Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

207 posts, 81607 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Florinds
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Florinds

"Noroc" cu fierul... Si totusi am citit ca a murit cineva care a urinat pe asa ceva.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Gabi23

cris_m wrote:
Sau mai bine domn' Betonita sa ne cedeze cativa saci din sutele pe care le foloseste pentru bordurile minune  :popa:

Ce treabă directă are primarul cu stâlpii respectivi ? Ei sunt ai RATB-ului...

 


  • Author: cris_m
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB cris_m

Stiu asta, dar ziceam ca fapt divers ca ar putea sa faca o fapta buna pana se gandesc cei de la RATB... atata tot. :roll:

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB andrei11

Gabi23 wrote:
La Bujoreni mai sunt active aproximativ 30 de exemplare. Din păcate nu se ”mișcă” nimic să mai fie reparate din cele defecte...

Îţi dai seama, Bujoreni inseamna Dr. Taberei, Dr Taberei inseamna M 5. Dupa ce se va deschide Racordul până la Eroilor nu o sa mai aiba nevoie de asa de multe troleibuze. O linie până la gara, desi la gara merge si M 5 / M 1, asadar nu prea multe si o linie la Universitate - desi la Universitate ajungi si cu M 5 / 1 / 2. Asadar nici aici prea multe.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Gabi23

Depoul Bujoreni dispune teoretic în acest moment de: 49 troleibuze Irisbus, 52 troleibuze Ikarus, 2 troleibuze Rocar (nu socotim cele 2 troleibuze Școală). În practică sunt ”active” cam jumătate. Și nu totul se ”învârte” în jurul unui metrou și așa cu un termen neclar de punere în funcțiune. Nu va fi prea curând, vorbim acum de situația la zi. Până una alta acest depou deservește mult sub capacitatea necesară de transport pentru fluxul călătorilor din mai multe cartiere/zone. Depoul Bujoreni nu înseamnă doar Drumul Taberei (ramura nord)! Depoul Bujoreni înseamnă;
- Linia 61 - Master - Rosetti
- Linia 62 - Liceul Iuliu Maniu - Gara de Nord
- Linia 69 - Valea Argeșului - Baicului
- Linia 91 - Alexandria - Rosetti
- Linia 93 - Valea Argeșului - Gara de Nord
- Linia 96 - Alexandria - Gara de Nord

Toate aceste linii sunt sub turate, iar din cele care sunt pe hârtie sunt destule reduse. Vine RATB și zice că domne avem parcul învechit și cu grad mare de uzură, că nu am avut finanțare. Păi cine e de vină că în primăvara anului 2012 la Bujoreni erau doar 4 Ikarusuri defecte și 2-3 Irisbus cu chestii minore, apoi s-a ajuns să fie jumătate din parc imobilizat? Cine e de vină că au fărâmat zeci de troleibuze Irisbus mult lăudate și glorificate la momentul achiziției? Sunt multe care din 10 ani au circulat doar 3-4 ani :popa:
Dacă pe Drumul Taberei ramura de nord, admit că nu se mai justifică troleibuzele, fiind suficiente 1-2 linii de autobuz + M5, în rest nu ai ce să le faci liniilor actuale.

P.S. MetrorexRATB

 


  • Author: Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Daddy

Mai exista vreo perspectiva/sansa sa se extinda reteaua de la Unirii spre nord? Sau e un proiect abandonat si nu mai investim in retea/asteptam autobuzele electrice (pe model Robu - Timisoara)?

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Puss in Boots

Intai sa vedem ca revine troleul la Unirii si apoi sa ne gandim la extinderi...

 


  • Author: Daddy
  • Membru Bronze
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Daddy

Mai devreme sau mai tarziu se termina lucrarea la Sudului si vor reveni. In 6 ani de cand e suspendata circulatia nu s-a mai auzit nimic (la inceput erau planuri mari - extindere pana la Piata Presei), de asta si intrebam, poate stie cineva ceva, nu zvonuri. Inteleg ca nu. Dar tot acel capat vor avea, la cateva sute de metri de legatura cu 104,123,385. Reteaua nu intra efectiv in Piata Unirii, ceea ce o face mai putin utila calatorilor decat ar fi trebuit sa fie initial.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Puss in Boots

Stiu ce intrebai, mie mi-e frica sa nu se mai continue cu troleul pana acolo... le trimisesem un mail celor de la RATB sa-i intreb daca stiu ce si cum dupa deschiderea pasajului si mi-au zis ca nu, dupa deschiderea pasajului se vor reconfigura traseele.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB ByOnu

M-am gandit putin daca discutia aceasta ar mege mai bine la M5 sau aici.

Avand in vedere ca aproximativ 50% din rutele de troleibuz depind de axa E-V Kogalniceanu - Elisabeta - Carol I, ce credeti ca se va intampla cand vor incepe lucrarile la M5 si se va suspenda reteaua (nu?)? Credeti ca vor devia tot pe Dacia? Cum vedeti voi reoganizarea traseelor pe durata sapaturilor?

 


  • Author: GPS
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB GPS

Pe Dacia. Nu cred ca RATB are in plan dezvoltarea altei rute.

 


  • Author: Costin
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Costin

Pe nicaieri fara unirea retelelor din Piata Garii de Nord. Adica, nici macar pe Dacia.

 


  • Author: Florinds
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Florinds

Cred ca 70 va merge pe linia lui 79, cele care vin din DT-Militari vor intoarce pe Calea Plevnei-Parvan-Splai sau pe Calea Plevnei undeva, daca nu se pot intersecta cu M5.
66 probabil ca va avea traseu comun cu 79 din Mosilor spre Gara...

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB linia 69

Dupa terminarea lucrarilor de la Piata Sudului reteaua din cartierul Berceni ar trebui dusa pana undeva, nu stiu unde e mai indicat, unde sa poata fi legata cu cea mare din Bucuresti, adica sa nu mai fie izolata.    
Sustin ideea colegilor care vad o legatura (utila) in piata Garii de Nord intre reteaua de pe Calea Grivitei si cea care merge spre Calea Plevnei .....      
In ambele situatii avantajele banuiesc ca le intuiti ! (legaturi mai facile intre depouri, linii noi sau uniri de trasee posibile cu troleibuzele existente, situatii de avarii - devieri).

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 1938 forum members have written 375722 posts in 4560 topics and 451 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use