu pentru o legatura rapida cu A3...
Strada Jandarmeriei largita, trotuare largi, trebuie sa ajunga in Gheorghe Ionescu-Sisesti.
Bulevardul Laminorului continuat spre nord, pod peste Lacul Grivita, in continuare sub Sisesti un tunel rutier(sau un giratoriu urias, cu o fantana arteziana ca in Piata Pache Protopopescu - chiar, edilii nostri, cei din ultimii 70 de ani, nu-i mai duce mintea?!?) si sa se termine langa cartierul Felicity printr-un giratoriu, rasfrant in multe stradute minuscule(cele pe care le avem cu acesti edili care nu fac absolut nimic sa stopeze pipera-tizarea tuturor cartierelor noi...! - mai tarziu, vin altii si incep cu demolarile a mii de case pentru o strada sau bulevard normal...)
- george_b
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
george_b
Are cineva idee daca blocul de mai sus a fost construit intentionat acolo, in ideea prelungirii strazii Jandarmeriei? Sau e pur si simplu o coincidenta?
Are cineva idee daca blocul de mai sus a fost construit intentionat acolo, in ideea prelungirii strazii Jandarmeriei? Sau e pur si simplu o coincidenta?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
ADY881
Si probabil Bulev.Unirii ramanea pietonal, asta ne spun pavelele ce erau puse in locul asfaltului de azi.
Aici se vede mai bine ca trebuia sa fie pietonala
Mircea G wrote:Mircea G wrote:
fara comentarii...
Am gasit intr-un film o prezentare a unei machete , in care se vede clar ca strada 13 Septembrie trebuia sa fie dusa pina la 11 Iunie si probabil de acolo la Carol , evident cu modernizarile de rigoare . Pacat ca n-au apucat .
In poza se vede si continuarea Regina Maria / Calarasi
Si probabil Bulev.Unirii ramanea pietonal, asta ne spun pavelele ce erau puse in locul asfaltului de azi.
Aici se vede mai bine ca trebuia sa fie pietonala
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
PinkyHog
Referitor la linia de tramvai care se vede in ultima poza, unde merge ea in dreapta? In stanga se duce pe actuala strada Regina Maria.
Referitor la linia de tramvai care se vede in ultima poza, unde merge ea in dreapta? In stanga se duce pe actuala strada Regina Maria.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
ADY881
E nu stiu istoria exacta liniile de tramvai in piata Unirii, insa la moment cred ca mai ramanea spre Calea Calarasilor, iar in sa pe o harta veche, in piata Unirii era un mare nod de unde porneau linii nu doar pe artera aminitita mai sus, dar si pe:
a) Serban Voda(exista si azi)
b) Cauzasi -Mitropolitul Ghenadie Petrescu(prima a gost demolata total a doua a ramas partial)
c) Bulev. Constantin Brancoveanu -Regele Albert I(astazi pe locul lor se afla bulevardul IC Bratianu
Au fost mai multe ramificatii la punctele b)c) si Calarasilor. In rest eu nu sunt sigur de raspunsul meu, las sa se pornunte oamenii care stiu.
PinkyHog wrote:
Referitor la linia de tramvai care se vede in ultima poza, unde merge ea in dreapta? In stanga se duce pe actuala strada Regina Maria.
E nu stiu istoria exacta liniile de tramvai in piata Unirii, insa la moment cred ca mai ramanea spre Calea Calarasilor, iar in sa pe o harta veche, in piata Unirii era un mare nod de unde porneau linii nu doar pe artera aminitita mai sus, dar si pe:
a) Serban Voda(exista si azi)
b) Cauzasi -Mitropolitul Ghenadie Petrescu(prima a gost demolata total a doua a ramas partial)
c) Bulev. Constantin Brancoveanu -Regele Albert I(astazi pe locul lor se afla bulevardul IC Bratianu
Au fost mai multe ramificatii la punctele b)c) si Calarasilor. In rest eu nu sunt sigur de raspunsul meu, las sa se pornunte oamenii care stiu.
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Fanteziile voastre noi reţele stradale in Bucuresti
bogdan10
In dreapta liniile de tramvai mergeau catre Calea Calarasi, la Sfanta Vineri intorceau o parte din tramvaie (unde intoarce acum 16) iar restul mergeau catre Pasajul Muncii. Pe cheiul Dambovitei se scosesera deja liniile de tramvai o data cu amenajarea albiei (erau de o parte si de alta a raului).
PinkyHog wrote:
Referitor la linia de tramvai care se vede in ultima poza, unde merge ea in dreapta? In stanga se duce pe actuala strada Regina Maria.
In dreapta liniile de tramvai mergeau catre Calea Calarasi, la Sfanta Vineri intorceau o parte din tramvaie (unde intoarce acum 16) iar restul mergeau catre Pasajul Muncii. Pe cheiul Dambovitei se scosesera deja liniile de tramvai o data cu amenajarea albiei (erau de o parte si de alta a raului).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination